Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Gina (Hongaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Gina (Hongaarse)

    Haarkleur/-lengte : licht bruin -blond haar soms een staartje
    Lengte dame : ongeveer 1.65
    Postuur/Cupmaat : b- maatje
    Nationaliteit/Taal : Hongaarse spreek ook goed Duits
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings :neen / navel
    Service: NMC, PZC , TZ , jong ,erg wild en dansend ,
    Voordelen: soms iets extra voor de goede klanten
    Nadelen:soms grote mond
    Tijdsduur :30 min
    Prijs :50 euro
    Extra’s bij het bezoek:

    Ze werk nu al 2maanden niet meer in YY weet iemand al meer over haar of is ze ergens anders al gespot .
    Was een tijdje samen met een andere Hongaarse Kitty genoemd met zwart haar zij is terug naar huis (Hongarije) en de laatste tijd was ze met andrea ook een Hongaarse eeen beetje mollige meid met krullend bruin haar spreekt Hongaars en heel moeilijke Duits.

  2. #2
    Geregistreerd
    8 september 2006
    Last Online
    27 november 2011 @ 16:27
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    smaken verschillen en ik vind hongaarse dame,s het einde. Maar deze 2 en met name Andrea de mollige hongaarse mag fijn in Honagrije op de Pustza blijven zo'n een slechte passieve sex heb ik nog nooit meegemaakt. ik heb deze dame betaald en ben daarna heel snel weggerend.

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Betreft dit nu een recensie over Gina of over Andrea, is me even niet helemaal duidelijk, en je bent weggerend hopenlijk niet naar huis toch :teuflisch :teuflisch


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door manfredi06
    smaken verschillen en ik vind hongaarse dame,s het einde. Maar deze 2 en met name Andrea de mollige hongaarse mag fijn in Honagrije op de Pustza blijven zo'n een slechte passieve sex heb ik nog nooit meegemaakt. ik heb deze dame betaald en ben daarna heel snel weggerend.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Betreft dit nu een recensie over Gina of over Andrea, is me even niet helemaal duidelijk,...
    Dit draadje gaat over Gina.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  5. #5
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Inderdaad met Andrea ben ik ook nog niet geweest maar dat zal niet gebeuren want ze is mijn smaak ook niet , maar nu dit onderwerp gaat wel over Gina enja ze was met Andrea samen zij was wel mijn smaak jong en wild wie weet er nu meer over haar waar ze nu zou zijn misschien een andere club of terug naar huis ik weet het niet weet iemand het .

  6. #6
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Leestekens (je weet wel: punt, komma) zijn een geweldige uitvinding....
    Moet je ook eens proberen smp. :teuflisch
    Cancel my subscription to the ressurection...

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp
    Inderdaad met Andrea ben ik ook nog niet geweest maar dat zal niet gebeuren want ze is mijn smaak ook niet , maar nu dit onderwerp gaat wel over Gina enja ze was met Andrea samen zij was wel mijn smaak jong en wild wie weet er nu meer over haar waar ze nu zou zijn misschien een andere club of terug naar huis ik weet het niet weet iemand het .
    Inderdaad: met Andrea ben ik ook nog niet geweest, maar dat zal [ook] niet gebeuren want ze is mijn smaak ook niet. Maar nu: dit onderwerp gaat wel over Gina en ja ze was met Andrea samen. Gina [zij] was wel mijn smaak: jong en wild.
    Wie weet er nu meer over haar? Waar ze nu zou zijn? Misschien een andere club of terug naar huis? Ik weet het niet... Weet iemand het?
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  8. #8
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke
    Inderdaad: met Andrea ben ik ook nog niet geweest, maar dat zal [ook] niet gebeuren want ze is mijn smaak ook niet. Maar nu: dit onderwerp gaat wel over Gina en ja ze was met Andrea samen. Gina [zij] was wel mijn smaak: jong en wild.
    Wie weet er nu meer over haar? Waar ze nu zou zijn? Misschien een andere club of terug naar huis? Ik weet het niet... Weet iemand het?



    Sorry, ik had even geen tijd meer moest even weg en had dat snel geschreven .
    Ik zal de volgende keer beter mijn best doen om deze leestekens te gebruiken .

  9. #9
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Frage weet iemand al iets over Gina ?

    hey,
    Het is al een tijdje geleden ,maar is er nog altijd niemand die weet waar ze nu is of haar ergens anders gezien zou hebben .
    Ik hebt ook al andere Hongaarse meisjes gesproken die deze feestdagen naar huis zijn geweest en daar allemaal kort bijeen wonen en ze hebben haar daar niet gezien .Dus ze is niet eens naar huis geweest .Want rondt September is ze vertrokken (werkten ze niet meer in Yy) en daarna is niets meer van haar gehoord .Zelfs haar Hongaarse vriendinnen hebben geen contact meer met haar .Ze is niet meer bereikbaar. En wie niet weet over wie ik het hebt ik hebt van een foto vannhoe zei eruit zie , maar ik weet niet of ik ze hier mag tonen (voor haar pravicy).
    Ik hoop dat ik wat reacties krijg of goed nieuws .

  10. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp
    ... En wie niet weet over wie ik het hebt ik hebt van een foto van hoe zei eruit ziet, maar ik weet niet of ik ze hier mag tonen (voor haar pravicy).
    Inderdaad beter van niet, smp.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  11. #11
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    @smp : I'm not sure this is the same Gina you're talking about, anyway she matches your description : she's hungarian, blonde, petite (1.65), she speaks french since she has spent 2 years in Belgium, and she was present at YY May 1st 2009, I've had a session with her.

    She told me she has worked in de Wallen in Amsterdam summer 2008, at the covered area "La Vie en Rose", and it seems that she's back to Amsterdam now, she has been spot on Oudezijds Achterburgwal 110-2, one month ago.
    No money, no honey !

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.