Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard Nieuw: Club Amai in Meer

    Club Amai
    John Lijsenstraat 26,
    2321 Meer

    http://www.clubamai.be/home.htm
    U zult mij hier niet snel aan treffen. Niet dat het slecht zou zijn, ik heb een paar dames die daar tot de "harde kern"(gaan) behoren meegemaakt en dat belooft veel goeds maar....

    Ik ben nogal huiverig om een club te bezoeken die en erg vlakbij is en waarbij goede bekenden van me op een steenworp afstand aan dezelfde straat wonen. En nee , niet het soort bekenden dat je ook hier zult aantreffen.
    Voor de gierigen onder ons, er tegenover is een tankstation, een vrije pomp met bijbehorende benzine/diesel.

    Benzine 95 € 1,34
    Diesel € 1,21
    Benzine 98 € 1,40
    LPG € 0,41.
    Dat zijn de Belgische hogere grensprijzen met maar 5 tot 10 cent verschil met onze niet aan de snelwegliggende dorpspompen in de grensstreek

  2. #2
    Geregistreerd
    10 september 2014
    Last Online
    26 november 2017 @ 13:50
    Berichten
    54
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    Al een paar maal geweest op een maandag, veel volk, veel koppels, heel veel actie, maar, de dames zijn overrijp, soms komt er wel is een jonger koppeltje, en dan is het dringen rond haar, zaterdags is beter dan de maandagmiddag.zeer mooie club nochtans, en goed gelegen voor de dringende nood als ik onderweg ben.
    afgelopen zaterdag waren er 2 koppels met bloedmooie dames, beiden blond, het genoegen gehad met eentje te mogen spelen en neuken, kwam die spuitend klaar zeg, zalig.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.

Diamond 468*60