Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 176
  1. #151
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ik wist dat je zou reageren, heb je wel zien zitten in het bankje in het nacht cafe ...Ik zei nieuw, dat was geen nieuw wat je bij je had.. =)

  2. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 september 2013)

  3. #152
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ik wist dat je zou reageren, heb je wel zien zitten in het bankje in het nacht cafe ...Ik zei nieuw, dat was geen nieuw wat je bij je had.. =)
    Wat heeft deze dame ermee te maken? Je hebt het over de nieuwe dames die er zijn. En dat bedoel ik te zeggen! Ook daar heb ik van sommige beren van gehoord dat er servicekanonnen tussen de nieuwe dames zitten. Ik heb er laatst nog over geschreven in Populaire horny gebeurtenissen en zij is niet de enigste. Andere dames hebben gisteren ook mijn interesse gewekt. Zo schijnt de dame die een paaldansact weg gaf zeer leuk op de kamer te zijn. Ik wil maar voorkomen dat er misschien te vlug conclusies worden getrokken. That's all!
    Verder heb ik toch ook veel andere PINO's gezien.
    En als "Bluebear" op "goud van oud" valt, moet hij dat helemaal zelf weten.

  4. #153
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Loester BB.. Je moet mn mening maar nemen zoals die is. Bevalt het je niet of ben je van andere mening toegedaan, dat mag, daar is het een forum voor. Om het in de woorden van een bepaalde tv persoonlijkheid te zeggen,.. Dit is mn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.



    PS.. de dame die bij jou zat.. daar ga ik het niet eens over hebben..

  5. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 september 2013)

  6. #154
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Maar beste Flipper, natuurlijk mag je je eigen mening hebben en die respecteer ik ook. Maar kritiek zal er altijd zijn, we leven in een vrij land. Uw brein is als een parachute, het werkt alleen als hij open is.

    P.S. En over de dame in kwestie kan ik alleen maar zeggen: "Soort zoekt soort en op ieder potje past een dekseltje". I rest my case.

  7. #155
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ik snap waarom wij soms fundamenteel van mening verschillen.. onze visie op het assortiment verschilt nogal. laten we het daar maar bij houden.

    :wink:

  8. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 september 2013)

  9. #156
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    wat ik nog toe wilde voegen:
    weg: Mila,Ella
    binnenkort weg: Bunny

    nieuw: Van alles, maar geen lookers.. en niets wat service kanon schreeuwt.
    Ella was gewoon vrij maar niet weg en Violetta vierde haar verjaardag thuis.


    Service kanon : kan je alleen over oordelen als je met jou woorden ook met de A en B keuze op de kamer ben geweest.
    Er kan een zeer groot kanon tussen zitten wat geen enkele ijsbeer heeft ervaren afgelopen vrijdag.

    De Braziliaanse ( spreekt ook Nederlands ) blond met mega tieten en steekkont is volgens andere die er mee op de kamer waren ook een kanon !!
    alleen niet direct mijn type.

    Afgelopen vrijdag miste ik echt mijn Louana dat is mijn kanon en ook van nog een heel leger hier, maar voor jou is het meer een losse flodder dus klopt smaken verschillen.

  10. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 september 2013)

  11. #157
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Wat heeft deze dame ermee te maken? Je hebt het over de nieuwe dames die er zijn. En dat bedoel ik te zeggen! Ook daar heb ik van sommige beren van gehoord dat er servicekanonnen tussen de nieuwe dames zitten. Ik heb er laatst nog over geschreven in Populaire horny gebeurtenissen en zij is niet de enigste. Andere dames hebben gisteren ook mijn interesse gewekt. Zo schijnt de dame die een paaldansact weg gaf zeer leuk op de kamer te zijn. Ik wil maar voorkomen dat er misschien te vlug conclusies worden getrokken. That's all!
    Verder heb ik toch ook veel andere PINO's gezien.
    En als "Bluebear" op "goud van oud" valt, moet hij dat helemaal zelf weten.
    De paal act was super en denk dat ze op de kamer ook makkelijk langs het plafond en de plinten kan.
    zo lenig kan ook lekker en de standjes zijn.

  12. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 september 2013)

  13. #158
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    zie het zo weg=niet aanwezig.

  14. #159
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    is louana weer terug? dan behoort een gang naar PHG ineens weer tot de opties :-) dacht dat ze in GT zat. heb maandje of 3 terug in drie uur tijd 6 gummis versleten met deze printesa, zie er naar uit om dit te gaan evenaren.

  15. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (22 september 2013)

  16. #160
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    als louana vrijdag terug was geweest dan had janssen zeker een kamertje gedaan.. Met andere woorden vrijdag was ze er niet.

  17. #161
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Für einen Freitag Abend waren nicht wirklich viele Gäste anwesend - ohne die holländische Feiergesellschaft hätte man wohl von "Tote Hose" sprechen können.

    Mir bekannte Servicegranaten habe ich nicht gesehen, daher blieb es bei einer Investition von 40 € für den (reduzierten) Eintrittspreis.

    Für die Raucher hat man einen Teil der Terrasse vor dem Barraum überdacht - nett gemeint, sieht aber hässlich aus.

    Anwesende Mädels am Freitag, dem 20.09.2013 (circa 45):
    Alexa (Rumänien), Alona ( Russland), Amal ( Serbien), Anja ( Deutschland), Anna (Rumänien), Bianca (Rumänien), Bunny (Ungarn), Christina (Lettland), Delia (Rumänien), Diana (Marokko), Eva (Russland), Iris (Rumänien), Laura (Kolumbien), Loredana (Rumänien), Lorena II (Rumänien), Lucy ( Thailand), Magdalena (Polen), Micky (Rumänien - das ist die Tänzerin, an diesem Abend in einem weißen Bodysuit), Nadja (Russland), Nicole (Slowakei), Selena ( Rumänien/Italien, mit Zungen- und Nippelpiercing), Sophie (Deutschland), Stella (Rumänien), Zoe/Nora (Bulgarien), 4 Brasilianerinnen sowie circa 15 - 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  18. Onderstaande 8 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 september 2013),Big30 (23 september 2013),Bluebear (22 september 2013),Boy69 (23 september 2013),Deepreamer (23 september 2013),Flurkman (10 november 2013),Manni1A (22 september 2013),terminator (22 september 2013)

  19. #162
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Vrijdag 20 september

    Nou een lange tijd weer eens PHG bezocht in het kader van mijn opleiding voor Super Mod.

    Afgesproken met mijn stagebegeleider/leermeester Big30 ergens in een dorpje genaamd Eindhoven.

    Bij leermeester Big30 in de auto gestapt en richting parkeerplaats gereden, met tussenstop benzine station voor sigaretten te kopen voor Big30, waar we ons samen voegde met Jansen.

    Aangekomen parkeerplaats overgestapt en met Jansen (note voor Big30, schone auto!!!) verder meegereden.

    Aangekomen parkeerplaats PHG rond 18.00 uur.

    Bellen om 18.02 uur, deur open PHG om 18.03 uur.

    Binnen aangekomen, was achteraf gezien meteen mijn hoogte punt van de avond, lekker grote blonde thekefrau met 2 hele grote pluspunten

    De zakelijke dingen afgehandeld bij de theke,mijn dank hiervoor Big30 dat jij het woord nam bij de theke want de twee kwijlende ijsbeertjes JB en Jansen konden effe geen woord meer uitkramen tegen die mooie grote, blonde stoot van de theke

    18.10 uur berenvel aangetrokken.

    18.15 uur via nachtcafe, via buiten naar de bar toe waar IK het rustig vond. Oud gediende en tot het meubilair hoorde dame van PHG begroet, Loredana.

    18.25 uur drankje gedaan met Jansen en andere feestvierende beertjes in de bar. Big30 stond buiten met zijn kleine Roemeense nichtje te praten.

    Hier en daar vele verhalen gehoord over hoe sommige ijsberen in het leven staan.
    Sommige ijsberen zijn in mijn ogen totaal de realiteit kwijt en maken elkaar het leven zo zuur dat het dreigt te escaleren.
    Totaal waanzin waar sommige leden van dit forum mee bezig zijn ( ik moest het toch effe vermelden).


    19.00 eten

    19.26 uur tot 22.38 uur rond gehangen in bar, nachtcafe, buiten en sauna.

    22.39 uur laste Jansen het neuken af en daar had JB helemaal geen probleem

    22.50 uur afscheid genomen en sleutel ingeleverd bij de thekefrau

    22.55 uur de auto op weg naar huis.

    23.35 uur Jansen moeten stoppen bij een benzine station voor Big30 want die moest WEER sigaretten halen.

    00.05 uur Stapte ik in mijn eigen auto voor het laatste stukje naar huis toe.

    Cijfers avond PHG:
    - thefefrau ontvangst 10
    - eten 8
    - dames aanbod 5 (ben nog mild)
    - sfeer 6,5 (was een 7 tot dat een Nederlander het leuk vond om taart over Banana te gooien, onnodig, kinderachtig en niet lollig)
    - Muziek/DJ 6 ( de muziek stond een beetje zacht )
    - buiten sauna 7 ( ik vond het 9 maar leermeester Big30 vond hem te koud want hij zweette niet, het water liep van Big 30 af)

    Conclusie: niet geneukt, maar toch een gezellige avond gehad en ontzettend veel geleerd van mijn stagebegeleider en leermeester Big30.
    Het is toch wel knap van Big30 dat hij alle negatieven dingen in het positieve weet te schrijven.
    Ik heb daar diep en diep respect voor

    Herhalingsgevaar 25%

    Ik kom nu al meer dan 10 jaar in PHG en er is een hoop veranderd en JB is zelf ook veranderd in de jaren, misschien ben ik wel te verzadigd maar ik denk eerder dat ik vroeger te verwend bent geworden in PHG.
    De glans is mijn ogen echt van PHG af!!!

    NOTE AAN BIG30
    Waarom koop je op de heen weg niet gelijk 2 pakjes sigaretten ipv 1 pakje want dan hoefde we op terug weg niet te stoppen voor jou.


    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  20. Onderstaande 11 leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 september 2013),Big30 (22 september 2013),Bluebear (23 september 2013),gignnl (24 september 2013),Jansen (22 september 2013),Megaboob (22 september 2013),Picasso 1 (22 september 2013),Ricardo Banana (23 september 2013),terminator (22 september 2013),vrije jongen (22 september 2013),Willi69 (22 september 2013)

  21. #163
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Für die Raucher hat man einen Teil der Terrasse vor dem Barraum überdacht - nett gemeint, sieht aber hässlich aus.
    Waarom krijgt PHG het niet voor elkaar dat er binnen gerookt mag worden zoals wel het geval is bij GT.
    Het bevorderd de sfeer binnen, de rook verdoezeld ook vele vieze luchtje zoals bijvoorbeeld zweet en bierlucht in de barruimte.
    Ik vond het vrijdag een erger onaangename lucht hangen in PHG in de bar.
    Gewoon lekker iedereen laten roken binnen in de bar en dan hebben we ook geen klagende Flipper meer althans over het roken dan

    Afzender van een anti-roker JB

    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  22. #164
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:15
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Dat is nu het mooie van keuzes. Als je binnen wilt roken ga je toch lekker naar GT.

    Laat het roken in PHG lekker buiten en op de kamers.

    De bierlucht kan je voorkomen door ervoor te laten betalen, ben je ook meteen van half lege glazen en flesjes af, want er lopen toch een randdebielen rond die te bedonderd zijn het glas leeg te melken (er is tenslotte al voor betaald door deze budgetstappers).

    De zweetlucht kan je voorkomen door een selectief deurbeleid, als je dan ook nog eens de entree verlaagd en zoals gezegd laat dokken voor alcohol zal het een stuk gezelliger worden in PHG, met terugkerende oude bekenden, zakenlui en andere geldsmijters.
    LFFFHTE

  23. #165
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Leider geil

    Ok, der lustige Trompeter am Samstag, der auch noch richtig schief live gesungen hat während der "Fütterung" war ein bisschen too much. Aber sonst war alles gut.

    Kurz zusammengefasst:

    -Mega Sex (nach zwei fast perfekten Nummern beim letzten Mal war es diesmal noch ne Steigerung)
    -sehr gutes Line-up
    -überwiegend gut gelaunte Frauen
    -alle Frauen in super-süßen Schulmädchen Dirndln (ohne Ausnahme sahen darin alle sexy aus)
    -überwiegend sympathische Frauen
    -DJ Lulu hats geschafft, einen guten Soundtrack abzuliefern.
    -nicht zu voll, daher keine frivole Wodkaberauschte Pseudo-Partystimmung, sondern eine für Normalgäste gute Stimmung
    -Essen war erwartungsgemäß großartig (ich hab mich leider überfressen, so dass ich später die geplante Wiederholung mit Kandidatin A leider absagen musste)
    -Meine Champions-League Kandidatin vom letzten Mal hat mich in Flagranti erwischt und mir deswegen den ganzen Abend ein russisches Schimpfwort an den Kopf geworfen, dass ich mir noch übersetzen lassen muss

    Ich hätte nicht ernsthaft für möglich gehalten, das meine bisher besten 3 Clubbesuche des Jahres ausgerechnet im Happy Garden stattfinden würden, aber so isses jetzt nunmal.

  24. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (22 september 2013),Bluebear (22 september 2013),Don Rudo (22 september 2013),Manni1A (22 september 2013),Megaboob (22 september 2013)

  25. #166
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Vrijdag 20 september

    Hier en daar vele verhalen gehoord over hoe sommige ijsberen in het leven staan.
    Sommige ijsberen zijn in mijn ogen totaal de realiteit kwijt en maken elkaar het leven zo zuur dat het dreigt te escaleren.
    Totaal waanzin waar sommige leden van dit forum mee bezig zijn ( ik moest het toch effe vermelden).

    Volgens mij heb ik tijdens mn kamergangen wat gemist, ik heb alleen slap lullende ijsberen gehoort de hele avond..
    even voor de duidelijkheid, ik weet van niets en JB bedoelt zeker niet mij! voor de verandering ben ik eens onschuldig..

  26. #167
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Flipper gaat dampfen jonge.. stiekem op de plee onder.. muhahahahaha.. k ga echt niet in de kou staan heur!!!!
    (maare niemand vertellen ;-))

  27. #168
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ja de vrijdag had nog wel wat minpunten zoals JB al schreef.

    - Het duurde een minuut volgens JB voor we naar binnen mochten ( kwam omdat ze eerst Big30 wilden weigeren aan de deur via de camera )
    - De super mooie theken was er alleen voor de entree dus kon ik haar niet neuken waar ik zeker van baalde.
    - twee maal stoppen voor sigaretten met Big is normaal meestal moet hij anders nog de Lidl en aansteker kopen.
    - Aanbod was groot voor de dames maar de keuze voor jansen was erg gering op Bianca na.
    - De onaangename lucht aan de bar bleek van een ijsbeer te zijn die daar gewoon de gehele avond zat te ruften aan de bar.

    + Het eten was goed
    + het gebak van Ricardo Banana en IamLoneley was goed.
    + sauna binnen was goed beter dan buiten waar Big30 met JB in zat
    + roken was ook goed
    + drukte was zeer groot extra kasten waren allemaal in gebruik.

    Bekende ijsberen : Big30, Willi69, JB, Flipper, R.Banana en vrienden IamLonley, BlueBear en nog enkele beren waarvan ik de naam vergeten ben.

    - Violetta was er niet vanwege haar verjaardag maar ze sms te net dat ze er volgende week weer is.
    - Ella was dagje vrij
    - Louana is nog niet terug
    - Big30 was wel aanwezig
    - een lullo moest gebak over banana heen gooien kinderlijk !!
    - Banana had niet door vanwege drank dat er gebak langs zijn oren droop.
    - Flipper klaagde wel maar was toch nog redelijk positief

  28. Onderstaande 11 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 september 2013),Badslippers (23 september 2013),Big30 (22 september 2013),Bluebear (23 september 2013),Don Rudo (22 september 2013),egon, Dr. Rammler ( 4 oktober 2013),Megaboob (23 september 2013),Ricardo Banana (23 september 2013),rob45 (23 september 2013),twinnio (25 oktober 2013),Willi69 (23 september 2013)

  29. #169
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    De super mooie theken was er alleen voor de entree dus kon ik haar niet neuken waar ik zeker van baalde.
    Nach Dienstschluss ist Stella im Magnum anzutreffen. :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  30. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 september 2013),Franzis (24 september 2013)

  31. #170
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Cool

    Eerste bezoek PHG
    Normaal vind ik 60 euro entree teveel voor een avondje plezier. Maar dankzij de verjaardag actie van “Ricardo Banana” en “IamLonely” en niet te vergeten de snelle service van Big30 toch kennis kunnen maken met deze club.

    De reis en het parkeren liep voorspoedig zodat ik om 19:30 bij de theke mijn uitnodiging kon inleveren. Ik moest mijn naam op de lijst afstrepen en zag dat nog niet iedereen aanwezig was en dat er twee waren met een “huis ver boot” jammer want ik had deze mannen nog wel eens willen zien. Ik gaf aan de theke door dat ik nog nooit in PHG was geweest dus zou ze me even de weg wijzen naar de lockers. Ondertussen kwamen er nog wat andere feestvierders (o.a. eikenboom?) binnen dus moest ik even wachten bij de balie.

    In deze wachtmodus kwam Alexa (ex-H7, Mondial, Samya, LR) de ontvangstruimte binnen en vloog me om de nek. Niet veel later pakte Andrea (door Alexa ingelicht) me vol op de bek en was helemaal gelukkig me in PHG te zien. De theke vroeg: “Nog nooit hier geweest???” en ik zeg:” nog nooit, echt waar.”
    Andrea ging weer terug naar haar klanten en ik kon me rustig gaan douchen en omkleden.

    Opzoek naar de jarigen
    Als je uitgenodigd bent voor een feestje is het wel zo netjes om de hand de schudden van de feestvarkens. Dus ik op verkenning in de club trapje af naar beneden waar ik terecht kwam in een grote mooie ruimte met op een grootscherm voetbal. Snel doorgelopen want ik geef niets om voetbal. Bij het zwembad aangekomen vond ik rmjhexe met een jonge dame op schoot. Hij maakte zojuist aanstalten om het haar te gaan kameren. Heel even bij gekletst en naar binnen op zoek naar de jarigen.
    In de barruimte kwam ik bardame Nicole tegen (ex-theke Heaven 7) leuk om te zien dat ze zelf ook een prima upgrade heeft gehad (kleding & kapsel). Ze was verrast me hier te zien en ging een biertje voor me halen. Ondertussen had ik Andrea gespot die het gereedschap van ijsberen aan het controleren was.Wat gelukkig (weer) in orde bleek te zijn na een ongelukje.
    Zo’n eerste koele Warsteiner smaakt prima en was snel verdwenen dus snel naar de bar voor een refill.
    Op de hoek van de bar vond ik eindelijk het feestvarken uit de Peel en kon ik mijn felicitaties overhandigen.

    Andrea doet het goed
    De taart van 21:00 uur heb ik gemist omdat ik met Andrea op een kamer aan het “bijk(l)etsen” was.
    Deze slanke roodharige was helemaal happy mij te zien ze had de vlinders op haar buik staan (7 stuks) Het is goed om te zien dat Andrea het goed doet in deze business. Als ik terugdenk aan haar eerste sessie in H7 (zie begin draadje Andrea) is er veel veranderd, ze is vooral sterker in haar schoenen komen te staan. Als je een klik met haar hebt is het gewoon een heerlijke meid op de kamer. Met haar verdienste zat het deze avond ook wel snor want ze had de hele avond een queue met wachtende beren.
    Sorry dat ik haar 2 uur voor mezelf heb gehouden.

    Ik zoek liever zelf
    Na de sessie met Andrea met een stuk pizza over Spa auto’s en dames geconverseerd met een ijsbeer in de wachtqueue van Andrea. (wanneer gaan we weer?) terwijl we in de zitjes bij de sauna zaten kwamen er regelmatig dames op schoot gekropen (o.a. Alexa, Vickey, May) maar dat wordt meestal geen succes want ik ga liever zelf op jacht. Alhoewel rmjhexe had wel weer een mooi exemplaar op schoot verkregen. Hij wilde in eerste instantie wel ruilen met Vickey (grote naturel borsten) maar ik ben toch maar rond 01:30 weer richting Limburg gereden omdat er op de zaterdag nog het een en ander op het programma stond.

    Opleidingcentrum Heaven 7
    Ik heb een geslaagde avond in een prachtige club gehad met als nadeel dat de avond wel erg snel voorbij was. (Time flies when you' re having fun). Als er weer een feestje is ben ik zeker van de partij maar 60 euro entree voor een avondje vind ik te veel. (60 euro voor een hele dag is te doen mede afhankelijk van welke dames en beren aanwezig zijn.)
    Ik geef liever de euro’s uit in het opleidingscentrum voor PHG: Heaven 7 genaamd.

    - Entree prijs
    + Mede ijsberen
    + Relaxte sfeer
    + Veel bekenden
    + Rond lopen is mogelijk
    + Binnen geen rook
    + Genoeg leuke dames
    + Andrea

    Grtz Smouse
    Laatst gewijzigd door Smouse; 23 september 2013 om 15:55 Reden: layout

  32. Onderstaande 13 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 september 2013),Badslippers (23 september 2013),Big30 (23 september 2013),Bluebear (23 september 2013),Flurkman (10 november 2013),Franzis (24 september 2013),Jansen (23 september 2013),King Kong (23 september 2013),Megaboob (23 september 2013),Ricardo Banana (23 september 2013),rmjhexe (23 september 2013),twinnio (25 oktober 2013),Willi69 (23 september 2013)

  33. #171
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Nach Dienstschluss ist Stella im Magnum anzutreffen. :wink:
    Zo dan daar maar eens langs gaan als ze er is.

  34. #172
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Hoi Smouse, dat was mijn gereedschap wat ze aan het controleren was. We hebben je daarna nog gesproken, leuk even kennis te maken.
    Ik ben na je maar even met Andrea 2 uurtjes op kamer geweest, wat een service kanon zeg, doet er alles aan om het je naar de zin te maken, een echte topper, en nog een lieve en aardige meid ook.
    Laten we hopen dat ze voorlopig blijft.
    Was weer een gezellige avond,ook nog even kennis mogen maken met jarige Ricardo Banana.

  35. Onderstaande leden hebben King Kong bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse (23 september 2013)

  36. #173
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisteren met mijn maatje weer aangekomen bij de Garden
    Met een kortingskaarten kaartje naar binnen en het oktoberfest gaan mee vieren.

    Haha ja ik kan het niet laten maar wat is nu eigenlijk een oktoberfest in Happy ?
    Altijd tafels met blauw wik gebruikten plastic kleedjes thekes in klederdracht en een oude geile orgelman boven die met een hand toetsen bord speelt en met de andere in zijn korte lederen hoze zit met zijn ogen gericht op de dames die in de rij staan voor de zwijnen haxe die wordt opgediend.
    Als de rij met ijsberen en dames weg is blijkt hij ook te zijn gevlogen met een laatste nummer ( ein Ster am Hemel.)
    Het eten is super dus lekker genieten en dan een koffie er achter aan.

    Dames inmiddels voldoende op de avond en ijsberen ook wat voor de dames natuurlijk zeer belangrijk.
    Flipper,Big30,vrije jongen en Nico zijn de bekendste beren waarvan Big30 en vrije jongen van het mooie weer genieten in de tuin,Nico geniet van de bar met dames en bier, Flipper zit aan de waterpijp en Jansen neukt zich los op de kamer met Violetta.
    Dit is zo'n beetje het grootste gedeelte van de avond van bovenstaande beren.
    Nico wisselt van glas Big van handdoek en Flipper van batterij terwijl Jansen van dame wisselt.
    Nadat ik ook nog een sauna en massage heb genomen met een Pizza stuk gaan we rond 23.30 u weer naar huis ja de avond was goed maar Oktober fest ? En Duitse muziek niets meer van waargenomen.
    Muzikant zal wel aan een ander trek orgel zitten.

  37. Onderstaande 5 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (28 september 2013),Bluebear (29 september 2013),Don Rudo (29 september 2013),Megaboob (28 september 2013),Willi69 (28 september 2013)

  38. #174
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    en een oude geile orgelman boven die met een hand toetsen bord speelt en met de andere in zijn korte lederen hoze zit met zijn ogen gericht op de dames die in de rij staan voor de zwijnen haxe die wordt opgediend.
    Als de rij met ijsberen en dames weg is blijkt hij ook te zijn gevlogen met een laatste nummer ( ein Ster am Hemel.)
    Schade, dass Egon nicht dabei war!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  39. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 4 oktober 2013)

  40. #175
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Bitte, ich woll nicht mit den peitsche auf meinem arschen abgestempelt werden !!!
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

 

 
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60