Pagina 14 van 58 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 326 t/m 350 van 1439

Discussie: Leeuwarden algemeen

  1. #326
    Geregistreerd
    4 oktober 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 14:49
    Berichten
    193
    Discussies
    12
    Thanks
    77
    Thanked
    299 in 110 posts

    Standaard

    Vanmiddag ff op de Weaze geweest. Ik moet zeggen een aardige bezetting.Maar door andere afspraken helaas niet aan het gene toe gekomen waar ik voor kwam��. Maar in love and joy 13 zit ene Sylvia. Echt een mooie vrouw met een lekker kontje en nep tietten. Nu heb ik haar ergens eerder gezien maar kan het niet zo plaatsen. Wie helpt me ff??

  2. #327
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    @ Biker PC. Ik doe hier nu al een flink tijdje mee aan de updates, ook vroeger elders al voor wat betreft Leeuwarden, maar bij de naam Sylvia gaat bij mij absoluut geen lampje branden.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 16 november 2017 om 06:09

  3. Onderstaande 2 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    biker pc (16 november 2017),The Loner (16 november 2017)

  4. #328
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Daumen hoch

    @Ivano. Je hebt in de aanwezigheidslijst een opmerking gemaakt over de leeftijd en de herkomst van Caty Cuba. Idem in het door jou gemaakte paspoortje over haar. Ik antwoord je even in 'Leeuwarden Algemeen' zodat de rubriek 'aanwezigheidslijst' en ook het door jou gestarte topic (dank!) vrij blijven van discussies.

    Caty kennen we als Leeuwardengangers al járen. Ze heeft ook al tijden een topic op het forum waar we vroeger met zijn allen op zaten. In dat topic staat dat ze uit Cuba komt. Ze zat vroeger altijd in Hofje 24.

    Toen wij begin 2014 met een grote groep zijn verhuisd van dat andere forum naar het gastvrije IJsberenforum, is de naam Cubaanse Caty mee overgegaan naar het Ijsberenforum. Ze staat dus al die tijd hier als Cubaanse Caty in de lijst. Een topic over haar werd er tot dusver niet geschreven.

    Zeer onlangs kwam ik er achter dat ze op de kop af 51 is. Ik wéet dat dus gewoon. En ik vind haar er trouwens ook uitzien als 51. Wel een mooi figuurtje maar een oud gezicht. En aangezien ze tot dan geen topic had, heb ik dat zeer onlangs op de lijst vermeld: Caty Cuba 51 jaar.

    Als jij zegt dat ze niet uit Cuba komt geloof ik dat graag. Zie mijn opmerking bij 'Cubaanse' Jessica Hofje 19. Veel dames liegen dat ze uit bijv. Venezuela, Colombia (zie July Hofje 22) of Cuba komen, terwijl ze feitelijk uit de Dominicaanse Republiek afkomstig zijn.

    Maar goed. Nu jij de moeite hebt genomen een topic over Caty te starten is het verder jouw ding. Nogmaals hartelijk dank voor je paspoortje. Ik zet er een welgemeend bedankje onder! en dat '51 jaar' op de lijst halen we bij gelegenheid wel weg nu er een paspoortje over haar is.

  5. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (17 november 2017),jope (23 november 2017),The Loner (18 november 2017)

  6. #329
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:09
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    Vandaag Rondje Leeuwarden gedaan, mocht je met de auto vanaf richting Hardegrijp komen mag je behoorlijk omrijden,
    het beste kun je het station aanhouden dan lukt het wel.

    Veel ramen lijken wel verhuurd maar was niemand thuis, allicht liggen de dames in een slaapzakje voor de winkel te wachten i.v.m. Black Friday wat morgen zal plaatsvinden.
    Vandaag veel nieuwe gezichten voor mij, 1 van deze dames waarvan ik een paspoortje heb gemaakt was op een positieve manier erg opdringerig en binnen na betaling hielp ze met uitkleden waardoor er een aantal muntstukken uit mijn broekzak vielen.....Deze muntstukken waren bij het aankleden plots verdwenen.

    @Moontanner Om met een schaar naar binnen te lopen lijkt mij niet verstandig en het enige wat ik dan kan doorknippen is het oplaadsnoer (tegenwoordig bellen al die meiden en de rest van de wereld draadloos)
    Ingrid heb ik niet gezien vandaag misschien deelt ze die kamer wel.

    Al met al wel een leuke middag gehad maar helaas een verkeerde keuze gemaakt (dit kan ik alleen weten door deze verkeerde keuze te maken)
    Er zijn nog steeds een aantal meiden die mij erg lief lijken en ik ook graag zal gaan bezoeken (iemand toevallig info over de blonde in L&J 5)

    Gelukkig is het weer iets drukker zowel met dames in Leeuwarden en schrijvers over Leeuwarden op dit mooie forum.

  7. Onderstaande 4 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (23 november 2017),Moontanner (23 november 2017),The Loner (23 november 2017),Wentelt Eefje (23 november 2017)

  8. #330
    Geregistreerd
    20 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 15:06
    Berichten
    95
    Discussies
    3
    Thanks
    156
    Thanked
    170 in 66 posts

    Standaard

    Ik heb het gerucht opgevangen dat de Mexicaanse Ruby (bekend van aantal jaren terug: vriendin van Julie in Hofje 22) in Hofje 18 zou zitten. Bron is niet echt betrouwbaar, maar je weet maar nooit. Zou bijzonder goed nieuws zijn (Moontanner kent haar ook nog wel ): morgen eens checken. Als het waar is, meld ik het hier.

  9. Onderstaande 3 leden hebben Bartjansen bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (23 november 2017),Moontanner (23 november 2017),The Loner (23 november 2017)

  10. #331
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:04
    Berichten
    935
    Discussies
    43
    Thanks
    2.840
    Thanked
    2.269 in 712 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bartjansen Bekijk bericht
    Ik heb het gerucht opgevangen dat de Mexicaanse Ruby (bekend van aantal jaren terug: vriendin van Julie in Hofje 22) in Hofje 18 zou zitten. Bron is niet echt betrouwbaar, maar je weet maar nooit. Zou bijzonder goed nieuws zijn (Moontanner kent haar ook nog wel ): morgen eens checken. Als het waar is, meld ik het hier.
    Hofje 18 was wel bezet vandaag, maar gordijntjes waren de hele tijd dicht,
    Mexicaanse Ruby zat vroeger toch op hofje 3, deze kamer is leeg en naast de kamer van Julie in Hofje 22,
    zou me verbazen dat Ruby niet voor kamer 3 zou gaan, maar laten we het afwachten, een toppertje erbij in Leeuwarden kan geen kwaad.
    Laat het a.u.b. weten Bartjansen

    wat history van Ruby: https://www.ijsberenforum.com/forum/...996#post442996
    Laatst gewijzigd door fr_loper; 23 november 2017 om 21:58

  11. Onderstaande 2 leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (23 november 2017),The Loner (23 november 2017)

  12. #332
    Geregistreerd
    20 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 15:06
    Berichten
    95
    Discussies
    3
    Thanks
    156
    Thanked
    170 in 66 posts

    Standaard

    Hmm, de kans is zo te lezen wel erg klein dat ze er is. Ik laat het weten

  13. Onderstaande leden hebben Bartjansen bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (27 november 2017)

  14. #333
    Geregistreerd
    27 mei 2017
    Last Online
    16 april 2024 @ 13:09
    Berichten
    73
    Discussies
    7
    Thanks
    16
    Thanked
    112 in 49 posts

    Standaard

    @Jope Denk dat het gister(avond) behoorlijk rustig moet zijn geweest op de Weaze. Ik was namelijk in de binnenstad en heb bijzonder veel bekende gezichten gezien. Heel professioneel allemaal: met strak gezicht zo voorbij lopen hihi

  15. #334
    Geregistreerd
    27 mei 2017
    Last Online
    16 april 2024 @ 13:09
    Berichten
    73
    Discussies
    7
    Thanks
    16
    Thanked
    112 in 49 posts

    Standaard

    @Moontanner. Caty is idd beetje oud in haar gezicht, maar voor betreft haar lichaam zou ik haar echt geen 51 geven. Is ze bijna 10 jaar ouder dan mij potverdikkie. Mijn bedoeling is hier waat vaker te schrijven omdat er op hookers steeds minder te doen is

  16. Onderstaande leden hebben Ivano1972 bedankt voor deze bijdrage:

    The Loner (24 november 2017)

  17. #335
    Geregistreerd
    20 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 15:06
    Berichten
    95
    Discussies
    3
    Thanks
    156
    Thanked
    170 in 66 posts

    Standaard

    Vandaag gezocht naae Ruby: Helaas. Naar julie op hofje 22 geweest. Feest voor 40 euro. Nagevraagd: Ze heeft cup D (niet C dus)

  18. Onderstaande leden hebben Bartjansen bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (27 november 2017)

  19. #336
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivano1972 Bekijk bericht
    @Moontanner. Caty is idd beetje oud in haar gezicht, maar voor betreft haar lichaam zou ik haar echt geen 51 geven. Is ze bijna 10 jaar ouder dan mij potverdikkie. Mijn bedoeling is hier waat vaker te schrijven omdat er op hookers steeds minder te doen is
    We kunnen ook gewoon afspreken dat we de leeftijd van Caty de komende tijd als aandachtspuntje houden. Weet jij wat, dan schrijf jij het. Als ik hoor dat ik fout zat met die 51 jaar, zal ik het hier ook melden.

  20. Onderstaande leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    The Loner (24 november 2017)

  21. #337
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    @ Bartjansen

    Ik probeer aldoor een privebericht naar jou toe te sturen maar dat lukt niet. Krijg steeds de melding dat jij de maximale hoeveelheid aan opgeslagen priveberichten hebt overschreden en dat je ruimte moet vrij maken in privebrichten. Snap het niet, je bent net een paar dagen lid, maar het is zo.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 24 november 2017 om 20:07

  22. Onderstaande leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    The Loner (24 november 2017)

  23. #338
    Geregistreerd
    4 oktober 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 14:49
    Berichten
    193
    Discussies
    12
    Thanks
    77
    Thanked
    299 in 110 posts

    Standaard

    Vandaag stond hofje 18 leeg

  24. Onderstaande 3 leden hebben biker pc bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (25 november 2017),Moontanner (25 november 2017),The Loner (24 november 2017)

  25. #339
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biker pc Bekijk bericht
    Vandaag stond hofje 18 leeg
    Inderdaad was Hofje 18 donker.
    Toen ik er was, rond etenstijd, hadden alleen de "mobiel dame" op 24 en Anita op nummer 20 de gordijnen open. Kostte wel weer een euro en dat voor twee niet gesloten gordijnen.

  26. Onderstaande 2 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (25 november 2017),Moontanner (25 november 2017)

  27. #340
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Ik was deze week getuige van iets heel naars. Het was in het gangetje 101 tm 112. Zeg maar het RoeBul-gangetje. 'S avonds. Ik noem het kamernummer maar even niet, want dat zou denk ik in strijd zijn met de forumregels. Ik hoorde dat achter een gesloten gordijn een meisje en een man dikke ruzie hadden. Het meisje kermen en huilen. Ik vroeg aan Nikki op 110 'gaat dat wel goed komen daar?' Zij beduidde mij dat ik wel gerust kon zijn. Dus doorlopen maar.
    Vrijwel op hetzelfde moment kwam uit het kamertje de pooier (overduidelijk geen klant) en die ging op de Weaze aan de waterkant staan uitwaaien. Nikki ijlde meteen naar het betreffende kamertje om het meisje geestelijke bijstand te verlenen.

    Ik weet al heel lang dat het daar niet pluis is wat betreft mensenhandel en gedwongen prostitutie, maar dit was voor mij het zoveelste bewijs.

    En dan kun je wel zeggen 'meld dat dan bij de instanties' maar die weten dat echt al wel hoor. Ook de verhuurder weet het wel. Maar geld stinkt niet. Zolang die maar de dagelijkse huur binnen krijgt.

    Veel plezier in dit gangetje maar weet wat je doet!

  28. Onderstaande 2 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 1 december 2017),jope ( 1 december 2017)

  29. #341
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Een aanvullende melding kan wel een aanleiding tot een aanvullende actie bij de instanties ziin, misschien toch nog eens Meld Misdaad Anoniem overwegen?
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  30. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 1 december 2017),jope ( 1 december 2017)

  31. #342
    Geregistreerd
    4 oktober 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 14:49
    Berichten
    193
    Discussies
    12
    Thanks
    77
    Thanked
    299 in 110 posts

    Standaard

    Melding van maken. Desnoods bij de verhuurder.

  32. Onderstaande leden hebben biker pc bedankt voor deze bijdrage:

    jope ( 1 december 2017)

  33. #343
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biker pc Bekijk bericht
    Melding van maken. Desnoods bij de verhuurder.
    Heb weleens weleens een misstand gemeld aan een verhuurder. De enige keer dat ik serieus genomen werd is door de eigenaar/verhuurder van Walhalla.

    Ook verhuurders Love en Joy en Hofje deugen in dit opzicht wel. Ze zetten -is mijn indruk- dames buiten de deur als ze de verdenking hebben dat er rond een dame iets fout zit.
    Maar heb al een enkele keren zo'n dame daarna zien opduiken in Esperanza/Moulin Rouge (zijn van een en dezelfde eigenaar), waar ze kennelijk wel welkom zijn.

    In Esperanza/Moulin Rouge zie ik in de loop der jaren te vaak en teveel evidente misstanden. Dat zijn geen incidenten. Dus heb daar geen vertrouwen in.

    Melden bij Misdaad Anoniem geloof ik ook niet in. Is een stroperig draaideur-circuit. Haalt niets uit.

    Heb nog wel enig vertrouwen in de dames van de GGD Friesland die elke week op dinsdag van deur tot deur gaan en de dames met raad en en (vooral) daad bijstaan.

  34. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 2 december 2017),jope ( 2 december 2017),Wentelt Eefje ( 2 december 2017)

  35. #344
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Ik las het bericht van Fr_loper over de enige Aziatische dame op de Weaze, Darling.. massage etc. Ook ik heb onlangs even met haar staan praten, maar deinsde er uiteindelijk ook voor terug en heb toen een 'zekerheidje' bezocht.

    Maar ik liet mijn gedachten nog eens gaan over massages.

    Ik heb voor mezelf de waarheid ontdekt dat die dames die een goede massage kunnen geven, altijd hoog op mijn lijstje staan. En kennelijk ook van andere wandelaars, want het zijn doorgaans de masserende dames die nog vrij redelijk draaien in deze slechte tijden. Ze hebben veel vaste klanten.
    Ik dacht ik maak eens een lijstje van dames die, in mijn beleving, kunnen MASSEREN. En dat in aflopende volgorde van 'excellent' naar 'matig'.

    Beatriz (excellent); Isabela (excellent)...dan even niks tot aan... Millie, is er binnenkort weer (heel goed); Daniela (vrij goed); Magdalena de 'Oostblok-Latina' (vrij goed); Maria, de oudere Latina MR 2 (vrij goed; is er nu niet); Sheila Esp 001 (soms goede massage als je er vooraf duidelijk om vraagt, maar dame is een beetje vreemd); Julie Hofje 22 (gaat nog net); Lucia van Esp 009 (gaat nog net); Maria/Kelly is nog afwezig (matig, want te gehaast)

    En ook een ereplekje heeft bij mij wat massages betreft Aleida (vrij goed). Maar Aleida zien we denk ik nooit weer. Idem Venezolaanse Anna (goed). Zien we waarschijnlijk ook niet weer.

    Misschien heeft er iemand wat aan. Of voegt er nog een masseuse aan toe.....Wie weet Darling ??
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 3 december 2017 om 10:03

  36. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 3 december 2017),jope ( 4 december 2017),The Loner ( 4 december 2017)

  37. #345
    Geregistreerd
    27 mei 2017
    Last Online
    16 april 2024 @ 13:09
    Berichten
    73
    Discussies
    7
    Thanks
    16
    Thanked
    112 in 49 posts

    Standaard

    @Moontanner Voor mijn nr 1 massage moet ik wat verder dan Leeuwarden. Kassandra in Groningen kan echt een professionele massage geven. Dat in combinatie met erotiek is echt heerlijk. Ok. Weet dat dit niet onder Leeuwarden hoort te staan, maar voor wat betreft een geweldige massage toch het vermelden waard

  38. Onderstaande 3 leden hebben Ivano1972 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 3 december 2017),jope ( 4 december 2017),The Loner ( 4 december 2017)

  39. #346
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    Gisteren @ 01:28
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    hallo voor een combi van vakantie en werk heb ik een paar maand in het oostblok geweest . bedankt voor alle updats morgen eerst naar de topper mr 6 breng haar zondag of maandag wel weer terug

  40. Onderstaande 3 leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    jope (17 december 2017),Moontanner (15 december 2017),The Loner (17 december 2017)

  41. #347
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Beitrag

    Over het paspoortje:

    Aan de ene kant vind ik dat paspoortje iets heel leuks met die vlaggetjes en zo. Maar aan de andere kant is het toch wel gebrekkig. Zo wordt je bij het invullen gevraagd of het waarschijnlijk is dat je de dame opnieuw zult bezoeken. Als je dan invult 'ja', krijgt de dame 5 sterren. Dat wordt al gauw uitgelegd als de dame scoort 5 van de maximale 5 sterren. 'Is een 5 sterren dame'. Zie het paspoortje dat ik gisteren maakte over Maria Moulin Rouge 2.

    Of omgekeerd als je denkt 'de dame was best redelijk maar ik hou het bij 1 keer' en je vult dat in, krijgt ze maar 1 ster.

    Ook vraag ik me altijd af van WIE het paspoortje nou eigenlijk is. Ik heb nl. best wel een aantal van die paspoortjes gemaakt. Leeftijd ingevuld, idem cupmaat en vervolgens komt er iemand die zegt dat dat fout is, waarna de moderator dat voetstoots aanpast. Waarna het soms goed, maar ook soms fout is.... Je krabt je dan als oorspronkelijke maker van dat paspoortje achter het oor. Is me inmiddels toch best wel een paar keer overkomen. Geen wereldprobleem maar voelt niet fijn.

    Ik heb daar zo een twee drie geen oplossing voor. Je zou er nog over kunnen denken om het weer mogelijk te maken dat over een dame meerdere paspoortjes kunnen worden geschreven.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 18 december 2017 om 05:56

  42. Onderstaande 4 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (18 december 2017),jope (19 december 2017),The Loner (19 december 2017),Wentelt Eefje (22 december 2017)

  43. #348
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:09
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    Vanmiddag weer een wandeling gemaakt in Leeuwarden, bij de MC Donalds geweest en in wat omliggende pandjes.
    De kerst komt dichterbij dit was/is te merken aan de gesloten gordijnen.

    Eerst een paar rondjes gelopen maar mijn doel had ik (nog) niet gezien,
    bij het wandelen genoeg aanbiedingen om LEKKER op te warmen maar ik wou en heb de verleiding doorstaan,
    ik had/heb immers een doel!!

    Even na half 5 brand het lampje van de geld automaat bij het hofje en de zijdeur is immers ook gesloten,
    nog ff rammelen maar er moet echt een muntje in om toegang te krijgen tot het innerlijke.
    Lastig ik heb geen muntjes op zak (ik wilde voor 6en al mijn bezoek regelen), rest mij niets anders dan ergens muntjes te scoren (lees wisselen),
    ik kan die ene bedelaar wel vragen want die heeft vast muntjes zat,
    ware het niet dat deze bedelaar slechts genoegen neemt met minimaal 2 euri (althans daar vraagt hij altijd om) en ik heb muntjes van 1 nodig.
    Bij de MC gaan wisselen vind ik persoonlijk ook geen optie dus naar de dichtstbijzijnde automatiek (een kroketje is altijd wel lekker).

    Weer terug gelopen en vervolgens mijn muntje gedeponeerd in het bestemde gleufje wat mij toegang verleende tot het walhalla,
    nou ja walhalla heet in dit geval het Hofje (volgt u mij nog??)
    Helaas kamer nr 19 bleven gordijnen gesloten, na 2 a 3 rondjes begin ik toch duizelig te worden en heb daarna maar wat andere pandjes bezocht,
    alwaar ik weer veel leuke koppies zie, ik zie gelijk nog wat gezichten die ik aan de aanwezigheid lijstje kan toevoegen.

    Wederom een muntje in het gleufje van het Hofje en alweer of nog steeds gordijntjes van 19 dicht, toch nog maar wat rondjes extra in dit pand lopen.
    Ik kan ook de andere pandjes wederom doorlopen maar ik heb ook geen dozijn 1 euro stukken gewisseld.

    Ik ben aan't twijfelen, Elly is vrij en niet aan het bellen, ze heeft een erg mooi koppie en is altijd erg lief naar mij toe.
    Al denkend en twijfelend loop ik voorbij 19 en plots gaan de gordijntjes open... eh ....Ja ze is het echt.
    Naar binnen gegaan en hier wat centjes (lees papiergeld) uitgegeven.

    Het bezoek aan Magdalena was erg geslaagd. Ze blijft t/m 6 januari (daarna is ze eventueel in Bremen te bezoeken.)

  44. Onderstaande 6 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (20 december 2017),Moontanner (20 december 2017),onder de brug (21 december 2017),phoenix (25 december 2017),The Loner (19 december 2017),Wentelt Eefje (22 december 2017)

  45. #349
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:09
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    Erg rustig in Leeuwarden tijdens mijn laatste bezoek dit jaar
    Esperanza 9 zit een erg mooie dame, ze was zich aan het om-aan kleden met het gordijn een stukje open en dat het zag er allemaal erg mooi uit.
    Ook in Esperanza waren er veel dames niet thuis.
    Magdalena zit nu in de kamer van Elly.
    Magdalena gaat de 30ste naar huis om daar oud en nieuw te vieren,
    om vervolgens op 2 of 3 januari weer terug te zijn, daarna vertrekt ze naar Bremen.
    Voor de Magdalena fans ze komt op 19 februari weer terug.

    Sarah uit Love en Joy stond in de gang een praatje te maken met een paar andere wandelaars, de manier waarop was echt heel lief en relaxt
    ze is qua uiterlijk niet mijn type maar de manier van communiceren en geïnteresseerdheid vind ik super.
    Ik ben wel voornemend om haar binnenkort te bezoeken

    Oké lezers tot volgend jaar

  46. Onderstaande 4 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (30 december 2017),onder de brug (30 december 2017),Pijpfitter (30 december 2017),The Loner (31 december 2017)

  47. #350
    Geregistreerd
    19 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 19:20
    Berichten
    92
    Discussies
    7
    Thanks
    726
    Thanked
    149 in 58 posts

    Standaard

    Ik las op h*kers een verhaal over een TMM die ik jullie niet wil onthouden:

    https://www.hookers.nl/forum/raampro...rote-voorgevel

    Esperanza 10 zou ook nog Esperanza 110 kunnen zijn, het was van iemand die hier zelden komt. Nikki op 110 is op 21-1 afwezig gesignaleerd en Raquel op 10 voor het laatst op 13-1 aanwezig gesignaleerd. Dus het zou kunnen.

    Geen naam bekend.

    Het verhaal is het bekende TMM verloop: vrolijk en uitnodigend, maar zodra het geld binnen is slaat de houding om. BH aanhouden, beetje rukken ipv pijpen, hand tussen de benen, 15 minuten is 5 minuten enz.

    Doe er je voordeel mee!

    Signalement van h*kers:
    Naam: Bulgaarse Met Grote Voorgevel
    Stad: Leeuwarden
    Straat: Esperanza
    Huis / kamer nr.: 10
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 25 - 30
    Lengte: 1.65 - 1.75
    Uiterlijk: Oost Europees
    Kleur haar: Zwart
    Lichaamsbouw: Dik
    Cupmaat: E+
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tatoeages: Weet niet

  48. Onderstaande 3 leden hebben Pijpfitter bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (29 januari 2018),Moontanner (29 januari 2018),phoenix (29 januari 2018)

 

 
Pagina 14 van 58 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.

  Diamond 468*60