Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Maribelle (Spaanse)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Maribelle (Spaanse)



    Maribelle (Spaanse)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (23 juli 2015),terminator (25 december 2014),Willi69 (24 december 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Enkele maanden geleden heb ik in Yin Yang gekamerd met de 24 jaar jonge Maribelle, maar blijkbaar heb ik daarvan hier nooit iets geschreven.

    Naar eigen zeggen is Maribelle Spaanse, maar ik ben er quasi zeker van dat ze Bulgaarse is. Voelt btw allemaal hetzelfde aan.

    Maribelle heeft een leuk gezichtje met mooie, expressieve, groene ogen. Het is een kleine meid van ongeveer 1,60m. Ze heeft een mooi figuurtje, een lekkere kont een een mooie, echte A-cup. Geen piercings of tatoeages.

    De service was top: lekker tongzoenen, zalig pijpen, ze laat zich gewillig beffen en wordt daarbij lekker nat, 69 en uitstekend neuken. Cowgirl, reversed cowgirl, missio, staand doggy, en afgemaakt met gewone doggy. Met een knal klaargekomen.

    Presales waren top: we hebben destijds zeker 30 minuten rustig gepraat en geknuffeld vooraleer de sleutelvraag kwam. Aftersales waren minder: ze lachte lief naar me, telkens ze me zag, maar daar bleef het dan ook bij.

    Maribelle werkt ondertussen nog steeds in YY. Gisteren heb ik een leuk gesprekje met haar gehad en ze slaagde er ondertussen op een subtiele manier (streeltjes, kusjes, handen op de poep...) in mijn lust op te wekken. Een kamergang is er wel niet van gekomen.

    Ze gaat nu enkele dagen naar huis, maar zal ook in 2015 in YY te bewonderen zijn .
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (24 december 2014),terminator (25 december 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    1 juni 2015
    Last Online
    8 mei 2016 @ 05:30
    Berichten
    17
    Discussies
    1
    Thanks
    91
    Thanked
    19 in 6 posts

    Standaard

    Vandaag deze dame tegen gekomen in de Yin Yang.

    Ze stond te wachten in de doorgang lockers en de bar. Op het eerste moment had ik zo iets van ik ga hier niet op in. Had juist minder goede kamer ervaring achter de rug!. Dus ik negeer haar en ga naar de toiletten om een plasje te doen. Kom een paar minuten later terug in de doorgang, roept ze. Ik naar haar toe, en vraag wat er is. Vraagt of ik zin heb in een massage ��? Vanwege de eeerdere teleurstelling die dag vraag ik haar wat de services gaan zijn: pzc, nmc, massage enz. Ik bezwijk voor dat vrouwelijk geweld en stem toe. Ze gaat de sleutel halen aan de balie en we gaan de kamer in. Ze heeft een paar handdoeken en een laken bij. Ze spreid het laken en geeft teken dat ik er op mag gaan plaatsnemen ��. Ik leg me daar neer met een stijve leuter van jewelste, en bekijk me dat spaans poppemieke eens goed. Ze geeft een kleine stripact en komt daarna bij me op het laken. Ik zuig eerst aan haar tepels en begin te beffen, ik verwachte niks maar merk dat haar klit opzwelt en het kutje een beetje slijmiger wordt. Ze geeft de i druk dat ze er van geniet, onder tussen geeft ze mij een pijpbeurt. Op een gegeven moment vraagt ze of ik sex wil, na ja gezegt te hebben doet ze de condoom over mijn pik. Daarna heb ik haar op alle mogelijke manieren genomen, ze bereid de stijve leuter tegen 100km per uur. Prima een van de betere kamergangen in de Yin Yang voor mij. Ben blij heb er echt van genoten!

  6. Onderstaande 3 leden hebben Rudiw bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 juli 2015),Elmo3108 (17 juli 2015),laplagne (17 juli 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Dit klein, fijn en lichtjes getint pluimgewicht is een vriendin van Cubaanse Bianca, en het was die laatste die me meesleurde om me aan Maribelle voor te stellen. Ze is helemaal mijn type niet, maar omdat ik Bianca te vriend wil houden besloot ik om haar viendin een auditie te geven. Maribelle spreekt geen Nederlands maar goed Engels.
    Bianca had haar blijkbaar al gebriefd dat ik liefhebber ben van oraal plezier, dus ze stelde onmiddellijk voor om haar pussy te verwennen. Het begin van een gewoon half uurtje doorsnee service zonder echte uitschieters. Ze brengt wel het condoom aan met de mond.
    Voor mij normaal gezien geen herhalingsgevaar omdat ze mijn type niet is. Wie van klein en fijn houdt zal er vast meer plezier aan beleven.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  8. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (23 juli 2015)

  9. #5
    Geregistreerd
    1 juni 2015
    Last Online
    8 mei 2016 @ 05:30
    Berichten
    17
    Discussies
    1
    Thanks
    91
    Thanked
    19 in 6 posts

    Standaard

    Woensdag in de YY geweest en na enkele kamergangen en sauna, stond ze weer aan de ingang van de bar. Toegeven, heb een boontje voor haar. Ben haar voorbijgelopen en aan de toog gaan zitten, een paar keer naar haar gekeken en na een tiental minutjes stond ze bij me. Binnen de minuut vraagt ze voor naar een kamer te gaan. Ok waarom niet denk ik zo, eventjes wachten zij sleutel halen ik achterna lopen en we zitten lekker prive. Wat me nu pas opvalt na al die uurtje dat ik met haar doorgebracht heb, nog nooit een lekkere zoen gekregen of een warme knuffel. Dit terzijde, probeer het neer te schrijven zo als ik het ervaar. Even opfrissen onder de douche en we zijn er klaar voor, ze stond me in hare pure op te wachten. Wat een lekker vrouwtje, lief snoetje en leuke glimlach. Ze legt zich op bed neer zodat ik haar goed kan beffen, ze weet uit de vorige keren dat ik hier mee begin. Moet toegeven, heb de indruk dat ze het ook echt leuk vind. Heerlijk fris kutje heeft ze, mag alleen iets natter zijn. Na een tiental minuutjes beginnen we aan de 69, wat een lekkere beentjes en billen. Wat een uitzicht als zoiets boven je hangt! Zij de limburgse braadworst in de mond en ik met de tong door het sleufje gaan. Zalig, er is zeer weinig wat mij vrolijker maakt. Na al dit geslurp en gesmek is het tijd voor wat sex. Ze gaat het rubber over de worst doen en ze begint met doekjes men ballen af te vegen en de zone er rond. Waarschijnlijk iets voor te ontsmetten? We gaan er aan beginnen, met het smoeltje van me weg gaat ze op mijne stijve kerel zitten. Het ding gaat naar binnen tot tegen de ontsmette ballen. Daarna even op zijn hondjes, gevolgd door de missio en het volspuiten van het teutje.
    Lekker gespeeld en toch niet helemaal tevreden, ik mis een kusje of een knuffel een innig moment zeg maar. Had het gevoel dat ze wist dat ik een makkelijke prooi voor haar was en dat ze steeds minder service aan me geeft.
    Bij deze mijn ervaring....

  10. Onderstaande 5 leden hebben Rudiw bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 augustus 2015),Kwakje ( 2 augustus 2015),rob45 ( 2 augustus 2015),sofaking ( 1 augustus 2015),Wijze grijze ( 1 augustus 2015)

  11. #6
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudiw Bekijk bericht
    Binnen de minuut vraagt ze voor naar een kamer te gaan.

    Lekker gespeeld en toch niet helemaal tevreden, ik mis een kusje of een knuffel een innig moment zeg maar. Had het gevoel dat ze wist dat ik een makkelijke prooi voor haar was en dat ze steeds minder service aan me geeft.
    Bij deze mijn ervaring....
    Even een goedbedoelde tip......
    Dames die binnen de minuut om een kamergang vragen GEWOON NIET AAN TOEGEVEN !! Tast liever even het een en ander af in een gesprekje wat ikzelf altijd gekscherend het interviewtje noem.
    De kans dat je op een gegeven moment een dame treft die WEL zoent (Tong) en knuffelt word dan steeds groter met het ontwikkelen van je "Damesradar"
    Als ik hier boven lees is ze een Bulgaars jagertje met het devies "Make the money".

  12. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Rudiw ( 2 augustus 2015),sofaking ( 2 augustus 2015)

  13. #7
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudiw Bekijk bericht
    ik mis een kusje of een knuffel een innig moment zeg maar.
    Dat is de illusie die je hebt gemist. Een goede dame weet die snaar te treffen. Deze dus niet. Doet verder niks af aan haar service. Neem de tip van R45 als goede raad.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Rudiw ( 2 augustus 2015),sofaking ( 2 augustus 2015)

  15. #8
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Even een goedbedoelde tip......
    Dames die binnen de minuut om een kamergang vragen GEWOON NIET AAN TOEGEVEN !! Tast liever even het een en ander af in een gesprekje wat ikzelf altijd gekscherend het interviewtje noem.
    De kans dat je op een gegeven moment een dame treft die WEL zoent (Tong) en knuffelt word dan steeds groter met het ontwikkelen van je "Damesradar"
    Als ik hier boven lees is ze een Bulgaars jagertje met het devies "Make the money".
    Maribelle werd aan mij voorgesteld door Bianca (volbloed Latina) , dus lijkt de kans me wel groot dat deze ook een echte Latina is.
    Ik heb via Bianca trouwens feedback gekregen van mijn prestatie in rec. #4 in deze draad. Die neemt nu éénmaal geen blad voor de mond.
    Ze zei me dat Maribelle me maar saai vond en vroeg me hoe dat nou kwam aangezien wij twee (ik en B.) ons altijd heel goed geamuseerd hebben samen. Ik heb haar uitgelegd dat ik liefhbebber ben van "dangerous curves" en dat Maribelle nu éénmaal mijn type niet was.
    De "klik" moet er vermoedelijk langs twee kanten zijn voor een echte top-ervaring.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  16. #9
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Maribelle werd aan mij voorgesteld door Bianca (volbloed Latina) , dus lijkt de kans me wel groot dat deze ook een echte Latina is.
    In de meer dan een decennium dat ik saunaclubs bezoek (en ik heb een bijzonder groot aantal diverse clubs bezocht in al die tijd) heb ik in totaal twee Spaanse dames aangetroffen en een handvol half Duits / half Spaanse en een sporadische half Russische / half Spaanse en een enkele twijfelachtige half Braziliaanse / half Spaanse. De rest van al die honderden dames die zich als Spaanse presenteerden waren allemaal fake. Zelfs wanneer 'kenners' bij mij aangaven dat een bepaalde dame echt Spaans was, vielen ze na presentatie binnen 10 seconden door de mand (vooruit maar, er waren enkele twijfelgevallen waar ik 30 seconden voor nodig had).
    Blijft altijd leuk wanneer iemand me aan zo'n 'Spaanse' voorstelt en je een verandering in haar houding bespeurt en ze zich ongemakkelijk begint te voelen wanneer aangegeven wordt dat ik een 'landgenoot' van haar ben. Niettemin, die sporadische uitzondering kan zich natuurlijk voordoen, maar ga er bij voorbaat niet vanuit.

  17. #10
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    @ Samya
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  18. #11
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    @ Acapulco Velbert

    Schijnbaar bezig met een rondtrekkende toer du hoer.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  19. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (29 februari 2020),JonnyFontane (10 november 2019),pau (21 januari 2020),Pierke69 ( 2 maart 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

FKK Artemis 468*60