Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard Cartridge Inkjet Printers

    Zo af en toe komt het wel eens voor dat je wat moet printen, niet vaak maar zonder printer leven is natuurlijk niet te doen. Zo'n ding kost tegenwoordig bijna niets (voor 50-70E heb je al een zeer behoorlijke Inkjet printer) en waarom weten we ook, de winst wordt gemaakt met de verkoop van de cartridges, dat is letterlijk Big Business.

    De prijzen voor een originele cartridge set, afhankelijk van de printer uiteraard bedraagt dan vaak typisch (4*12+13)E = 61E. In mijn geval zeg maar de paradigit prijzen (dacht dat Mediamarkt iets goedkoper was en daar kun je geloof ik wel een setje kopen), maar paradigit verkoopt althans voor mijn printer de cartidges alleen los.
    Zelfs als ik op het internet kijk vind ik geen prijzen lager dan 50E voor een complete originele set, komen dan nog verzendkosten bij.

    Dat is nog daar aan toe maar heb het idee dat ik als zeg 50-60 prints heb gemaakt (schatting) minimaal 1 kleur wel op is, heb het idee dat 100 prints bijna niet te halen zijn, maakt natuurlijk wel uit wat je print (Kleur Z/W) en veel printers gebruiken volgens mij bij ZW afbeeldingen vaak ook kleur voor de juiste grijstinten, de inkt moet immers vloeien.
    Weinig printen resulteert in ieder geval wel in extra inkt gebruik, omdat de kopjes steeds voor gebruik worden schoon gespoeld, dat kan klaarblijkelijk oplopen van 50% tot zelfs meer dan 200% verbruik!
    http://www.consumentenbond.nl/test/e...ra/inktkosten/

    Verbeeld ik me nu dat mijn (Canon) printer nu zo veel inkt zuipt of zijn dit gewone getallen bij normaal gebruik of komt het omdat ik juist niet zo veel print? Merk wel op dat als ik na 3-4 weken weer eens wat print het lang duurt voordat de printer opstart, dan zal die wel lekker alles doorspoelen en dat kost dan wellicht veel inkt.

    Wie heeft ervaring met navullen of de kwaliteit van een klooncartridge die vaak voor de helft van de prijs van een originele merk cartridge te koop zijn, weleens gehoord dat in sommige gevallen de printer het chipje op de cartridge niet herkent.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 november 2014),Picasso 1 (20 november 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Heel herkenbaar!! Een maat van me vult ze zelf thuis af. Dat is een stuk goedkoper. Moet me daar toch eens in verdiepen.

    P.S. Ik print voornamelijk vrijkaarten.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  4. #3
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Ehmz... misschien is het tijd/voordeliger om eens naar een laser printer te gaan kijken?, toner droogt niet in, dus bij lang stilstaan werkt alles nog naar behoren

  5. Onderstaande leden hebben Keesbe bedankt voor deze bijdrage:

    Tiga (21 november 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Ook het ao afvullen van inkt cartridges is niet zonder gevaar voor printer of persoon.

    Een maat van mij kreeg en flinke druiper met als gevolg de hele printer onder de afscheiding

  7. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht
    Ehmz... misschien is het tijd/voordeliger om eens naar een laser printer te gaan kijken?, toner droogt niet in, dus bij lang stilstaan werkt alles nog naar behoren
    Uiteindelijk wegen voor mij de voordelen van een inkjet printer op tegen die van een laser printer. Zie:
    https://www.inktweb.nl/blog/is-laser...er-dan-inkjet/

    Om de zoveel maanden 1-2 nieuwe kleurcartridges kopen van 12E stuk is ook niet zo'n punt, maar nu waren ze min of meer toevallig alle 5 aan vervanging toen en dan realiseer je je toch wel dat printen erg duur is, zeker als je niet zo veel print. Kan soms zelfs oplopen tot 60-80E voor een compleet origineel setje.
    De kwaliteit van de gemiddelde inkjetprinter als je een kleuren plaatje print is vaak zeer fraai, dat dan weer wel.

    Zie ook:
    http://derekenkamer.kro.nl/seizoenen...gen/18-03-2011
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    zeker als je niet zo veel print.
    Ich dachte, Du druckst jeden Forenbeitrag aus?

    Kan soms zelfs oplopen tot 60-80E voor een compleet origineel setje.
    Da ist es günstiger, einen neuen Drucler zu kaufen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht
    toner droogt niet in, dus bij lang stilstaan werkt alles nog naar behoren
    Auch die heutigen Tintenpatronen trocknen nicht mehr ein.

    Selber nachfüllen haben wir früher mal in der Firma gemacht, aber das ist eine riesige Sauerei.

    Ich persönlich kaufe für meinen HP BubbleJet kompatible Patronen, die funktionieren gut (wenn sie erst einmal vom Drucker erkannt werden ). Bei Problemen tauscht der Händler defekte Patronen großzügig um.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. #7
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    met mijn mp 160 van canon bestel ik altijd de kloon cartridges van 123 inkt ik heb 1 keer problemen gehad dat de cartridges niet herkend werden door de printer kreeg zo weer een paar andere toegestuurd . met een setje en dat zijn er 2 doe ik ruim een jaar en ik geloof dat ik daar voor 30 euro kwijt ben

  10. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    mn philips krultang is kapot en nou kan ik geen krulletjes meer in mn zakhaar maken.
    schandalig weet iemand hoe ik weer krulletjes op mn zak krijg zonder mijn
    phillips krultang.. Ik weet dat dit niets met printercartridges te maken heeft.
    Maar die krulletjes ga je missen op termijn? Neue drucker haben nur ein halbvolles cartridge
    will69, und keine krullzwingerzangedingegedoe,.. fuhr schone locken auf dem sack.

    XD

  11. #9
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:13
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Gewoon een vrijkaartje schenken aan een meerijder en die vragen om jouw vrijkaartje ook even uit te printen.

    Je hoeft voor privé in principe alleen in zwart/wit te printen. Dus maar één cartridge vervangen volstaat. Word 'piept' bijvoorbeeld wel dat de andere cartridges leeg zijn (so what?) maar gewoon de melding negeren en het printen continueren.

  12. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    @Flipper: Besoffen?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  13. #11
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Verbeeld ik me nu dat mijn (Canon) printer nu zo veel inkt zuipt of zijn dit gewone getallen bij normaal gebruik of komt het omdat ik juist
    niet zo veel print? Merk wel op dat als ik na 3-4 weken weer eens wat print het lang duurt voordat de printer opstart, dan zal die wel lekker alles doorspoelen en dat kost dan wellicht veel inkt.
    Hangt er een beetje vanaf hoeveel je print natuurlijk. Kleurenafdrukken kosten veel meer inkt dat louter zwartwit. En Canon heeft wat dat betreft sowieso een slechte reputatie:

    - ik heb jarenlang een canon pixma printer gehad met vijf losse cartridges: twee zwart, drie kleur. Het viel me op dat de meldingen "inkt is bijna op" inderdaad heel erg vroeg kwamen, maar toen ik de proef op de som nam bleef die melding bij iedere afdruk daarna een maandlang staan tot dat er echt een cartridge leeg was. Ik kon altijd wel een pakketje van die dingen via bol.com regelen, dus aan nachschub geen gebrek
    - ik heb nu weer een canon printer, die me qua naam (MG42) en lawaai aan een oud machinegeweer uit een WO-2 film doet denken. Ding kost idd niks en doet zijn werk goed, maar de cartridge heeft een geniepig slimmigheidje, de kleurenunit bevat i.t.t. de pixma versie alles ineen, dus als er van de drie kleuren één op is, doet het kreng niks meer. Kun je dus al eerder bij de webwinkels aankloppen voor je bevoorrading.

    Nog twee punten om over na te denken:

    - Epson is een keer op de vingers getikt omdat er een chip in hun cartridges bleek te zitten die reageerd op bijna leeg meldingen. Gevolg, het ding werd als helemaal leeg aangemerkt terwijl er nog voor een kwart aan inkt in zat.
    - Het maakt bijna nauwelijks meer uit wat voor printer je neemt, de meesten komen in onderdelen uit dezelfde fabrieken rollen. HP en Canon verschillen misschien qua uiterlijk, maar delen de interne mechaniek. Een aantal goedkopere HP-printers werd zelfs geconstrueerd uit -hou je vast - onderdelen die door Canon waren afgedankt, over waren gebleven of afgekeurd.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (20 november 2014)

  15. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    @willy69 dies ist das blodeste topic jeh auf ein freier forum.

  16. #13
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    @willy69 dies ist das blodeste topic jeh auf ein freier forum.
    Af en toe moet je je frustratie kwijt over iets, dan maakt het niet uit op welk forum je zit: de helpmij, kantklossen of een freierforum.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  17. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 november 2014)

  18. #14
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Investeer eens in een grotere printer (als je tenminste regelmatig print). Hoe groter het papierformaat, hoe groter de cartridges en hoe groter het voordeel. Nou ben ik wat extreem maar ik betaal nu 7-8 x meer voor een cartridge die bijna 40 x zoveel inkt bevat. Nou kost zo'n printer ook wel meer maar je hebt wel kwaliteit en een A4 tje aan de muur ziet er ook niet uit.

  19. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Ik herken het probleem. Vandaar dat ik zoveel mogelijk op mijn werk print. Daar staan van die "State of the Art" machines die elk klusje klaren. Die "HP photosmart" die ik een jaar of 2 kocht, zuipt ook inkt.
    Soms effe improviseren als de verjaardagskortingskaarten pas vrijdags laat worden verstuurd. Dan moet ik weer terug naar het werk om een perfecte afdruk te genereren. IT techneuten zullen zich wel afvragen wat ijsberenforum inhoudt.

  20. #16
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Ik heb de vergelijking gelezen, maar die raakt kant nog wal..... Een goede laser printer koop je niet voor 100 euro, doe je dat wel, dan is het vrij logisch dat de toner duurder is. Je kunt niet stellen dat je een inktjet en een laserjet van de zelfde kwaliteit koopt voor t zelfde geld. Een beetje laser printer kost ongeveer 3 a 4 honderd euros.... maar dan gaan de toners ook wel een heel stuk langer mee als die van een inktjet. Het gaat om de prijs per afdruk. Een goede laser printer is vaak veel voordeliger, alleen is het de eerste aanschaf een stuk hoger.....

  21. #17
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    En waar koop je goedkoop een nieuwe printerkop voor een hp printer. Ik gebruikte mijn printer zo weinig dat ik nu mijn zwarte inktcartridge niet meer kan gebruiken. En aangezien ik nog enkele nieuwe cartridges heb liggen lijkt het mij verstandiger de printkop te vervangen en niet de printer.
    Gr.

    Cupido

  22. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    En waar koop je goedkoop een nieuwe printerkop voor een hp printer. Ik gebruikte mijn printer zo weinig dat ik nu mijn zwarte inktcartridge niet meer kan gebruiken. En aangezien ik nog enkele nieuwe cartridges heb liggen lijkt het mij verstandiger de printkop te vervangen en niet de printer.
    Heb je al in je printerstuurprogramma "onderhoud" aangeklikt? Daar mee kun je de printerkop reinigen, ik zie zelfs de mogelijkheid tot gewone reiniging en een diepte reiniging. Je kunt zelfs een testprintje maken om het te checken. Wattenstaafje met warm water schijnt ook te werken. Maar zelf nooit problemen mee gehad. Mocht dat wel zo zijn, ach ja dan maar een nieuwe printer kopen!

    Oja bij off all places de Hema een compleet setje gekocht voor 32.50E, scheelt toch bijna 30E vergeleken met een origineel Canon setje, was alleen wat fruniken om 1 cartridge goed geplaatst te krijgen.

    Oja als je veel print loont zeker een laserprinter maar ja wie print nu thuis veel? In de link waar beiden worden vergeleken wordt gerekend met bijna 2500 kopietjes (dat beweert Canon, jaja) met een volle cartridge, de praktijk zo merkt ook iemand op is maximaal 100, vaak nog minder.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #19
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Ik heb de laatste keer hier inktpatronen gekocht!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  24. Onderstaande leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (21 november 2014)

  25. #20
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht
    Ik heb de vergelijking gelezen, maar die raakt kant nog wal..... Een goede laser printer koop je niet voor 100 euro, doe je dat wel, dan is het vrij logisch dat de toner duurder is. Je kunt niet stellen dat je een inktjet en een laserjet van de zelfde kwaliteit koopt voor t zelfde geld. Een beetje laser printer kost ongeveer 3 a 4 honderd euros.... maar dan gaan de toners ook wel een heel stuk langer mee als die van een inktjet. Het gaat om de prijs per afdruk. Een goede laser printer is vaak veel voordeliger, alleen is het de eerste aanschaf een stuk hoger.....
    Hmm weet niet of ik het met je eens bent. Het is maar net wat je van het apparaat verlangt. Ik ben een jaar of 5 geleden overgestapt op laser, een brother HL2030., 80 euro destijds, incl. cartridge. Ik heb geen idee hoeveel ik print, misschien 100-200 vel per jaar, tekst, internet etc, doet hij het prima. De cartridge is nog steeds de eerste... Een nieuwe cartridge kost ca een 20-25 euro dacht ik. Hij is wel bijna aan vervanging toe maar een beetje schudden en je kunt weer een velletje of 10-20 vooruit.

    Het is jammer dat de all-in one laserprinters zo duur zijn want een scanner zou ik wel fijn vinden. Lekker je administratie digitaal, heerlijk.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  26. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    OK maar das dacht ik een ZW laserprinter. Je zou voor een eerlijk vergelijk eigenlijk een laser en inkjet printer met elkaar moeten vergelijken van vergelijkbare kwaliteit en dan kijken wat de kosten zijn als je zeg 100/200/300 prints/jaar maakt, maar das me te lastig, zeker als je dat ding netjes af gaat schrijven in je sommetje.

    Denk dat je echt veel moet printen wil een laserkleuren printer echt aantrekkelijk zijn. Maar goed voor 80E al 5 jaar probleemloos ZW printen mag je niet klagen, met een toner haal je aantallen van enkele duizenden prints maar goed zeker voor kleur weer duurder dan inkjet cartridges maar per print uitgerekend zal laser wel goedkoper zijn mits je natuurlijk veel print.

    Anyway ik wacht op de 3D Foodprinter, zou toch een uitkomst zijn, alleen die cartridge kosten zullen wel hoog zijn neem ik aan! Of je neemt zo'n Roemeens model maar dan heb je veel onvoorziene kosten weer.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Tiga (21 november 2014)

  28. #22
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Een jaar geleden mij HP-All in One ingeruild voor een Epson XP-202. Scheelt me E 100 op jaarbasis aan cartridges.

  29. #23
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    .

    Anyway ik wacht op de 3D Foodprinter, zou toch een uitkomst zijn, alleen die cartridge kosten zullen wel hoog zijn neem ik aan! Of je neemt zo'n Roemeens model maar dan heb je veel onvoorziene kosten weer.
    Ik print alleen eiwitten, 999 verschillende eiwitten.
    http://www.kijkmagazine.nl/nieuws/me...zig-testikels/

  30. #24
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Last Online
    10 april 2024 @ 00:25
    Locatie
    Ruhrort
    Berichten
    249
    Discussies
    18
    Thanks
    61
    Thanked
    84 in 35 posts

    Standaard

    Ik heb een Samsung ML 1660, 4 jaar geleden voor € 46,00 gekocht bij Arjen op de Beemdstraat, inmiddels begonnen aan het 3e pak papier en hij doet het nog steeds prima,
    echter een nieuwe toner voor dit model kost € 49,00 voor de 700 pg versie en € 69,00 voor de 1500 pg versie.

    Als de toner helemaal op is komt er denk ik toch een kompleet nieuwe, de ML 2022 is er voor € 66,00. Heb ik ook geen risico dat er aan de "oude" andere dingen stuk gaan.

  31. Onderstaande leden hebben hitman bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (23 november 2014)

  32. #25
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Hmm weet niet of ik het met je eens bent. Het is maar net wat je van het apparaat verlangt. Ik ben een jaar of 5 geleden overgestapt op laser, een brother HL2030., 80 euro destijds, incl. cartridge. Ik heb geen idee hoeveel ik print, misschien 100-200 vel per jaar, tekst, internet etc, doet hij het prima. De cartridge is nog steeds de eerste... Een nieuwe cartridge kost ca een 20-25 euro dacht ik. Hij is wel bijna aan vervanging toe maar een beetje schudden en je kunt weer een velletje of 10-20 vooruit.

    Het is jammer dat de all-in one laserprinters zo duur zijn want een scanner zou ik wel fijn vinden. Lekker je administratie digitaal, heerlijk.
    Uiteraard maak ik een vergelijk tussen een kleuren inktjet en een kleuren laserjet. De zwart/wit laserjets zijn inderdaad veel goedkoper.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Babylon 468*60