Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    288
    Discussies
    60
    Thanks
    355
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard Coco (Duits) Sexxpalace 40 Eerste etage Kamernummer 15

    Deze jonge Duitse schoonheid (23 jaar oud) heb ik gisteren mogen vereren met een bezoekje. Deze lekkere stoeipoes heeft ook werkstage gelopen in Nederland. Ze heeft op twee plaatsen de Nederlandse "wandelcultuur" gesnoven. Ze is een aantal jaren geleden begonnen aan dit vak in Maasbracht. Na een tijdje heeft ze ook in Doetinchem (Escape) gewerkt. Ze had het wel naar haar zin in Nederland vertelde ze mij. Binnenkort is ze dan ook van plan om te vertrekken richting NL. Ze werkt pas 5 dagen in Duisburg. Er is bij haar een uitgebreid servicepakket mogelijk. Als je maar over de liquide middelen beschikt om dit te verwezenlijken. Ik heb gekozen voor nmc, pzc en tongzoenen. Hiervoor heb ik haar 60 euro moeten overhandigen. Zij is wel heel verzorgd moet ik zeggen. En daar hecht ik veel waarde aan. Ze deed alles met volle overgave, absoluut geen sprake van terughoudendheid. Het herhalingsgevaar is sowieso 100 procent! Ze blijft nog doorwerken tot 6 januari en dan gaat ze Duisburg verlaten


    "MSV DUISBURG FOREVER"

  2. Onderstaande leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

    wandelaar68 (31 december 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    288
    Discussies
    60
    Thanks
    355
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard

    Ik heb deze Coco net weer bezocht. Het was weer een prima sessie. Ik heb exact weer dezelfde service gevraagd als de vorige keer en dit keer was de service veel beter dan de vorige keer. Helaas is ze er zondag voor het laatst. Ze gaat vertrekken en zal gaan werken in München.


    "MSV DUISBURG FOREVER"

  4. Onderstaande leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

    wandelaar68 ( 4 januari 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60