Haarkleur/-lengte : Blond/Halflang
Lengte dame : 1.75
Postuur/Cupmaat :Slank/B-echt
Nationaliteit/Taal : Lithouws/Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
Service : Zeer goed; TZ, FO met FT
Voordelen : Lookalike Inge de Bruin
Nadelen : Half uur is veels te kort
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100,-.
Extra’s bij het bezoek :

Vorige week zaterdag nog in Oedt geweest, vanwege 'n aanwezige geheimtip. Daar legde 'n medeforumlid echter beslag op, maar toen was ik in het begin van de avond al tegen Leyla aan gelopen. Had haar 'n dik jaar niet gezien; het pleit voor haar dat ze me niet was vergeten. Na 'n drankje en bijkletsen op de bank volgde er kort daarna 'n kamerbezoek. Heb geen zin heb om 'n nieuw verslag te schrijven, daarom hier m'n ontmoeting met Leyla vorig jaar. Die is nl. nog steeds actueel :D.

Het grote verschil tussen Leyla en de meeste andere meisjes is vooral de intensiteit waarmee ze te werk gaat. Dat begint al als de deur in het slot valt. Ik werd door Leyla welhaast besprongen, waarbij haar zeer heftige, natte en diepe tongzoenen mij bijkans de adem benamen. Een werkelijk overdonderend begin. Leyla's heftige tegenspel ebt vervolgens niet weg, maar houdt in alle hevigheid het gehele uur aan. Langdurig nat en diep pijpen wisselt ze af met een scala aan standjes. Van cowgirl via doggy, gehurkt, 69, naar reverse cowgirl en plat onderop. Het bijzondere daaraan is, dat Leyla heel heftig met haar onderlijfje beweegt. Zo kwam ze in 69 op me zitten en reed als het ware met haar poesje over mijn mond. Ik moest af en toe gewoon naar adem happen, zo stevig zette ze zich op mij neer !

Wat Leyla eveneens bijzonder maakt, is het feit dat ze nauwelijks praat tijdens het uur op de kamer, buiten het hoognodige. Ze concentreert zich volledig op de signalen die je afgeeft en speelt daar voortdurend mee. Daardoor weet ze de spanningsboog het hele uur in stand te houden, wat onvermijdelijk leidt tot een geweldige ontlading. Met minder neemt Leyla geen genoegen; ze gaat net zolang door tot ze dat doel bereikt heeft. En zo eindigt het meestal met een eindschot in haar warme mondje, in ieder geval bij mij.

Ik heb lang nagedacht over hoe ik mijn ontmoeting met Leyla moest typeren. Het ligt erg voor de hand om dan het begrip "geil" te noemen. Ik doe dat echter niet omdat mijns inziens een ontmoeting pas geil is als beide partners zich volledig laten gaan. Ziedaar mijn definiering van geile sex. Leyla concentreert zich volledig op haar partner. Daarom noem ik onze ontmoeting liever "zeer erotisch". Het klinkt misschien vreemd, maar ze doet me denken aan enkele body-to-body-masseuses in Bangkok met een vergelijkbare complete service. Om misverstanden te voorkomen; dit beschouw ik als 'n groot compliment !