Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard Annabelle (Jamaicaanse)

    Annabelle (Jamaicaanse)
    Leeftijd : 29 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.75 m - 1.80 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 0 euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Rimmen bij jou, Russisch, Gesichtsbesamung, Körperbesamung, Slikken, Snowballing, MMT
    Extra info :




    Laatst gewijzigd door Bubbelbader; 14 november 2014 om 12:39

  2. #2
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Brutale geile schokomaus, Weelderige krullenbol, dacht met rugtattoo, No presales van enige tijdtrekkende betekenis. Doch herhalend aandringend jagend vragend. Met als klappert "I want to fuck you", ok pay me 50 euro, madam kon dit niet waarderen. Bleef wel tenentrekkend irritant jagen.

    Voor degene die toch zwarte piet meer waarderen dan een niet zwarte piet een optisch best aardige verschijning. karakter technisch een ander verhaal. Dientengevolge geen service manual mijnerzijds beschikbaar vanzelfsprekend.

  3. Onderstaande leden hebben Bubbelbader bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 (15 november 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Vanmiddag heb ik een halfuurtje met deze dame op de kamer doorgebracht. Onsymphatiek is ze zeker niet en ze doet ook wel haar best, maar het is het allemaal net niet, wat mij betreft. Het zoenen op de bank ging nog wel redelijk, maar het pijp- en neukwerk op de kamer was niet heel bijzonder. Geen herhaling voor mij dus.
    Wat wel erg in het nadeel was van Annabelle, was dat ik daarvoor een uurtje op de kamer was geweest met Precieuse en dat was natuurlijk, zoals altijd, helemaal fantastisch. Een hele goede zaak dat Precieuse (sinds gisteren dacht ik) weer in Babylon aan de gang is! Haar erotische vakwerk van het hoogste niveau kan je zelfs artistiek noemen, vind ik, zo mooi en intens doet ze alles. Precieuse is echt een ongelofelijke meid, waaraan maar zeer weinig andere dames (in Babylon of in andere clubs) kunnen tippen.

  5. Onderstaande 2 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    Bubbelbader ( 8 januari 2015),fervent (10 december 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Naam: Annabelle
    Nationaliteit/Taal : Jamaica (negerin)
    Leeftijd : 28 jaar
    Haarkleur/-lengte : Zwart krullend
    Lengte dame : 1m80 of zo
    Postuur/Kont/Cupmaat : Slank, gespierd, heel veel vrouw / negerinnenkont zoals het hoort / C-cup steektieten
    Roken: Nee
    Voordelen: Lief wijf, grappig en met het voorspel alleen, heb je al een halve sessie achter de kiezen.
    Nadelen: opdringerig en toch niet zo super
    Prijs : 50€ halfuur
    Rapport: op uiterlijk 6/10, op technische vaardigheden 5.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 5.2/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? neutraal
    Service: TZ, PZC, NMC, rukken, massage…enz.

    Presales:
    Heel opdringerig. Ook toen ik nog maar pas binnen was, hing ze al rond mijn nek. Het volstond zelfs niet toen ik aangaf dat ik nog niet klaas was om gaan te fucken. Met heel wat manoeuvres wist ik haar toch kwijt te spelen en zo kwam ik aan de bar bij een Duitse terecht. Maar na mijn sessie met die Duitse trashy pop, hing dit zwart duracel konijn al opnieuw rond mijn nek. Van pure ellende stemde ik dan toch maar in om een rondje te gaan wippen. Maar dat sloeg duchtig tegen om me er snel vanaf te maken… Alle kamers bezet. Daarom begon ze me maar af te trekken in de bar en hebben we liters speeksel zitten uitwisselen. Uiteindelijk werd ik toch geil en vergreep me aan haar prachtige tieten. Gaandeweg zakte mijn hand lager en zat ik haar te vingeren in de bar. Net op het moment dat ik bijna mijn zaad loosde temidden van de barruimte, vermeldde ze me dat we naar de kamer gingen. Opeens was er dus wel een kamer vrij.

    De betaalde tijd:
    Op de kamer hoefde een voorspel voor mij al niet meer. Ik was zo geil dat ik er meteen in wou. Dus zij trekt me direct een condoom aan, gaat met haar kont omhoog zitten en ik neuk haar achterwaarts in de poes. 10minuten… Hoop en al een kwartiertje en ik kwam klaar. De resterende tijd liet ik me nog even masseren door haar, maar laat ons het erbij houden dat er geen grote masseuse aan haar verloren gegaan is.

    Aftersales:
    Lief, correct en vriendelijk die enkele keren dat we elkaar nog tegen kwamen

    Verdere opmerkingen:
    Ze was de minste die ik afgelopen zaterdag in Babylon geneukt heb, maar ik zeg ook niet dat ze slecht was. Ze is geen optimale aanrader, maar ik raad haar ook niet af. Rob45 zou beter aan zijn trekken komen bij haar en zou er een beter verhaal kunnen over schrijven. Wat mij betreft geen herhalingsgevaar.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  7. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (16 februari 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.

  FKK Artemis 468*60