Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33

Discussie: Jacky, ex-Nicole YY

  1. #1
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Jacky, ex-Nicole YY

    Naam: Nicole
    Haarkleur/-lengte : donker met rode lokken geverfd / kort
    Lengte dame : 1m75cm
    Postuur/Cupmaat : Slank, B Cup (real)
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
    Leeftijd : 18-19
    Tatoeages/Piercings : ja
    Service: uitgebreid reportoir FT, NMC, PZC, Beffen, Vingeren
    Voordelen: Goede service bij deze dame natuurlijk
    Nadelen:
    Tijdsduur : 1 uur 10 minuten
    Prijs : 80
    Extra’s bij het bezoek: GFE etc.
    Bijzonderheden: ja

    * * *

    Heb gedurende het YY bezoek van vrijdag de 24e jl. niet naar een dame gezocht maar zij heeft eigenlijk mij gevonden, daar houd ik van en je weet direct een beetje wat voor dame je in de vleeskuip hebt :p .

    Dus haar een kamer laten zoeken, GELUKT :D

    De kamer is mooi ruim en heeft een eigen WC met douche PRACHTIG , douces hier 100x beter dan de gezamelijke.

    Nicole laat mij reeds op het bed plaats nemen, ontdoet zichzelf van haar kleding en gaat naast mij liggen onderwijl weet ze mij tot een PZC sessie te verleiden dat bevalt zo goed dat zij hem snel een jassie aan kan doen en hem wat kunstjes laat doen .

    Plots komt de 69 in de picture en zij geniet netzo veel als ik van de blaasserij, ik wil niet met een FT eindigen (is de Cock ziek ) en besluit een Doggie sessie te doen.

    Spring maar achterop schiet er door mijn hoofd en dat doe ik dus, terwijl Nicole van mijn acrobatische kunsten geniet komt mijn hoogte punt precies op het verkeerde moment is altijd zo.
    Ben je lekker op dreef en wil je meer en wilder wippen knalt de sperma al uit je LUL ......

    Deze Nicole is een prettige gezelschalpsdame met een natuurlijke uitstraling zonder opdringerig gedrag en het belangrijkste:

    zij laat je tenminste in de waan dat je een TIGER bent (als jullie snappen wat ik bedoel :D ) en loopt niet snobbie rond van KIJK: ik ben de beste/mooiste/slimste van het noordelijk halfrond een AANRADER dus.

    Groeten,

    De Cock.
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 mei 2007 om 19:14 Reden: Lengte aangepast

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Nicole vanavond voor de tweede keer in PHG gezien, leek het daar wel naar haar zin te hebben. Denk wel dat ze zal blijven !

    Hoe lang, Joost mag het weten!

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Hoe lang, Joost mag het weten!
    Niet lang dus.
    Gisteravond was ze gewoon in YY en vorige week donderdag ook. Zoals zij vertelde heeft ze eens even rond gekeken maar vond ze het daar toch niks.

    Zet maar weer terug.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 april 2007 om 12:29

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99
    Hoe lang, Joost mag het weten!

    Niet lang dus.
    Gisteravond was ze gewoon in YY en vorige week donderdag ook. Zoals zij vertelde heeft ze eens even rond gekeken maar vond ze het daar toch niks.

    Zet maar weer terug.
    Johny99 mocht het weten !

    Dame weer teruggezet, had van Biggie wel mogen blijven :D, was misschien wel tot een kamerbezoek met haar gekomen mocht ze woensdag aanwezig geweest zijn .

    Leuke en vriendelijk dame, no-nonsense typetje!

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Vermoedelijk.....

    .....is deze Nicole gisteren weer in YY gespot. Als ze haar haren terug blond heeft, is het vrij zeker .
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Nicole, 11 mei 2007

    Gisterenavond ben ik ook met Nicole naar de kamer geweest. Ik neem aan dat het deze Nicole is gezien haar leeftijd (19 jaar) Haar lengte is zeker langer dan 1.65m Ik schat ze in de richting van 1.75m, een vrij lange dame dus. Ze heeft kort bruin haar en heeft mooie indringende ogen. Helaas vertoond de dame wat heup rondingen, echter het totaal plaatje is gewoon lekker "gril next door" en van dit soort dames wordt Sonny altijd wel opgewonden.

    Ik stond samen met HM en een niet forumlid in de bar toen Nicole de bar in kwam lopen. De niet forumlid was al met haar de de kamer geweest en was zeer positief over haar. Zij kwam even bij hem aftersalen totdat ik riep dat ik een vrouw zocht. Ze regaeerde direct van "ich bin hier" Nog geen 5 minuten werd ik door haar staandend aan de rand van het bed gepijpt. Nicole is een dame welke zelf zeer geniet van de sex. Ze laat zich lekker gaan en komt daarbij ook echt klaar. Van zulk soort dames houdt Sonny wel. Ik heb danook heerlijk van haar genoten. Nicole, een echte Topper in YY.

    BR, Sonny:wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Ik neem aan dat het deze Nicole is gezien haar leeftijd (19 jaar) Haar lengte is zeker langer dan 1.65m Ik schat ze in de richting van 1.75m, een vrij lange dame dus.

    BR, Sonny:wink:
    Hi Sonny,

    Tis inderdaad de goeie Nicolle ! Niet echt een kleintje, zal haar lengte aanpassen. Klopt exact wat je zegt "aardige spontane dame, girl next door type" net zo'n type als Tamara uit de Oase, alleen heeft Nicole nog wat meer baby vet :p.

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    12 november 2006
    Last Online
    19 oktober 2011 @ 16:59
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard nicole zaterdag 12 mei

    Gisteren naar roermond geweest . Ik was er bijna een jaar niet geweest maar nicole was 1 van de dames die ik nog kende en zij mij ook . Weer met haar op de kamer beland en wat hier boven beschreven staat klopt wel mooie jonge meid , mooie ogen , zou zo je (duitse ) buurmeisje kunnen zijn , goed zoenen , en lekker pijpen en neuken

  9. #9
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    14 februari 2008 @ 19:27
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb haar 15 Mei gehad.
    Eerst gezellig wat gedronken in de zithoek, wat geauwehoerd en toen naar de kino gegaan. Daar kroop ze lekker tegen me aan en beide nog gelachen om de duitse synchronisatie van de film toen begon ze mij na een tijdje te pijpen. Er kwamen nog wat collega's binnen maar ik was knettergeil dus ik liet het gewoon gebeuren. Toen ik het niet meer hield zijn we naar een darkroom gegaan waar we het verhaal hebben afgemaakt met een stevig potje neuken.
    Nicole is een leuke meid, goede gesprekspartner ook en gewoon vrolijk en lekker geil tijdens de sex. Omdat ze heel erg veel op een collega van me lijkt moest ik haar gewoon hebben :-D
    Absoluut top in de Girl next door klasse, mijn favoriete klasse om eerlijk te zijn hahaa

  10. #10
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    14 februari 2008 @ 19:27
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wellicht interessante achtergrondinfo : in mijn babbeltje met haar wist ze me te vertellen dat ze in Duitsland ong. 90% Turken als klant heeft en daar heel tevreden mee is maar dat de Nederlandse Turken haar te vaak als grof vuil behandelen en dat ze daarom ook de getinte ijsberen vermijd. Ze wist wat trieste anekdotes aan te halen over minder galant gedrag w.o. plotseling condoom afdoen tijdens doggie of zomaar in mond spuiten.

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Dinsdag 29/05/07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    's-Middags met Duitse Nicole 'n sporadisch parenkoppeltje geobserveerd (Was machen die hier, es ist hier ein Puff !). Tegen de avond de Kino ingelopen, wilde me laten verrassen door de eerste de beste dame die me beviel. Dat bleek alweer Nicole te zijn; elders de recensie :p.
    Over Nicole is al veel goeds geschreven en HM sluit zich er helemaal bij aan

    Nicole loopt al 'n tijdje speldeprikjes uit te delen, dat HM haar nooit vraagt. Heb daar gisteren 'n eind aan gemaakt door meteen naast Nicole te gaan liggen in de Kino. Het bekende ritueel van 'n tijdje zachtjes kletsen, steeds dichter tegen mekaar aan liggen strelen en friemelen. Vervolgens flink tongzoenen, mekaar uitkleden, Nicole aan de slag, 'n lekkere natte blowjob met veel slurpgeluiden :p.

    Daarna naar boven en 'n ruime kamer betrokken. Afwisselend goed tongzoenen en beffen, lekker pijpen en neuken, onderweg 3 rubbertjes ververst. Nicole wilde geen FT doen maar pijpte lekker lang door, geen gemis dus. Daarna nog 'n tijdje liggen kletsen en 'n peukje gerookt.

    Totaal 5 kwartier, waarvan 'n kwartier in de Kino. Nicole vond 1 uur kamertijd a 75,- afdoende.
    Nuchtere jonge meid met mooie ogen, prachtige mond met tanden, lekker lijf en goeie service .
    Founding Member

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Berichten
    3.165
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nicole is wat voller qua figuur dat is waar, maar er is niets mis mee. Voor de ijsbeer telt eerder de ervaring.

    :D

  13. #13
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Dan.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door listige Bekijk bericht
    Ps Ik ben gelukkig wat beters gewend
    .....wordt het onderhand 'ns hoog tijd dat je daar wat over schijft :teuflisch
    Founding Member

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Berichten
    3.165
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nicole is ontzettend goed op de kamer. Je zult nog leren dat de dame met het mooie uiterlijk de "optik fiks" zoals we dat noemen vaak niet zo best zijn. Dit omdat ze vinden dat ze een streepje voor hebben. Nicole is wat wij naturgeil noemen. D.w.z. dat ze dr wel pap van lust.

    Als jij lekker strak wil neuken dan doe je dat toch. Maar niet iedereen heeft dezelfde smaak. En over smaak valt te twisten. Als je hollandmale beticht van slechte smaak beticht je mij er ook van. En nog heel wat andere ijsberen trouwens, want Nicole komt warmpjes aanbevolen.

    Maar goed, knock yourselfs out....

    My 2 cents...

  15. #15
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door listige Bekijk bericht
    Sorry:
    Maar moet ik jou uitleggen wat strak is en niet?:teuflisch

    Daar heb je toch geen recensie voor Nodig!!!
    Ik had meer verwacht van een ervaren Ijsbeer.

    Grtz Lustige

    Er zijn of niet er zijn dat is de vraag...
    Nou ik lees liever de recensies van HM dan dit, Hier hebben wij ijsberen helemaal niets aan.:angryfire :angryfire

  16. #16
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Toch ben ik stiekum wel nieuwgierig wie jij zo goed vindt Listige.
    Laatst gewijzigd door Befke; 2 juni 2007 om 08:15

  17. #17
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Om de quote van thesickboy maar eens -een beetje aangepast- te herhalen....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Ging deze topic niet over Nicole?


    Sickboy, die de pot verwijt...
    Silvester, die de pot verwijt.......
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln GND

    Afgelopen zaterdag eindelijk ook mogen proeven van deze rasechte Duitse.
    Nicole geeft je waarvoor je geld, kijkt niet op de klok, is een plezier om een babbeltje mee te slaan, en is nog aangenaam gezelschap ook.
    Ik schatte haar enkele jaartje ouder in dan ze in werkelijkheid is, maar dat kan de pret niet bederven.
    Over strak en niet strak, wat maakt het uit, we zullen Big30 citeren, ze zit in het babyvet, en heeft dan ook mooi jonge (ontluikende) borstjes , en haar heupen zijn wat breder. So what, ze maakt het ruimschoots goed met haar glimlach, haar onberispelijke service.
    Tongzoenen doet ze zeer goed, als aperitiefje, voorgerecht, hoofdschotel en nagerecht, dus ze vreet je bijna werkelijk op, en van een lekkere pijpbeurt is ze ook al niet vies. Giet daar nog een neuksausje over, waarbij ze lekker meeduwt (vooralop zijn hondjes), en je krijgt een perfect viergangenmenu. Als je nadien nog lekker samen een saffie kan roken, heb je een zeer goed menu gekregen van een Meid die een ster verdient in de saunaclubgids
    Na en dik uur Nicole lijk je er een vriendinnetje bij te hebben. En een heel lief vriendinneke dan ook nog, die je nadien nog genoeg aandacht geeft.
    't Is een schatje,en naar eigen zeggen vindt ze YY de beste club van allen, en die mening kan ik alleen maar delen :D

    Ons uurtje was uitgelopen tot 75 minuten,maar ze vroeg maar 75 euro. Haar wat etra gegeven,maar daar vroeg ze zeker NIET naar, klasse Meid dus, op alle gebied.
    Gewoon blijven waar je bent, Nicole, zodat we nog vele jaren van je kunnen genieten.

  19. #19
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Die ster valt dat onder de catagorie Michelinster, als Nicole een ster is, dan ben ik benieuwd naar de 3 sterren dames. :teuflisch :teuflisch
    De Stiffmaster altijd op zoek naar meer ********* sterren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Tongzoenen doet ze zeer goed, als aperitiefje, voorgerecht, hoofdschotel en nagerecht, dus ze vreet je bijna werkelijk op, en van een lekkere pijpbeurt is ze ook al niet vies. Giet daar nog een neuksausje over, waarbij ze lekker meeduwt (vooralop zijn hondjes), en je krijgt een perfect viergangenmenu. Als je nadien nog lekker samen een saffie kan roken, heb je een zeer goed menu gekregen van een Meid die een ster verdient in de saunaclubgids
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  20. #20
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden *****

    Saunaclubsterren, Stiffmaster, de Michelingids gaat enkel over eten, dit gaat over het totaalpakket :D
    Sheila krijgt bij mij 5 saunaclubsterren, maar dat komt omdat ik soms een masochistische bui heb, en zaterdag was zo'n dag :teuflisch

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Saunaclubsterren, Stiffmaster, de Michelingids gaat enkel over eten, dit gaat over het totaalpakket :D
    Sheila krijgt bij mij 5 saunaclubsterren, maar dat komt omdat ik soms een masochistische bui heb, en zaterdag was zo'n dag :teuflisch
    Op het IJsberenforum werken we niet met een sterrenkwalificatie :D!

    :D :D :D :D :D
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #22
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Jah Nicole. Ook geweldig. Ik zag haar zitten op een bankje met een dame waarmee ik eigenlijk wat meer wilde doen. Nicole had van een afstand niet de looks waar ik meteen voor viel (meer type Maria, maar die was er niet).
    Afijn toen ik zei dat kieze lastig was stelde een van de dames trio voor en ik dacht 'ach ja waarom niet".
    Dus voila. Arme andere dame (die ik dus eerst wou) bijna niks mee gedaan. Nicole slurpte al mijn aandacht op...

  23. #23
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    De adelbrieven omtrent Nicole deden mij ook verlangen naar een ontmoeting met dit viersterrenmeisje.
    En inderdaad: een mooie, speelse meid die gezellig babbelt aan de bar.
    Hoe vlot ze in het kennismakend gesprekje was, des te weerhoudender ze zich opstelde in de kamer...
    Blijkbaar weet zij geen raad met verlegen klanten.
    Strelen leek ze niet te kennen. Een voorzichtige poging om te zoenen was bij haar geheel uit den boze. Mijn voorspel ging geheel de mist in.
    Toen ze onder mijn badjas graaide en daar een klein drupje voorvocht bespeurde was dit voor haar aanleiding tot een discours over het al dan niet in de mond nemen van sappen, het krijgen van ziektes en het gebruik van een rubbertje bij het pijpen. Een discussie die ik niet wens te voeren in volle extase. Ik stelde voor om gauw te gaan douchen. Neen, dat zou niks helpen. Het zou met een condoom gebeuren, of het zou nièt gebeuren! Ik zei dat we vooraf in de bar duidelijker afspraken hadden moeten maken over de mogelijkheden. "Normaal is pzc geen probleem," klonk haar antwoord. PZC en zoenen zijn in YY standaard, weet ik uit ervaring. Blijkbaar was ik voor Nicole een uitzondering op de regel...
    Meteen smolt mijn motivatie als sneeuw voor de zon. De sfeer lag aan duigen. Ik besloot dan ook van een nakend debacle af te zien en maakte een vroegtijdig einde aan de sessie.
    We verlieten de kamer zonder geboden service, aan het tarief van 50 euro. Een glimlach of een dankwoordje leek ons van beide kanten overbodig. Genant, eigenlijk...
    Zo zie je maar, de ene klant is blijkbaar de andere niet. Voor de meesten een prachtige ervaring, voor mij een afknapper van formaat.
    Hoe verklaar je dit nu? Nicole is een extravert meisje. Misschien beviel mijn temerige aanpak haar niet? Mijn voorkeur gaat doorgaans uit naar de afwachtende types, die zich wat moeilijker naar een kamer laten praten, maar aldaar helemaal openbloeien (vb. Ilze, Agatha).
    Geen harde gevoelens tegenover Nicole. Bij een volgende bezoek aan YY zeg ik haar vriendelijk goeiedag en sla mogelijk een praatje. Maar mijn klandizie gaat voortaan naar andere meisjes.
    Met dank aan de hemelse Poolsen Claudia & Yvonne, die mij later op bewuste zondagavond met graagte een volledig programma hebben geboden.

  24. #24
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    We verlieten de kamer zonder geboden service, aan het tarief van 50 euro.
    Oke dat je e.e.a. vooraf had moeten afstemmen, eens, maar 50 euro aftikken voor niets dat gaat me wat ver maar kan het wel waarderen dat je er geen punt van hebt gemaakt en de eer aan jezelf hebt gehouden. Dure eer/leergeld. Zoiets kan je avond goed ruïneren. Fijn dat je later toch nog hebt kunnen genieten!
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  25. #25
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Met dank aan de hemelse Poolsen Claudia & Yvonne, die mij later op bewuste zondagavond met graagte een volledig programma hebben geboden.

    Gelukkig voor jou is het toch nog goed gekomen, zie boven, sommige ijsbeertjes hebben ook niet voor niets een slagzinnetje bedacht "voor € 50,- weet je wat je krijgt" wel jij weet het nu inmiddels ook wat je krijgt bij Nicole, dus niets
    Het siert je trouwens dat je nog wel een babbeltje met haar wilt maken, ik kan andere verhalen die iets minder positief over kwamen, over bepaalde diensten van de dames
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.

Babylon 468*60   Diamond 468*60