Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Beitrag Cuba Havana / Varadero 2014

    Sinds een paar dagen terug uit Cuba tijd dus voor een klein reis verslag, ten eerste waarom Cuba nou ten eerste ik wil ook eens iets anders als Azië gezien hebben. En een andere goede reden is dat ik behalve van Aziatische vrouwen ook wel van Latina's en donkere parels houd en het land nu nog een unieke plaats op deze aarde is en ik dat graag nog in de huidige vorm gezien wou hebben. Was het puur alleen voor een sex vakantie dan had ik waarschijnlijk eerder de DR en Brazilië gekozen want dat Cuba een stuk minder makkelijk is wist ik op voorhand al.

    Maar goed ik vloog dus een tijdje geleden met toeristen airline arke fly tussen de all-inclusive en backpackers solo naar Varadero vanaf Schiphol. Waarom Varadero daar is namelijk bijna geen jinetera ( cubaans voor puta ) te vinden nou omdat de tickets naar Varadero een stukje goedkoper zijn als rechtstreeks naar Havana. Maar eenmaal geland op Cubaanse bodem lokale tijd zo rond 19.00 uur vertrok ik direct met de taxi richting Havana dat een slordige 120 km verder ligt, zo een ritje in een privé taxi de enige mogelijkheid rond deze tijd kost 90 cuc oftewel Cubaanse toeristen dollars die ongeveer een zelfde koers hebben als de US dollar. De weg van Varadero naar Havana is in een prachtige omgeving alleen valt in het donker minder te genieten aangezien er langs de hele weg nergens verlichting is.

    Eenmaal aangekomen in Havana kwam ik over de bekende malecon aan bij mijn hotel het presidente, een voor Cubaans begrip luxe hotel met een klassieke inrichting voor ons een goed 3 sterren hotel. Er stonden op het terras voor de lobby een paar bloedmooie donkere zangeressen op te treden ik moest me al inhouden. Na de check-inn zo rond 21.00 nog even een drankje in de lobby gedaan maja door het tijd verschil ben je erg moe lokale tijd was misschien 21.00 uur in Nederland was het al midden in de nacht en had een lange reis erop zitten. Dus besloten die avond vroeg en zonder op stap te gaan naar bed toe en uitgerust aan de morgen beginnen, vroeg naar bed lukte wel echter slaap vatten was moeilijk het hotel is vrij oud en dus vrij gehorig dus met maar weinig slaap aan de volgende dag begonnen.

    Dag 2.

    Voornamelijk in de ochtend een ritje door de omgeving maken een stukje lopen en aan het zwembad liggen. Zo rond de avond word het dan nu toch echt tijd een dame te gaan zoeken voor wat vertier nu is prostitutie in Cuba echt verboden dus niet toegestaan maar eigenlijk verboden zoals in thailand dus dat bepaalde zaken iets lastiger zouden gaan verwachte ik al.

    Maar als ervaren hoerenloper wist ik al dat er toch altijd veel mogelijk is in dit soort arme landen en veel disco's gelijk staan aan hoeren tenten en ik had toevallig een paar goede namen. rond 21.00 vertrok ik richting casa de la musica dat lag volgens de taxi chauffeur een buitenwijk van Havana naast een andere disco echter was het dus een echte disco dus toen ik aan kwam gingen beide tenten pas na 23.00 open er kwamen nog twee toeristen aan die daar dus ook geen rekening mee hadden gehouden. Nou waarschuwde mijn chauffeur bij het afrekenen me al duw je geld goed weg, ik snapte al snel waarom de omgeving deed voor Havana zeer louche aan en lag een stuk buiten het centrum en toeristen gebieden de portiers maakte een zeer norse indruk buiten zaten de nodige puta's te wachten op klandizie omgeven door tal rare Cubaanse figuren en taxi chauffeurs. Toen duidelijk werd dat ik hier nog lang niet naar binnen kon en een kort gesprek met een puta die me niet echt zinde besloten een taxi te pakken.

    De chauffeur sprak in tegenstelling tot andere chauffeurs geen woord Engels en had een nogal louche uitstraling ik dacht in een van de nette taxi's te stappen maar we moesten dus een of ander wrak in zonder plaatwerk meer op de deuren een classico noemde hij het de grootste schroothoop waar ik ooit in gezeten heb leek er meer op. Ook trok hij bij vertrek het bordje taxi van het dak. Ik sommeerde hem richting hotel nacional te gaan een van de meest befaamde hotel van Havana dat deed hij ook keurig dat wel. Toch was dit uitstapje een van deenige tijdens mijn hele vakantie waarbij ik me redelijk onveilig voelde. Maar goed het was dus rond 21.30 inmiddels en nog geen disco open of een puta gezien die ik kon aanspreken nu spreek ik alleen viva palma mallorca Spaans iets wat een hoeren snoeren vakantie in Cuba er ook niet makkelijk op maakt.

    Uiteindelijk een disco gevonden die om 22.00 open ging ik was als een van de eerste binnen samen met een aantal dames die onmiskenbaar jinetera waren echter dit waren niet echt jagers en ik vond ze wat tegen vallen. Het werd drukker en drukker in disco er kwamen jinetera's binnen met hun vriendjes of groepjes met 1 pooier achtig figuur die me nog eens zijn dames kwam aan prijzen. Maar al met al het was mijn ding daar niet er was een spel aan de hand en ik snapte het niet naar de nodige drankjes in een coconut taxi gestapt dat is een Cubaanse tuk tuk in de vorm van een cocosnoot waar je eigenlijk net als bij een tuk tuk altijd te veel moet betalen.
    De chauffeur had zijn vriendin bij zich aangezien ik alleen was had hij nog ruimte en ik hem verteld dat ik een disco zocht en wel eentje met veel jinetera's hij begon bij het hotel nacional weg te rijden maar uit de richting van het centrum waar zouden we nu weer terecht komen. De eerste disco samen met de chauffeur naar binnen een waardeloze disco met bijna alleen kerels nee dit word hem niet zei hij zelf al. op naar de volgende een van de buitenkant dood gebouw met op de 3e verdieping een disco hier een aantal dames nou ja proberen maar. Uiteindelijk de coconut driver natuurlijk weer te veel betaald de entree van rond de 5 cuc voldaan. in een soort aparte ruimte met een lint afgezet terecht gekomen hier zaten nogal veel Cubaanse dames en die waren er niet alleen om te dansen.

    Ik kwam een leuke melk chocolade surprise tegen die enkel Spaans sprak maar er was wel iet van een klik ondanks de taal barriere en na kort wat dansen een drankje kwamen we al snel tot zaken 50 cuc voor de nacht alleen waar moesten we naar toe. dacht eerst dat we naar haar appartment konden en haar vriendin weg zou blijven die nacht voor paar cuc extra. Inmiddels een taxi geregeld want er stond er geen buiten maar wat bleek de haar appartement optie was niet mogelijk dus we moesten naar mijn hotel presidente oke rijd maar naar presidente gaf ik de chauffeur door die me weer bezeikte met de rit prijs 20 cuc voor 4 minuten in een taxi na zeiken werd het 15 cuc maar betaald en de lobby binnen daar werd ik al opgewacht door het personeel. De dame mocht mee maar eerst 40 cuc achter laten aan de receptie het zal wel hier heb je ze en naar de kamer.

    Van deze dame waarvan ik de naam niet meer weet kreeg ik dus geen spijt een geile top dame met wie ik door de nacht een aantal keer sex heb gehad in diverse standen. Echter op het einde van de nacht voelde ze zich niet lekker ze vertelde me vanalles en nog wat in het Spaans maar ik begreep er bijna niks van rond een uur of 7 vroeg ze of ze kon gaan wegens de pijn in haar buik ik had een leuke nacht met haar beleef dus dat was goed uiteindelijk 60 cuc betaald en dacht dat ze het koud had dus een oud D&G jasje cadeau gegeven ze vroeg me volgens mij nog of ik binnenkort weer langs kwam en vertrok dus in de vroege ochtend.

    Dag 3

    Die begon dus vroeg en ik was kapot die nacht bijna niks geslapen dus als een zombie aan het ontbijt hierna oud Havana in gegaan voor de bekende toeristen rituelen waarbij ik dus eerst in elke valkuil stapte die zo een grote vreemde stad altijd te bieden heeft voor toeristen.
    Kwam wel al een donkere dame naar me toe met een boek onder haar armen met haar telefoon nr. en als ik zin had in een massage jajaja we weten allemaal wel wat zei wilde geld in ruil voor sex maar het was nog vroeg dus besloot te wachten. Die middag weer zwemmen de toeristen rituelen gewoon vakantie dus.

    Maar rond een uur of 8 die avond weer Havana Vieja oftwel het oude centrum van Havana in de buurt waar veel horeca is. om de 80 meter werd ik wel gestopt door iemand die je alles kon aanbieden van dames tot weed of een beetje coke allemaal stiekum maar geen probleem in Havana. Ik hapte 2 keer de eerste keer werd me een donkere meid aangeboden en bijna door mijn strot geduwd tot 2x toe maar besloot niet te happen natuurlijk betaal je wel weer voor drankjes en de hele zooi en moeten ze foor hebben voor van alles en nog wat life in Cuba is hard blaba. De andere keer werd me de barvrouw van een private bar/restaurant me aangeboden maar sloeg ook dit aanbod af.

    Zo rond 11 uur had ik het wel gezien in Havana bar street en vroeg de chauffeur van een mooie oldtimer taxi me naar casa de la musica te brengen. Die had al snel in de gaten wat ik zocht ondanks dat ik geen Spaans spreek dus bij aankomst bij een grote disco meer in het centrum van Havana die schijnbaar ook casa de la musica heet stond er zowat al een dame naast mij taxi te wachten met haar vriend of pooier. heb de zaak eerst beetje afgekapt en ben in de rij gaan staan van de disco waar ook genoeg puta's stonden te wachten voor de tent open ging. Echter kwam ik nu bijna niet meer van het blonde meisje van de chauffeur af nou ja eenmaal binnen zag ik genoeg lekkers maar onze blondine bleef maar plakken en ze sprak dus bijna geen Engels wat weer de nodige problemen op leverde uiteindelijk een deal gesloten met haar voor 60 cuc toen het volgende theater ze moest een taxi hebben haar vriendje ze probeerde te bellen en te bellen uiteindelijk was de zaak geregeld en wie stonden daar weer onze eerdere taxi chauffeur samen met haar vriend. Ze wilde naar een casa particular maar aangezien ik in een hotel verbleef moest dat dus een locatie van hun worden naar een tijdje rijden aangekomen bij een huis. Ik en de dame stapte uit en de auto bleef wachten een vreemde kerel deed open en moest al snel 20 cuc voor een uurtje een kamer te huren betalen. Het geheel voelde niet echt relaxed uiteindelijk nog wel redelijk goede sex gehad met onze 19 jarige schat maar op het einde moest ze alweer 10 cuc hebben voor taxi zei ze. Oke nou dat was dus voor haar taxi want ze verdween te voet met haar vriend in de Cubaanse nacht en de oldtimer chauffeur die zeker een graantje van het geheel zal mee pikken stond alweer op mij te wachten terug naar het hotel maar om nu te zeggen dat ik echt van de sex en de rest genoten heb niet echt dus.

    Dag 4

    Alweer weinig geslapen en ik heb hotel preisdente maar voor een paar nachten geboekt en heb besloten het maar zelf voor een casa particular in te ruilen een stuk makkelijker en goedkoper ivm. de puta's. Een leuke casa gevonden op 150 meter van het hotel dus kan in de avonden nog even rustig langs om wifi te kopen veel dingen zijn in Cuba niet zo standaard als in de rest van de wereld en een van die dingen is internet het is bijna nergens te krijgen behalve in betere hotels en een uur wifi kost 4.50 cuc per uur met een maximum van 4 uur per persoon.
    Maar goed eerst weer wat de stad verkend gegeten en daarna weer richting hotel nacional het is al wat later als maar moet nog een uurtje zien te over bruggen en wil daar kijken voor een leuk gesloten iets want er staat een gemene koude wind. Ik word door een soort proper aangehouden voor de tweede keer hij raad me een leuke tent aan uiteraard loopt hij wel weer even mee om het te laten zien het is zo een plaats waar je wederom anders bijna niet terecht komt. En hij blijft ook even zitten voor een gesprekje ik bestel een mojito en hij dus ook uiteraard betaal ik weer, het gesprek gaat al weer snel over wiet, en puta's hij weet me toch niet een geweldig mooie meid wat ik hem dus al vertelde was dat ik over inmiddels een half uur naar een andere disco ga die waar ik mijn eerste meid heeft opgepikt. Echter ik moest eerst die superbabe zien geheel vrij blijvend en weg was hij al, inmiddels breekt er in de bar ruzie uit tussen twee Cubanen die nog net opgelost word en daar komt de super babe binnen alleen jammer dat ik har niet zo super vind. Ik haar dit duidelijk gemaakt en ook zij vraagt om drankje maar naar een aantal dagen Cuba blijf ik niet sinterklaas spelen jammer dus ik wil de rekening. En wat blijkt weer word ik genaaid 18 cuc voor 2 mojito's wat in Cuba dus absurd is zeker voor zo een lelijke afgelegen bar maja betalen maar.

    En zonder veel woorden aan de proper en zijn puta vuil te maken weg wezen naar de disco waar ik mijn eerste topper heb opgehaald in de hoop dat zei er weer is. Het is inmiddels 23.00 geweest en ik arriveer op de verdieping echter geen disco maar een flamenco avond met toeristen en een enkele dame die raadsel achtig voor zich uit kijkt ik neem een biertje en ga hier dus zo echt pleite. Eenmaal buiten spreekt een redelijk leuke Cubaanse me meteen aan een jinetera dat merk ik direct ze heeft voor mij wel wat dus spreek meteen een prijs met haar af 70 cuc en de volgende middag blijft ze ook bij me en gaan we naar playa del este. Maar eerst nog even wat drinken ik ben nog veel te nuchter en moet de vieze smaak van 18 cuc voor 2 mojito nog eerst weg spoelen met alcohol.

    Ik laat de chauffeur naar een kleine disco in de straat van mijn casa rijden slechts 3 cuc entree en bijna alleen Cubanen binnen, de drank is er vele malen goedkoper als in de meeste andere disco's maar er zitten ook bijna geen echte jinetera's die me normaal wel zouden opvallen dit is dus gewoon meer een locale uitgan gelegenheid met gewone prijzen en dat bevalt me zeer goed leuke muziek vanalles wat en de cuba libre vliegt erin bij mij. naar een tijdje fijn 80 meter gelopen naar mijn casa en lekker flink liggen neuken met Alisa de naam of nickname van de Cubaanse.

    Dag 5

    Alisa mag blijven en we gaan samen naar playa del este een strand vlakbij Havana stad echter kost me dit nog altijd 50 cuc retour aan een illegale taxi Cuba is mooi maar niet goedkoop of makkelijk zoveel mogen dus al duidelijk zijn. De kerel blijft een beetje op het strand bij ons hangen bij zijn auto. Ik eet nog even wat met haar en we gaan weer terug er staat een te koude wind om lekker aan het strand te kunnen liggen.

    Ik besluit dat Alisa nog een nacht mag blijven ik handel verder samen met haar nog wat zaakjes af echter word wel weer duidelijk hoe lastig Cuba en het verhaal toerist/jinetera is want in de regio van Havana vieja is de dame zeer op haar ongemak wat als de politie ons samen ziet dat betekend voor haar een probleem niet voor mij.
    Nou ja uiteindelijk terug meer richting vedado is ze meer op haar gemak, we gaan samen wat eten en zei moet daarna een half uurtje iets doen ik had haar al 70 cuc gegeven maar ze wilde die van vandaag ook al hebben net als gisteren en ze had me gek gemaakt voor 30 cuc fooi die gaf ik haar dus ook wegens de goede zorgen van die dag. Echter toen ik even weer in hotel presidente was en zei weg ging begon het gebedel alweer voor 5 cuc voor een nieuwe telefoonkaart, nee dus je hebt net al bovenop de 2x 70 cuc nog eens 30 fooi gekregen oke dat was goed. De rest van de avond voerden we weinig uit ik vond het uiteindelijk wel goed want was moe van al die wilde en slapeloze nachten. Nog 1x flink neuken en rond een uur of 11 zijn we gaan slapen.

    Dag 6

    De volgende ochtend begint het gezeur om geld of een t-shirt en en en en weer opnieuw life in Cuba is hard maar ik ben wel klaar met het verhaal je bent betaald je hebt extra gehad basta en je mag gaan. Ze wil persé wel nog mijn telefoon nr. nou ze krijgt een vals nummer in dat gebedel heb ik dus geen zin verder mag ze 2 ouwe broeken van me hebben en de zeep die in de badkamer staat en weg was ze.
    Ik ga nog even Havana vieja in om een hotel en transport naar Varadero te regelen dat lukt uiteindelijk ook nog redelijk makkelijk via een agency.

    Dus mijn laatste nacht Havana ik vertrek rond een uur of 10 wederom richting hotel nacional echter het is door de koude wind weer fris buiten dus daarna maar een mojito pakken bij hotel capri in de binnen bar en een wifi kaartje. Naast hotel capri ligt de eveneens bekende Salon Roja een grote disco met de naam jinetera magneet te zijn, nou dat viel dus tegen die avond een dure disco qua grote meer zoals de casa de la musica van Havana centrum maar veel dames die zonder meer jinetera waren hadden al gezelschap en vond de rest tegen vallen. uiteindelijk een gesprek met een dame die redelijk Engels sprak maar haar uiterlijk was voor mij niet voldoende Cubaanse standaardprijs van 90 cuc te betalen ook 70 vond ik haar niet waard. Ik wilde het deze avond niet te laat maken ivm. mijn vroege vertrek de volgende ochtend naar Varadero dus besloot de club te verlaten.

    Uiteindelijk in een andere disco terecht gekomen die van de eerste avond hier werden me net als toen door een paar pooiers weer wat dames aangeboden maar niet naar mijn zin. Het werd al weer snel later en uiteindelijk koppelde het bar personeel me wat me nog kende van de eerdere avond en de fijne tips die ik gaf me aan een donkere dame die in alle toonaarde ontkende een puta te zijn maar bij gingen alle alarm bellen rinkelen. Maar goed naar haar een drankje gegeven te hebben kwam ze wel al mee naar mijn casa maar ze was geen puta. Het was een beetje een aparte meid ik heb haar even snel gepakt en en zo kon daarna gaan ik vertelde dat ik in de ochtend vroeg op moest. maar iets klopt dus niet ze was geen puta ze had niks gejat, ze had me ook niet gedrogeerd en wilde nu wel weer gewoon weg. Snel kwam de aap uit de mouw we hadden het dan wel niet over geld gehad en zei was geen puta maar vroeg me nu wel hoeveel ik haar wou geven nou hier heb je 50 cuc voor een vluggertje. En weg was ze het was inmiddels toch weer bijna 3 uur in de nacht. maar naar 30 seconden werd op mijn deur geklopt het was mijn donkere vriendin weer die dus naar eigen zeggen geen puta was maar wel 50 cuc heeft gekregen voor nog even 10 cuc voor de taxi pff nou hier heb je ze en tot ziens he.

    Dag 7

    Ik vertrek richting het toeristen oord Varadero mooi maar niks te beleven op het gebied van dames je moet een auto hebben om naar omliggende plaatsen te gaan want de politie heeft Varadero in zijn macht en jinetera's of puta's hoe je ze ook wil noemen worden in deze family zone niet toe gelaten. Of een taxi nemen maar de taxi retour kost je al rond de 50 cuc voor de plaats die het kortste bij is een dame zou hier wel maar 30 cuc kosten maar dan drink je nog wat en wie kan tellen weet dat een korte avond je dan minimaal 100 cuc gaat kosten. Ik heb bedankt en heb nog even wat gerust hier in de all-inn hotels tussen de olga's en iwans en jan en annie's van deze wereld.

    Is Cuba een land voor de hoerenloper? er zijn zeker veel mogelijkheden in Havana, in Varadero zijn deze minimaal de andere kant van het eiland ken ik niet en ligt meer als 600 km verderop dus niet in de buurt maar daar moet het wel nog iets meer mogelijk zijn als in Havana en goedkoper.
    Echter had de tijd niet om dit te combineren en wilde Havana graag ook als stad zien echter trap je eerst wel in iedere valkuil die zo een stad heeft er is maar weinig informatie te vinden vind ik en dat is jammer.

    Verder is Cuba niet goedkoop als de meeste landen in Azië voor mij was meer als 200 euro op een dag in Havana geen uitzondering dat is dus exclusief hotel en vliegreis enkel vertier en puta's. Maar had ik Cuba gemist willen hebben absoluut niet het is een uniek land maar als je alleen voor hoeren en snoeren gaat kun je beter andere landen uit kiezen al is er wel genoeg mogelijk als je weet hoe het werkt.

    Ik ga maar weer hard sparen voor de volgende reis die denk ik richting Indonesië en de Filipijnen zal gaan adios.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 7 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 november 2014),Bluebear (10 november 2014),laplagne (12 november 2014),lustman (11 november 2014),Megaboob (10 november 2014),piranha (10 november 2014),T&A Addict (10 november 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Het Oosten van Cuba ( Las Tunas - Holguin) en tevens armste deel van Cuba heeft een zeer goed aanbod. Wat jij voor 1 avond neertelt in Havana is in Holguin goed voor 4 of 5 nachten. Taxi chauffeurs denken nog in bedragen van 2 of 3 Cuc voor een niet te lange rit. Er zijn toprestaurants waar je voor 15 tot 20 cuc voor 2 personen heel goed uit eten kan incl. een alcoholisch drankje. Casa particular vind je van 15 tot 25 cuc. In Holguin is het zer goed vertoeven maar het leven is wel wat langzamer dan in het mondaine Havana. jmtc


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

  4. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Het Oosten van Cuba ( Las Tunas - Holguin) en tevens armste deel van Cuba heeft een zeer goed aanbod. Wat jij voor 1 avond neertelt in Havana is in Holguin goed voor 4 of 5 nachten. Taxi chauffeurs denken nog in bedragen van 2 of 3 Cuc voor een niet te lange rit. Er zijn toprestaurants waar je voor 15 tot 20 cuc voor 2 personen heel goed uit eten kan incl. een alcoholisch drankje. Casa particular vind je van 15 tot 25 cuc. In Holguin is het zer goed vertoeven maar het leven is wel wat langzamer dan in het mondaine Havana. jmtc


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
    Het wordt tijd dat ik een keer met je mee ga dan houd ik de laatste dag nog geld over .

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60