Pagina 2 van 58 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1439

Discussie: Leeuwarden algemeen

  1. #26
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoboCock Bekijk bericht
    aha hier zitten jullie dus..

    jullie hebben al de basis gelegd wat moet resulteren in een leuk, gezellig en informatief gedeelte Leeuwarden

    eigenlijk zoals het was

    nice..
    Hey robocock welkom!
    Idd hier zitten we ,zie ons als dvp's zo in eens zijn we foetsie en hop ze duiken zo weer ergens anders op
    We proberen het gezellige te houden zoals toen op een ander niet nader genoemd forum..

    @moderator waarom kan ik mijn profiel nog niet wijzigen?

    Afijn ik zal zaterdag eens even kijken bij de dames.. Al kom ik helaas niet verder dan MR

    edit: ik heb 9 januari weer toegang op dat ander forum,ik zal dan de andere jongens even een p.m sturen o.a Hammond, Klaproos,Dappie en nog een paar die altijd een steentje hebben bijgedragen in leeuwarden algemeen dat we hier opnieuw zijn begonen,en dat is ook me laatste keer dat ik me daar inlog
    Laatst gewijzigd door Frankyfuckbone; 5 februari 2015 om 23:24

  2. Onderstaande leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    snapper ( 6 februari 2015)

  3. #27
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Even over die tmm in MR kamer 7.
    De dames klagen steen en been over die dame ze schijnt klanten te beschuldigen van diefstal van haar zogenaamd verdiende geld en dat ze haar diensten aan bied voor 20,-
    Door deze tmm genaamd Sybil 2 weken geleden zou er een voorval zijn geweest tussen een klant en Sybil de klant in kwestie was zo boos en had haar deur ingetrapt.
    De dames die mij dit vertelden ken ik persoonlijk goed, en heb ook gezecht mocht ik weer iets vernemen van des betreffende dame spreek ik Sybil aan waar zij mee bezig is en wat haar probleem is ruzie ga ik niet maken, daar heb ik helemaal geen zin in, maar wijs haar er wel op dat zij niet de koningin is van MR en dat ze elkaars klanten kan respecteren snap ook niet dat de kamer verhuurder geen maatregelen neemt tegen die dame... Maar zulke beste verhalen over de baasin hoor ik trouwens ook niet.

    Overigens ben ik niet in andere panden geweest dus als er dames weg zijn of nieuwen zijn gekomen weet ik niet

    Nogmaals heren vermijd Sybil in kamer 7!! een gewaarschuwd mens telt voor 2

    Franky

  4. Onderstaande 2 leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 8 februari 2015),Moontanner ( 8 februari 2015)

  5. #28
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Franky,

    Over die Sybil. Daar is niet mee te praten. Ze had/heeft enkele onhebbelijke gewoontes. Zo heeft ze een tijd gehad dat ze met de deur open zat te telefoneren met haar 'vriend', waarbij het, in haar moedertaal, altijd ging om wat ze wel of niet had verdiend. Dat hoorde ik van een meisje op de gang. Dat getelefoneer ging altijd op ruzie-achtige toon en geluidsterkte. Al de andere meiden op de gang hadden daar last van. Ik ben er vorige zomer een keer heen gelopen (ook op 7) toen het weer zover was en heb haar gevraagd of het wat minder asociaal kon. Ik kreeg meteen de wind van voren. Waarop ik zei 'then shut the door you stupid cow', waarna ik zelf 'rrrang' de deur dicht sloeg. Maar toen brak helemaal de hel los, want ze had iets tussen de scharnieren zitten om de deur open te houden en door mijn actie vlogen de scharnieren deels uit het kozijn. Tenminste dat zei ze. Een hysterisch geschreeuw van 'you destroyed the door' etc.. Dus maar effe wegwezen.

    Volgens mij heeft eigenaar Pieter haar in de periode daarna de wacht aangezegd over dat geschreeuw. Dus dat is volgens mij nu over.

    Wat ze verder deed en nog steeds doet is 'abzocken'. Ze lokt je poeslief en aardig binnen voor een leuk prijsje. Maar als je eenmaal betaald hebt slaat de stemming om en moet je over alles nog onderhandelen. Ga je erin mee ben je 70 of meer Euro kwijt voor ... nog niets. Want ze deugt gewoon niet. En ga je er niet in mee, ga je met trammelant de deur uit. Dus hoe dan ook: bij deze dame zit je altijd fout. En dat er eens een keer iemand de deur intrapt verbaasd me dus ook niets.

    Vorige week toen ze op MR10 zat wilde ze mij ook binnen lokken (ze was dat deurincident dus vergeten..) met een trio voor een spotprijs. Ik zei 'I've read about you at the internet. You are a bad woman'. In plaats van boos te worden ging ze over in de 'iek niet begraip' modus. Ze kon me plotseling niet meer verstaan. Dus doorlopen maar weer.

    Franky net als jij zegt het is een oplichtster. Dus mijden die dame.

    En elkaar meteen waarschuwen via de lijst zodra ze ook maar 1 stap verzet naar weer een andere kamer.


    Laatst gewijzigd door Moontanner; 8 februari 2015 om 18:53

  6. Onderstaande 2 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone ( 8 februari 2015),snapper ( 9 februari 2015)

  7. #29
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    Hallo mede wandelaars,
    Even voorstellen.
    Ik ben nieuw hier op dit forum, maar zeker niet nieuw in de wandel hobby.
    Ik wandel al zo'n 23 jaar en heb een indrukwekkend aantal dvp's bezocht, welk getal ik hier maar niet zal melden.
    Ruime ervaring dus, mijn wandel gebied is voornamelijk Weaze, en soms Heerenveen.
    Ik vind het leuk om mijn ervaringen en aanbevelingen hier te delen, zodat andere wandelaars er ook wat aan hebben.
    Mijn ervaringen zijn ,zo weet ik door vele wandelaars gepresen om uitvoering en eerlijkheid.
    Ik ga door het leven als Latinalover,, een naam die zeer gepast is voor mij :-)
    Op andere fora heet ik Hammond, maar ga mij nu volledig op Ijsberenforum richtten.

    Zo genoeg gepraat ,,aan de wandel :-)

    Latinalover

  8. Onderstaande 4 leden hebben latinalover bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone ( 9 februari 2015),fr_loper ( 9 februari 2015),Moontanner ( 9 februari 2015),snapper (10 februari 2015)

  9. #30
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Hammond ( Latina lover ) welkom

  10. #31
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Fr_loper Jij hebt op de aanwezigheidslijst gezet ene Natalie met ? nu Moulin Rouge 15 vroeger Esperanza 118. Bij die naam krijg ik op mijn netvlies het plaatje van een broodmagere dame. Klopt dat? Als het die dame is heeft ze inderdaad tijden op nr 118 liggen te verpieteren (eigenlijk zielig) totdat iedereen doorhad dat het niets was en ze is vertrokken.

    Maar ik zag van de week op Moulin Rouge 13 of 14 ook een andere broodmagere dame, zeg maar annorexia. Deze is er een dag, hooguit een paar dagen, geweest en zit nu in Groningen Hoekstraat 15 II (eigen waarneming gisteren).

    De vraag is hebben we nu twee van die annorexen waarvan er 1 nog op MR 15 zit? Of hebben we het over een en dezelfde, die dus vertrokken. Aandachtspuntje voor de volgende update van de lijst.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 12 februari 2015 om 13:22

  11. #32
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:04
    Berichten
    935
    Discussies
    43
    Thanks
    2.840
    Thanked
    2.269 in 712 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moontanner Bekijk bericht
    op de aanwezigheidslijst gezet ene Natalie met ? nu Moulin Rouge 15 vroeger Esperanza 118. Bij die naam krijg ik op mijn netvlies het plaatje van een broodmagere dame. Klopt dat?
    Natalie heeft zeker 15 kilo meer als een broodmagere dame, heeft lange donker haar, heeft eerder ook in ML 15 (eind 2014?) gewerkt, begin 2014 Esperanza zat ze in 118,
    en heeft daarvoor gekamert in L&J.

  12. #33
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    even iets anders.

    Niet hier of daarom maar waarom wordt er 25,- of minder gegeven terwijl het instap tarief minimaal 30,- is
    ik hoor de laatste tijd zelfs vandaag naar dat ik een telefoontje kreeg van mijn dame dat er heren zijn dien tegen een dame zeggen ze ziet er uit als 20, dus dan betaal ik je ook maar 20

    ik vind dit behoorlijk respectloos afdingen doe je maar op de markt maar niet bij de dames!, als brood 2,- kost bij de bakker ken je ook niet zeggen mag ik hem voor een euro!

    Als je weet dat je geen 30,- op zak hebt blijf dan gewoon thuis!

    ze zitten er niet voor hun plezier,en vergeet niet dat er dames zijn die vorig jaar december daar hebben moeten door brengen , en er nog zitten omdat ze gewoon weg niet het geld verdienen om naar huis te gaan naar hun familie/kinderen!!!

  13. Onderstaande leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (14 februari 2015)

  14. #34
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Als je het op de keper beschouwd heb je gelijk. €20 is geen geld! Is belachelijk! Er zullen altijd wandelaars zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

    Andersom is ook waar!
    Antoniusstrasse in Aken. Het basistarief is daar €30,--. Maar er zijn dames die PMC en NMC goedkoper aanbieden. Ik meen gelezen te hebben dat je in Duisburg ook voor minder dan €30 een wip kan maken. In de raambuurten zijn het geen vette jaren op dit moment. Zo zullen er wandelaars zijn die dat uitbuiten, maar ook dames zijn die wellicht uit nood de prijs laten zakken.

    Dames met goede service krijgen hun klantjes toch wel. Die hoeven geen prijs te verlagen! Zo ken ik Vicky van de Vishoek uit Groningen. Die hoeft haar prijs echt niet te laten zakken, daar is het 'aanschuiven'.

  15. #35
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:04
    Berichten
    935
    Discussies
    43
    Thanks
    2.840
    Thanked
    2.269 in 712 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankyfuckbone Bekijk bericht
    Niet hier of daarom maar waarom wordt er 25,- of minder gegeven terwijl het instap tarief minimaal 30,- is
    ik hoor de laatste tijd zelfs vandaag naar dat ik een telefoontje kreeg van mijn dame dat er heren zijn dien tegen een dame zeggen ze ziet er uit als 20, dus dan betaal ik je ook maar 20
    Het onbeschoft behandelen van de DVP is zeker niet goed, maar is natuurlijk ook vraag en aanbod, het aanbod is nu groot, maar de vraag klein, prijs naar beneden,
    maar wat zou er gebeuren, als de gemeente nu 80% van de panden sluit, zouden de overgebleven dames dan de prijs verhogen? denk het wel
    en wat zouden we dan vinden .. het blijft een moeilijk vraagstuk.

    Er zijn natuurlijk ook dames, die zich aanbieden voor minder dan 30 euro,
    waardoor de prijsdaling ook word bevorderd.

  16. Onderstaande leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 (14 februari 2015)

  17. #36
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fr_loper Bekijk bericht
    Het onbeschoft behandelen van de DVP is zeker niet goed, maar is natuurlijk ook vraag en aanbod, het aanbod is nu groot, maar de vraag klein, prijs naar beneden,
    maar wat zou er gebeuren, als de gemeente nu 80% van de panden sluit, zouden de overgebleven dames dan de prijs verhogen? denk het wel
    en wat zouden we dan vinden .. het blijft een moeilijk vraagstuk.
    Het gaat allemaal om vraag en aanbod.
    Ze hebben hele goede jaren gekend.
    Er waren tijden dat je bij populaire dames gewoon een nummertje moest trekken.
    Zelfs de mindere uitziende dames verdienden prima hun kost.
    Nu hebben de toppers het zwaar,wat denk je dat de minder populaire dames dan gaan doen om te concurreren ?
    Wat iedereen zou doen die iets wil verdienen en wil concurreren!
    De prijs omlaag gooien!
    Ik vind het prima zo,lekker goedkoop.
    En als er iemand is die graag 200€ per uur betaald zeur dan niet op het forum en betaal die dames lekker zoals het hoort!
    Want als het niet hoeft ga ik absoluut niet meer betalen.
    Idd word er in duisburg nu hier en daar 20/25 euro gevraagd voor een standaard sessie.
    Ik ben er afgelopen week nog geweest en ik kan echt zeggen dat er meer kijkers rond lopen dan doeners.
    En dat is heel logisch want mensen hebben over het algemeen steeds minder te besteden.
    Willen ze werk houden moeten ze gewoon zakken met de prijs.
    Ik vind het een goede zaak want ik betaal er het liefst zo weinig mogelijk voor.
    Afgelopen week was ik nog met een mooie roemeense 45 min 50€ + pzc.
    Zo wil ik nog wel een keer naar duisburg gaan.

    Groet,spank.
    Laatst gewijzigd door Big30; 16 februari 2015 om 23:00

  18. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (13 februari 2015)

  19. #37
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Goedendag vrienden van een ander forum!

    Goed jullie hier te zien in plaats van ons te laten knechten omdat we te vaak over een dame schrijven of omdat onze mening niet strookt met de leiding.

    "de andere kant" is zo ten dode opgeschreven. Laten we hier verder gaan...

    Groet,

    Dennis (aka Fred Emmer "aan de andere kant")
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  20. Onderstaande 6 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (17 februari 2015),fr_loper (15 februari 2015),jope (16 februari 2015),latinalover (23 februari 2015),Moontanner (15 februari 2015),snapper (15 februari 2015)

  21. #38
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:09
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    Ben erg blij hier een aantal schrijvers van h**kers.nl hier weer te zien, ik lees meer dan ik schrijf, maar ik miste een aantal schrijvers die de mond gesnoerd werden door een moderator, en mijn inziens wel veel nuttige informatie verschaffen.
    Ik neem vaak een uitgeprint kaartje mee met notities van recensies en maak dan mijn besluit na een paar rondjes.
    Als jullie blijven beloof ik meer te schrijven.

  22. Onderstaande 4 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (17 februari 2015),fr_loper (17 februari 2015),Moontanner (16 februari 2015),snapper (16 februari 2015)

  23. #39
    Geregistreerd
    12 februari 2015
    Last Online
    12 september 2018 @ 16:46
    Berichten
    24
    Discussies
    10
    Thanks
    6
    Thanked
    68 in 22 posts

    Standaard

    heden avond weer weinig te beleven op de weaze
    wat mij wel opviel is dat de deur naar de steeg bij het hofje open was maar de 2 ingangen (walhalla , love & joy ) zaten dicht dus ja betalen bij hofje en love & joy
    groeten dappie

  24. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2015
    Last Online
    12 september 2018 @ 16:46
    Berichten
    24
    Discussies
    10
    Thanks
    6
    Thanked
    68 in 22 posts

    Standaard

    gisteravond weer even wezen buurten kwam ik nicolette tegen op kamer 014 in love & joy totaal van god los ze was net aan het snuiven van een lijntje coke
    denk ik ze was volledig van de kaart ik ben in het verleden wel bij haar geweest maar ik mijd haar nu ziet er niet meer uit

  25. Onderstaande leden hebben dappie bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (18 februari 2015)

  26. #41
    Geregistreerd
    12 februari 2015
    Last Online
    12 september 2018 @ 16:46
    Berichten
    24
    Discussies
    10
    Thanks
    6
    Thanked
    68 in 22 posts

    Standaard

    ook deze twee vrouwen kan je beter ook mijden dat zijn die werken in moulin rouge kamer 7 en 8 2 oplichters eerste klas dit vernam ik gisteravond van een medewandelaar die net een trio had gehad met deze 2
    100 euro betaald voor hun diensten maar hij kwam na een kleine 10 minuten bedrogen weer naar buiten met nog steeds een volle zak en 100 euro lichter veel beloven maar weinig doen vertelde hij mij

  27. #42
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Reactie op voorgaand bericht:

    Ja Moulin Rouge 7 dat is Sybil . Zie de aanwezigheidslijst waar ze al staat als te mijden meid. En ze heeft inderdaad 1 of 2 vriendinnen daar, die ook niet te vertrouwen zijn. Dus kom je in dat deel van Moulin Rouge (ook boven): KIJK UIT !!!

    En voor ons die het al weten is het van belang dat we die groep medewandelaars, die onvoorbereid bij die oplichtsters naar binnen huppelen, zo klein mogelijk maken. Dus mijn oproep aan iedereen hier: probeer die mensen zo veel mogelijk te informeren over ons IJsberen-initiatief! Dat kan via privébericht, mail, waarschuwen in de wandelgangen, het aanmaken van een paspoortje.

    Ook kun je 'jouw' dames vragen of ze hun andere cliënten over ons op het IJsberenforum willen inlichten.

    Jammer voor die andere dames in Moulin Rouge, Latina's én Oosteuropese die wel deugen, want die hebben er onder te lijden dat die oplichtsters de goede naam van Moulin Rouge naar de knoppen helpen.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 18 februari 2015 om 10:49

  28. Onderstaande 4 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    dappie (19 februari 2015),jope (18 februari 2015),latinalover (19 februari 2015),snapper (20 februari 2015)

  29. #43
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    Jammer van die Sy-bil :-) want lekkere billen heeft ze wel.
    Misschien ligt ze daardoor altijd op haar buik.
    Af en toe kijkt ze me ook verleidelijk aan.
    Ben er nooit ingetrapt,, ze doorstond destijds de test niet :-)

    Geef mij maar een lekkere hete knotsgekke Latina.

  30. #44
    Geregistreerd
    20 januari 2015
    Last Online
    20 september 2023 @ 21:54
    Berichten
    68
    Discussies
    2
    Thanks
    113
    Thanked
    55 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door latinalover Bekijk bericht
    Jammer van die Sy-bil :-) want lekkere billen heeft ze wel.
    Misschien ligt ze daardoor altijd op haar buik.
    Af en toe kijkt ze me ook verleidelijk aan.
    Ben er nooit ingetrapt,, ze doorstond destijds de test niet :-)

    Geef mij maar een lekkere hete knotsgekke Latina.
    Je bedoelt je `HANDOPLEGGINGSTEST`:smile::smile:,dit zegt vaak al veel over de Dame,pas hem ook toe,je voelt dan al gauw of er een klik is.

  31. Onderstaande leden hebben snapper bedankt voor deze bijdrage:

    latinalover (20 februari 2015)

  32. #45
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    Ja, dat is de beroemde ,,Hammond-Latinalover'' test haha ,,maar hij werkt wel :-)
    Leghandopdekontbijdedeur test :-)
    Laatst gewijzigd door latinalover; 20 februari 2015 om 13:29 Reden: aanvulling

  33. Onderstaande 2 leden hebben latinalover bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (22 februari 2015),snapper (21 februari 2015)

  34. #46
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Wegens omstandigheden van mijn vaste dame, ben ik gisteren nog even door de panden gelopen, esperanza weinig te beleven dames zaten bij elkaar op de kamer,
    Vervolgens whalhala overgeslagen incl thofje door gelopen maar love n yoy, waar 4 tal dames zaten, waaronder nicole waar ik dik een half uur met heb zitten praten je moet ook ff aan de dames denken ipv het standaard biznis talk, ze zag me en riep me en bood me aan om even te gaan zitten, natuurlijk ging het dat het momenteel erg slecht gaat met de verdiensten ook love, n yoy heeft er last van, maar respect voor nicole, ze blijft positief zonder je te pushen om bij haar te blijven, ze vertelde me dat ze maandag even naar Bulgarije gaat en eind maart weer terug te komen, heb haar vervolgens een fijne vakantie gewenst en met een dikke kus afscheid genomen, ze bedankte me voor het fijne gesprek wat ze erg mist.. Heren ook de dames hebben behoefte aan Social talk over het leven enz.


    Alles met alles onverichte zaken weer naar huis gegaan, ik had ook geen behoefte gisteren.

    Oja gisteren avond bij het verlaten van MR probeerde Jawel let op Sybil me te paaien.. Hoe slim ze ook probeerde te zijn om mij binnen te krijgen ( die TMM weet dat ik daar een vaste dame heb) ze probeerde me te betasten waar ik haar vriendelijk heb verzocht om van me af te blijven En jawel ik kreeg paar scheldwoorden naar me toe gesmeten, iets wat mij de pis niet louw maakt, en ik tegen haar heb gezecht " fuck your self, and that you start talk bad that's the reason you don't have brains "

    Heb overigens nog een medewandelaar gewaarschuwd voor kamer 7 en om door te lopen en compleet te negeren.

    Franky

  35. Onderstaande 4 leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (22 februari 2015),jope (23 februari 2015),Moontanner (22 februari 2015),The Loner (22 februari 2015)

  36. #47
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Even iets anders heren.
    En ook een vraag tevens aan de moderator, is het misschien een idee om Leeuwarden en Groningen te scheiden van elkaar, dus Groningen nieuwstad enz apart en de Weaze Leeuwarden apart lijkt mij overzichtelijker?

    Franky

  37. Onderstaande leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    latinalover (23 februari 2015)

  38. #48
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Franky, wat heb jij toch goede ideëen ! Ik sluit me hierbij volledig aan!

    Ik ben net als jij provincie Groninger, maar qua wandelgebied voor 95% Leeuwardens en dus voor 5 % Gronings. Ik heb de afgelopen weken een paar keer voor het dilemma gestaan 'zal ik een paspoortje schrijven voor bijv. Maria Hoekstraat ? of voor Laura Hoekstraat?, maar heb daarvan afgezien om reden van overzichtelijkheid en om het Leeuwardense 'initiatief' op het IJsberenforum, dat nog zo pril is, niet voortijdig te verstoren.

    Wat ook nog bedacht moet worden is dat als op dit moment iemand op het idee komt om een update te gaan schrijven over, ik noem maar wat, massagedame Vitaal Hooghalen (Drenthe) of Debbie van Privehuis Lenie te Emmen, die discussie ook tussen 'onze' Leeuwarder beauties zal verschijnen .
    Dus misschien dat daar ook een schotje tussen kan. Je krijgt dan het grote geheel Groningen/Friesland Drenthe met daarbinnen afzonderlijk Leeuwarden en afzonderlijk Groningen en afzonderlijk de rest.

    Het is trouwens zeer de vraag of de (wandel) Groningers gebruik gaan maken van de faciliteiten van het IJsberenforum, want de Groningers zijn niet zo'n hecht vriendenclubje als de Leeuwarders. Dus voorlopig zou het ook kunnen door alleen Leeuwarden af te zonderen binnen het grote geheel.

    Eh... ik zit nu al half op de stoel van de moderatoren en die beslissen uiteindelijk!!! Maar we kunnen het er beter nu in goed overleg over hebben, dan op het moment dat alles al door elkaar zit!

  39. Onderstaande 2 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (23 februari 2015),The Loner (23 februari 2015)

  40. #49
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Als het technisch mogelijk is voor de moderator zou dat de overzichtelijkheid zeker ten goede komen. Je zou voor Friesland nog sub-koppen kunnen overwegen doordat behalve in Leeuwarden er ook ramen in Heerenveen zijn.

  41. Onderstaande 2 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (23 februari 2015),Moontanner (23 februari 2015)

  42. #50
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    ja moon ik zelf kom ook uit Earthquake city en 98% van mijn wandelgebied is toch LW, en af en toe een keer Redlight zone in Winschoten ( bezoeken niet waard ) .
    ( die trouwens ook nog niet op het forum te vinden is Moderator mag mij een PM sturen voor de adress gegevens van dat pand.)

    maar het is aan onze moderators om daar naar te kijken ,maar naar mijn idee zal dat vast wel mogelijk moeten zijn aangezien wij deze afdeling echt wel up to date houden

  43. Onderstaande leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    The Loner (23 februari 2015)

 

 
Pagina 2 van 58 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.