Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29

Discussie: Steffi (Russian)

Last Online
    14 januari 2011 @ 02:47
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Daumen hoch Steffi (Russian)

Haarkleur/-lengte : Blond / Shoulder length
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : Slim / A
    Nationaliteit/Taal : Russian / English (and probably German as well)
    Leeftijd : ?
    Tatoeages/Piercings : ?
    Service: Great
    Voordelen: Very nice, good kisser, takes it up the ass like a champ
    Nadelen: none
    Tijdsduur : 1 hour
    Prijs : € 200
    Extra’s bij het bezoek: Anaal

Steffi is a bleach blonde lolita with the cutest smile. Excellent session. Ended up taking her up the balloon knot with a little in and out "mini gape" effect.

Chivaz

Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden Steffi

De linkse dus......:D

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    198
    Thanks
    13

Standaard Steffi, 27 december 2007

Gisteren was de Russische Steffi mijn eerste dame in Oase. Ik was net aangekomen toen ik deze verschijning de zaal zag binnenlopen. Forza en Big30 verwittigde mij ervan dat ze Russisch was. Ze ging aan de bar staan en ik besloot van de gelegenheid gebruik te maken door voor ons drieen wat te drinken te bestellen aan de bar. Natuurlijk deed ik dit pal naast Steffi. Ik sprak haar in het Russisch aan met als resultaat dat Big30 en Forza nu nog op hun drinken zitten te wachten.

Steffi, een hele mooie dame, zeg maar gerust 1 van de mooiste welke rondloopt in Oase. Op de kamer ontpopt deze dame zich in een DVP welke het een man graag naar zijn zin wil maken. Gewillig tongzoen, teasen en kroelen. Alle ingridienten waren aanwezig om het zeker een GFE ervaring te laten noemen. Ze vroeg wat ik wilde. Ze verteld haar menukaart en ze vroeg of ik in haar mond wilde komen. Tja, deze dame is goed bij de tijd, want deze acties kosten in Oase 50 euro extra. Nou, ik kan zeggen dat deze dame geweldig goed pijpt. Dat mooie koppie van haar op en neer gaande over mijn Tampeloeris. Steffi won, een geweldig dossis zaad verspreidde zich over haar gezicht. Ik dacht, alstublieft dame, heb jij ook wat proteintjes voor vanavond.

De foto klopt hierboven. Het is de linkse dame, herkenbaar aan het feit dat ze waarschijnlijk met haar slipje aan onder de zonnebank gaat.

Steffi, voor Sonny zeker voor herhaling vatbaar.

BR, Sonny

Last Online
    Vandaag @ 00:49
    Discussies
    55
    Thanks
    140

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    herkenbaar aan het feit dat ze waarschijnlijk met haar slipje aan onder de zonnebank gaat.

BR, Sonny
    Oh neen toch

Last Online
    1 december 2007 @ 11:30
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen hoch

Hey Hey,

Ik ben pas terug uit Frankfurt en heb gisteren een uur met Stephania zitten rollebollen in een van de blauwe tenten bij het zwembad.
    Die meid is gewoon te mooi, te lekker, te goed, te vriendelijk enzovoort enzovoort om echt te zijn!
    En toch, een uur en twee minuten hemelsgeluk voor 100 euro + 20 euro tip.
    Heaven must be missing an angel:teuflisch
    Elke beschrijving doet haar onrecht aan want ze is gewoon te goed voor woorden.
    Ik kom zo snel mogelijk terug voor een nieuwe sessie!
    Oh my, Russische vrouwen zijn gewoon een klasse apart

Alleen al om haar te kussen en diep in haar ogen te kunnen kijken, wil ik gerust van Frankfurt naar Oase stappen!

Vazvidanja,

Hilding

Last Online
    Vandaag @ 16:13
    Discussies
    58
    Thanks
    1.493

Standaard Russische vrouwen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hilding Bekijk bericht
    Oh my, Russische vrouwen zijn gewoon een klasse apart

Vazvidanja,
    Vazvidanja -> Dasvidanja. :D

Russische vrouwen, een gezonde ijsbeer zou er zijn hoofd bij verliezen ...

Krimson, die een speciaal plaatsje voor Russinetjes heeft :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 06:45

Last Online
    4 oktober 2022 @ 11:17
    Discussies
    37
    Thanks
    3

Blinzeln Valeri(a) ( Rusland, Blond ) ( Steffi in Oase)

Naam: Valerie of Valeria

Haar: Blond, erg blond

tatoo/Piercing: piercing in haar klit.

Postuur: slank met kont

Borsten: zgan (lees: zo goed als nieuw maar ook zo goed als geen)

Leeftijd: nog net 22(zo goed als nieuw is open voor intepretatie)

Service: veelomvattend. FT weet ik niet maar denk ik wel

Ja, Pipo is vandaag niet 1 maar 2 keer met deze dame naar de kamer gegaan en heeft goed genoten hiervan. Deze dame werkt hier tot Zondag dus laat het je smaken. Is weleen beetje proffesioneel maar als dit je type is dan neem je dat graag voor lief. Maar eh, heeft Pipo no zo'n afwijkende smaak of was het gewoon zo lauwtjes vandaag.....ik had n iet verwacht dat ik zo makkelijk 2 keer deze kanjer kon besnuffelen
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 juni 2007 om 00:30

Last Online
    4 oktober 2022 @ 11:17
    Discussies
    37
    Thanks
    3

Standaard

zie ook Steffi in OASE. Is dezelfde

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pipokoeien Bekijk bericht
    zie ook Steffi in OASE. Is dezelfde
    Gohhh, wat een verrassing. Steffi in PHG ?? Dame was de laatste tijd inderdaad al aan het hoppen: Palace, maar PHG had ik niet verwacht :D

Is een absolute vedette: heel warm aan te bevelen, en ja ze doet aan FT: sterker nog...niks liever dan dat !!

Last Online
    Vandaag @ 18:05
    Discussies
    866
    Thanks
    4.637

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Gohhh, wat een verrassing. Steffi in PHG ?? Dame was de laatste tijd inderdaad al aan het hoppen: Palace, maar PHG had ik niet verwacht :D

Is een absolute vedette: heel warm aan te bevelen, en ja ze doet aan FT: sterker nog...niks liever dan dat !!
    Ik dacht al die blonde ken ik ergens van , was dus inderdaad de Oase Steffi :D! Naar PHG normen een typische middenmoter :D, grapje natuurlijk, optisch waarschijnlijk een van de mooiste dames die er rondliep.

This one,
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4008

Verplaats haar nog maar niet, tot gebleken is waar ze nu weer op zal duiken.

:wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 juni 2007 om 08:05
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    16 september 2022 @ 20:53
    Discussies
    37
    Thanks
    151

Beitrag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pipokoeien Bekijk bericht
    Maar eh, heeft Pipo no zo'n afwijkende smaak of was het gewoon zo lauwtjes vandaag.....
    Ik vond het niet lauwtjes nee.....kan zijn dat de dame in kwestie niet zo druk bezet was, al deed het me anders voorkomen toen ik uitgeblust in de bar op een bank lag, met Maria, Ina en Biggie (soms met, soms zonder badjas :D :D ) beurtelings op schoot.
    Maar het moet gezegd worden, wat een mooie dame ja
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 juni 2007 om 01:46

Last Online
    Discussies
    866
    Thanks
    4.637

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    ... toen ik uitgeblust in de bar op een bank lag, met Maria, Ina en Biggie (soms met, soms zonder badjas :D :D ) beurtelings op schoot.
    Voordat er kamervragen komen, ik heb hedenavond op vele schoten gezeten en inderdaad er werd wat aan mijn badjas gesjord (door Ina en Maya :p) maar twas toch niet zo dat ik in deze half ontklede toestand op de schoot van Scoobert zat, dat dat duidelijk is!

Enuhm jij uitgeblust , waarvan dan ??

(Dit bericht verdwijnt vanzelf wel weer hoor )
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 juni 2007 om 08:06
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    151

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    twas toch niet zo dat ik in deze half ontklede toestand op de schoot van Scoobert zat, dat dat duidelijk is!
    Ja zo had ik het ook niet bedoeld hahahahahahahaha.....

En ik was inderdaad uitgeblust......al mijn leidingen waren leeg en had dus niks meer om mee te blussen :thefinger
    Heb als een hlave zombie vanaf 10 uur op de banken gehangen....moet ik ook maar niet zo lang sportief willen zijn op de kamer. Hoewel, heb wel een nieuw persoonlijk record gevestigd

Last Online
    Discussies
    866
    Thanks
    4.637

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door latiano Bekijk bericht
    zij is niet degene van de foto, ze is wat strakker en als je goed naar de andere foto's kijkt zie je het duidelijker
    Ze is het wel hoor :D! Steffi heeft alleen een paar pondjes verloren, was in de Oase iets voller dan nu in PHG, waar ze overigens maar kort zal verblijven.

Big30

Last Online
    Gisteren @ 19:44
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Valerie (Russische,Blond)

Naam : Valerie
    Haarkleur/-lengte : Half lang Blond
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : Slank,A-Cup
    Nationaliteit/Taal : Russische, Engels
    Leeftijd : 25 jaar
    Tatoeages/Piercings : Klittebelletje
    Service : PZC, NMC,FT,Vingeren, Beffen

Gisteren op advies van Big30, die haar herkende vanuit de Oase, met dit blonde Russische meisje de kamer op geweest.
    Valerie zag er heel slank uit en had naar eigen zeggen een micro (gele) bikinitje aan. En deze zat heerlijk strak, waardoor Rex er zeer opgewonden van werd.

Op de kamer werd ik heerlijk gepijpt. Pijpen was van een zeer hoog nivo. Lekker nat en diep en afwisselend likkend en zuigend..................
    Verschillende standjes doorgenomen en lekker in doggie klaargekomen.

Ondanks dat de sex bijzonder goed was, was dit weer eens één van mijn allersnelste sessies ooit. Ik meen iets van nog geen 20 minuten........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    151

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Naam : Valerie
    Haarkleur/-lengte : Half lang Blond
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : Slank,A-Cup
    Nationaliteit/Taal : Russische, Engels
    Leeftijd : 25 jaar
    Tatoeages/Piercings : Klittebelletje
    Service : PZC, NMC,FT,Vingeren, Beffen

Gisteren op advies van Big30, die haar herkende vanuit de Oase, met dit blonde Russische meisje de kamer op geweest.
    Valerie zag er heel slank uit en had naar eigen zeggen een micro (gele) bikinitje aan. En deze zat heerlijk strak, waardoor Rex er zeer opgewonden van werd.

Op de kamer werd ik heerlijk gepijpt. Pijpen was van een zeer hoog nivo. Lekker nat en diep en afwisselend likkend en zuigend..................
    Verschillende standjes doorgenomen en lekker in doggie klaargekomen.

Ondanks dat de sex bijzonder goed was, was dit weer eens één van mijn allersnelste sessies ooit. Ik meen iets van nog geen 20 minuten........
    8 minuten dus :D :D :D :D

Was er vandaag ook nog, en inderdaad haar laatste dag....Pipokoeien was dr ook nog eens meegeweest en ze had hem verteld dat het verder rijden voor dr was en dat ze weer terug zou gaan naar Oase schijnbaar.
    En ja....die microbikini zag dr inderdaad erg sexy en uitdagend uit

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Standaard Steffi

Deze dame is al zo'n 2 jaar in Oase actief met hier en daar een uitstapje naar Palace of Artemis. Ze is helemaal het type vrouw waar ik op val, maar ze kijkt altijd zo verveeld als ze zich weer geen houding weet te geven op een barkruk en dat ongeïnteresseerde heeft mij nooit kunnen overhalen om er mee naar de kamer te gaan. Toch gaat dat er een keer van komen, al hoewel ze idd wel korte sessies maakt tenzij je er aardig wat geld in investeert...not my cup of tea.

Last Online
    Discussies
    866
    Thanks
    4.637

Idee

Was gisteren weer terug in de Oase. Ik zal dit topic met haar Oase topic samen voegen.

Big30

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden Mega hot.......mega strak.....

Zat zaterdagmiddag languit op een ligbed in de Hessische zon toen blonde Steffi voorbij kwam paraderen: wat een vrouw, blond, strak en echt mega-hot, koele russische blik op oneindig met eindeloos lange benen en een nieuwe look. Presentatie 200% OK, intiempiercing met een heel hangertje eraan en natuurlijk dat gebruinde lichaam.....dit was echt zwaar intimiderend.
    Jammer dat de dame erg afstandelijk is, want dit was echt pure Optiek.

Mss toch maar eens een keer proberen.

Grtz,

Forza

(zwaar onder de indruk)

Last Online
    Discussies
    198
    Thanks
    13

Daumen hoch Steffi, 28 december 2007

Wat is het toch een mooi plaatje deze dame uit Rusland. Na een flop sessie direct Steffi maar uitgenodigd voor een bezoekje aan de kamer. Deze dame weet hoe ze een beertje moet verwennen. Vrij porfessionele instelling, maar zeker goede service. Inderdaad wat afstandelijk in de openbare ruimte, echter wanneer je de dame beter leert kennen, dan valt dit allemaal reuze mee. Ik had nog een tweede sessie met haar in het verschiet, echter het duurde lang dat ze weer beschikbaar was, dus maar een ander Russinnetje gepakt! Steffi voor Sonny zeker herhalingsgevaarlijk.

Sonny

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden

Eindelijk is het er dan toch van gekomen en heb ook met Steffi een 1/2 uurtje doorgebracht. Sonny heeft hiervoor wat koppelings-activiteiten gedaan en opeens stond Steffi dus voor mijn neus. Snel naar de kamer dus met de fraaiste blondine die er in de Oase rondloopt.
    Ze moest er wel erg om lachen dat ik haar in 2 jaar tijd nog nooit had geboekt en nu opeens wel. De dame is met 23 jaar al een professional in bed en weet goed hoe ze het je naar de zin moet maken. Dit is gewoon Optick pur sang. Lekker zoenen, strelen en pijpen. Helaas had ik er al een enerverende sessie opzitten en stond "de knop" niet goed. daar kon Steffi niks aan doen, want ze behoort tot de beteren in het vak. Helaas was er daarom nog niet zo'n klik. Wordt zeker nog wel eens geboekt.

Last Online
    Discussies
    198
    Thanks
    13

Standaard Steffi......een plaatje

Steffi: 2 mei 2008

Nu ga ik de laatste tijd uitsluitend voor een Poolse brunette naar Oase, maar gisteren kon ik de verleiding niet weerstaan om deze prachtige Russin voor een tweede keer mee naar de kamer te vragen.

Door de redelijk vroege aankomsttijd in Oase en dat de e.t.a. van de Poolse brunette pas aan het begin van de avond zou zijn, zag ik de kans schoon om mijn opgepropte hormonen de vrije loop te geven aan Steffi.

Wat is het een prachtige vrouw. Mooi slank en altijd met een natuurlijk broekje aan (oftwel ze ligt met slipje aan onder de zonnebank). Dit in combinatie met mijn herinnering aan haar donszachte lippen en haar buitengewone pijpkunsten deed mij besluiten om er weer voor te gaan.

Ik ging spontaan naast haar zitten en na wat inleidende woorden lagen we al snel op de kamer. Het werd een sessie van precies een half uur waarbij Steffi me weer met volle overgave liet genieten van haar kus en pijp kwaliteiten.
    Mijn god wat kust deze meid heerlijk. Zacht en teder. Het zelfde doet ze met je jonge heer. Het is met haar zeer moeilijk om niet te snel klaar te komen terwijl ze pijpt. Maar Steffi had goed onthouden dat ik niet zo'n FT liefhebber ben en stopte net op tijd. Ik heb haar gevraagd om op haar rug te gaan liggen waarna ik haar heerlijk kon beffen. Buitengewoon. Alleen die vervelende versierselen aan haar clitpiercing deden het beffen wat vermoeilijken.

Uiteindelijk in een mis. positie mezelf bevrijd van de opgepropte hormonen.

Steffi staat professioneel in het vak. GFE of meer van dat hoef je van haar niet te verwachten. Ze verstaat haar vak goed. Gewoon een man geven waar hij voor betaald. Ze heeft danook veel fans in Oase.

Al met al weer een zeer goede ervaring met deze blonde Russin.

Sonny:wink:

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    309
    Thanks
    2.613

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Steffi: 2 mei 2008

Steffi staat professioneel in het vak. GFE of meer van dat hoef je van haar niet te verwachten. Ze verstaat haar vak goed. Gewoon een man geven waar hij voor betaald. Ze heeft danook veel fans in Oase.

Al met al weer een zeer goede ervaring met deze blonde Russin.

Sonny:wink:
    Maar is het ook een Jansen meisje ?

Last Online
    5 oktober 2022 @ 12:52
    Discussies
    127
    Thanks
    419

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Maar is het ook een Jansen meisje ?
    Nee, veel meer een Knabbel meisje :D

Inderdaad koele blik, topfiguurtje en continu geboekt. Beauty

Om een jansen meisje te worden moeten er bij haar toch eerst nog een paar pondjes aan...

Last Online
    15 februari 2018 @ 22:54
    Discussies
    11
    Thanks
    2

Standaard

**Steffi** Sunday, 5 Oct

1.77m slim build, black hair, blue eyes, cute arse, leggy, natural A cup breasts. I did not go with Steffi on Sat, 4 Oct as ISG member Cletus Vandamme cock blocked me.

Finally managed to see Steffi on Sunday. We went to a room after a chat in the lounge area. DFK, tit licking, BBBJ, lots of eye contact, sex in missionary and doggie, great arse and I liked playing with what looks like a well used arsehole as it opened up so easily with some stimulation.

I gave Steffi a little muschi lick. I did not recall seeing her muschi piercing. It was clean shaven and no jewellry. Stopped for a rest, then prolonged BLS from Steffi as she wanked my schwanz. Then it was finishing moves to CIM where she sucked and sucked until I was dry and then licked my head. We then kissed. €100.

Steffi told me to exercise and eat well so I could last longer and fuck harder and do lots of press ups for missionary.

Kind regards

Londonbasketcase

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten