Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 48
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Constanzia/ Constancia ( Litouwse)

    Naam: Constanzia
    Haarkleur/-lengte : Bruin/ Lang maar opgestoken
    Lengte dame : 1.75m
    Postuur/Cupmaat : slank, B cup
    Nationaliteit/Taal : russisch /duits
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings :geen
    Service: PZC, FT, NMC, Beffen, vingeren
    Voordelen: Pijpt zeer goed
    Nadelen:
    Tijdsduur :
    Prijs :

    22 oktober 2004

    Zo deze berichten langzaam doorlezend denk ik dat er hier verschillende dames worden beschreven, maar de Constanzia die ik heb bezocht is zeker degene die The Big Boss heeft beschreven.

    Constanze is 25 en komt uit Rusland, werkt 5 dagen in week in Freude39 (weekenden niet) en pijpt hemels. Kan werkelijk wedijveren met Nina (ex PHG, later ex Samya).

    Constanzia heeft al snel in de gaten dat ze in de smaak valt en nadat ik zat op de bank was er ook meteen contact... Lekker wat wrijven en zoenen en al snel werd de vraag gesteld of we op de kamer zouden gaan.

    Daar heerlijk verder gegaan met zoenen, overgegaan in pijpen en toen op het bed gaan liggen... Met zoenen en pijpen heeft ze me klaargezogen. Daarna nog wat gekletst op het bed. Moet wel zeggen dat het in PHG er na afloop gemoedelijker aan toegaat dan in Freude39.

    Maar heb met Constanzia een prima FT gehad waar ze maar 40 euro voor vroeg. Met tip was het nog steeds goedkoop.

  2. #2
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    02-09-2004

    Na bijna twee uur onderweg te zijn geweest, met onderweg een file wegens werkzaamheden, mijn autootje geparkeerd op de parkeerplaats bij Freude 39 in bochum.
    GEmakkelijk te vinden. Neem de afslag Bochum Hamme (Afrit 33) en ga bovenaan de stoplichten linksaf. Daarna is het de eerste rechts, de Freudenbergstrasse in.
    De deur werd opengedaan door een compleet naakte dame. Dat noem ik nog eens een heerlijk ontvangst. Dat zouden ze bij alle clubs moeten doen. Daarna betaald en een handdoek en een badjas gekregen.
    De inrichting van deze FKK club is rood en redelijk donker. Er waren redelijk veel dames aanwezig, maar de meest uit het oogspringende was Constanzia. Gekleed in alleen een doorschijnende doek, die ze om haar middel droeg. Ik ging naast haar zitten en raakten aan de praat. Met haar naar de kamer gegaan, meteen naast de ingang.
    Ze begon met mijn pikkie te wassen, maar dat was eigenlijk niet nodig daar de hygiene optima forma waren. Maar ze probeerde hem toch nog schoner te krijgen.
    Daarna heerlijk zoenen, dat afgewisseld werd met zalig pijpen.
    Dat heb ik dus niet zo heel erg lang volgehouden en na zo'n 20 minuten werd haar mondje gevuld met mijn liefdessappen.
    Daarna afgerekend en met een voldaan gevoel weer naar huis gegaan.

    F

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard terug

    Zaterdag 2 september was ze weer terug in de phg. De berichtgeving was al heftig op gang gekomen want men wist al te berichten dat dit een toppertje uit Bochem was en voor het eerst hier.

    Met Manni1A het al over haar gehad, vaak zitten we beiden in dezelfde vijver te vissen maar Manni had zojuist een kamerbezoek gedaan en twijfelde nog over wie de volgende moest worden.... Uiteindelijk bleek ze nog alleen te zitten en haar dus toen maar opgezocht voor een praatje. Snel en vakkundig wist ze me naar een rustig tafeltje in de tuin te leiden waar na een kwartiertje we plotseling over sleutels praatten.

    In het tuinhuisje aangekomen werd er lekker gezoend, lekker gepijpt en daarna zette ze de kroon op het werk met een reverse cowgirl.

    De referenties die heb ik aan Manni doorgegeven die met name zich in de uitstekende kritieken op het onderdeel "Frans Zonder" kon vinden.

    Ik hoop dat deze dame nog even blijft.....

  4. #4
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 12:25
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    hab zwar nichts auf Holländisch verstanden, aber Constancia war genial

    Für ihr Französisch gibt es nur einen Vergleich

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen runter Wat 'n kapsonesdame.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    Ik hoop dat deze dame nog even blijft.....
    HM hoopt van niet :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    HM schrijft zelden over 'n slechte ervaring, omdat-ie er zelden een heeft. Vandaag (29/12/05) in Freude helaas wel .
    Constanzia zat vlakbij Nana, met wie HM eerder zat te praten. Ging later naast Constanzia zitten, maar er kon geen lachje af. Vervolgens liep ze weg; kwam terug met de mededeling dat ze "Auskunfte" had ingewonnen, HM "zu stressig" vond en niet naar de kamer wilde. Een sterk verhaal; amper in Freude geweest en Constanzia nooit gezien/gesproken. Wat 'n kapsonesdame .
    Wat HM betreft, mag deze dame meteen terug naar Bochum .
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    Zaterdag 2 september was ze weer terug in de phg. De berichtgeving was al heftig op gang gekomen want men wist al te berichten dat dit een toppertje uit Bochem was en voor het eerst hier.

    Met Manni1A het al over haar gehad, vaak zitten we beiden in dezelfde vijver te vissen maar Manni had zojuist een kamerbezoek gedaan en twijfelde nog over wie de volgende moest worden.... Uiteindelijk bleek ze nog alleen te zitten en haar dus toen maar opgezocht voor een praatje. Snel en vakkundig wist ze me naar een rustig tafeltje in de tuin te leiden waar na een kwartiertje we plotseling over sleutels praatten.

    In het tuinhuisje aangekomen werd er lekker gezoend, lekker gepijpt en daarna zette ze de kroon op het werk met een reverse cowgirl.

    De referenties die heb ik aan Manni doorgegeven die met name zich in de uitstekende kritieken op het onderdeel "Frans Zonder" kon vinden.

    Ik hoop dat deze dame nog even blijft.....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1a
    hab zwar nichts auf Holländisch verstanden
    Darum:

    Samstag 2 September war Sie wieder ins PHG. Da hatte man schon über sie gesprochen und ihre Ruf als TA war schon bekannt.

    Dan hatte ich noch mit Manni gesprochen und dar wir oft nach die gleiche Fische angeln. Aber Manni war gerade zurück von Zimmer und zeugerte noch wer das nächste Opfer sein sollte. Schliesslich war sie alleine und hab ihr angesprochen. Sie uberredete mir schnell um ruhig auf die Terrasse zu sitzen und nach 15 minuten werde plötzlich und spontan "Schlüssel?" gefragt.

    Im Centerparcs war es schönes Kuschen, herliches Französisch, und die grosse Finale war ein 'Reverse Cowgirl'

    Die Referenzen an Manni weiter erzählt und in bisonderes ihrer Französisch Ohne...

    Entschuldigung für die Fehler... war schon spät und hatte kein Bock mehr die Spellingchecker zu benutzen.

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    @hollandmale

    Ich habe eine ähnliche Erfahrung mit ihr gehabt wie Du, möchte das hier nicht bis ins Detail ausbreiten.

    Ich bleib dabei, habt viel Spaß mit ihr im PHG, wo ich nicht auftauchen werde !!! Mich hat schon genervt, wenn ich ihre Hackfresse in der Freude laufend gesehen habe. Und die Dame ist fleißig, die war fast jeden Tag anwesend .

  8. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Daumen hoch Constanzia wereldtop!

    Begrijp de eerste recensies over haar maar al te goed, de latere negatieve ervaringen echter niet zo, maar mogelijk niet door haar (ijs)muurtje heen kunnen breken?

    Constanzia is een schitterend mooie vrouw, met mooi figuur en super uitstraling (foto model nivo). Ze komt wat afstandelijk over, maar zodra ze ontdooit is heb je echt een super meid op de bank bij je zitten (het is een Steenbok, dus ja, daar moet je natuurlijk wel mee om kunnen gaan :D)! Dank zij de tip van Svetlana, door haar muurtje heen gebroken en een kamerervaring gehad die tot de top behoort (en dat in vergelijking met meer dan 200 kamersessies in GT!).

    Oraal super sterk: zoenen is super, PZC is wereldklasse (goed gebruik ogen, tong, lippen en slaat geen plekje over!) en doordat ze flink nat wordt, zonder hulpmiddelen vele standjes doorgenomen. Afgesloten met een ouderwetse MMT, waarbij ze ook na het hoogtepunt gewoon door blijft gaan.

    Kortom: super, cijfer 9-9,5

  9. #9
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:25
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Constanzia/ Constancia ( Lithouwse)

    Haarkleur/-lengte : brunette, lang bruin haar
    Lengte dame : vrij lang schat zo'n 1.80m
    Postuur/Cupmaat : slank, cup A, kleine B
    Nationaliteit/Taal : Lithouwse, spreekt Engels
    Leeftijd : geen idee, denk 25 jaar
    Tatoeages/Piercings :niet op gelet, geen piercings in ieder geval
    Service: prima in orde
    Voordelen: leuke spontane aantrekkelijke vrouw
    Nadelen: beetje veel bos van onder
    Tijdsduur : 20 minuten
    Prijs : 75 euries
    Extra’s bij het bezoek: Super FT


    Was een beetje aan het geinen in het nachtcafé met JB en wilde wel met deze dame naar de kamer, maar er stond een ongeïnteresseerde Duitser haar een beetje af te likken, waarop JB riep ik zal haar wel ff hiernaartoe brengen voor je, zo gezegd zo gedaan en meteen kwam ze naar boven en pakte me meteen op mijn bek, lekker hoor!!!!!!!

    Op de kamer uitgebreid verder zoenen en lekker pijpen, ze nam volledig het initiatief, geweldig...............

    Daarna verschillende standjes doorlopen en uiteindelijk met een super FT het mondje gevuld, heerlijk.

    Enig minpuntje vond ik bij deze dame dat ze een beetje teveel mangrove bos eronder had. Volgende keer neem ik dus mijn kapmes mee..........:teuflisch
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  10. #10
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch

    Gisteren was ze ook weer aanwezig. :thefinger Ze was wel heel druk bezet. Scoobert bracht mij direct op de hoogte toen ze van de kamer kwam. Big thanks hiervoor amigo ! Haar snel aangesproken in de bar en op naar de kamer. Kan maar één ding zeggen : SUPER Alleen spijtig dat ze slechts één dag de week aanwezig is in Phg.

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Super deze dame. Zaterdag met haar geweest en enkel en alleen gebruik gemaakt van haar fenomenale pijpkunsten. Voor de kenners, net onder de absolute referentie op dat gebied en dat is tot nader order nog steeds de ondertussen gestopte Nina die enkele jaren geleden in PHG actief was.

    Afgemaakt met een FT. 75 euro is echt geen geld voor een dergelijk serviceniveau.

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Borat
    Hello all,

    I was yesterday in Happy Garden. I saw many beautyful women. Much more beautiful then at home in Kazachstan.. I like..

    Another woman was also very beautiful.. even more beatuiful as my Pamela (that I still want to marry). That woman made me also very happy. She had long leggs and very nice butt... This woman was named Constanzia and is in Happy again on friday Januari 20th. Then she goes home also, That I like... NOT. But she will be back after 1 week, that I like..

    Greetings from Borat.


    Ook onze Samstagabengast was op het eind van de avond ( begin nacht) zeer tevreden over haar prestaties. Het is wel zodat ze vaak alleen maar halve uurtjes wil scoren en het liefst 75euro per half uur.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #13
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch

    Deze meid blijft super klasse. Onlangs was ze er op zondag. Volgens haar is ze er enkel op zaterdag Tja , we weten al uit het verleden dat we hier niet te veel van moeten geloven. Alles naar wens op zondag en in de kamer :p
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  14. #14
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Phg.

    Afgelopen zondag 29/04/ was ze in Phg. Liep haar tegen het lijf in de bar , direct maar om de sleutel gevraagd. Tja , voor mij blijft het een topper. Half uur heel actief geweest.By the way : ik vroeg waarom ze nu op zondag terug aanwezig was ? Antwoord : mijn geld is op.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  15. #15
    Geregistreerd
    11 april 2007
    Last Online
    4 april 2024 @ 15:44
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    gister voor t eerst in phg geweest,na een redelijk negatieve eravring met een andere dame uiteindelijk maar s geprobeerd met constancia,ff lekker relaxed gekletst op de bank en daarna besloten naar een kamer te gaan.moet zeggen deze dame wist me heel snel mijn negatieve ervaring te doen vergeten en is wat bij betreft een absoluut toppertje

  16. #16
    Geregistreerd
    11 januari 2006
    Last Online
    22 augustus 2008 @ 09:34
    Berichten
    23
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Canstanze 'Miss PHG' (Russisch)

    Naam : Constanze

    Haarkleur/-lengte : donkerbruin / schouderlang

    Lengte dame : 1.75m

    Postuur/Cupmaat : slank / B-cup

    Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits

    Leeftijd : 25+

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service: Kussen, beffen, PZC, NMC

    Voordelen: Miss PHG per 1 september 2007

    Nadelen: dat je haar niet mee n huis kan nemen

    Tijdsduur : 1/2 uur

    Prijs : 50

    Rond een uur of 10 stond ik te pikstijven met Constanze , tot ze plotseling door Tiga en Willem2 himself werd uitgenodigd voor de Miss PHG prijsuitreiking -

    hoe kan het dat de dame geen topic heeft .... ?

    Later pikte ik haar weer op - ze was een beetje streng voor ik haar lekkere billen vast mocht houden.
    ze is lekker groot , is 8 jaar in Dld , komt uit een bekende plaats aan zee, vlak bij Litouwen.
    Zoent heerlijk, voortreffelijke vrijpartij, uitstekend beffen - Pijpt ongelooflijk fijn en lang , zeer fraai en prikkelend uitzicht , niet echt hard , maar gegarandeerd weet ze precies hoever je bent -
    ze maakte het af on top , waar ze niet veel werk meer mee had en ik ongelooflijk lekker plofte. Fijne chat en vol half uur.

    wat mij betreft een 10

  17. #17
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard PHG 2 sept

    Een oude bekende, die ik al lang niet meer gezien had, stond met Rita en Constanzia te praten, en toen ik er bij kwam staan besloot Constanzia dat ik haar volgende slachtoffer moest zijn. Ik spartelde even tegen maar dat hielp niet, want ze stuurde Rita om 2 sleutels, terwijl ze mij op listige wijze bezighield. Ik voelde me wel een vliegje in haar spinneweb maar toen ze me begon te zoenen was al mijn weerstand weg, en kon Rita niet snel genoeg terugkomen met de sleutels. Gelukkig duurde dat niet lang, en zowel mijn oude bekende als ik werden afgevoerd naar 2 kamers, waarna ik hem niet meer gezien heb. C'est la vie. Constanzia en ik hebben elkaar vooral oraal bezig gehouden, en dat was zeer aangenaam. Volgende keer nemen we wat langer de tijd.

  18. #18
    Geregistreerd
    15 januari 2007
    Last Online
    20 april 2011 @ 14:35
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ja, ik ben weer met Constancia geweest. Wordt dan door sommige als koude kikker gezien maar doe mij dan maar een koude kikker
    Goede orale kwaliteiten van deze mooie dame.

  19. #19
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    2 december 2023 @ 19:42
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens Bekijk bericht
    Die Frau ist und bleibt komplett gestört !!!
    Mag ja sein,aber ich bin mit ihr immer gut klargekommen (in der FREUDE39).
    Das beste mit Ihr war ein total handsfree blowjob. Spitzenklasse!

    freundliche Grüße

    Willi47

  20. #20
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard leuke meid

    Heb haar vandaag in GT gehad. Een heerlijke pijpsessie. Man, wat kan deze meid pijpen!
    Kussen en heerlijk pijpen zijn wel de specialiteiten van deze leuke aparte meid.
    Buiten de kamer maakt ze een afstandelijke indruk, in de kamer is ze heel erg prettig.

    We hadden het voordat we de kamer op gingen even over VV. Ze vond VV te verlicht; het zou dan opvallen dat ze iets ouder aan het worden was. Mijn reactie was: "juist in die goed verlichte ruimte viel me op hoe mooi je was en daarom heb ik je voor het eerst benaderd...".

    Ze keek me verbaasd aan en zegt "Was bisst du Süss" en geeft me een intense tongzoen aan de bar. Ik wist op dat moment dat het een goede sessie ging worden :D.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 26 januari 2008 om 02:10

  21. #21
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    29 oktober 2023 @ 08:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    72 in 16 posts

    Standaard

    Gisteren ook van dit pijpwondertje mogen genieten. Had reeds 2x mijn kruit verschoten, doch zei we zullen het rustig aan doen.
    Met veel gevoel heeft ze me klaargepijpt, deze Julia-Roberts lookalike (met een beetje verbeelding dan).
    Ziet er heel goed uit, deze Russische.

  22. #22
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    13 april 2024 @ 14:17
    Berichten
    322
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Daumen hoch constancia

    Vandaag bij GT geweest..Wilde eigenlijk naar huis gaan ,maar zag op het laatste moment deze russische schone zitten.Keek niet echt vrolijk maar toch de stap gewaagd.En moet zeggen ik had er geen spijt van..Alle was 100 % oke..dus volgende keer waarschijnlijk een uurtje nemen..

  23. #23
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Last Online
    6 maart 2011 @ 12:42
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    was vandaag lekker in vorm, denk dat ze al degelijk wat bier binnen had... de sex zoveel te beter...

  24. #24
    Geregistreerd
    25 februari 2008
    Last Online
    8 april 2024 @ 10:50
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard Constancia

    Later op de middag kwam ik constancia (russisch, lang zwart haar, b-cup, 28 j) te spreken toen ze in de deuropening een beetje afkoeling zocht tegen de warmte binnen in de bar. Na enige prietpraat vroeg ze of ik al lang aanwezig was. Toen ik aangaf reeds twee uur aanwezig te zijn 'wiefiel hast du mit die andere mädel gefickt ?". Toen ik aangaf reeds twee sessies achter de rug te hebben (waarvan een gelogen dus; ik had nog niet zo heel veel zin in een nieuwe sessie) antwoorde ze; 'dann ist ein drittes mal auch nog möglich." Ze zag dat ik twijfelde en voegde er nog aan toe dat er gegarandeerd succes zou zijn. Daarop zoende ze me vol op de mond en streek haar hand onder mijn berevel, waarop er vrijwel direct een reactie viel te bespeuren. Ik heb me aldus laten overhalen en na een zeer gevoelige pijpsessie heb ik haar op zijn heerlijk op zijn hondjes genomen. We namen afscheid met haar woorden; nachtstes mal bist du auch fur mich !! uitstekende sessie.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 mei 2008 om 20:50

  25. #25
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard Ze zei mij vandaag dat ket met een K was en geen C...

    en ik verstond eerder Konstantina...
    Maar goed, da's een detail...
    Mijn derde beurt van de dag en ojee, wat een genot. Wow, joepie...
    Het is dat ik naar huis moest maar ik weet eigenlijk zeker dat ze er nog een vierde keer uitgekregen zou hebben....
    Oja, ze kan ook werelds zoenen

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.