Hoeveel verschillende saunaclubs heb je reeds bezocht?
1-2
3-4
5-6
6-7
8-10
11-15
16-20
21-100
Meer dan 100!!!
Hoeveel verschillende saunaclubs heb je reeds bezocht?
Laatst gewijzigd door Admin; 28 december 2014 om 00:02
PSW, PHG en GT (in chronologische volgorde)
Ik moet helaas bekennen dat mijn ervaring met de FKK beperkt is gebleven tot PHG en GT. Maar in mijn eigen verdediging, ik heb ook geen andere clubs nodig. Deze twee paradijsjes hebben mij de afgelopen twee jaar meer dan voldoende bevrediging gegeven....:D![]()
:wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:
Mijn eerste ervaring was GTen daarna Amnesia
gevolgd door Xanten
en niet te vergeten YY
, dus moet nog veel onderzoeken of dat nog gaat lukken????
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
PHG, GT, BB, YY, PSW, Samya, Freude, Schieferhof, Sudbad, World, Amnesia en Relax. Andere clubs: CT-M'Gladbach en PT-Dorsten.
Founding Member
FKK-Ontmaagding in GT, daarna Ome Bernd ontdekt en niet meer omgekeken...
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
Oorspronkelijk geplaatst door koos56
koosje mijn maat : zet je bril nog eens op :p, geen PT'sOorspronkelijk geplaatst door 099
![]()
Oh ja ook BB staat op mijn lijstje. Ik was zelfs op de openingsdag. Daarna ook nog een paar keer maar echt bekoren kon het mij toch niet.Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
Saunaclubdebut in GT en dan een hele tijd van niets anders meer willen horen. Ondertussen ook weer lekker naar YY en na één bezoek niet zo'n grote fan van BB.
In december komt Bernds ook het op het lijstje en in januari PHG
Frequentie van bezoeken: probeer ik te beperken tot één keer per maan (de laatste tijd blijkt dit ook wonderwel te lukken. Zelfdiscipline, ik begin het te leren ! )
Tussen saunabezoeken in : een budgetvriendelijk alternatief zoals Dorsten of Xanten of privéetje dicht bij huis.
Laatst gewijzigd door Willem2; 28 november 2006 om 17:59
Cancel my subscription to the ressurection...
Dito. Voor volgend jaar staat ook PHG op het lijstje. Aan problemen met zelfdiscipline hoef ik niet zoveel tijd te verspillen: ik heb het verdikkeme gewoon veel te drukOorspronkelijk geplaatst door Befke
Heeft wel een klein voordeel: je wordt een kei in vooruit plannen :D
Ik kom niet erg verPHG en GT en morgen YY
![]()
saluti L Diablo
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Atlantis en daarna GT en PHG, inmiddels eigenlijk voor 99% alleen nog naar PHG, anders krijg ik ruzie![]()
Bij het turven toch al op 5 stuks gekomen.
Golden Time ruim 85 keer, Yinyang 11 keer, Bernds Schifferhof 2 keer , PHG 1 keer en Amnesia 1 keer.
Heeft niks met voorkeur te maken, meer met een onzichtbare, onontkoombare magneet die voor de richtingskeuze zorgt.
Overigens ben ik deze magneet heel erg dankbaar.
Ik moet er niet aan denken dat ie het ooit zou begeven....
Gustomass.
Begonnen in PHG dan GT en vaste plaats bij OOM bernds en YY ook op het programma gehad maar mijn top is raad je al.
De Cock.
Laatst gewijzigd door De Cock; 28 november 2006 om 20:03
Dan kom jij de 12e ook zeker :thefingerOorspronkelijk geplaatst door Befke
Groeten,
De Cock.
Ben je er toch nog een vergeten Gustomass !!!
Hopenlijk leest Dandara niet dat je haar zo snel vergeet![]()
Met dank aan oplettende collega beer Molaar, kan ik hopelijk nog op tijd Living Room in Kaarst toevoegen, dus al 6 verschillende...
Hoe kan ik mijn plekje met Dandara en met Masseuze Gerstin(?) zo maar vergeten.
Blijkbaar heeft dat week-end behoorlijke impact op ondergetekende beer gehad.
Eerst Daria in mijn top 5 vergeten(straf 3 weken geen GT) dan Living Room vergeten ( 3 weken geen LR) dat zou betekenen aangewezen te zijn op toch niet YinYang.
Waar zijn mijn oordopjes!!!
Gustomass gered door collega beren....
Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
Al is dit misschien niet helemaal zo..............
Begonnen in Badda Bing in Hulten, toen daarna PHG ontdekt en een paar maanden daarna GT, vervolgens een paar keer naar Yin Yang en naar Relax afgereisd................
Dus ik zit op 5 momenteel, maar PHG en GT zijn nu mijn vaste clubs geworden en vind het prima zo, wellicht ga ik ooit nog eens een keer dieper Duitsland in, wie weet.![]()
Voorlopig ga ik dieper in PHG en GT![]()
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Oase, Gt, PHG, YY, Relax.
Samya staat nog wel op het verlanglijstje daar zie ik me nog wel een keer de poort betreden, een keertje World staat ook op het lijstje, dat zie ik alleen onder speciale omstandigheden gebeuren.
Groet,
big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Planet Happy garden-GoldenTime-Yinyang-BaddaBing-FKK Samya-Freude39-FKK Oase-FKK World-Parkschloss Dali en Das Colosseum = 10![]()
Relax - YY - PHG - GT - Samya - Sudbad - Bernds - Oase - World - Palace ...
10 clubs dus.
Mijn favoriet is zonder twijfel Bernds, gevolgd door GT.
Helaas - zit er niet in: moet in Parijs zijn voorOorspronkelijk geplaatst door De Cock
vergaderingen...
Gaat echter niet lang meer duren - verlangen naar Jenny's blanke dijen wordt errug groot...
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
Ha, ich bin der erste, der "meer dan 20" angekreuzt hat!Circa 35 Clubs von 1993 - 2006 :wink:
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen!
Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Ook ik ben er een paar vergetenOorspronkelijk geplaatst door De Cock
.
Zelfs 2 stuksRelax & The Palace !
Dus zijn er 6.
Dan klopt mijn stem niet .... Hoe is dit aan te passen ik had 4 gestemd en moet dus 6 zijn.
Groet,
De Cock.
God laat ik nu denken dat ik de enige wasOorspronkelijk geplaatst door Befke
.
Let's go Grazy![]()
Groet,
De Bernd Cock.
PS. is er een mogelijkheid om mijn stem te wijzigen in 6-7 ipv 3-4.
Clubs: PHG, GT, Relax, Bernds, The Palace en YY.