Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard Elena Antoniusstrasse Nr 9 (Tsjechië)

    Een leuke mooie blonde met lang haar een mooi lichaam en een flink aantal tatoeages op haar voor- en achterkant. Ze is gemakkelijk te herkennen als ze een tattoo om haar hals net boven haar borsten die eruit ziet als een ketting. Elena is op de straat voor ongeveer 2 jaar ze is 165cm hoog met een mooi slank lichaam en smakelijke op zoek kont. Haar tieten zijn alle natuurlijke 34/36 C en voel me erg leuk om aan te raken. Ik schat dat ze in haar midden 20's.

    Elena begon bij zitten schrijlings op me, het spelen met mijn pik met haar kutje rustend recht op mijn ballen. Zodra ik was moeilijk het was op met het condoom voor sommige vrij goede diepe mondeling. Daarna reed ze me voor een paar minuten (goed uitzicht op haar van voren en in de strategisch geplaatste spiegel achter haar), voordat een schakelaar om missionaris en vervolgens een laatste afwerking met de hand met het condoom af.

    Een zeer aangename en spraakzaam meisje die spreekt heel goed Engels en ik zou zeker herhalen.

    A nice pretty blond with long hair a nice body and quite a few tattoos on her front and back. She is easily recognisable as she has a tattoo round her neck just above her breasts that looks like a necklace. Elena has been on the street for about 2 years she is 165cm tall with a nice slim body and tasty looking ass. Her tits are all natural 34/36 C and feel very nice to the touch. I would estimate that she is in her mid 20's.

    Elena started by sitting astride me, playing with my cock with her pussy resting right on my balls. Once I was hard it was on with the condom for some pretty good deep oral. After that she rode me for a few minutes (good view of her from the front and in the strategically placed mirror behind her), before a switch to missionary and then a final finish by hand with the condom off.

    A very pleasant and chatty girl who speaks very good English and I would certainly repeat.

  2. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 ( 4 december 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60