Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 107
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    1.060
    Discussies
    82
    Thanks
    661
    Thanked
    1.487 in 594 posts

    Rotes Gesicht Domenika (Bulgaarse)

    Domenika, is een jonge Bulgaarse meid van ca 20 jaar. Ze werkte pas sinds 3 dagen in deze club en het zou me niet verbazen als dit haar eerste club is en dat ze nieuw in het vak is. Domenika is totaal niet wat haar naam misschien doet vermoeden maar een erg lieve meid. Ze is slank met lang zwart haar en een a cup.
    Alles in haar service wijst erop dat ze nog jong en onervaren is. Ze spreekt haast geen duits of engels. Tijdens het TZ gebruikt ze af en toe haar tanden. PZC doet ze wel vol overgave , vrij diep en best goed. Toen ze na 2 pogingen het condoom er niet omkreeg hoorde ik toch een duits woordje "Scheize"
    Ze heeft me desondanks toch klaar kunnen laten komen.
    Het is een meisje dat nog veel moet leren maar wel erg leergierig is en echt haar best doet om het de man naar zijn zin te maken.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 december 2014),Snor ( 4 januari 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Gisteren een sessie met haar beleefd, en ik mag zeggen dat ze snel aan het leren is...
    Gelukkig heeft ze zich bij het Bulgaarse kliekje aangesloten en zal ze daar wel de nodig tips krijgen van de meer ervaren dames, dat komt dus wel goed...

    Ze was de hele dag al aan het lonken en werd helaas veel bezig gehouden door een gast die uiteindelijk niet met haar op kamer ging...
    Dat moet ze dus ok nog leren: snel doorhebben wie van haar profiteert en wie echt met haar op kamer wil...

    Mijn indruk (en ervaring): een echt vrolijk huppelkutje met ontzettend leuke smile en super teeny body...

    Hoewel ik gisteravond wel zo'n beetje klaar was en enkel nog in de bar wilde relaxen met een pintje en collega Bob0808, bleef ze aandacht trekken. Op een gegeven moment zat ze aan de andere kant van de bar en zwaaide vrolijk naar me, Ik wenkte haar om bij ons te komen maar zij wenkte terug om naar haar te komen. Ik ben echter gekke Henkie niet (nou ja, meestal dan...0 en dus wenkte ik haar weer, waarna ze opgaf en naar me toe kwam. De naam Domenika past inderdaad niet bij haar verschijning maar goed, het zij zo. Meteen tegen me aan vleien, op schoot en een paar dikke diepe natte tongzoenen gekregen.

    Converseren is inderdaad nog moeilijk, ze kent wat woordjes Duits en wat Engels, maar als ik zeg "I like you" kijkt ze me vragend aan, net als bij "Ich mag dich"... Dus maar overgestapt op gebarentaal en uiteindelijk de taal der liefde, die ze een stuk beter begreep... en uiteindelijk samen een sleutel gaan halen.

    Ik had Maggy eerder op de avond al een gelukkig nieuwjaar gewenst met de nodige zoentjes en knuffels, dus toen ik bij de receptie vroeg of ze nog een mooie kamer had kreeg ik met een grote smile de sleutel van kamer 11... Zo zie ja maar weer dat het spreekwoord "Wie goed doet, goed ontmoet" toch waarheid bevat...

    Op naar kamer 11, waar ik me realiseerde dat ik nog wilde douchen en dat dat daar gelukkig makkelijk gaat. Domenika ook nog effe de poes wassen, en op naar het grote ronde bed. Wat een heerlijk uitzicht was me dat, toen ze zich van haar toch al minieme bikinietje had ontdaan... pffff... een mooi strak en knapperig lijfje om in te bijten...

    Eerst wat staande tongzoenen met deze kleine meid, die daarna zo slim was om op het bed te gaan staan. Waarbij haar A cupje met mooie tepeltjes precies op zoen- en likhoogte kwamen... en mijn daarop volgens actie zeer gewaardeerd werd... Ik kon me er niet van weerhouden om dit schatje daarna in mijn armen te nemen en op te tillen en vervolgens op het bed te leggen voor nadere inspectie, waarbij het zoenen onverminderd doorging... Je merkt dat ze in de actie opgaat als ze opeens probeert in je lip te bijten van genot, soms volgt er meteen "sorry" als ze denkt dat ze te hard gebeten heeft, volgens mij heeft ze het zelf niet door als ze dat doet... haha!

    Hoewel ze in het begin wat onwennig was (nieuw in het vak? nieuwe klant, en zo), kwam ze naarmate de sessie toch steeds meer los en vanwege mijn nieuwsgierigheid hoe dat zou verlopen heb ik de sessie maar naar een uur verlengd. Pijpen kan nog stukken beter, eerlijk is eerlijk, maar daar heb ik om wat voor reden dan ook wel vertrouwen in. Op een gegeven moment werd ze geiler en geiler en zag ze me als een ijsje dat helemaal afgelikt moest worden, en toen ik eens aan haar strakke poesje voelde bleek dat al een behoorlijk hoge vochtigheidsgraad te kennen...

    Dus mijn verkenningstocht maar eens naar de lagere regionen verplaatst en daarvoor werd ik me toch beloond.... pfff... benen om me heen zodat ik daar niet meer weg ging, mijn hoofd werd vastgepakt met hetzelfde doel, haar heupen op en neer op het ritme van mijn likwerk, mijn handen gegrepen en op haar borsten gelegd en nog zoiets wat ik maar zelden meemaak: van één hand nam ze mijn vinger en begon er hard aan te likken en te zuigen... als die er geen zin in had weet ik het niet meer.... Het resultaat laat zich raden en mevrouw had na mijn terugkeer naar boven een zalige grijns op haar lieflijke toetje... en hernam meteen weer haar natte zoenen.. haar eigen sappen proevende zonder mijn (grijnzende) smoelwerk eerst af te willen vergen.. OMG...

    Dit schatje wilde ik uiteraard ook om me heen hebben, maar helaas kwam daar niet zo veel van terecht door het late uur, de biertjes die ik al genuttigd had en de eerdere sessie met Laura waarvan ik ook heb genoten. Ik heb het wel geprobeerd, met name hondjes was een waar genot, maar mijn stijfheid was onvoldoende voor een langere actie, dus heb ik het maar opgegeven, met de gedachte dat ik dit graag op korte termijn wil overdoen...

    Ik heb haar daarna in een heerlijke 69 gepositioneerd en het afwisselend met haar mond en mijn hand afgemaakt tot een onverwachte explosie...

    Ik blijf haar vorderingen graag op zeer korte afstand volgen, dus het herhalingsgevaar is, ondanks haar gebrek aan ervaring, 100% ...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. Onderstaande 10 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 januari 2015),Bluebear ( 4 januari 2015),Eddy_V ( 4 januari 2015),Flyerke ( 4 januari 2015),Kwakje ( 4 januari 2015),Oudebelg ( 4 januari 2015),Peppino ( 4 januari 2015),salitos ( 5 januari 2015),seksenfun ( 4 januari 2015),Snor ( 4 januari 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Klinkt goed.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  6. #4
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Heren Admins, kan de naam van de dame in de topic titel gewijzigd worden naar "Domenika" ?

    Hoewel ik niet gevraagd heb of je dat met een "k" schrijft of een "c"... die vraag zou ze waarschijnlijk toch niet begrepen hebben...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  7. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Gisteren een sessie met haar beleefd, en ik mag zeggen dat ze snel aan het leren is...
    Gelukkig heeft ze zich bij het Bulgaarse kliekje aangesloten en zal ze daar wel de nodig tips krijgen van de meer ervaren dames, dat komt dus wel goed...

    Converseren is inderdaad nog moeilijk, ze kent wat woordjes Duits en wat Engels, maar als ik zeg "I like you" kijkt ze me vragend aan, net als bij "Ich mag dich"... Dus maar overgestapt op gebarentaal en uiteindelijk de taal der liefde, die ze een stuk beter begreep... en uiteindelijk samen een sleutel gaan halen.
    Beste Licky Luke, ben jij de basis van mijn snelcursus Bulgaars voor GFE IJsberen nu alweer vergeten?!

    En zoals collega Snor ook al opmerkt: Klinkt goed, veelbelovend zelfs!
    Mocht ik weer eens in Sixsens belanden, dan staat zij op mijn lijstje...

  8. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 4 januari 2015),Snor ( 5 januari 2015)

  9. #6
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Uit mijn recensie van 13 januari 2015:

    Heerlijk een half uurtje relaxen, misschien zelfs een hazenslaapje, onder de professionele verwarmers op het terras, dat was althans mijn planning. Ik had echter niet op Domenica gerekend, die vanaf mijn aankomst al aan het lonken was en nu haar verleidingskunsten in de strijd (en op de bank) gooide... Al gauw zat haar tong in mijn mond en haar handen op mijn borst en onder mijn handdoek.... en toegegeven, mijn verweer werd zonder moeite opzij gezet door deze heerlijke spring-in-het-veld... Schlüssel!

    Ik dacht dat een half uurtje wel leuk zou zijn, gezien mijn eerste kamertje met haar kort geleden, alleen al om te zien of ze al wat bijgeleerd had. Het werd uiteindelijk iets meer dan een uur en dat heb ik geweten... Wat een passie, wat een heerlijk lijf en wat een geilheid.... Na zo'n 5 minuten te hebben gezoend bleek mevrouw al behoorlijk nat te zijn en dat zie ik als teken dat ze er zelf ook zin in heeft, iets wat een kamergang over het algemeen tot een succes maakt. Ook zo deze keer... als ik het niet beter wist (doe ik dat eigenlijk wel?) zo ik zeggen dat het allemaal meer dan gemeend was en ze zich net als ik heel goed geamuseerd heeft. De manier waarop ze zich liet gaan en me zelfs op meerdere vlakken aanspoorde maakten me nog geiler dan ik al was... wat een furie!

    Na iets meer dan een uur kwam ik dan ook met knikkende knieën van de kamer af nadat ik al meerdere malen "stop" had gezegd toen ze maar niet wilde ophouden met zoenen... ook niet nadat ik al was klaargekomen... Niks nog even de tijd vol maken met lekker knuffelen en tegen mij aanliggen, nee, deze dame begin me gewoon weer te zoenen en te likken en keek me daarbij weer zó geil aan dat ik niet na kon laten om even te checken hoe de zaakjes daar beneden bij haar gesteld waren ... en weer (of nog?) bleek mevrouw last te hebben van een serieus overstromingsgevaar! Omdat we op deze manier niet van de kamer af kwamen dacht ik met het internationaal bekende woord "stop" een halt aan haar blijvende avances toe te kunnen roepen maar dat heeft mij enorm veel moeite gekost... Uiteindelijk lukte het mij (ons) toch om van de kamer af te komen maar halverwege op de gang drukte ze me tegen de muur en begon weer vurig te tongzoenen ... onder luid applaus van vier Bulgaarse dames die op het bankje tegen over de Oriëntaalse ruimte zaten...

    Ik heb Domenica € 100,00 gegeven plus een fooi omdat we over het uur waren gegaan. Daar was ze zo blij mee dat ze in de lockerruimte ... ja hoor ... opnieuw begon te zoenen... wederom onder gejoel van de dames op het bankje... Even later volgde ze mij naar de douche naast de biosauna en ook daar kon een laatste zoentje niet uitblijven, al kwam het nu van mijn kant... haha!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  10. Onderstaande 10 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 januari 2015),duif1 (14 januari 2015),Eddy_V (13 januari 2015),Kwakje (14 januari 2015),Lekkerjong (14 januari 2015),salitos (14 januari 2015),Sjeufke (13 januari 2015),Snor (14 januari 2015),sofaking (13 januari 2015),superbuilder2 (14 januari 2015)

  11. #7
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Hoe ziet ze er uit?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  12. #8
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Hoe ziet ze er uit?
    Volgens een eerder bericht van Licky Luke:
    "Mijn indruk (en ervaring): een echt vrolijk huppelkutje met ontzettend leuke smile en super teeny body..."

    Je jachtinstinct zal dan toch genoeg geprikkeld en gevoed zijn om het haasje te kunnen lokaliseren en te vangen? ��
    En Garde

  13. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 januari 2015)

  14. #9
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Zo lopen er meer rond, waaronder mijn favorietje Nora.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  15. Onderstaande 2 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 januari 2015),licky luke (14 januari 2015)

  16. #10
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Zo lopen er meer rond, waaronder mijn favorietje Nora.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Klopt helemaal!

    Zoiets is het dus, maar dan geen Nora.

    Ik ben niet goed in beschrijvingen zoals kleur ogen en zo. omdat ik meestal mijn ogen dicht heb als ik aan het genieten ben...

    Zwarte haren, tot onderhaar schouders, bruine ogen, slank, 1,60m., iets meer dan een A cupje, geen piercings (volgens mij), kleine tattoo, en vooral strak ...
    Qua uitstraling een echte spring-in-het-veld, huppelkutje, vrolijk, guitig, betoverend, bedwelmend, oeps, daar ga ik weer...

    Ik blijf er bij eggen dat ze nog veel moet leren, waarmee ik niet alleen een taal zoals Duits en/of Engels bedoel, maar ook qua service zoals pijpen (is nog erg zacht), maar zoiets geef ik graag het voordeel van de twijfel en een hoop geduld, want ze gaat toch zo lekker met je mee als je intiem bent....

    ...tenminste dat is mijn ervaring en dat hoeft natuurlijk weer niet met iedereen zo te zijn. Er zullen vast wel recensies komen van heren die teleurgesteld zijn over haar services en dergelijke, omdat de verwachting nog te hoog gespannen ligt... ik kan natuurlijk alleen uit eigen ervaring spreken ... (en ik wil nu al weer terug...)

    Gelukkig laat ik me niet vastpinnen op één dame (wel op een aantal, liefst in meerdere clubs) en blijf ik dus ten alle tijden vergelijkend warenonderzoek doen!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  17. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (14 januari 2015),Snor (14 januari 2015)

  18. #11
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:38
    Berichten
    404
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    141 in 104 posts

    Standaard

    zaterdag eens uitkijken naar deze verschijning.

  19. #12
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Klinkt goed....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  20. #13
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht

    Ik ben niet goed in beschrijvingen zoals kleur ogen en zo. omdat ik meestal mijn ogen dicht heb als ik aan het genieten ben...

    Zwarte haren, tot onderhaar schouders, bruine ogen, slank, 1,60m., iets meer dan een A cupje, geen piercings (volgens mij), kleine tattoo, en vooral strak ...
    Qua uitstraling een echte spring-in-het-veld, huppelkutje, vrolijk, guitig, betoverend, bedwelmend, oeps, daar ga ik weer...
    Zo lopen er wel meer rond, waaronder mijn favorietje Asha ��

    Donderdag proef op de som nemen..
    En Garde

  21. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (15 januari 2015)

  22. #14
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Op mijn verjaardagsfeest (6 februari) voor de vierde keer gekamerd met dit heerlijk poppetje..

    En ik mag zeggen, ze leert snel bij en het wordt steeds beter...

    Qua taal lijkt het nog alsof ze geen keuze kan maken tussen Duits leren of Engels, dus het gaat af en toe wat door elkaar, maar met mijn beperkte Bulgaars (wat zeer gewaardeerd wordt!) komen we tegenwoordig al een heel eind.... Groot voordeel is natuurlijk dat ik niet in de verleiding kom om na mijn/ons hoogtepunt een flinke tijd gezellig samen over koetjes en kalfjes te kletsen.... hoewel ik daar sowieso weinig tijd voor krijg omdat zij direct na een hoogte punt gewoon weer het voorspel naar een volgende hoogtepunt inzet...

    Natuurlijk kan ik niet spreken voor de ervaring die anderen met haar op de kamer hebben, maar bij mij waren alle sessies tot nu toe geweldig! Ik kijk dan ook niet enkel naar de techniek, maar naar het complete plaatje, waarvan de factor "naturgeil" een heel belangrijk onderdeel is. Immers, als ik merk dat de dame er zelf zin in heeft stijgt mijn goesting exponentieel... En ja, ik ben nu eenmaal een GFE fan van de eerste orde..

    Ook deze keer weer overvloedig kussen en daarbij ook veel teasen, soms voorzichtig bijten, hetgeen ze nog altijd onbewust doet als ze zich laat gaan, getuige het feit dat er meteen een verontschuldigend "Sorry..."achteraan komt. Veel geknuffel, gestreel, gelik, en vooral veel gevlij tegen elkaar aan, waardoor de intimitiet hoog is en je het gevoel krijgt dat je tegen elkaar aan geplakt bent.... Af en toe even de gezichten van elkaar af en elkaar diep in de ogen kijken, waarbij ik steevast verdrink zonder angst om te stikken...

    Toch iets over techniek: Haar pijpkunsten en cowgirl standje gaan zienderogen (al heb ik die meestal dicht als ik geniet) vooruit... Vooral het pijpen gaat al met zoveel meer gevoel, veel teasen en een stijgende passie...

    Wederom val ik in herhaling als ik zeg dat je veel kunt krijgen als je haar met respect behandelt en haar de tijd gunt om met je vertrouwd te raken. Als ze zich op haar gemak voelt is er zoveel mogelijk...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  23. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 februari 2015),ftchietgraag (12 februari 2015),hansdordt (11 februari 2015),Kwakje (11 februari 2015)

  24. #15
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Fanclub nieuws: Domenika is per vandaag voor een welverdiende vakantie terug naar Bulgarije...

    Stay tuned for updates...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 februari 2015),Sjeufke (11 februari 2015)

  26. #16
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Domenika wordt volgens vertrouwde bronnen per 6 maart terug verwacht.
    Of ze dan al meteen in Sixsens is weet ik niet...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  27. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 4 maart 2015)

  28. #17
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    En jij gaat op 13/03 naar Sixsens. Toeval?
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  29. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 4 maart 2015),Sjeufke ( 4 maart 2015)

  30. #18
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    En jij gaat op 13/03 naar Sixsens. Toeval?
    Tja, ik ga PAS op vrijdag de 13e (oei oei) naar Sixsens... denk ik ...

    Eens kijken of ze me na bijna een maand afwezigheid nog ziet staan....
    Zo ja, dan maken we onze eigen party tijdens de Sixsens Party ... op een kamertje wel te verstaan...
    Zo nee, dan heb ik al wat alternatieven getest en nog te testen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  31. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 4 maart 2015),Sjeufke ( 5 maart 2015)

  32. #19
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Knip uit algemeen:

    In de gang een slank Bulgaartje getroffen, Domenica. Daar mee de kino in en wat voorgerommeld. Zoenen wat oppervlakkig, maar verder wel een lekkere meid. Kamertje mee gedraaid, pijpte redelijk, maar tijdens de beurt alsmaar afhouden. Bang voor teveel gewicht op zich. Kom op zeg, ik ben heus wel voorzichtig. Zoenen bleef beperkt, maar omdat ze de eerste was toch nog redelijk snel het rubber gevuld. Meteen opstaan en wegwezen. Herhaling, denk het niet.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  33. Onderstaande 5 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag ( 9 april 2015),hansdordt ( 5 april 2015),Kwakje ( 5 april 2015),licky luke ( 5 april 2015),satanic surfer ( 6 april 2015)

  34. #20
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Knip uit algemeen:

    In de gang een slank Bulgaartje getroffen, Domenica. Daar mee de kino in en wat voorgerommeld. Zoenen wat oppervlakkig, maar verder wel een lekkere meid. Kamertje mee gedraaid, pijpte redelijk, maar tijdens de beurt alsmaar afhouden. Bang voor teveel gewicht op zich. Kom op zeg, ik ben heus wel voorzichtig. Zoenen bleef beperkt, maar omdat ze de eerste was toch nog redelijk snel het rubber gevuld. Meteen opstaan en wegwezen. Herhaling, denk het niet.
    Tja... ik zou jou ook afhouden als je me een beurt wou geven ... voorzichtig of niet ...

    Jammer dat ik er niet bij was (in Sixsens bedoel ik, niet op kamer), dan had ik je wat voorkennis kunnen verschaffen...

    Maar ja, je zei het zelf al, waar is de Chef Rondleidingen als je hem nodig hebt...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  35. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 april 2015),noglangnietuitgewandeld ( 5 april 2015),Ohhlord ( 5 april 2015)

  36. #21
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard

    Tweede kamergang met Domenika:...Tja, ik had haar al leren kennen toen ze nog maar vier dagen daar was, en aangezien haar Engels er nu op vooruit gegaan is, en haar pré-sales was goed, en ik van klein en fijn hou...dan toch maar besloten om haar een sleutel te laten halen.
    In de kamer kan ik vrij kort zijn: begin was zeer ok, standje 69 liet ze toe, vingeren en lang pijpen...na een tijdje het condoompje er rond, en toen begon het precies allemaal met minder enthousiasme te worden, ze keek wat ongeïnteresseerd in de spiegel, dus haar maar van me afgeduwd en afgemaakt in doggystyle.
    Herhalingsgevaar: 60%...enkel omdat ik idd van klein en fijn hou...en ze een wondermooi poesje heeft...

  37. Onderstaande 2 leden hebben ftchietgraag bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 9 april 2015),Sjeufke (14 april 2015)

  38. #22
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Inmiddels nog een aantal sessies met dit schatje gedaan ("stom he? ik vind het gewoon lekker") en ik merk de laatste tijd wel verbetering in haar Engels, wat het dan wel weer zo makkelijk maakt om haar aan te geven wat je graag wel (of niet) op de kamer wilt...

    De neiging om har tandjes te gebruiken bij het zoenen is er nog steeds, gewoon uit enthousiasme (althans bij mij), maar ze probeert er wel op te letten. Blijft toch iets vertederends hebben...

    Verder zie ik dat ze ook wat op gebied van service bijleert, wat de sessie qua inhoud toch gevarieerd houdt (wederom: althans bij mij) en maakt dat ik toch regelmatig bij haar terug zal komen (letterlijk en figuurlijk dan).

    Ik geef toe, ze is nog jong en moet nog veel leren, zal ook wel haar voorkeuren qua mannelijk gezelschap hebben en ga zo maar door, maar ze maakt gewoon haar eerste stapjes in deze wereld en ik zie nog steeds meer dan voldoende potentieel om te groeien... en ik blijf het graag op zeer korte afstand volgen... ;D
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  39. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (11 mei 2015),potentebeer (10 mei 2015),Snor (10 mei 2015)

  40. #23
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    1.060
    Discussies
    82
    Thanks
    661
    Thanked
    1.487 in 594 posts

    Standaard

    Gisteren nog eens met Domenika naar de kamer geweest. Nadat ze diverse presales had gegeven in de bar en in de oriental room, ben ik met haar naar de kamer geweest.
    Het mooie aan haar vind ik dat ze puur is en het genieten niet probeert tegen te houden maar zich laat gaan. Dit kan je dan ook duidelijk aan haar kan voelen en zien. Ze doet echt haar best om het naar je zin te maken. Ik heb geen last gehad van tandjes tijdens het TZ zoals dat in het verleden nog wel eens was. Het aanbrengen van het condoom ging ook vlot terwijl ze daar in het verleden nog weleens mee stuntelde. Ik moet wel toegeven dat ik haar gezichtje en make up keuze er er niet op vooruit vind gaan. Ze ziet eruit als een gewoon meisje al heeft ze nog wel steeds een mooi strak slank figuurtje. Verder is de communicatie nog moeizaam. Beetje Duits en Engels, ze vroeg me ook mijn telefoon te pakken en het vertaalprogramma te gebruiken. Het feit dat de communicatie nog lastig is leidde ook tot misverstanden. Aangezien ze dacht dat ik later nogmaals met haar op de kamer zou gaan, was ze verschillende keren verbaast wanneer ik dan met een andere meid van de kamer kwam.

  41. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (14 mei 2015)

  42. #24
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Ja, ze is wel een schatje ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    (...)
    Het is dat ik af en toe (altijd?) op zoek ben naar nieuwe vrouwen, anders zou ik wel vaker met Victoria kameren.

    Dort, wo du nicht bist, dort ist das Glück.

    Domenika kwam ik tijdens mijn verblijf vandaag in SS af en toe nog tegen. Ze gaf me telkens een lief kusje en drong niet aan op een kamergang. Het bleef bij: we zien elkaar later nog wel? Domenika heeft zo héél veel punten gescoord.
    Lief, herhaaldelijk een beetje presales, maar omdat het duidelijk was dat dat er vandaag niet in zat uiteraard ook niet teveel.
    Ok, volgende keer Domenika.
    Yes I can!
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  43. #25
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    22 mei 2015 @ 18:31
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Dominica (Bulgaarse)

    This bulgarian girl has a tanned skin, brunette, brown eyes, with a size of 1m65. She is a "shark" and i was her "victim". I should say we had a friendly and nice discussion caressing each other, she used her physical assets well. Every bear should beware when such thing happens because the girl often becomes a "professional robot" in the room but surprisingly she continued this nice attitude in the room also and i could continue using my hands on her. The blowjob is weak and is bad quality but the session was honest and correct. It was quite pleasant, lightly gfe but not essential. Not good enough for coming back o her in future.

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.

Diamond 468*60