Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Monica (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard Monica (Roemeense)



    Monica (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 45 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Massage, Vingeren
    Extra info : hele knappe meid om te zien. teminste dat vind ik. leuke date mee gehad. is net begonnen hier .Ik was haar eerste klant. superdate.





  2. #2
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:12
    Berichten
    574
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.020 in 367 posts

    Standaard

    Is inderdaad een knappe meid. Ze vindt zelf haar borsten veel te klein. Deze zijn echter puur natuur (wel een A).
    Vanavond een uur en twintig minuten met haar doorgebracht en me geen minuut verveeld. Ze spreekt een beetje Engels en redelijk Italiaans. De amore was niet van de lucht.
    Ze genoot zichtbaar van het beffen, begon mee te bewegen en kwam klaar. Voor na en tijdens de sexescapades vooral veel knuffelen met dat heerlijke lichaam van haar.
    Ze heeft me gepijpt en daarna heerlijk met passie klaargereden. Daarna heb ik haar nog gemasseerd en zij mij. Dat kan ze goed!
    Een topsessie met haar gehad!

  3. Onderstaande 3 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (18 januari 2015),Liefhebberrob24 ( 8 januari 2015),Opa57 (18 januari 2015)

  4. #3
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Knappe meid om te zien inderdaad. Doet zij ook aan tongzoenen?

  5. #4
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:12
    Berichten
    574
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.020 in 367 posts

    Standaard

    Helaas Cat was dat niet het geval. Ik sluit niet uit dat meerdere sessies met haar daar wel naar toe kunnen leiden.

  6. Onderstaande leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (18 januari 2015)

  7. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    Knappe meid om te zien inderdaad. Doet zij ook aan tongzoenen?
    Vanavond kennis gemaakt met Monica en voor wat betreft het tongzoenen: Dat zit wel goed, heel goed zelfs!
    Waarschijnlijk is zij inmiddels meer gewend aan de gebruiken in een saunaclub.
    Maar zoals voor alle diensten/dames geldt, zou het kunnen dat haar service per persoon verschilt, daar ken ik haar echter nog niet goed genoeg voor.

    Vandaag hadden wij (de ijsberen die al geruime tijd geleden een bezoek aan Goch hadden ingepland) Monica al een paar keer voorbij zien lopen of ergens zien zitten. Telkens kon er geen lachje van af, negeerde zij iedereen die haar aankeek en kwam nogal nors en afwezig over. En dat was jammer want enkele beren hadden haar fraaie uiterlijk ook opgemerkt en zouden best wat tijd met haar hebben willen doorbrengen.
    Tot na het avondeten kwam hier geen verandering in. Dit plus het feit dat zij origineel bevriend is met mijn aanstaande, maakte dat ik geen pogingen deed om in contact te komen.

    En net toen ik tussen 8 en 9 uur aan het twijfelen was en al een paar keer heen en weer geijsbeerd had, zat zij in de middenhal in een strandbankje (ik heb nog steeds geen idee hoe dingen eigenlijk genoemd worden).
    In het voorbijkomen kwam er plotseling een stralende glimlach en zij riep mijn naam. Okay..ben de beroerdste niet en loop op haar af en ga even naast haar zitten zonder de bedoeling om verder met haar aan te pappen.
    Uiteraard ging het gesprek over Layla en over haar spoedige terugkeer naar Goch en hoe het zat met onze "verloving" etc etc.
    Op mijn opmerking dat ik natuurlijk niet met de vriendin van Layla kon gaan maakte zij het wegwerpgebaar en liet merken daar helemaal geen moeite mee te hebben. En weer werd mij duidelijk dat de meiden onderling nog meer over ons (mannen) kletsen dan wij over de dames.. Één van de redenen voor de klik die ik met mijn verloofde heb heeft met bepaalde activiteiten op kamer te maken. Laten we het erop houden dat mijn tong bij een aantal meiden over de tong gaat, zogezegd.. En of dat allemaal werkelijk zo geweldig is of niet, dat is verder niet aan mij om te beoordelen, maar eerder op de middag maakte Zuna mij ook al duidelijk wat zij van Layla gehoord had en wat zij van onze vorige keer eind 2014 kon herinneren.
    Hoe dan ook..Monica kwam met hetzelfde.. Inmiddels was ik haar een beetje in haar nek gaan masseren terwijl we netjes naast elkaar zaten en ik begon haar steeds sympathieker te vinden.
    Na nog wat geintjes dat een eventuele kamergang dan wel moet gebeuren voordat verloofde terug zou zijn, zag ik ineens een hele andere Monica voor mij ontluiken. Zachtaardig, grappig en mooi nu ze zo vriendelijk en open met mij sprak.
    Het kon niet uitblijven dat er uiteindelijk toch wat hele voorzichtige kusjes gedeeld werden, beetje eskimo neuzen.., wat langer zoenen en stapje voor stapje kwam het moment dat we heftig tongzoenend in de bank lagen, terwijl zij één van mijn benen wat steviger tussen haar benen duwt..ik begreep de hint en duw mijn knie nog wat steviger tegen haar kruis (alles nog keurig bedekt).
    Dit ging zo een tijdje door en toen we later richting kamer gingen, merkte ik dat we bijna een halfuur samen hadden gezeten waarvan het laatste kwartier zeer intens zoenend, strelend en masserend.

    Op de kamer gingen we zittend op onze knieën door met waar we gebleven waren...
    Een uur vol passie volgde. Met de minuut werd mijn gevoel voor haar beter, het leek inmiddels zo vertrouwd en oprecht (..) en haar lichaam voelt zo lekker aan. Monica is slank zonder graatmager te zijn, integendeel, zij is een slanke dame met een heerlijk kontje!
    Na mijn orale plicht (zo gaat het bijna voelen, als daar de dames met elkaar over kletsen) maar liefst tweemaal gedaan te hebben, wisselden wij af en was ik aan de beurt. Super mag ik wel zeggen, zo voelde het geweldig aan wat zij allemaal met tong en lippen voor elkaar bracht. Na nog verschillende standjes kwam ik tot een bijzonder intens hoogtepunt (waar trouwens opnieuw die nieuwe ademhalings technieken een bijdrage aan leverden).
    Haar masseren..dat had ik beloofd en zou ik ook nakomen. Geen straf om zo'n heerlijk lijf van top tot teen (letterlijk) uitgebreid en stevig te masseren.
    Hierna kwam ikzelf ook nog aan de beurt: Alsof zij er voor gestudeerd heeft!
    Stevige massage die de paar knopen in mijn spieren die ik nog, had er wel uitkneedde.
    Een uurtje bezig geweest. GFE jazeker maar zonder klef te worden.
    Ik was en ben er nog behoorlijk van onder de indruk. Toen we terug in de bar kwamen, vertelde ik hasta la pasta en knaktuut, dat dit meisje mij zo verrast heeft en dat zij zomaar nieuw in mijn al Time Top 5 was gekomen...!

    Nu heel snel op herhaling voordat mijn verloofde weer terug is, want dat is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken..
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 28 februari 2015 om 01:25 Reden: nog incompleet verzonden per ongeluk
    En Garde

  8. Onderstaande 15 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Asstastic ( 1 maart 2015),Big spender ( 2 maart 2015),biged ( 1 maart 2015),Bluebear (28 februari 2015),Cat (28 februari 2015),forgetskinnyletsgetfatty (28 februari 2015),Golfpik ( 1 maart 2015),hasta la pasta (28 februari 2015),lange plank (28 februari 2015),Oudebelg (28 februari 2015),Piet Plezier ( 1 maart 2015),piriwiri (21 maart 2015),Sjeufke (28 februari 2015),Smouse (28 februari 2015),Tony M (28 februari 2015)

  9. #6
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:12
    Berichten
    574
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.020 in 367 posts

    Standaard

    In de bar nog even met Piet Plezier gesproken die er natuurlijk ook weer was. Hij stelde me voor aan Liefie, een mij nog onbekende ijsbeer. Ik bleek Willem2 net te zijn misgelopen.

    Na een biertje stortte ik me op Monica, voor mij het toppertje van Van Goch. Het was de derde keer dat ik met haar was en alledrie de keren waren anders maar wel allemaal heerlijk. Deed Monica de eerste keer nog niet aan tongzoenen, daar kon ze nu geen genoeg van krijgen. Met haar in twee love-seats gestoeid voordat ik voorstelde dat ze de sleutel maar eens moest halen. Ook bij haar een heel relaxed en fijne pre-sale tijd. Monica praat nog steeds niet veel Duits (begint wel beter te worden) maar dat is geen enkel probleem want wij praten met elkaar in film-Italiaans met af en toe wat Engels en Duits tussendoor.
    Op de kamer trok ik deze keer zelf haar stringetje uit. Monica heeft een geweldig lichaam om te kussen. Tijdens het beffen begon Monica steeds inniger te reageren. Ze wilde daarbij dat ik haar borsten hard kneedde en legde daarna mijn hand op het plekje waar ze nog extra gestimuleerd wilde worden. Ze kwam hevig klaar (net zoals de vorige keren!) en begon daarna mij te verwennen. Ze bracht me heerlijk tot een hoogtepunt. Daarna nog wat liggen relaxen met haar. We liepen hand in hand naar de kleedruimte. Daar bleek ik drie kwartier met haar te hebben doorgebracht op de kamer; een stuk korter dan de vorige keren (maar niet minder lekker).

    Nog een biertje genomen. Mijn vriend dacht dat ik anderhalf uur op de kamer was geweest maar hij had niet gemerkt dat ik met Mona zo lang in de love-seats had gebivakkeerd. Hijzelf had in de tussentijd Georgina beproefd en goedgekeurd. Het was weer een geslaagd bezoek aan Van Goch geweest. Afscheid genomen van PP en andere ijsberen en van mijn schatjes Georgina en Monica en de koplampen weer de kant van Nederland opgezet.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 3 maart 2015),Tony M ( 7 maart 2015)

  11. #7
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  12. #8
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:26
    Berichten
    745
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.921 in 381 posts

    Standaard

    Ik had Monica, 22 jaar, afgelopen donderdagmiddag al eerder gespot. Ik deinsde een beetje terug voor haar outfit. Een hard plastic setje verstevigd met metalen elementen. Ik trotseerde deze sm-outfit en ging bij haar zitten. Ik nodigde haar meteen uit om naar een love-seat te gaan. Aldaar bleek ze het tegendeel van een sm-dame. Er bleek heerlijk met haar te vrijen te zijn. Kussen, strelen, kletsen (in matig duits of engels), ze was hardstikke aardig en leuk. En wat een smile. Ze oogde als een cheerleader al hebben die meestal echt grote tieten. Die had zij niet, maar wel lekkere b-cup borsten. Het was heerlijk om haar romige lichaam overal te verkennen. En dat deed zij ook bij mijn ongetwijfeld wat minder romige lichaam. Na een lange verkenning begonnen we met de hardere sex. En die vond ik geweldig. Eerst langzaam en met veel gevoel pijpen. En vervolgens passeerde een grote hoeveelheid standjes de revue. En bij elk standje was het een genot om naar haar kijken. Ze etaleerde haar lichaam in zeer geile posities. Mijn pik bleef voortdurend op oorlogssterkte. Ik verdronk in haar knappe gezicht en mooie ogen. Na een half uurtje stoom afblazen met een massage. Zij eerst en ze kan het. Daarna ik. Ik had moeite me niet voortdurend op haar mooie billen te concentreren maar ik wist de massage toch tot een goed einde te brengen vooral in het vooruitzicht van een afsluitende neukronde. Ik ging verliefd de kamer af. Wat een leuke en ook nog geile meid. Voor haar alleen al wil ik weer terug naar Van Goch.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 april 2015),Tony M ( 5 april 2015)

  14. #9
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Monica is op dit moment toch wel de gangmaker in van GOCH.
    altijd lachen en vriendelijk.
    en ze weet hoe ze de mannen moet opwinden met haar lekkere kontje.
    en dansen kan ze ook heel goed,en ze danst ook met iedereen.
    maar als ze in een gekke bui is dan is ze echt dol.
    dan blijft ze bezig met dollen en auwehoeren.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (20 april 2015),Scrotum (20 april 2015)

  16. #10
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:12
    Berichten
    574
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.020 in 367 posts

    Standaard

    Grappig is dat. Enige maanden geleden liep ze wel al mooi maar nog vrij timide rond, al zal dat ook zijn geweest omdat ze bijna alleen maar Roemeens sprak. Aan tongzoenen deed ze toen nog niet zo mee. Als je haar nu eens aan de gang ziet!! Waar houdt dat op?

  17. Onderstaande leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (20 april 2015)

  18. #11
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Last Online
    9 juli 2022 @ 00:50
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    21 in 7 posts

    Standaard

    Monica ist sehr heiss ! 1 A Girlfriend Sex !

  19. #12
    Geregistreerd
    2 februari 2007
    Last Online
    5 juni 2016 @ 23:24
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 3 posts

    Blinzeln Monika

    Monika lag op een van de strandstoelen in het middengedeelte ze keek ongeïnteresseerd en niet alleen naar mij. Toch lag ze er verleidelijk met haar veters om haar benen. Daar word ik toch wel geil van en ging op onderzoek uit. Ik ging naast haar liggen en nog steeds was Monika koel. We spraken een prijs af en ze kwam mij ophalen. Op de kamer werd het na een opwarmronde steeds heter. Monika pijpte mij heerlijk met lange halen en wilde lekker gebeft worden. Heerlijk nat werd ze en haar clit begon aardige proporties aan te nemen en ze begon waarneembaar te genieten en te draaien. Intussen een, twee en later drie vingers erbij en haar heerlijk diep en hardhandig gevingerd. Ze begon lekker te rillen en werd nog natter. Ze wilde dat ie erin ging en ze ging er lekker voor liggen op haar zij waardoor ik tijdens het neuken haar clitoris goed kon blijven bewerken. Tussendoor nog even likken en hardhandig vingeren en uiteindelijk 2x klaargekomen ze had zelfs geen tijd om de condoom te verwisselen ze riep alleen weiter weiter oftewel gaan met die banaan.
    Inmiddels Monika vier maal bezocht en iedere keer weer een genot al gaf ze de tweede keer aan dat ik haar niet meer zo hardhandig mocht vingeren. Daar had ze van genoten maar later waarschijnlijk ook last van gehad. Al met al een top sessie die je maar weinig meemaakt en vooral na zo'n stroeve start.

    Gewoon op Monika afstappen snel naar de kamer en zorg dat haar clit snel op oorlogssterkte komt.

  20. #13
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Monica is nu hier in Salome
    Ze ziet er nog steeds goed uit
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.