Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard Krisy / Chrissy (Bulgaarse) ex-Globe

    CHRISSY
    Bulgaarse
    mid-20
    1m70
    B/C-cups silicone
    enkele grotere tattoos
    middellange blonde haren
    spreekt owkidoki Engels/Duits
    slank figuur
    sinds een maand in GT, voorheen een rits clubs in Frankfurt in uiteenlopende genres der stengelarij-opzet
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  2. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Blau Rocky (15 februari 2015),lekkersfan ( 8 januari 2015),Liefhebberrob24 ( 7 januari 2015),Megaboob ( 7 januari 2015)

  3. #2
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    …….ik was onderweg naar weet ik veel, toen ineens ik werd vast geklampt. Nu klampt niemand Ace2 ongevraagd vast en met een grommende Ace2-blik keek ik naar degene die mij had tegen gehouden. Ik keek in 2 reebruine bambi-achtige zaadvragende ogen, die behoren tot de Bulgaarse Crissie. “Wauw” dacht ik “make my day” Crissie zag er schitterend uit: jong, knap, slank en grote (sili)borsten. Ze vroeg allerlei wetenswaardigheden waarin niemand interesse heeft, maar uiteindelijk moeten uit monden in een sleutelvraag. Ze vertelde dat ze voorheen in Oase had gewerkt. Helaas was ik onderweg en moest weer door. Dat doorlopen eindigde bij de kino waar Seqoya werd aangerand door Klara. Het beviel hem best. Ik wilde mij uit de voeten maken en ik draaide mij om, om tegen Crissie aan te botsen. Ze duwde mij tegen de muur en reed tegen mij op. Nu had ik het moeilijk. Het werd ook niet gemakkelijker toen ze met haar handen onder mijn badjas ging voelen en mijn nek kuste. Ik vroeg haar of ze goed was. Meestal krijg je dan zo’n vaag antwoord dat ik dat zelf moet ondervinden op de kamer. Dat is vaak een lang ontwijkend antwoord voor het simpele woord “nee”. Crissie knikte echter overtuigend dat ze goed was. Ik wist dat het nu of nooit was. Of ik zou nog kameren of ik zou nog door GT slenteren en twijfelen tot het te laat was. Ik stemde in met een sessie. Ineens zat haar tong in mijn mond en een heerlijke tongzoen was mijn deel. Dat beloofde veel goeds.

    Dat goeds werd ook op de kamer bevestigd. Crissie zoent uitermate goed. Ik hoop dat ze dat blijft vol houden. Niets geen voorzichtige zoentjes, niets geen tong die tegen jouw tong aan drukt, maar gewoon een natte tongzoen.
    Haar slanke, strakke lijfje voelde heerlijk aan. Ik zal vast in mijn geilheid een subjectieve mening er op na hebben gehouden, maar toen vond ik haar oogverblindend mooi. MOOI met hoofdletters. Ze ging maar door met zoenen en knuffelen. Helaas onderbrak ik de pret en legde haar op haar buik voor een massage. Die liet ze zich welgevallen, al was ze in aanvang een beetje wantrouwend. Tijdens het masseren liet ze alles toe: haar kontje, vingeren, zoenen, alles. Na een tijdje gleed mijn vinger langs haar poesje en dat voelde vochtig genoeg aan. Ik rolde haar om en startte voorzichtig met beffen. Graag had ik nu geschreven dat hier een kronkelende dame lag, maar ondanks alle positieve punten kan ik dat niet schrijven. Ze liet haar bekken rustig op en neer gaan, ze zuchtte en kreunde zachtjes en precies goed en op de juiste momenten en ja ook het orgasme maakte deel uit van het geheel. Eerlijk gezegd zal ze daar geen rol op Broadway voor krijgen.

    Maar niet getreurd, ik ging op mijn rug liggen. Crissie kwam tegen mij aan liggen en terwijl ze zachtjes over mijn penis streelde met haar vingers, zoenden wij heftig met elkaar. Dat was uitmuntend. Na een paar minuten gleed ze likkend over mijn lijf naar beneden, al waar ze mijn harde piemel naar binnen slurpte. Langzaam begon ze zachtjes te pijpen. Dat deed ze zeer goed. Zo goed dat ik al een orgasme voelde aan komen. Dat ging mij iets te snel. Ik liet mij snel een condoom aan meten en in missionarishouding starten wij al zoenend ons sexspel. Het voelde heerlijk aan en dat zoenen maakte het niet klaar komen alleen maar lastiger. Daarom besloot ik haar van achteren te nemen. Ik keek neer op haar schitterende billen en duwde mijn pik in haar natte gleufje. Grommend begon ik haar hard te stoten en in de spiegel zag ik die grote borsten op en neer deinen. Ook Crissie keek in de spiegel en geil liet ze haar tongetje naar buiten hangen, terwijl ze haar ogen half sloot. Dat gezicht was echt teveel voor mij en snel rolde ik het condoom van mijn penis af. Ik zat nog op mijn knieeen en Crissie dook al tussen mijn benen om mijn penis te pijpen. Dat voelde heerlijk en het duurde nog maar enkele seconden of mijn zaad spoot diep in haar keel. Crissie ging echter onverstoorbaar door en liet mij de grote hoeveelheid zaad helemaal in haar mond komen. Na een tijdje keek ze mij glimlachend aan en vroeg glimlachend met volle mond: “finneshed?”

    Na het lichamelijke gedeelte bleven wij nog even kletsen en kroelen.

    Om een lang verhaal kort te maken was ik erg tevreden. Als Crissie zo blijft zoenen en pijpen dan heeft ze mij als vaste klant erbij.

  4. Onderstaande 14 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 januari 2015),biged (25 januari 2015),Bluebear (25 januari 2015),db2 (25 januari 2015),geert5 (25 januari 2015),hp001 ( 3 maart 2015),lekkersfan (26 januari 2015),Liefhebberrob24 (25 januari 2015),Megaboob (25 januari 2015),mrblue (28 januari 2015),mynasch (25 januari 2015),rob45 (26 januari 2015),satanic surfer ( 5 februari 2015),Teiresas (26 januari 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard

    mijn ervaring is helaas wat minder. Vond eea allemaal maar wat plichtmatig en afstandelijk, veel doekjes ed(op ziich niks mis mee overigens), Tis een leuke dame optisch gezien, super body alleen de profi status is snel doorgedrongen...jammer
    :thefinger

  6. Onderstaande 2 leden hebben Fritzzz bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius ( 9 april 2015),satanic surfer ( 5 februari 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    ==> Sharks (de nouveau..)
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  8. #5
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    Prachtig Sex met deze top dame. Gesicht à la Sarah Connor.

  9. #6
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    ==> fkk Globe, arbeitsname Krisy...onderhand al zowat het 5é moppie dat het laatste kalenderjaar de verhuis van GT naar Globe maakte...minstens.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  10. #7
    Geregistreerd
    14 juli 2015
    Last Online
    17 mei 2020 @ 10:30
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Am letzten Samstag im "Sharks" in Darmstadt gesehen.

  11. #8
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    na lang in Sharks te zijn geweest, nu in Oase

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.

Babylon 468*60