Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 178

Discussie: Miss IJsbeer 2014!

  1. #26
    Geregistreerd
    23 november 2005
    Last Online
    8 maart 2024 @ 17:14
    Locatie
    linker Niederrhein
    Berichten
    74
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    74 in 17 posts

    Standaard

    Beste Frau...
    1. Eva, Roemeens; PHG
    2. Dana, Roemeens; PHG
    3. Ruby, Roemeens; PHG

    Bester Club...
    1. PHG
    2. YY
    3. LR

  2. #27
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Miss IJsbeer 2014, mijn lijstjes.

    Dames:

    1. Sara (Senegal), Babylon
    2. Gabriela (Brazilie), Golden Time
    3. Shana (Rwanda), Babylon
    4. Remi (Nigeria), Living Room
    5. Bella (Italie), Golden Time

    Ik passeer Kisha (Kenia, GT) en Rubine (Brazilie/Venezuela, GT) ten faveure van Bella om niet een geheel "zwart" lijstje te hebben.

    Clubs:

    1. Babylon
    2. Golden Time
    3. Haus Panthera

  3. #28
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Omdat België niet echt mee gelezen wordt heb ik Anna ( Grieks ) niet vernoemd en ook Ramona niet waar ik dit weekend flink ben doorgeslagen op de Tippelzone van Antwerpen.

    Zie Antwerpen waarbij Tippelzone niet echt voorkomt.

    Misschien kan er voor België een apart mis ijsbeer komen dit voor onze SKW figuren onder ons.
    Zoveel moeite kan dit niet zijn terwijl er vraag naar is.

  4. #29
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Tjezus wat een stel mongolen hier ! ! ! Begrijp werkelijk niet dat de meerderheid hier überhaupt de kost kan verdienen om het hoerenbezoek te faciliteren zo laag is het nivo. Het betreft hier een verkiezing waar het geilste loeder van 2014 uit dient te rollen. Dus niet een aimabel, beschaafd en innemend muurbloempje waarmee je gezellig gekeuveld hebt.
    De regels lijken met glashelder:

    1. Je moet in 2014 met een geil mokkeltje in een saunaclub geneukt hebben. Dus NIET met je buurvrouw (behalve als die in een saunaclub tewerk is gesteld).
    2. Over die neukpartij dien je een recensie te hebben geschreven.
    3. Naar die recensie dien je te "Linken"

    Dus niet dat je met een of andere ouwe doos uit 2001 in een sheltertentje in Frankrijk hebt liggen rotzooien omdat je vrouw niet mee wilde.. Zoiets telt niet.

    Enige geldige stembiljet is van Kanariepiet. Alle anderen ONGELDIG.

    Badslippers: Woordvoerder van de verkiezingscommissie.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 9 december 2014),Willi69 ( 8 december 2014)

  6. #30
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    In mijn beleving heeft in 2013 Evelina (ex HP Jennifer LR) nipt gewonnen van Louana, aber egal!

    Het gaat om de mosselen van 2014


    kutjes.jpg

    En waar doen we het voor:

    lullen.jpg

    De klemtoon ligt bij mij op de zuigkracht en de formidabele FT!!
    Het zal niemand verbazen maar de onbetwiste nummer 1 is:

    1: Michelle uit Haus Panthera.

    bilder_20280_b3.jpg

    Dat er nog geen stemmen op haar zijn uitgebracht begrijp ik wel. Panthera stond het laatste driekwart jaar niet te best aangeschreven, maar gelukkig zit het weer in de lift. Er is nog werk te doen bij Panthera. Voorts zal het uitstapje van Michelle naar Acapulco haar ook tijdelijk uit beeld hebben gebracht!
    Niet voor niets heb ik de GOSP (German Oral Suck Pressure) naar haar vernoemd. Een GOSP = 1M. Nog geen dame heeft een GOSP verdient die hoger ligt dan 1M
    Heel wat €€€€ bij haar achtergelaten, maar elke € is goed besteed
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...051#post404051

    2: Emma uit Sixsens
    Nog niet zo lang geleden leren kennen. Kwam van Babylon vertelde ze! Nadert Michelle zeer nauw qua zuigkracht!
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...104#post401104

    3: Olivia uit Van Goch
    Olivia nadert evenals Emma de zuigkracht van Michelle. Enige verschil is de optiek van deze dame die haar meerdere moet erkennen aan Emma
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...656#post398656

    4: Bianca uit Babylon
    Bianca kenmerkt zich niet alleen door haar schone uiterlijk. Prettig in de omgang én een prima service inclusief een fromidabel FT.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...725#post392725

    Nu heb ik toch enige twijfel tussen Alice uit Panthera, Jennifer uit LR (ex Evelina Panthera) en Natasha uit Heaven7. Alice nadert de zuigkracht van Michelle, echter ik weet niet waar ze is gebleven. Met Evelina ben ik meerdere keren met succes op kamer geweest, een prima zuigkracht! Sinds haar vertrek naar LR niet meer mee gekamerd (op het feestje van Little Joe en Kanariepiet weer eens proberen?). Blijft over Natasha.

    5: Natasha uit Heaven7
    Een wat onbekende dame en nog niet zo lang in H7. Een Russische, die precies weet waar mannen van houden! Geen FT mee beleefd, maar uit de recensies is gebleken dat ze er niet vies van is
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...384#post391384

    Ik heb mijn hoofd moeten breken over de top 3 van clubs. Dat was geen gemakkelijke, want waar leg je het meeste gewicht! Ambiance, eten en drinken, wellness faciliteiten, reisafstand, en zo meer. Ikzelf ben gecharmeerd van niet te grote clubs. Tijdens het uitstapje van Michelle naar Acapulco heb ik kennis kunnen maken met een grote club met 80 dames of meer, niet mijn ding!
    Heel lang stond Panthera op 1 vanwege het 'thuisgevoel', maar vanwege de 'mindere' periode die deze club doormaakt komt op 1:

    1: Sixsens

    Sixsens-11.jpg

    Sixsens vanwege zijn goede kwaliteit aan eten en drinken, wellness mogelijkheden en clubsfeer. Voorts een meer dan goed aanbod aan vrouwelijk schoon, waaronder meerdere servicekanonnen te vinden zijn. Bovendien ligt deze club 'om de hoek'. Een prima club om een paar uurtjes te vertoeven, zeker bij goed weer! Het terras met buitenbad zijn dan zeker aan te bevelen.

    De nummer 2 en 3 zijn wat mij betreft gelijk. Van Goch, Babylon en Haus Panthera komen er voor in aanmerking. Omwille van frequentere bezoeken aan Haus Panthera dan aan Babylon en Van Goch staat op 2:

    2: Haus Panthera

    Bij Haus Panthera is het 'thuisgevoel' een doorslaande factor. Niet groot, overzicht, goed eten en drinken én uitstekende service. Minder is het gemis aan uitgebreide wellness faciliteiten.

    Ja en dan nummer 3. Drie keer een bezoek gebracht aan Van Goch en slechts één keer aan Babylon. Nummer 3 is:

    3: Babylon

    Het zijn momentopnamen waarop ik mijn keuze baseer. Die ene keer in Babylon was een super ervaring. Veel bekende ijsberen aanwezig, supergezellig, uitstekende sfeer en twee prima kamers. Bij van Goch miste ik de sfeer en gezelligheid, maar absoluut prima kamers. De inwendige mens wordt in Babylon beter bediend dan in Van Goch.

    Het is en blijft een subjectief oordeel...........

    Groet,
    kanktuut
    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 9 december 2014 om 00:56

  7. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (14 december 2014),KanariePiet ( 9 december 2014),licky luke ( 9 december 2014),potentebeer ( 9 december 2014),sofaking (12 december 2014)

  8. #31
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tjezus wat een stel mongolen hier ! ! ! Begrijp werkelijk niet dat de meerderheid hier überhaupt de kost kan verdienen om het hoerenbezoek te faciliteren zo laag is het nivo. Het betreft hier een verkiezing waar het geilste loeder van 2014 uit dient te rollen. Dus niet een aimabel, beschaafd en innemend muurbloempje waarmee je gezellig gekeuveld hebt.
    De regels lijken met glashelder:

    1. Je moet in 2014 met een geil mokkeltje in een saunaclub geneukt hebben. Dus NIET met je buurvrouw (behalve als die in een saunaclub tewerk is gesteld).
    2. Over die neukpartij dien je een recensie te hebben geschreven.
    3. Naar die recensie dien je te "Linken"

    Dus niet dat je met een of andere ouwe doos uit 2001 in een sheltertentje in Frankrijk hebt liggen rotzooien omdat je vrouw niet mee wilde.. Zoiets telt niet.

    Enige geldige stembiljet is van Kanariepiet. Alle anderen ONGELDIG.

    Badslippers: Woordvoerder van de verkiezingscommissie.
    Nou nou nou, verkeerde been uit bed gestapt?
    Bosco melde overigens gisteren nog het volgende:
    "Niet iedereen is een computer nerd Willi, er zijn nu eenmaal veel computer debieltjes onder de ijsberen ( waaronder ikzelf ook val)
    Het word wel gewaardeerd als je linken kan toevoegen, lukt je dat niet.... jammer dan!

    Daarom zullen we de regel van het verplicht linken maar niet al te serieus nemen, omdat anders maar weinig van de verkiezing overblijft."

    Voor een serieuze aangelegenheid als de verkiezing van Miss ijsbeer 2014 is een eensgezinde jury natuurlijk wel een vereiste !
    Breng ons nu niet nog verder in onzekerheid. Dat is toch al een eigenschap waar veel ijsberen bovengemiddeld mee behept zijn en die vooral door het overschreeuwen van elkaar gemaskeerd wordt.
    En nu ga jij ook nog schreeuwen!! ������
    Sorry hoor dat ik wat extra info heb toegevoegd en dat het mij vanaf mijn eenvoudige toestelletje niet lukt om te linken.
    En dan is het 's middags ook al zo vroeg donker.
    Hoe depri wil je mij krijgen?!?
    Ik zie nog maar één uitweg...
    Ergens in een clubje, heel stilletjes in een hoekje gaan zitten wachten tot deze bui door de een of andere snol is weggezogen, ook wel kinoneren genoemd.
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 9 december 2014 om 00:57

  9. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 december 2014),Bosco ( 9 december 2014),hasta la pasta ( 9 december 2014),licky luke ( 9 december 2014),Mr Pussy ( 9 december 2014),rob45 ( 9 december 2014)

  10. #32
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tjezus wat een stel mongolen hier ! ! ! Begrijp werkelijk niet dat de meerderheid hier überhaupt de kost kan verdienen om het hoerenbezoek te faciliteren zo laag is het nivo. Het betreft hier een verkiezing waar het geilste loeder van 2014 uit dient te rollen. Dus niet een aimabel, beschaafd en innemend muurbloempje waarmee je gezellig gekeuveld hebt.
    De regels lijken met glashelder:

    1. Je moet in 2014 met een geil mokkeltje in een saunaclub geneukt hebben. Dus NIET met je buurvrouw (behalve als die in een saunaclub tewerk is gesteld).
    2. Over die neukpartij dien je een recensie te hebben geschreven.
    3. Naar die recensie dien je te "Linken"

    Dus niet dat je met een of andere ouwe doos uit 2001 in een sheltertentje in Frankrijk hebt liggen rotzooien omdat je vrouw niet mee wilde.. Zoiets telt niet.

    Enige geldige stembiljet is van Kanariepiet. Alle anderen ONGELDIG.

    Badslippers: Woordvoerder van de verkiezingscommissie.
    Damn!
    Dan kan ik oma van Hotel Jägerhof in Ratingen ook niet mee laten doen...

    Terug naar de rekentafel voor nieuwe suggesties dus...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    potentebeer ( 9 december 2014),sofaking (10 december 2014)

  12. #33
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht

    Enige geldige stembiljet is van Kanariepiet. Alle anderen ONGELDIG.

    Badslippers: Woordvoerder van de verkiezingscommissie.
    Wat is er ongeldig aan mijn stembiljet?

  13. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 9 december 2014)

  14. #34
    Geregistreerd
    3 januari 2013
    Last Online
    18 oktober 2017 @ 16:27
    Berichten
    139
    Discussies
    11
    Thanks
    30
    Thanked
    294 in 61 posts

    Standaard

    Meine Top Girls 2014:

    Nieky (Samya)
    Aida/Luana (Yinyang - ex PHG, VV, GT)
    Denisa (Panthera)

    Meine Top Clubs:

    1. PHG
    2. Yinyang
    3. Livingroom

  15. #35
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Lieve BS, wat is er in jou gevaren? ZO ken ik je helemaal niet! Ik zal niet snel een discussie beginnen op dit forum, any forum, want dan heb je bij voorbaat al verloren, maar het is zoals Eddy_V zei en zoals blijkbaar vrijwel iedereen het heeft opgevat: die link-regel daar gaat de jury niet te zwaar aan tillen. Maar ala, ik wil best wel wat linkjes toevoegen, wordt echter wel even zoeken!

  16. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 9 december 2014)

  17. #36
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Wat is er ongeldig aan mijn stembiljet?
    Niks, maar dat kon BS nog niet weten want jouw stem kwam na zijn wanhoopskreet!

    Overigens, ik hou van kutjes maar wat is dat een smerig plaatje zeg, GADVERDAMME! Cannot unsee! Ik hoop dat ik het snel ver weg kan stoppen mentaal zodat het niet op-popt de volgende keer als ik 'n doosje schoonlik! :wink:

  18. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 9 december 2014)

  19. #37
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tjezus wat een stel mongolen hier ! ! !

    Badslippers: Woordvoerder van de verkiezingscommissie.
    Dan vraag ik mij af wie de grootste mongool is badslippers
    Laatst gewijzigd door Piet Plezier; 9 december 2014 om 08:53
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  20. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 december 2014)

  21. #38
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Miss IJsbeer 2014, mijn lijstjes, nieuwe poging, nu nog nieuwer! Met links!

    Dames Top-5 waarmee ik onvergetelijk geile seks heb beleefd:

    1. Sara (Senegal), Babylon (en ook hier)
    2. Gabriela (Brazilie), Golden Time
    3. Shana (Rwanda), Babylon
    4. Remi (Nigeria), Living Room (heb ik gek genoeg geen verslag over geschreven)
    5. Bella (Italie), Golden Time

    Ik passeer Kisha (Kenia, GT) en Rubine (Brazilie/Venezuela, GT) ten faveure van Bella om niet een geheel "zwart" lijstje te hebben. Als ik Remi niet mag opvoeren omdat ik daar niet over heb geschreven, dan komt Bella op 4 en Kisha op 5, maar dat zou onterecht zijn want Remi was grandioos. Zo!

    Clubs:

    1. Babylon, omdat mijn toppers daar zitten en het de club is met de prachtigste Afrikaanse dames!
    2. Golden Time, omdat het een prachtige club is en ik daar qua club en dames top-herinneringen aan heb.
    3. Haus Panthera, omdat ik het een fijne intieme club vind en de service van hoog niveau is.

  22. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 9 december 2014)

  23. #39
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Links werken niet. Zijn ze alle 5 uit Panthera?
    Ja

  24. #40
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Nou nou nou, verkeerde been uit bed gestapt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Pussy Bekijk bericht
    Lieve BS, wat is er in jou gevaren? ZO ken ik je helemaal niet!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Dan vraag ik mij af wie de grootste mongool is badslippers
    Tja ik had het al over het nivo van de ijsbeer dat is blijkbaar net zo goed/slecht ontwikkeld als zijn gevoel voor humor. Laat ik het nog eens uitleggen.

    We hebben het hier over een stijlfiguur. Dit is het doelbewuste gebruik van een of meer woorden die afwijken van de gebruikelijke betekenis. We gebruiken dat om een bepaald effect bij de lezer te bereiken. Vaak wil men hiermee de aandacht van de lezer trekken en hem op een belangrijk punt wijzen.

    De laatste opmerking van Piet Plezier is ook een voorbeeld van een stijlfiguur namelijk de retorische vraag:
    Wie is de grootste mongool Badslippers?
    Op deze vraag hoeven we niet te antwoorden want iedereen kent het antwoord al. Ik ben al blij dat hij er geen smiley achter heeft geplakt want dat zou alleen maar afbreuk hebben gedaan aan zijn retorische vraag.

    Dus:
    Ironie is bedekte, milde spot. Men zegt bijvoorbeeld het tegenovergestelde van wat men bedoelt.
    Sarcasme: is sterker, bijtende spot.

    Voor onze Engelse vrienden:
    Irony: The expression of one’s meaning by using language that normally signifies the opposite, typically for humorous effect
    Sarcasm: The use of remarks that clearly mean the opposite of what they say, made in order to criticize something in a humorous way.

    Voor onze Duitse vrienden:
    Ironie: Eine unwahre behauptung die man gesagt hat, bei der das gegenteil gemeint ist.
    Sarcasmus: Beißender Spott , der jemanden, etwas lächerlich machen will oft in Form der Satire.

    Maar Willi69 hoef ik dat niet uit te leggen Hij snapt het gewoon omdat de Duitsers en veel beter ontwikkeld taalgevoel hebben.

    Zo, nu kunnen we weer overgaan tot de orde van de dag:
    Het keuren en waarderen van de vleesmarkt want zo platvloers is deze verkiezing natuurlijk ! ! !

  25. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 december 2014),Mr Pussy ( 9 december 2014),Willi69 ( 9 december 2014)

  26. #41
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Op 5: Roemeense Patty, LR. Met Patty heb ik tot dusver 2 keer gekamerd en het was 2 keer super. Ik trek binnenkort weer naar LR, ik hoop dat ze dan nog niet met verlof is!
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...759#post396759
    De bedoeling is dat ze dit jaar aanwezig is in LR tot en met eerste kerstdag. Doorgaans maandag/dinsdag afwezig.

  27. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 9 december 2014)

  28. #42
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 18:47
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht

    Dus:
    Ironie is bedekte, milde spot. Men zegt bijvoorbeeld het tegenovergestelde van wat men bedoelt.
    Sarcasme: is sterker, bijtende spot.
    In mijn optiek nog de 'zwaarste' vorm:
    Cynisch:
    1) Bijtend 2) Bitter 3) Gevoelloos 4) Hatelijk 5) Honds 6) Koudweg 7) Ongevoelig 8) Onbeschoft 9) Onbeschaamd 10) Schaamteloos 11) Spottend 12) Sarcastisch 13) Verbitterd 14) Zeer spottend
    (zo uit de encyclopedie):wink:
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  29. #43
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Een Miss IJsbeer verkiezing is pas een echte verkiezing als er onenigheid plaats vindt over de geldigheid van de stemmen, als er een poging tot fraude wordt gedaan, als de jury wordt aangevallen, als de jury op haar strepen gaat staan, als wordt opgemerkt dat SC dames de boventoon vormen en raamdames + PC/PT dames te kort wordt gedaan, kortom deze moet wel geheel in de stijl van de IJsberen plaats vinden :wink:!

    Uiteindelijk komt alles weer op zijn IJsberenpootjes terecht. Veel plezier nog een ieder met de verkiezing van Miss IJsbeer 2014 !

  30. Onderstaande 3 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 december 2014),Bosco (10 december 2014),Mr Pussy ( 9 december 2014)

  31. #44
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    De bedoeling is dat ze dit jaar aanwezig is in LR tot en met eerste kerstdag. Doorgaans maandag/dinsdag afwezig.
    Super. Dan kan ik al zeker de 20ste nog eens met Patty kameren!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  32. #45
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Ik kan helaas geen lijstje met mijn favoriete dames van 2014 publiceren want daarmee zou ik ze impliciet onthullen als AO praktiserend. Daar staat de top 5, of eigenlijk de top 42, van 2014 namelijk vol mee.

    1 kan ik er wel noemen, natuurlijk NMC dame, ik vermeld Natasha uit H7 omdat ze het aandurfde zich door Pietjepik en mij samen tegelijkertijd te laten neuken. Dat was een memorabel moment van 2014.

    Maar over mijn favoriete clubs kan ik wel een bijdrage leveren:
    In volgorde van waardering:

    1) PHG, daar heb ik altijd schik, mooie grote club met goed en ruim aanbod van prachtige vrouwen, prima eten, lekker bier, uitstekende ambiance.
    2) HP, klein maar gezellig. in 2014 ben ik hier regelmatig geweest en het beviel telkens weer uitstekend. Met name ook door de prettige omgang met het personeel aldaar.
    3) H7, maar alleen omdat ik daar erg vaak kom, de insteek is meestal avondeten, douchen en koffie na een dagje werk voor de schappelijke totaalsom van 20 euro. En natuurlijk de vriendelijke ontvangst door theke en management.
    4) moet ik deze maand nog gaan ontdekken
    5) net zo als club nr.4

    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  33. #46
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tja ik had het al over het nivo van de ijsbeer dat is blijkbaar net zo goed/slecht ontwikkeld als zijn gevoel voor humor. Laat ik het nog eens uitleggen.

    We hebben het hier over een stijlfiguur. Dit is het doelbewuste gebruik van een of meer woorden die afwijken van de gebruikelijke betekenis. We gebruiken dat om een bepaald effect bij de lezer te bereiken. Vaak wil men hiermee de aandacht van de lezer trekken en hem op een belangrijk punt wijzen.











    De laatste opmerking van Piet Plezier is ook een voorbeeld van een stijlfiguur namelijk de retorische vraag:
    Wie is de grootste mongool Badslippers?
    Op deze vraag hoeven we niet te antwoorden want iedereen kent het antwoord al. Ik ben al blij dat hij er geen smiley achter heeft geplakt want dat zou alleen maar afbreuk hebben gedaan aan zijn retorische vraag.













    Dus:
    Ironie is bedekte, milde spot. Men zegt bijvoorbeeld het tegenovergestelde van wat men bedoelt.
    Sarcasme: is sterker, bijtende spot.

    Voor onze Engelse vriende
    Irony: The expression of one’s meaning by using language that normally signifies the opposite, typically for humorous effect
    Sarcasm: The use of remarks that clearly mean the opposite of what they say, made in order to criticize something in a humorous way.

    Voor onze Duitse vrienden:
    Ironie: Eine unwahre behauptung die man gesagt hat, bei der das gegenteil gemeint ist.
    Sarcasmus: Beißender Spott , der jemanden, etwas lächerlich machen will oft in Form der Satire.



    Maar Willi69 hoef ik dat niet uit te leggen Hij snapt het gewoon omdat de Duitsers en veel beter ontwikkeld taalgevoel hebben.

    Zo, nu kunnen we weer overgaan tot de orde van de dag:
    Het keuren en waarderen van de vleesmarkt want zo platvloers is deze verkiezing natuurlijk ! ! !
    Badslippers jij hoort ons niet voor mongolen uit te maken hoe je het ook went of keert.
    normaal word zoiets ook meteen geveegd maar nu is dat niet gebeurd.
    Ik weet dat je de hooligan niet hoog hebt maar laat me door jou niet uitschelden voor mongool.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  34. #47
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Als onafhankelijk controleur moet ik hier even beamen, dat ik geschokt ben door de interpretatie en toonzetting van de Miss Ijsbeerverkiezing. Ik lever een achtergrondgevecht met mijn onafhankelijkheid.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  35. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 9 december 2014),Mr Pussy ( 9 december 2014)

  36. #48
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Een bericht met slechts 1 smiley

    Laat ik ook maar eens een keer meedoen aan Miss IJsbeer verkiezing.

    Als ik het goed begrepen heb gaat het over de clubs en de dames. En over ironie en sarcasme.

    Zal ik me dan maar tot de eerste 2 beperken? (Is dat dan ironie of sarcasme of is dit een retorische vraag?)

    Eerst dan maar de clubs.
    Voor alle clubs geldt dat ik er meestal vrijdag overdag was.

    1. SS
    Vanwege de lieve ommeletjes mevrouw, goed bereikbaar met OV, het is een club waar ik me wel thuis voel. Goed eten, vriendelijk personeel. Goede wellness. Mooie buitenruimte met mooi buitenzwembad. Schappelijke inkomprijs als je op tijd komt.
    En voor mij altijd voldoende lieve meisjes. Ik ben er in 2014 geloof ik ook het vaakst geweest.

    2. YY
    Vanwege de wellness en de gemakkelijke bereikbaarheid met OV. Alleen die fucking gladde vloer.
    Vooral het grote aanbod van dames en in de zomer natuurlijk ook het buitengebeuren.
    Maar H7 zit héél dicht op de hielen. Misschien dat H7 nu al op de tweede plaats had moeten staan, Maar ja, je moet een keuze maken. Ja toch, niet dan?

    3. H7
    Vanwege de prijs en het wisselend aanbod aan meisjes en ik omdat ik het eigenlijk wel een leuk clubje vind. Volgend jaar misschien in de top 2 vanwege de verbouwingen. Nadeel zijn de OV-reiskosten en de reistijd.

    Deze 3 clubs heb ik gekozen omdat ik vooral hier geweest ben.
    Ik ben in 2014 ook nog in LR en Panthera geweest, maar te weinig om daar een een oordeel over te kunnen geven. Het beviel me daar trouwens wel.

    Voor mijn meisjes geldt: ze ontlopen elkaar niet zoveel.

    Ik moet kiezen uit (alfabetisch):
    -Asha
    -Cleo
    -Costina (Kostina?)
    -Flori/Claudia
    -Lolita
    -Victoria

    Ik ben niet zo'n veelneuker en kom graag terug bij een meisje waar ik een klik mee heb, dus mijn favolijstje is niet al te groot. Alle meisjes waarvan ik na één keer denk: het was wel leuk maar nét niet leuk genoeg, staan hier dus (uiteraard) niet bij.
    Helaas zijn veel van mijn 'ontdekkingen' maar kort beschikbaar geweest: Costina, Cleo, Acha (maar die is weer terug, las ik).

    Als ik dan toch een voorkeur moet uitspreken:
    1. Flori/Claudia. Daar heb ik ook het meest mee gespeeld en geneukt en ik vind haar een geweldig grappige meid, waar ik het goed mee kan vinden. Ik ben haar zelfs achterna gereisd van H7 naar LR.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-H7-LR-VM-YY

    2. Costina. Helaas te kort aanwezig in H7, maar vanaf het eerste moment een geweldige klik en dito sex. Als ik haar vaker bezocht had, had ze misschien wel op nummer 1 gestaan.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)

    3. Victoria. Zoenmonster. Meer hoef ik daar niet over te zeggen.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-(Bulgaarse)

    4. Asha. Had misschien nummer 1 moeten staan, maar heb haar helaas maar 2 keer kunnen bezoeken.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-(Moldavische)


    5. Cleo. 2 zeer goede en zeer leuke sessies mee gehad, maar helaas te weinig om hoger te kunnen eindigen.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...eo-(Roemeense)


    6. Lolita komt op de 6e plaats. Ook te weinig mee gekamerd. Ik vond haar de laatste kamergang iets te veel profi en ze deed mijns inziens iets te veel tijdrekken. Maar ze was wel lekker en heeft een geweldig lijfje en zou volgend jaar zomaar wat plaatsjes kunnen stijgen.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ta-(Roemeense)


    Alle zes mijn dames zijn 100% voor herhaling vatbaar en ik zou met deze 6 dames 2015 wel mee door kunnen komen.
    Met alle 6 had ik een klik.
    Of ze die met mij ook hadden weet ik niet, maar dat doet er eigenlijk ook niet toe.
    Alle 6 zijn ook niet van die grote meisjes -om het zo maar te zeggen- en daar val ik blijkbaar op.

    Tot zover mijn momentopname.
    (Want we zitten nog steeds in 2014.)
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  37. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (12 december 2014)

  38. #49
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Gelukkig!!!
    Het is weer begonnen met elkaar uitschelden en bedreigen. Ik word in ieder geval niet teleurgesteld!
    Badslippers gaat weer net als verleden jaar tekeer als een ongesteld wijf. Ik zie hem nog steeds voor mij en MichelJ staan, met uit zijn oren stoom blazende vuurrode kop. Terwijl wij beide vrolijk een tiener snolletje aan het vingeren waren, werden we beschuldigt van wanprestatie. Hij zou ons ontheven van onze functies en alles overnemen. Snel werd hij door ons afgebluft en droop hij af naar zijn Sofietje om daar uit te huilen.

    Badslippers kan op de een of andere manier niet goed met de druk omgaan wat deze Miss verkiezing met zich meebrengt. Al die bedreigingen, scheldpartijen en aangeboden steekpenningen gaat hem niet in de koude kleren zitten. Mij doet het allemaal niets!!! Steekpenningen neem ik gewoon en doe er verder niks voor, scheldpartijen en bedreigingen? Ik lach erom!!! En daarom ben ik de gekozen voorzitter van deze verkiezing.

    Badslippers mag mij af en toe advies geven en ik doe dan net of ik luister. Een stembiljet afkeuren kan alleen ik de voorzitter doen, en niemand anders!!! Ik ben ook degene die de verkiezing weer wat simpeler gemaakt heeft. Verleden jaar toen mij gedwongen werd om vooral alles van grote hoogte te volgen en mij nergens mee te bemoeien, werd het een grote puinhoop. Dat zal dit jaar niet meer gebeuren!!!

    De voorzitter ik Bosco dus... neemt alle beslissingen en is alleenheerser van deze Miss verkiezing!!!

    Voor klachten over de gang van zaken heb ik in een nader te bepalen club, in mijn locker een klachten box naast mijn ploertendoder.

    Maar voornamelijk ben ik blij met de hoeveelheid stembiljetten die er al zijn ingevuld. Opvallend is de diversiteit van de keuzes!!
    Nu al een paar pareltjes gezien.

  39. Onderstaande 5 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 december 2014),Bluebear ( 9 december 2014),KanariePiet (11 december 2014),Mr Pussy ( 9 december 2014),Oudebelg ( 9 december 2014)

  40. #50
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:13
    Berichten
    574
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.021 in 368 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tjezus wat een stel mongolen hier ! ! !
    Badslippers wordt helemaal verkeerd begrepen. Hij uit juist hier zijn bewondering voor ons als mede-ijsberen. Hij ziet ze als de nazaten van de groot-mongool Dzjenghis Khan die met zijn mede-mongolen een immens rijk veroverde. Hij reed met zijn mannen op kleine vurige paardjes op jacht naar gebieden waar nu de meeste DVP's vandaan komen. Vandaar de parallel van Badslippers. Zie ik toch goed hè Badslippers?

  41. Onderstaande 4 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 december 2014),Mr Pussy ( 9 december 2014),Sjeufke (12 december 2014),sofaking ( 9 december 2014)

 

 
Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

  Living Room 468*60