Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 176
  1. #26
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Wie van de twee.
    Keine.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #27
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Ich brauch Samstag einen Club, der Sonne, Pool, Fußball UND Schöne Frauen hat...wie siehts aktuell aus. Frage an den Hausmeister.

  3. #28
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Ich brauch Samstag einen Club, der Sonne, Pool, Fußball UND Schöne Frauen hat...wie siehts aktuell aus. Frage an den Hausmeister.
    • Sonne
    • Pool
    • Fußball (wenn Schumi kommt)
    • Schöne Frauen (aber Geschmackssache)
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #29
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    schummi kommt nie am sammstag =) haha
    ich glaub nur mitwoch un donnerstag.... soo slimm das ich das weiss..

  5. #30
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    In tegenstelling tot m'n voorgaande bezoekje viel er gister in PHG weinig te beleven. Toegekomen rondom 13.30u, kortingskaartje voor volgend bezoekje verkregen (na bevraging) terwijl de 3 eerstbezoekers die voor m'n neus binnekwamen (na GT wegens drukte te zijn voorbijgereden overigens) dat prompt voor hun neulandneuzen kregen geschoven, vreemd doch egal, daar heb je een mond voor gekregen. Overigens vriendelijke lui die 3 heren, behoudens dat ze het oriëntatievermogen van een fishstick hadden want heb hen tot 2 maal toe de weg richting douches moeten wijzen wat nou toch ook weer niet zooo moeilijk is, doch dat in de kantlijn. De club maakte weer een verzorgde indruk, alles sauber en personeel vriendelijk. Avondeten was solala doch ok, s'avonds een soort van hotdogs die smaakten aangezien ik het avondeten quasi links had laten liggen, ontbijt dito doch wel enkele heerlijke fruitsapjes binnengeklokt s'namiddags op het lichtelijk zonovergoten terras waar enkele meubilairstukken in de hoedanigheid van Dhr.N en Ricardo Banana hun vaste plek hadden ingenomen. Dat bevreemdde me zeer, want het was toch een fikse loopafstand richting bar voor een pilsje waar beide heren wel ns gaarne eentje van lusten, doch deze heren beschikken over de gave der voorzienigheid blijkbaar want toen s'avonds de geïmproviseerde cocktailbar op neusafstand van "hun" tafeltje werd opengesmeten zaten ze uiteraard prima geposteerd binnen rietjesafstand van de alcoholhut waarvan akte. Nou is die ss wel een stumperd eerste klas en voorts niet bedeeld met overmatig grote herseninhoud, doch aanschuiven aan hun tafeltje leverde me wel binnen no time enkele cocktails op op kosten van het huis, mojito&sexonthebeach for free, naja, eentje is geentje en dus enkelen binnengeklokt om het af te leren. S'namiddags gezellig zitten keuvelen met kollega Znipper waarmee het steeds prima toeven is, de snoodaard kamerde tot 2-maal toe s'namiddags alvorens moeder de vrouws kookwekker afliep, en als klap op de vuurpijl bracht ie ss nog onvervaard in gesprek ende contact op niet geheel onsubtiele wijze met een Mariah Carey-liefhebster die uiteraard de wind van voren kreeg van dit ongeschoren stukje banditisme tengevolge. Voorts een return der favour naar hem toe in de vorm van (toegegeven late )doch toch accurate herkenning van z'n tweede damesoptie, aldus hing de amicaliteitsbalans weer netjes in evenwicht, steeds leuk hem te treffen. Zo, dat gedeelte socializen for dummies hebben we ook weer achter de rug, over naar facts en figures.

    Dames: mwwwbwaaa, tot m'n stellige verbazing een aantal minder interessante dames dan vorige keer, m'n beide kamerpartners van voorheen excelleerden beiden in afwezigheid (eentje volgens "vriendin" alweer definitief weg naar vorige club), een Russisch klasje was aanwezig doch niet zo m'n ding qua looks, ook een roodharige semifurie die stellig werd aanbevolen vanuit alcoholische zitplekjes niet zo m'n ding ondanks voorspraak van RB waarvan akte. Uiteindelijk één sessie wat toch behoorlijk kalmpjes aan was, doch veul meer ambitie diende ik niet pér se aan de dag te leggen, erg vreemd qua verloop dezer dagen in da cluppies lijkt me. Significante aanwezigheid van een ex-PSR dame die na tussenstops in Magnum (en sixsense) nu haar eerste dag in Oedt kwam resideren, gezellig doch ze zag er nou niet op haar paasbest uit en in vergelijking met "onze" kennismaking in PSR minder aanlokkelijk. Redelijk wat dames met jaren op de teller, ook een boel frisse kuikentjes, maar gezien de desinteresse die van de meesten hun snoetje straalde niet direct sessieopties. Uiteindelijk dus de muziekafkeur laten ondersneeuwen en dus gekamerd met een Roemeens meisje die sinds 2 weken in PHG aanwezig tekent, presales, naja babbels zeg maar want doorheen een 9-urig verblijf in Oedt werden er welgeteld 2 openbare tongzoenen gesignaleerd cumulatief gezien, dat bedoel ik dus onder andere met kleutertuinclubben somtijds, maar alla, een deel der omschrijving maar hoor. Los daarvan, erg leuk en welbespraakt meisje, generlei tijdsdruk, uurtje gekeuvel ongeveer met tussendoor wat gekkigheden van Znipper en ietwat patatjes en groentjes opsmikkelen, wat cola aanhalen enz. Niet-rookster wat wel interessant kan zijn voor sommigen, ikzelve geef daar geen moer om, doch toch leuk. Aftersales ook okilidokili, gezellig. Sessie an sich valt weinig slechts over te melden na beiden effe te douchen vooraf (net meisje dus), TZ goed, PZC goed, lecken/fingern möglich, NMC goed. Alles aufbaufähig, werk aan de winkel als ik de kritische karaktertrekken de bovenhand zou laten nemen, erg serviceminded en klantgeoriënteerd als ik de lieve knuffelbeer die ergens deep down in me schuilt zou laten prevaleren. Dus allesbeschouwd kan ik besluittrekkend constateren dat het een leuk dik halfuur op de kamer was dat bovendien ook coulant werd geïnterpreteerd qua tijdsvalorisatie wat haar ten eer strekt en aldus ook volkomen terecht werd opgewaardeerd qua afrekening in haar voordeel, en dus zoals betaamt 2 vrolijke snoetjes na een leuke sessie die nou niet direct schreeuwt om hoogstdringende herhalingen, doch ook generlei een onmogelijkheid is gezien de fijne allroundsales etc...leuk

    Fazit: weinig tot geen sfeer ofte animo, matige dag der verdiensten voor de dames, geen must-haves dabei onder de dames in schril contrast tot vorig bezoekje, naja, denn weiss mann genugend... geen absolute prioriteit voor een snelle terugkeer, doch allesbehalve een onmogelijkheid gezien de fijne dag in leuke compagnie, en voorts lijkt het me simpel zat dat vele dames snel opkrassen wegens matige verdiensten, dus voor de phg-fans zou ik durven opperen: méér consumeren, minder zuipen , grapje hoor...Neen, dus effe serieus: op de één of andere manier zijn feestjes, DJ's, cocktails en een opeenvolging van partyafficheaankondigingen best leuk hoor, maar beren bind je aan je club door een leuke sfeer, geen gedoe qua prijzen, geen gemekker of geblaat van Russinnen die menen meer waard te zijn dan anderen voor gelijke tijdsspannes, degelijk eten etc. en bovenal degelijke allroundsales met misschien zomaar een gek ideetje, iets meer gekkigheid qua zoenen etc ergens, en bovenal goede tot zéér goede service van goedgemutste dames die hun boterham verdienen... daar ontbrak het gister toch wel een klein beetje aan, ietwat kleutertuinclubben dus wat velen niet zal inspireren tot rasse terugkomst. Naja egal: 1 sessie tot tevredenheid met nog Luft nach Oben qua performantie, doch wel servicegeoriënteerd, somtijds kan men ook niet meer verwachten, finetuning lijkt me niet geheel onopportuun voor deze lieve en snuggere dame die hopelijk blijft zoals ze is qua persoonlijkheid maar ietwat extra serviceskills kweekt. Leuk luilekkerdagje zonder meer, snugger genoeg het bij 1 sessie gehouden om een abusievelijke kamer te vermijden of een roodharige topper gemist, wie zal het zeggen...

    Peace out!

  6. Onderstaande 18 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (25 juli 2013),Ascari (25 juli 2013),Big30 (25 juli 2013),Bluebear (28 juli 2013),Bosco (25 juli 2013),Champollion (25 juli 2013),Dalton (25 juli 2013),hansdordt (25 juli 2013),Megaboob (25 juli 2013),Mr.IJsbeer (25 juli 2013),Ricardo Banana (25 juli 2013),rmjhexe (26 juli 2013),terminator (26 juli 2013),The Joker (25 juli 2013),vrije jongen (25 juli 2013),Wijze grijze (25 juli 2013),Willi69 (25 juli 2013),Znipper (25 juli 2013)

  7. #31
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    OLA ist wieder da

  8. #32
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ma doare in pula Bekijk bericht
    OLA ist wieder da
    Gisteren niet Ala B.

  9. #33
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Her weer was weer opgeklaard en was de tuin weer zonnig vanaf de vrijdag middag.
    Big en ik samen naar de Garden met onderweg de boodschappendienst en lekker vroeg al in Happy.
    Een aantal beren waren al aanwezig waaronder Ricardo Heinken , de Bijter en een nog wijzere grijze dan de normale later op de avond Willy 69, J.B. en natuurlijk totaal onverwachts rond 22.30 u Ja U raad het al ???????????????????????????? Picasso Haha.
    Jean en nog Dokter N waren inmiddels ook al gearriveerd dus kon de Meeting beginnen ( deze keer bij het zwembad met de Heineken Brothers.
    Er werd niet veel gekamerd door de hitte wel de Barbecue was in trek dus vloeide het koele genot steeds meer uit de Tap en de fles.
    Ik kon het niet laten om toch de kamer op te gaan met Ella ja De Ella die volgende week eindelijk naar huis kan.
    Het was super en zei genoot ook ( van mijn E.50,- )
    Daarna in de Kino nog een nieuw meisje gepakt met een wit setje naam vergeten maar denk dat ze haar naam zelf ook niet herinnerde nadat de gordijnen en de kussens het nachtcafé in vlogen.
    Dan heb ik een douche gepakt en staat er een spetter met blond haar voor me man wat werd ik geil zeg ( een Poolse ) Violetta nou die had ik zo aan mijn stok willen prikken maar ik was totaal los.
    Ik meld dit meteen toen kort daarna een man over mijn schouder stond te hijgen terwijl ik Ella nog even een foto liet zien van een ijsberg waar we vandaan komen.
    Het was Picasso die eerst Franceska nog gezien had in de Vila en daarna met de fiets naar Happy is gekomen ( ik denk dat hij bij haar achterop de fiets hier is afgezet.)
    Nou die billen van Violetta zag Picasso ook wel zitten en zou haar nog vlug deze avond pakken om Jansen zeker voor te zijn.

    Natuurlijk was er een beer die melde dat zei niet zo erg goed op de kamer zou zijn ,maar als ik die beer zie dan zou ik dat ook niet zijn als ik op haar hakken zou lopen!!

    Samen met Big weer naar huis gegaan terwijl hij het liefste wou blijven en dan met een andere beer uit de regio EHV mee kon rijden.

    Maar samen uit is samen thuis anders had ik moeten lopen .

    Er waren veel nieuwe dames en moet zeggen dat er veel A klasse dames rondliepen.
    De Baby borrel was afgelopen week ook een succes van Cornell hij liet alle sterke drank schenken op de kosten van de Baby.

  10. Onderstaande 5 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (28 juli 2013),Bluebear (28 juli 2013),egon, Dr. Rammler (29 juli 2013),Picasso 1 (28 juli 2013),Willi69 (28 juli 2013)

  11. #34
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Ok, dann mal so:

    Happy Garden am 27.07.

    Publikum *** (Dank Ramadan sehr erträglich, nicht zu voll, keine negativen Ausreißer. Am Abend die üblichen beknackten Wodka Grüppchen)
    Ambiente *** (Pool erst ab 15 Uhr verfügbar wegen Reinigung. Punktabzug weil sich im Nachtcafe drei Millionen Fliegen häuslich eingerichtet haben)
    Girls **** (Endlich sind die Russinen auch mal da, wenn ICH komme - einige etwas älter, aber teilweise echt attraktiv. Auch sonst: Teilweise Überdurchschnittliche Optik und schon vor 18 Uhr hübsche und buchbare Frauen - allerdings gegen Abend keine weiteren erwähnenswerten Zugänge.)
    Motivation *** (Besonders gegen Abend wollen viele Frauen scheinbar lieber Alkohol trinken. Dazu einige dauergebuchte Frauen oder Liebespärchen (?) nicht ansprechbar. Teilweise starke Grüppchenbildung bei Frauen hinterlässt manchmal Fragezeichen - buchbar oder keine Lust? Wenn 6 Mädels am Tisch sitzen und plaudern, geht Mann ungern dazwischen -außerdem ist ja kein Platz mehr frei)
    Service *** (Thekenfrauen leider an diesem Abend schlecht gelaunt - kann passieren. Dafür gibts Eis! Keine Außenbedienung)
    Frühstück * (Eier waren alle weg, Fliegen im Saft, Brötchen zäh wie Kaugummi. Auf deutliche Nachrage kamen für mich immerhin noch ein paar lauwarme Spiegeleier nachgeliefert. Bis die im Nachtcafe ankommen sind die Dinger aber schon niht mehr wirklich lecker und in der Warmhaltebox geht dann der letzte Geschmack verloren - weit entfernt vom Frühstückservice in LR oder GT, wo mir der Koch frische Omelett und Eier nach Wunsch macht - so wie früher im Happy. Erinnert sich noch jemand an die frischen Pfannkuchen? Und die echten Bäckerbrötchen?)
    Sonstiges *** (Projektorbild ist etwas kaputt - häßlicher Streifen in der Mitte, aber das Fußballspiel war noch guckbar. Die Fliegen nerven. Grillfleisch war in Ordnung und ausreichend verfügbar.
    Fazit *** (Gutes Wetter, schöne Frauen, Dortmund gewinnt gegen Bayern, insgesamt ein sehr ordentlicher Tag für 40 Euro Eintritt vor 15 Uhr mit Rabatt. Preis/Leistung stimmt. Mal sehen, ob das ganze nach dem 7. August so positiv bleibt)

  12. Onderstaande 9 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (28 juli 2013),Bluebear (28 juli 2013),Don Rudo (28 juli 2013),egon, Dr. Rammler (29 juli 2013),hansdordt (28 juli 2013),Manni1A (30 juli 2013),peterp095 (28 juli 2013),Robin ( 8 augustus 2013),Willi69 (28 juli 2013)

  13. #35
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Fazit *** (Gutes Wetter, schöne Frauen, Dortmund gewinnt gegen Bayern, insgesamt ein sehr ordentlicher Tag für 40 Euro Eintritt vor 15 Uhr mit Rabatt. Preis/Leistung stimmt. Mal sehen, ob das ganze nach dem 7. August so positiv bleibt)
    @Beron, Was gibt es nach den 7. August? :smile:

  14. #36
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Dann ist Ramadan vorbei

  15. Onderstaande 2 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 juli 2013),Robin ( 8 augustus 2013)

  16. #37
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Natuurlijk was er een beer die melde dat zei niet zo erg goed op de kamer zou zijn ,maar als ik die beer zie dan zou ik dat ook niet zijn als ik op haar hakken zou lopen!!
    Die Info an diesem Abend stammte nicht von mir, aber ich war seinerzeit auch von Violettas Service enttäuscht. Violetta ist nach längeren Pausen immer mal wieder für kurze Zeit im PHG.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  17. #38
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Waar ik bovenstaand verslag van Beron onderschrijf, heb ik me gisteren wel uitstekend vermaakt in de PHG.

    Nu is dat niet in de laatste plaats door Suzie, met wie ik het genoegen had uitgebreid op herhaling van een maand geleden te mogen.

    Vraagje: vroeg in de avond heb ik een kort gesprekje gevoerd met een zwartharige Letse die alleen rondliep en links en rechts een praatje aanknoopte met de ijsberen. Tattoo van Chinees teken op rechterpols, grotere tattoo op rechter onderbeen. Gisteren een leuk kort jurkje aan. Apart gezicht, ik vond het aantrekkelijk. Leeftijd 30-ish. Als ik me goed herinner zei de Souza dat ze ex-theke was.

    Naam volgens mij Christina?
    Is dat wellicht Christina-(Letse)-ex-Margareta-VV ?

  18. #39
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:35
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    Naam volgens mij Christina?
    Is dat wellicht Christina-(Letse)-ex-Margareta-VV ?
    Goed mogelijk, er lopen nu in ieder geval "2 Russische zwartharige vriendinnen" rond beiden ex-Vv en 1 ervan heet Christina. Misschien dat banana het zekerweet want die kende beide dames.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #40
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    Vraagje: vroeg in de avond heb ik een kort gesprekje gevoerd met een zwartharige Letse die alleen rondliep en links en rechts een praatje aanknoopte met de ijsberen. Tattoo van Chinees teken op rechterpols, grotere tattoo op rechter onderbeen. Gisteren een leuk kort jurkje aan. Apart gezicht, ik vond het aantrekkelijk. Leeftijd 30-ish. Als ik me goed herinner zei de Souza dat ze ex-theke was.

    Naam volgens mij Christina?
    Is dat wellicht Christina-(Letse)-ex-Margareta-VV ?
    Yep, dat is haar. Ze is inderdaad Lets en niet Russisch zoals Big denkt.
    Overigens, het Russisch drietal (waar Christina dus niet toe behoort) overgekomen uit VV daarvan hanteert minimaal 1 (en mogelijk alle drie) een sterk afwijkende prijs zoals ze die in Villa ook hanteerden: 100 euro per half uur. Verklaart mogelijk waarom je ze nauwelijks kamergangen ziet maken, ondanks dat twee er prachtig uitzien.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 juli 2013),egon, Dr. Rammler (29 juli 2013)

  21. #41
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Hoe kan een club toestaan dat vrouwen ineens zulke prijzen gaan hanteren, ik had ze afgelopen week ook gespot en tot 23:00 waren ze inderdaad nog met niemand weg geweest en toonden ze ook geen enkele interesse om te kameren.
    Blijf dan lekker weg als je alleen maar mooi loopt te zijn en niets wilt doen....

  22. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 juli 2013),Jansen ( 7 augustus 2013)

  23. #42
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 06:30
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Hoe kan een club toestaan dat vrouwen ineens zulke prijzen gaan hanteren, ik had ze afgelopen week ook gespot en tot 23:00 waren ze inderdaad nog met niemand weg geweest en toonden ze ook geen enkele interesse om te kameren.
    Blijf dan lekker weg als je alleen maar mooi loopt te zijn en niets wilt doen....
    De clubs doen er wel wat aan: deze dames moeten immers gewoon toegang betalen.

    Wij ijsberen kunnen er ook wat aan doen: niet kameren.

    Zo wordt het een duur dagje voor de dames en lost het zichzelf op.

  24. Onderstaande leden hebben Znipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 juli 2013)

  25. #43
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Yep, dat is haar. Ze is inderdaad Lets en niet Russisch zoals Big denkt.
    Overigens, het Russisch drietal (waar Christina dus niet toe behoort) overgekomen uit VV daarvan hanteert minimaal 1 (en mogelijk alle drie) een sterk afwijkende prijs zoals ze die in Villa ook hanteerden: 100 euro per half uur. Verklaart mogelijk waarom je ze nauwelijks kamergangen ziet maken, ondanks dat twee er prachtig uitzien.
    Dan zullen ze "cheap bastard Bluebear" daarmee niet op de kamer krijgen. Blijf lekker mooi doen en ik ga wel met de wat "minder mooie"dame met goede service en redelijke prijzen. Er zal dan ook een goede tip zijn.
    Lekker negeren en links laten liggen. Ga maar ergens anders "golddiggen". Ik blijf minimaal 2 uur op de kamer, dus mijn desbetreffende dame verdient haar centjes wel.

  26. Onderstaande 5 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (29 juli 2013),Boy69 (29 juli 2013),Megaboob (29 juli 2013),Picasso 1 (29 juli 2013),rmjhexe (29 juli 2013)

  27. #44
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:19
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Goed mogelijk, er lopen nu in ieder geval "2 Russische zwartharige vriendinnen" rond beiden ex-Vv en 1 ervan heet Christina. Misschien dat banana het zekerweet want die kende beide dames.

    Die Christina hoort niet bij het vaste russsische/letse groepje. Ze was vorig jaar theke bij PHG. Ze heeft vroeger langer bij VV gewerkt en begin van dit jaar ook nog. Zij hanteert ook de normale prijzen.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  28. Onderstaande 2 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (29 juli 2013),Bluebear (29 juli 2013)

  29. #45
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Die Christina hoort niet bij het vaste russsische/letse groepje. Ze was vorig jaar theke bij PHG. Ze heeft vroeger langer bij VV gewerkt en begin van dit jaar ook nog. Zij hanteert ook de normale prijzen.
    En goede service (tenminste een paar jaar geleden toen ik haar in VV had). Een prima keus deze Christina.

  30. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 juli 2013)

  31. #46
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Gisteren niet Ala B.
    Donderdag was ze er. Naam overigens niet gevraagd, maar weet zeker dat dit de DVP is die we kennen als Ola.

  32. #47
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    De clubs doen er wel wat aan: deze dames moeten immers gewoon toegang betalen.

    Wij ijsberen kunnen er ook wat aan doen: niet kameren.

    Zo wordt het een duur dagje voor de dames en lost het zichzelf op.
    Behalve toegang betalen, dient iemand zich ook aan de regels van het huis te conformeren. Als er dames 100 per half uur mogen vragen, waarom mogen de betere Roemeense dames dan geen 100 per uur betalen of de kwartjeshoeren 25 euro per half uur?

  33. #48
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ma doare in pula Bekijk bericht
    Donderdag was ze er. Naam overigens niet gevraagd, maar weet zeker dat dit de DVP is die we kennen als Ola.
    Oké dan hoop ik ze deze week ook weer te zien jij kent haar ook goed dus zal het wel dat ze donderdag is geherstart haha.

  34. #49
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Oké dan hoop ik ze deze week ook weer te zien jij kent haar ook goed dus zal het wel dat ze donderdag is geherstart haha.
    Ik ken haar vooral van binnen en ook een beetje van buiten. Misschien net een vrije dag ofzo, zal er komende week wel weer zijn denk ik.

  35. #50
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Ich will mich mit Superlativen zurückhalten und vielleicht lässt sich das so schnell nicht wiederholen, aber: Der Sonntag im PHG hat mich an besten Happy Garden Zeiten erinnert.

    Frühstück *** (Rührei, Würstchen, Frikadellen, Pfannkuchen, Obst, Brötchen, 6 verschiedene Fruchtsäfte - Sonntags ist das Frühstück offenbar richtig gut)
    Publikum **** (keine Wodka Gruppen, teils bekannte und angenehme Stammgäste, alles sehr gechilled und nett und nicht zu voll oder zu leer)
    Ambiente **** (Pool bei 30 Grad ist einfach toll, ausreichend freie Liegen und Sitzmöglichkeiten, abend am beleuchteten Pool liegen ist Urlaubsfeeling pur)
    Fußball * (Gladbach blamiert sich gegen Darmstadt, tagsüber kann man auf dem Projektor nix erkennen und der Projektor hat ne Macke - hässlicher Streifen durchzieht das Bild)
    Girls ***** (4 Optik Hammer - verteilt auf Deutschland, Russland, Polen und Rumänien und auch sonst nicht schlecht. Nicht überragend viele Frauen anwesend, aber fast die Hälfte davon kämen für mich an diesem Tag sogar in Frage. Nachdem sie am Samstag Party gemacht haben, hatten sie am Sonntag auch kein Interesse mehr an Alkohol und dafür mehr an Geselligkeit. Keinen einzigen Wodka Red Bull Tisch bis 24 Uhr gesichtet.
    Meine Wahl viel auf eine Dame der Russland Fraktion. Sie wirkte am wenigsten kommunikativ, ziemlich kaputt vom Samstag und in punkto Optik, Style und Benehmen wie ein Supermodel auf der Yacht von David Coulthard. Einfach interessanter als die anderen. Eine Schönheit der ganz besonderen Art. Ich rechnete trotz netter Flirtaktion mit einem Flop. Es kam anders. Mehr geht eigentlich nicht. Quasi die Heynckes Triple Meisterschaft im Sex. Nur: Das kann man wohl so nicht wiederholen.)
    Essen ** (kein Grillen, nicht sehr gelungenes Buffet mit Fisch und fettigem Fleisch und Hühnerpampe - eindeutig nicht vom Metzger, die zwei Punkte sind für die Hamburger am Abend)
    Masseur * (20 Minuten kostenlose Massage am Sonntag. Eigentlich super. Kann ich aber keinem empfehlen. Der anwesende Masseur fragte NICHT nach gesundheitlichen Einschränkungen, massiert wild auf den Knochen rum und drückte am Ende gefährlich das Rückrat nach unten - gefährlich, nicht sehr angenehm und auch sonst sehr fragwürdig. Ich wollte eigentlich schon nach 5 Minuten abbrechen)
    Sonstiges ** (diesmal KEINE Ermäßigungskarte bekommen - hmmm - in anderen Clubs ist man da viele großzügiger. Ne Sommeraktion oder dauerhafte Happy Hour fehlt! 60 Euro fürs Happy finde ich trotz allem happig)

  36. Onderstaande 8 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 augustus 2013),Bluebear ( 5 augustus 2013),Don Rudo ( 5 augustus 2013),Larry ( 5 augustus 2013),Manni1A ( 7 augustus 2013),Megaboob ( 6 augustus 2013),Robin ( 8 augustus 2013),Willi69 ( 5 augustus 2013)

 

 
Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60