Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 75

Discussie: Magda (Poolse )

  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Beitrag Magda (Poolse )

    Haarkleur/-lengte : donkerbruin tot zwart, kort
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : Normaal, ietsje voller, Cup B
    Nationaliteit/Taal : Poolse, zeer goed Duits
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings :geen
    Service: goed
    Voordelen: goede aftersales
    Nadelen: niet kunnen ontdekken


    Deze dame had ik al een paar weken eerder gespot maar was er toen niet van gekomen haar mee te nemen............Deze avond dus wel. Wat me meteen aan haar opviel waren haar ogen, echt super mooie blauwe kijkers die je enorm geil aankijken, super gewoon.

    Op de kamer ( zoals de meeste Poolse dames meteen doen) gelijk innig zoenen alsof d'r leven ervan afhangt, geweldig. Lekker laten pijpen en haar ook lekker uitgebreid mogen likken..........

    Verschillende standen doorgenomen en uiteindelijk lekker laten klaarzuigen.

    Echt super deze Poolse dame
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Haarkleur/-lengte : donkerbruin tot zwart, kort
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : Normaal, ietsje voller, Cup B
    Nationaliteit/Taal : Poolse, zeer goed Duits
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings :geen
    Service: goed
    Voordelen: goede aftersales
    Nadelen: niet kunnen ontdekken





    Verschillende standen doorgenomen en uiteindelijk lekker laten klaarzuigen.

    Wat ??? klaar laten zuigen Ben je ziek man
    Ik dacht dat jij altijd eindigd met
    niets is zo verandelijk als een hond He Rex Waf
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 december 2006 om 03:54

  3. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard triootje........nee toch maar niet

    Gisteren ook weer van de orale kunsten genoten van deze mooie Poolse Lady............aan het begin van de avond gezellig samen wat gedronken en samen gegeten.

    Alleen waren we niet alleen, want haar blonde Poolse vriendinnetje Julia was er ook bij. Zullen we een triootje doen, was het voorstel??

    Nou op zich natuurlijk niets mis mee voor Rex, maar zoals ik wel vaker roep: daar kan ik het niet op, gold dus ook voor die Julia.

    Ze waren beide de gehele avond aan het ronselen voor triootjes en dat is ze aardig gelukt meen ik................

    Later op de avond ben ik dus alleen met Magda weggeweest
    ( tot enige teleurstelling van Julia, maar die had al weer snel een andere prooi te pakken) en die heeft me wederom weer heerlijk laten genieten
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  4. #4
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Idee

    Hey Rex

    Effe over die poolse Julia heb ik al veel gehoord,maar volgens mij geen recensie van en ik loop haar telkens mis Misschien morgen. Maar heb je nog een herkennings punt aan haar:D

    Saluti L Diablo
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 december 2006 om 15:34
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  5. #5
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard aber natürlich.............

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Hey Rex

    Effe over die poolse Julia heb ik al veel gehoord,maar volgens mij geen recencie van en ik loop haar telkens mis Misschien morgen. Maar heb je nog een herkennings punt aan haar:D

    Saluti L Diablo
    LD,

    Julia is een klein Pools meisje met blond haar en is vaak ( nou ja vorige week dan in ieder geval) in het bijzijn van Magda, die andere lekkere Poolse chick.

    Jammer dat je er vrijdag niet bent, want dan had ik je haar persoonlijk kunnen aanwijzen.................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  6. #6
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    zal vanavond effe speuren:p
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  7. #7
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Idee

    En Rex en ik hebben haar gisteren gevonden,geen wonder dat L.D haar niet herkende. Ze heeft haar naam gewisseld van Jolene naar Julia

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  8. #8
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard wie vraagt..........

    Normaal gesproken gaat bij mij op: Wie vraagt, wordt overgeslagen. Nou ja spreekwoordelijk dan wel te verstaan.
    Tijd geleden dat ik met Magda de kamer op was gegaan. Ze is een beetje dikker geworden, maar zoals altijd nog een heerlijke kont en haar haar is inmiddels al weer een tijdje blond geverfd..................

    Gisteren vroeg ze me een aantal keren waarom ik niet meer met haar meeging; "ben ik niet meer aantrekkelijk genoeg?", vroeg ze.
    Nou is Rex de beroerdste niet, dus haar meegenomen naar een blokhut, met airco gelukkig.............

    Heerlijk liggen tongzoenen met z'n tweeën en verschillende standen van de kamasutra gedaan.
    Pijpen doet ze ook lekker, beter dan de vorige keren. Geen spijt van gehad, integendeel zelfs.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  9. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard ogen en uitstraling

    Afgelopen donderdag zag ze er ook perfect uit zelfs een van de mooiste dames deze avond.
    Ook dat opgestoken haar staat haar heel mooi en het zwarte setje maakt haar ook klaar voor
    Ik vind haar brutale ogen wel iets waar ik op val.

  10. #10
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Gek dat er niet meer over deze dame geschreven is. Volgens mij heb ik deze dame gisteren beter kennen geleerd Mss dat ik er later nog iets over schrijf, maar in het kort samengevat was het een heerlijke en spontane meid. En ja die ogen he!!!

  11. #11
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Hieronder mijn ervaring met Magda. Zeker voor herhaling vatbaar al is het alleen maar nog iets dieper in haar ogen te kijken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    .....Werd en dan nog wel geneukt??? Ja Toppie33 liet zich schaken door een hele aardige en lieve Poolse dame, namelijk Magda. Magda is me al langer opgevallen en iedere keer trekt ze mijn aandacht. Of beter haar bloedmooie groene (of waren t nu blauwe?) ogen doen dat. Ze heeft een hele naturelle en spontane uitstraling en loopt vrijwel altijd topless rond. Ook haar kwam ik tegen in beruchte seksbiosgangetje (denk dat ik er mijn werkgebied van maak) en al snel kregen we oogcontact. Later kwam ze naast me staan in de bar en na meerdere waarschuwingen mijnerzijds (ik ben Sauschlecht op de kamer) gingen we dan toch naar de kamer.
    Op de kamer vonkte t niet gelijk, daar was Magda iets te terughoudend voor, maar t was wel gewoon goed en lekker. Ik vond t eigenlijk wel best zo, ik had geen zin om zelf veel t initiatief te nemen en liet dat aan Magda over. Ze zoende heel rustig en dat was zeker ff wennen na de slokdarmtherapie van Vanja. Magda sloeg ook oren en nek niet over en ging geleidelijk met haar natte gezoen op zoek naar "mein bester Freund". Plots zag ik haar hand naar haar tasje grijpen, pakte er een tube uit en spoot zo een kwabbel massage-olie op mijn "junger Mann". Normaliter zijn cremepjes enzo absolute dooddoeners voor mij, maar bij Magda niet. Op één of andere manier vond ik t zelfs lekker. Waarom mag Joost weten… Daarna hebben we nog uitgebreid van elkaar genoten in "Position neunundsechzig", waarbij ik merkte dat Magda zich steeds meer losser en relaxer begon te voelen. Als Endspiel ben ik in Doggy Doggy gespeeld en netjes in de Gummie gekomen. Na wat geklets (lulhannes33) hebben we de kamer na een uurtje verlaten.
    Kortom hele leuke meid waarbij 't volgens mij alleen maar beter wordt naarmate je vaker met haar kamert.....

  12. #12
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Met deze dame de kamer ook gedeeld
    gisteren. Heel aardige meid en goede
    sessie met haar beleefd, vond haar wel
    iets minder actief mee neuken. Herhalings
    gevaar niet zo heel groot.

  13. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Magda hat in 2008 meist im Artemis Berlin gearbeitet, habe sie dort persönlich getroffen. Zwischendurch kommt sie aber auch immer mal wieder kurz ins GT.

  14. #14
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Last Online
    19 mei 2013 @ 00:00
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    125
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    I LOVE YOU MAGDAAAAAAAA

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ziane Bekijk bericht
    I LOVE YOU MAGDAAAAAAAA
    Why?
    Warum?
    Waarom?

    Voor de rest op dit forum
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #16
    Geregistreerd
    15 januari 2009
    Last Online
    23 februari 2024 @ 13:34
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    MAGDAAA IST SUPAHHRRR ZIANE!

  17. #17
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Zo zie je maar weer, ieder heeft zijn eigen mening over een dame. Zou Magda hier zelf boven bezig zijn geweest? Valt wel op twee keer schrijven en dan ook maar 1 enkel bericht...

  18. #18
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Last Online
    19 mei 2013 @ 00:00
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    125
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door royke86 Bekijk bericht
    Zo zie je maar weer, ieder heeft zijn eigen mening over een dame. Zou Magda hier zelf boven bezig zijn geweest? Valt wel op twee keer schrijven en dan ook maar 1 enkel bericht...
    Deze mooie Poolse is SUPER!!!

  19. #19
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:46
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ziane Bekijk bericht
    Deze mooie Poolse is SUPER!!!
    Aber die arsch ist gross und hat cellulitis :teuflisch

  20. #20
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard Mooi van ver...

    Mooi van ver is verre van mooi...zegt men wel ns...

    Magda is in de omgang een schatje, echter op kamer te profi en gevoelloos( voor mij dan). Van apenkooien heeft deze deerne nog nooit gehoord...

  21. #21
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard na twee en half jaar toch van gekomen

    Gisteren na volgens haar 2.5 jaar eindelijk mee naar de kamer geweest.
    Ze vond het tijd worden dat ik eens mee ging.
    Ik zelf vond dat ook dus na eerst Robina en wat gegeten te hebben zijn we daar gaan rollebollen.
    Het was een leuk half uurtje met een goede PZC en een bef kwartiertje daarna wat standjes afgewerkt en gezellig na gekletst.

    We hebben de muren bol laten staaan tijdens

    Ze is profie maar als ik er zin an heb dan geen probleem om haar hard te nemen,en omdat we toch wel een klik hadden vanwege de tijd dat we elkaar kennen liep alles gesmeerd.

    Herhaling ja is mogelijk.

  22. #22
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Last Online
    19 mei 2013 @ 00:00
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    125
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste ijsberen,

    Normaliter ben ik niet het type ijsbeer die zijn ervaringen deelt op dit forum, alleen na wederom een topdag gehad te hebben in de GT wil ik bij deze toch iets van mezelf laten horen.
    Afgelopen donderdag, dus gisteren 30 april 2009 op de verjaardag van de koningin was het weer eens zo ver. Samen met 2 ijsbeervrienden staken we de Duitse grens over naar het plaatselijke Brüggen.
    De dag begon nog met het treurige nieuwsbericht dat er in Apeldoorn een aantal doden en gewonden waren gevallen op een mogelijke aanslag op de Koninklijke leden. Hierbij mijn oprechte medeleven naar de nabestaanden van de slachtoffers en wens ik alle gewonden een voorspoedig herstel toe.

    De 50 minutenlang durende autoreis begon in Eindhoven. Onderweg werd er nog getankt en heb ik nog geld uit de muur gehaald op station Venlo. Deze ijsbeer wilde extra geld op zak hebben, aangezien het altijd moeilijk te bepalen is hoeveel geld er nu daadwerkelijk word uitgegeven aan de dames. Eenmaal aangekomen bij de GT waren we toch aangenaam verrast over het feit hoe druk het was. Uiteindelijk konden we naar binnen, nadat ik mijn C L I O had geparkeerd.
    Allereerst zijn we aan de bar gaan zitten en hebben we een aantal dames gegroet die we uit eerdere ervaringen hebben leren kennen. Vervolgens zijn we de tuin ingegaan en hebben we een uurtje heerlijk genoten van het mooie weer. Het gespreksonderwerp was al snel over welke dames we van plan waren om te gaan pakken. Om eerlijk te zijn was ik toch aan het twijfelen over voor wie ik zou gaan. De prachtige Lisa uit Duitsland? Misschien Isa die met een trio aanbod kwam aanzetten? Of de heerlijke sexy Magda met haar enorm geile kijkers. Ik had nog een hele mooie blonde dame op het oog, alleen deze ging douchen, kleedde haar eigen om en verliet vervolgens de GT.
    Nadat mijn ijsbeervrienden en ik wat hadden gegeten had ik mijn keuze gemaakt. Deze was gevallen op Magda. Met deze Poolse schone had ik al een tijd geleden een sessie gehad en dat was deze ijsbeer enorm bevallen. Ondertussen ging mijn ijsbeervriend weg met de Roemeense Andrea. Vervolgens ging mijn andere ijsbeervriend naar een kamer met de Bulgaarse Valeria, waardoor ik besloot om zelf actie te ondernemen. Ben een ronde gaan lopen door de GT en in de gang naar de tuin toe kwam ik Magda tegen. Ze keek me aan en trok aan mijn badjas. Ze stelde haar Poolse vriendin Julia voor en vroeg of ik in was voor een trio. Magda zei tegen me dat ze samen een dreamteam vormen waarop ik letterlijk zei: “ I want the dream, not the team”. Magda schoot in de lach en vroeg of ik dan alleen met haar naar een kamer wilde. En dat wilde deze ijsbeer maar al te graag. Ze ging de sleutel halen en kwam daarmee al heel snel terug. Samen zijn we naar buiten gegaan om naar onze blokhut te gaan. Kort achter me liep Valeria met mijn ijsberenvriend en waren we met z’n vieren even buiten aan het dollen. Na een leuk gesprek met Magda lag ik poedelnaakt naast haar en begonnen we heerlijk met elkaar te zoenen. Al snel had ik een stijve penis die rustig op mijn buik lag te wachten op een heerlijke pijpsessie. Na flink gesabbeld te hebben aan haar borsten begon ze mijn penis te verwennen. Deze dame kan echt heerlijk pijpen en ze keek me af en toe aan met haar enorm geile, blauwe ogen. Na een aantal minuten vroeg ze of ik wilde neuken en mijn antwoord was ja. Ze deed er een jasje om heen en ze vroeg waar ik zin in had. Ik heb de missionarisstand met haar gedaan en lekker van achteren, doggystyle. Tijdens het harde stoten van achteren begon ik opeens pijn te krijgen aan een spier in mijn bovenbeen. Vervolgens vroeg ik aan haar of ze me klaar wilde pijpen en dat wilde ze wel. Ze verwijderde mijn jasje en begon weer heerlijk aan mijn lul te zuigen. Een beetje onverwachts ging ze met haar kont op mijn gezicht zitten en heb haar gebeft alsof mijn leven ervan af hing. Uiteindelijk ben ik heerlijk in haar mond klaar gekomen. We hebben nog even gezellig met elkaar gekletst en zijn samen weer naar binnen gegaan. Heb afscheid genomen van Magda met een flinke fooi voor haar, want ik heb wederom heerlijk genoten van de diensten van deze dame.
    Na deze heerlijke sessie met haar heb ik samen met mijn ijsbeervrienden nog wat gedronken, voetbal gekeken en wat pizza gegeten. Deze waren trouwens flink pittig. Rond klokslag 22.30 besloten we om naar huis te gaan. We zijn nog gestopt bij de Mcdonalds in Helden, omdat we nog honger hadden en een uur later eindigde onze dag waar het ook begon, namelijk EINDHOVEN DE GEKSTE

    Kortom, ik heb een topsessie gehad met Magda. Ze is echt een schatje. Heel spontaan, spreekt goed engels. En ziet er verdomd geil uit met haar opgestoken haar en geile kijkers. In mijn ogen een echte aanrader

    Groeten,

    IJSBEER ZIANE

  23. #23
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Last Online
    19 mei 2013 @ 00:00
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    125
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wederom een heerlijke sessie gehad met haar. Mijn topper in de GT
    Don't take life too seriously..You'll never get out alive..!!

  24. #24
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Last Online
    19 mei 2013 @ 00:00
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    125
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Geheel onverwachts was ik vandaag weer in de GT en alweer een sessie met Magda gehad..zie ook vorig bericht
    Don't take life too seriously..You'll never get out alive..!!

  25. #25
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Last Online
    19 mei 2013 @ 00:00
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    125
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    2 topics over 1 en dezelfde dame??

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=20100

    Maargoed afgelopen zondag mijn GT jaar afgesloten met haar....en ik heb er weer van genoten
    Don't take life too seriously..You'll never get out alive..!!

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

  FKK Artemis 468*60