Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard Amalia (Roemeense) ex Luder Lounge

    Naam : Amalia

    Nationaliteit / taal : Roemeens/engels, duits (beperkt in beide talen)

    Leeftijd : 22

    Haarkleur/lengte : halflang roodachtig haar

    Lengte : 1.65m

    Postuur / Cupmaat : super vrouwelijk / B+cup

    Tatoeage / Piercing : geloof het niet

    Service : PZC, NMC, zoenen, massage, aufnahme

    Extra : prima after sales (heel de middag kreeg ik zoentjes als ze voorbijliep)

    één van de meisjes die me optisch het best beviel zou mijn volgende prooi worden. Leuk gezichtje, prachtige boezem en een zeer vrouwelijk lichaam, met de juiste vullingen zonder overdaad. Amalia kwam wat animeren in de bios en ik nam van deze gelegenheid gebruik om recht met haar op kamer te gaan, wat ik eigenlijk nooit doe, maar haar lichaam, is voor mij althans, gewoon perfect en ik moest haar bezitten. Ze is een fantastische zoener, wat ik persoonlijk heel belangrijk vind. Haar lichaam is mooi strak, 22 jaar jong, zeer mooie borsten B+, en haar kontje is super vrouwelijk. Ze liet zich beffen en vingeren maar heeft perfecte controle over haar orgasme wat ze wist af te houden. Ze pijpte me vervolgens zacht en diep maar met veel handinzet. Afwisselend werd er heel lekker en lang gezoend. Toen het half uurtje ten einde liep, gaf ik haar de keuze, neuken of aufnahme waar ze resoluut voor het laatste koos en zo geschiedde. Was dit een topsessie, nee. Ik heb wel erg genoten van de combinatie lichaam, zoenen en pijpen en zal zeker weer met haar gaan bij een volgende gelegenheid.
    " A dirty mind is a joy forever"

  2. #2
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Getransfereerd vanuit clubNeby waar ze een 5-tal maanden actief was, in haar zog zouden nog enkele dametjes zijn gevolgd sinds kort volgens geruchten. Een protégée van één van m'n meest dierbare FC-kollegen, derhalve kan ik slechts bogen op weinig kamerervaringen met haar behoudens een éénmalig intermezzo van uurse factuur waarover weinig onvertogens dient te worden vermeld. GFE-getinte insteek, ganz lieve pre- en aftersales zonder terughoudendheid, mooie volle tieten, dito kont, weibliche figur die goed in de strijd wordt geworpen op de kamer. Kan men zich bezwaarlijk een buil aan vangen...Geen prioriteit, wel service die meisjes in grensstreekclubs doet verbleken qua voor-, na- en kamerspel... Een goede aanwinst dus voor Babylon maw...

  3. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (15 april 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Deze "kroonprinses" is werkelijk een genot voor het oog, maar zeker ook voor Pula

    Haar lieve oogopslag, brede lach en prima service (zoals gebruikelijk in Babylon) maken haar zeer goed gezelschap, ook voor/na de kamer sessie trouwens!

    Uitgebreid voorspel op de bank (kenmerk van goede DVP in de juiste club ) en zeer intiem, alsmede heftige sessie op de kamer. FT en MMT kunnen aan service nivo worden toegevoegd (zoals bij de meeste meisjes in Babylon).

    Hollandse mede-ijsbeer ging later ook nog met haar, mogelijk lezen we zijn verslag hier ook nog

    8.5/10

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    foefel ( 4 februari 2013),toko-9 ( 3 februari 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Ausrufezeichen Niet meer aanwezig in Babylon

    Amalia werkt nu ( voorlopig ? ) in club Neby te Dortmund.

    Martener Straße 539
    44379 Dortmund
    Tel: 0173 24 66 100
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  7. #5
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    geknipt uit Club Neby algemeen:

    Ik nam plaats op een vrij bankstel tegenover Amalia en vroeg me af of ze me nog zou herkennen. Ik was 2x met haar in Babylon. Ze ziet er nog steeds geweldig uit. Die donkere ogen, uiterst vrouwelijke slanke lichaamsbouw en dan die borsten, naturelle zeer mooi gevormde C-cups. Ik herinner met ook nog dat het een super zoener was. Dus na een tijdje bij haar op de bank gekropen en wat gebabbeld over de ex collega"s en over het reilen en zeilen in Neby. Ze kroop dicht tegen me aan en de eerste voorzichtige zoentjes werden gewisseld. Ze heeft blijkbaar enorm veel geleerd en het super zoenen spijtig genoeg afgeleerd. Ze zoent niet slecht maar altijd kort en niet zo diep als vroeger. Wij naar de kamer. Ik geniet zoals steeds van haar perfecte lichaam dat veel slanker is geworden, zelfs veel slanker dan op de recente foto's op de Neby site. Ze pijpt lekker en laat zich goed beffen en vingeren. Tijdens het beffen keek ik regelmatig naar haar en zag ze ongeïnteresserd naar het plafond staren. Haar orgasme zal dan ook wel fake zijn geweest. Voor mij was de leut eraf en ik liet me klaarpijpen. Ik ben zot van haar lichaam maar vond deze beurt toch het één en ander missen.
    " A dirty mind is a joy forever"

  8. #6
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    gek he als je die dag al tien hebt gehad en die dagen ervoor ook lul in lul uit hebt binnen gehad, als je dan naar het plafond staart, wat zou jij doen? een neukpop die kan je eindeloos penetreren en zo instellen dat ze ook nog met haar mooi plastic ogen naar je kijkt....

  9. #7
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    het is toch vreemd dat anderen het spel wel spelen, misschien is ze aan een break toe.

    het gaat toch allemaal om de illusie, niet ?

    PS: niet dat het wat uitmaakt maar ik was die dag de eerste en zolang ik in de club was ook de enige
    " A dirty mind is a joy forever"

  10. #8
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ze is pas een paar weken terug van vakantie, dus verveeldheid/doorgeneukt zijn is wat vreemd (op FC staat dagelijks de aanwezigheidslijst). Ik ben nog niet geweest sinds haar terugkeer, maar daarvoor is het altijd juist beter geweest dan in Babylon. Ze is ook enorm populair in Neby en fladdert van de ene stamgast naar de andere. Die rol van 'clubqueen' past goed bij haar.

    Overigens grappig dat de 4 dames Amalia, Anka, Bianca en Christina allemaal Neby en Babylon 'afwisselen' waarbij de dames die jet populairst zijn in Babylon, relatief weinig werk hebben in Neby en andersom... vandaar dat B&C nu al een tijdje in Babylon zitten en A&A in Neby.

  11. #9
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ze is pas een paar weken terug van vakantie, dus verveeldheid/doorgeneukt zijn is wat vreemd (op FC staat dagelijks de aanwezigheidslijst). Ik ben nog niet geweest sinds haar terugkeer, maar daarvoor is het altijd juist beter geweest dan in Babylon. Ze is ook enorm populair in Neby en fladdert van de ene stamgast naar de andere. Die rol van 'clubqueen' past goed bij haar.
    dan zal het haar dagje niet geweest zijn want mijn sessies in Babylon waren wel OK.
    " A dirty mind is a joy forever"

  12. #10
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 16:22
    Berichten
    383
    Discussies
    14
    Thanks
    98
    Thanked
    258 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Na lange tijd in Babylon en daarna een hele periode in Neby, nu de komende tijd in Haus Panthera te bewonderen!

    Als Anka nu ook nog overstapt, dan zou dat helemaal mooi zijn, maar dat zal helaas niet gebeuren.................

    => Panthera!

  13. Onderstaande 2 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 oktober 2013),vrije jongen (20 oktober 2013)

  14. #11
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Kijk... ik was dus voor komende vrijdag aan het twijfelen tussen HP en Amalia opzoeken in Neby.

  15. #12
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Wordt aanstaande maandag weer verwacht...in Neby. Bron is madame Neby zelf op FC, dus dat lijkt me tamelijk betrouwbaar.

  16. #13
    Geregistreerd
    5 januari 2013
    Last Online
    3 januari 2024 @ 22:19
    Berichten
    71
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    177 in 36 posts

    Standaard

    Gisteren weer aangetroffen in de kwaliteitsstal van madame Neby.

  17. #14
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard Amalia (Roemeense)



    amalia (Roemeense)
    Leeftijd : 18-21 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Anders Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT
    Extra info :





  18. #15
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    het werd roemeense amalia, lekker vette ronde reet en heerlijk grote tieten....ze pijpt e wellicht nog beter dan roxana en het lichamelijke rollebollen speren was wederom een feest met haar, ze hield niet op, maar na ene half uur vond ik eh wel welletjes...de knip mocht niet heelmaal leeg raken!! geen probleem voor paula de roemeense met een cup D - bh, het siert bijna alle vrouwen in luder lounge dat ze vriendelijk zijn, nooit om geld extra smeken, niet op een paar minuten kijken en jou echt ene goed gevoel willen geven.!!!

  19. #16
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Is echt al een draadje van hoor. Meisje is begonnen un neby en ook in babylon en panthera geweest.
    Waarscgijnlijk zit haar draadje bij neby

  20. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    palimo ( 1 december 2014)

  21. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Topics samengevoegd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #18
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    En na twee jaar wieder da. Enigszins duidelijk dat er een kleintje bij is, maar goed.

    Service als vanouds, deed me denken aan de eerste kamers met haar. Nog steeds in de top 3 tongzoensters.

  23. #19
    Geregistreerd
    25 april 2007
    Last Online
    12 maart 2024 @ 21:55
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 6 Times in 1 Post

    Standaard

    Gisteren in Luderlounge Amalia tegen het mooie lijf gelopen. De recensies lezend denk ik dat er een paar pondjes bijgekomen zijn maar ze is zeker een mooie meid. Vrolijk en inderdaad lekker zoenend, ik liet me uitgebreid door haar pijpen en met de hand afgemaakt. Voor mij een toppertje!

  24. #20
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Het was weer feest op de kamer met amalia, wederom langdurig goed pijpen, lekker stellingen doornemen en zij op zijn rodeo tot het gaatje, en toen mocht ik het rubbertje lekker vol spuiten.

  25. #21
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    ==> Heaven7
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  26. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (23 november 2016),phoenix (23 november 2016),pret (23 november 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.

Living Room 468*60   Diamond 468*60