Pagina 5 van 33 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 802
  1. #101
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Eindelijk een paar recensies zoals ze normaliter over andere clubs te lezen zijn.Ik weet nu een beetje wat men van deze club kan verwachten.Desondanks denk ik dat deze club niet gauw iets voor mij gaat worden(prijsstelling e.d),maar blijf met interesse dit topic volgen,en de ontwikkelingen in de gaten houden.

  2. #102
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Zit het bier ook bij de prijs in???
    Nein!

    Hey, wenn es dir um das Bier geht - kauf dir eine Kiste und setz dich vor den Fernseher!

    Gruß
    aquarius

    PS. Nicht böse gemeint, aber wenn jemand VOR den 'wesentlichen' Dingen eines Club-Besuchs nach kostenlosem Alkohol fragt ...
    Laatst gewijzigd door aquarius; 27 november 2014 om 01:15

  3. Onderstaande leden hebben aquarius bedankt voor deze bijdrage:

    Hemaworst (27 november 2014)

  4. #103
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NieuwTeddyBeertje Bekijk bericht
    op jouw strippenkaart
    Zo zo, daar zijn die Hollanders met die strippenkaarten gebleven dus .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #104
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:11
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30

    Benieuwd naar hoe je de club ervaren hebt!
    Dit laat ik graag aan Iamlonely over aangezien hij een veel betere schrijver is dan ik, maar misschien had ie teveel wodka op, maar dan hoor ik het wel van hem
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 december 2014 om 14:02
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  6. #105
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Zal vana rapporteren!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  7. Onderstaande leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah ( 8 december 2014)

  8. #106
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard FKK Club Oceans, Düsseldorf-Rath, Algemeen

    Düsseldorf, 28 november 2014

    Reeds op maandag rinkelde mijn telefoon en klonk aan de andere kant van de lijn de opgewonden stem van Riccardo Banana!
    Jong, vrijdag gaan we naar Oceans goade mee? Ik zag het wel zitten, Oceans het nieuwe paradijs ten minste zo wordt ons voorgespiegeld en ik wou het maar al te graag eens zien! De planning zou nog een keer veranderen, maar door de speling van het lot en het verzetten van wat verplichtingen naar zaterdagmorgen stond ik dan toch vrijdagmiddag bij Banana voor de deur!

    Het was al weer even geleden dat we samen op pad waren en onderweg praten we nog even bij. Zaterdag zou de verjaardag van Boy69 in Living Room plaats vinden ook een must do zo waren wij het al snel eens. De weg naar Düsseldorf verliep vlotjes, even sloeg mij nog de schrik om het hart door een verwarde advocaat die van mening was dat de Banaan hem niet de juiste stukken had toegestuurd. Het zal toch niet dat we rechtsomkeert moeten maken schoot het even door mijn kop, maar de Banaan leidde hem feilloos om de tuin en zo konden wij onze weg vervolgen. Rond kwart over drie reden we de opvallend lege parkeerplaats van Oceans op. Er stonden wel drie auto's met een NL kenteken en daarmee hadden wij de overhand en werd onze VOC mentaliteit maar weer eens bewezen!

    Opgewonden als twee kleine kinderen op pakjesavond begaven wij ons naar de deur waar al direct één van de thekes naar buiten kwam gerend. Even verwachten ik een emotionele omhelzing, waarbij de theke in tranen zou uitbarsten en door het snikken zou roepen Entlich jungs euch seid da, wir haben schon so lange auf euch gewartet! De harde werkelijkheid was dat ze ons straal voorbij liep, wij voor de balie stonden en de assistent theke van dienst melde dat wij even moeten wachten op de blonde schoonheid die ons straal voorbij liep onder het motto twee weten meer dan één denk ik.
    Wij werden gevraagd of het de eerste keer was, waarop wij bevestigend antwoordde. Hierop werd ons nog wel verteld waar de ingang naar de lockerruimte zich bevond maar van een charmante rondleiding door een van de thekes of een engeltje was geen sprake.

    De lockerruimte is ruim en schoon, over de lengte bevind zich een spiegelwand waarvoor standaard verzorgingsproducten zoals gel, deo en bodylotion.
    De kastjes werken met een code zoals een safe in de meeste hotelkamers wereldwijd. Je doet je spullen erin en tikt een door jou gekozen vier cijferige code in waarna je op # drukt. Wel zaak is om even goed naar het nummer van je locker te kijken zeker als je als doorgewinterde ijsbeer gewend bent aan bandjes of sleutels met een nummer erop. Vanuit de lockerruimte bevind zich links van je een grote douchecel met een paar prima regendouches en goed regelbare temperatuur. Verder is er nog een toiletgroep en bevinden zich in de gang naar het grotere paradijs kleinere lockers voor zaken zoals telefoon, autosleutels en keiharde cash. De badslippers worden hier weinig respectvol door elkaar op een hoop geflikkerd en het doet een beetje denken aan de uitverkoop bij de Schoenenreus! Via een glazen deur krijg je dan toegang tot het heilige der heilige de hoofdruimte van Oceans.

    De binnenruimte is groot en doet aan een bedrijfshal denken al is er veel moeite gedaan dit idee uit te wissen. De linkerkant is voorzien van lederen banken en via een verhoging verdeeld in 2 niveau's. Via deze banken heb je zicht op een podium en een bar waaraan luxe rode barkrukken plaats bieden aan mensen die aan de bar willen hangen. De barkrukken zijn eigenlijk meer een soort stoelen op een stokje door hun hoge zijkanten en bieden daarom weinig ruimte voor handtastelijkheden. Wat verder opvalt is dat de banken zijde erg donker gehouden wordt, maar de reden daarvoor laat zich raden. Rechts achter de bar is het restaurant. Het is te hopen dat met 35 stoelen verdeeld over 8 tafels er nooit 200 vrouwen komen te werken anders vrees ik Afrikaanse voedselkonvooi toestanden.

    De aankleding van het restaurant gedeelte en keuken is van Spaans wegrestaurant niveau en zeker niks bijzonders. Volgens mij een gemiste kans, maar wie ben ik!? Ik had een mooie open keuken gemaakt en wat luxere zetels en tafels. Wat verder opvalt is dat de menukaart geprint is op een velletje papier en er met een pen aangegeven wordt wat je kan kiezen van de 8 gerechten waren er deze avond vier beschikbaar.
    Beetje mager voor zo'n exclusieve club ons moeder kookt met kerst nog meer gerechten dus dat zal dan ook wel een sterrenchef zijn!
    Ik ging voor de Rumpsteak met frietjes, salade en mayo a 25 euro. Prima bord eten op restaurant niveau dus daar was verder weinig van te zeggen!

    Achter de bar rechts bevind zich de kino en staan in een uitham nog 3 gokkasten waarvan de uitbetalingsfunctie haperde door een poging tot inbraak zo werd ons verteld. Via een soort van loze tussenruimte bereik je het relax gedeelte van Oceans. Hier bevind zich een hamam, stoombad, sauna, douches, toiletten, massageruimtes en een salzgrotte die later op de avond dienst doet als slaapzaal, maar daarover later meer. De line-up bestond in de middag vooral uit weinig bijzonders roemeense b-keuze. Vele bekende gezichten gespot uit diverse clubs al bestaat circa 30 % uit oude happy meuk! Een enkele stunner of optic en een alleraardigst Duits natuurgeil mokkel, maar daar was toch echt eerst de nodige alcohol voor nodig om er iets van schoonheid in proberen te vinden.
    Dhr. N. kwam ons ook vergezellen en deze arriveerde rond de klok van zes uur. Wij besloten plaats te nemen op de banken en kregen gezelschap van een ex happy dame die in de middag zo vriendelijk was om mij en Banaan een beetje rond te leiden.

    Van de net zo goedkoop uitziende drankkaart als de menukaart lieten wij een fles wodka aanrukken en zetten het bij het zien van zoveel troosteloosheid op een zuipen. Ik vind het überhaupt bewonderenswaardig dat je het lef hebt een fles champagne van 15.000 euro op een goedkoop huis, tuin en keuken printertje gefabriceerd rood stuk papier te zetten maar dat zal wel de graficus in mij zijn. De eerste fles wodka was bijna soldaat gemaakt door ons toen ik gezelschap kreeg van een Griekse. We babbelden even ten minste ik deed een poging tot, want de eerste paar letters waren nog maar net uit mijn smoelwerk gevallen toen de sleutelvraag al werd gesteld. Ik bedankte beleef voor de eer en kreeg een grote smoel van mevrouw als antwoord.

    Zo dat gaat lekker doe nog maar een fles wodka dan! We babbelden gezellig verder en het was eigenlijk veel te lang geleden dat ik met deze twee goedzakken nog op pad was. Ook de tweede fles was zo op bij de smakelijke anekdotes en verhalen van de afgelopen twee maanden en er werd heel wat afgelachen. Ook de oerlelijke Duitse kwam even pols hoogte nemen en was door een kleine halve liter wodka veranderd in een aantrekkelijke schoonheid. Ik wist niet hoe rap ik haar op pad moest sturen om een sleutel te gaan halen. We belanden uiteindelijke op de spiegelkamer en geloof me vrienden dat valt nog niet mee als je gezopen hebt. Ik zag me zelf oneindig allerlei fratsen uithalen terwijl ondertussen op ned. 3 Professor Robbert Dijkgraaf een lezing gaf over het oneindige kan het nog gekker? Ik naaide me helemaal dol met deze nymfo waarbij ze me in goedkope veel gevrij op de alpenwei taal aanmoedigde. Ooh ya fick meins fotze und gib mir dein saft waren kreten die mij om de oren vlogen tot het point of no return.

    Ik nam een douche en was nog net op tijd het laatste restje uit de 2e fles Wodka te delen. De line-up was nog zeer matig, maar zo rond een uur of half tien zou het beter worden. We hadden alle tijd en als een stel nerveuze kinderen op pakjesavond wouden wij bijna de eerste sinterklaasliedjes aanheffen! Wat zou er nog allemaal komen vanavond het Sinterklaasje kom maar binnen met je stroopwafelpiet was al bijna ingezet toen prompt een verkleed figuur met een bordje chocolaatjes voor ons stond! Het bleek cultfiguur Bert te zijn in hoogst eigen persoon, het aftandse pak wat hij droeg hoeft niet bij de kledinginzameling want geloof me daar gaat geen hond in rondlopen! Zelfs een verdwaalde afrikaan in Noord-Duitsland heeft het nog liever koud dan gezien te worden in deze bonte kermis! Beleefd namen wij een chocolaatje en zongen onverstoorbaar verder met zie ginds komt de stoomboot uit Roemenië weer aan en daar wordt aan de klit geklopt!

    Rond half tien begon de eerste show op het podium best een leuke vinding,een paar shows opgevoerd door de dames! De meeste wijven die her en der ter wereld optreden in dansshows zijn onbereikbaar, maar deze kun je voor 50 euro gewoon een veeg uit de pan geven. Jammer was alleen dat de Griekse deelnam in de show en mij een paar valse blikken toewierp! We bestelden nog een flesje Wodka en ik belandde nog op de kamer met een blonde milf, maar de herinneringen daaraan zijn flitsen die hier onmogelijk recht kunnen doen aan enige vorm van realiteit ben ik bang! Beter werd de line-up nooit het zou bij ongeveer 50 dames blijven hoe hard, vals en schor wij ook bleven zingen. Het niveau gemiddeld genomen is niet beter dan de ons al bekende clubs een enkele stunner en wat tweede keuze.

    Terug van mijn tweede kamer viel ik in een diepe slaap in de sofa en dhr. N. overkwam hetzelfde lot. Het moet een prachtig beeld geweest zijn begreep ik van de banaan. Ja jongen we zijn niet allemaal zondagskinderen en het klootjesvolk is wel eens moe na een hele week werken. Ik werd bruut gewekt door een slanke blondine die op me aan het rijden was die iets schreeuwde van nicht schlafen! Zelfs mijn wekker maakt niet zoveel kabaal als dit mokkel en een beetje verdwaasd stond ik op. Ik droeg mijn vermoeide botten richting salzgrotte en viel op het eerste bed om weer verder te slapen. Gaat het een beetje meneer dröge was zeer toepasselijk geweest. Rond kwart voor zes werd ik wakker en keek om me heen.

    Waar was ik? Oh ja verrekt Oceans ik keek eens om me heen en zag verschillende beertjes en hertjes in een diepe slaap waardoor de salzgrotte een soort jeugdherberg slaapzaal geworden was! Ik stond op en nam een douche, het zal toch niet dat die twee al vertrokken zijn dacht ik. Terug in de bar hoorde ik en jong? Gelukkig ze zijn er nog in het ISA was een kamer gereserveerd, maar ik had zaterdag nou echt een paar verplichtingen. Dhr. N en Banaan vertrokken naar het ISA in Kaarst en Iamlonely begon eenzaam aan de lange weg naar huis. Kwart over zeven s'ochtends begon ik en het zou een lange dag worden, waardoor ik helaas de puf niet meer had boy69 de hand te gaan schudden! Gelukkig kon ik dit zondag in Living Room met hem goedmaken!

    Conclusie: Moeten ijsbeertjes die al een paar winters doorstaan hebben naar Oceans? Persoonlijk ben ik op dit moment van mening van niet!

    De club heeft nog tijd nodig, voor de luxe uitstraling die ze pretenderen zijn er nog wel wat aanpassingen nodig, de line-up dient beter te worden en ik wacht en lees eerst eens rustig hoe het zich allemaal ontwikkeld voor ik er terugkeer! Ik wens ze het allerbeste in ieder geval, Hobbele kom er maar in!?
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  9. Onderstaande 48 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again ( 2 december 2014),Badslippers ( 1 december 2014),Big30 ( 1 december 2014),biged ( 8 december 2014),Bluebear ( 1 december 2014),Bosco ( 1 december 2014),Boy69 ( 1 december 2014),Costana ( 1 december 2014),dbd67 ( 1 december 2014),de duisburg spesjalist ( 1 december 2014),De Shyman ( 1 december 2014),dirty Hairy ( 2 december 2014),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 december 2014),format_z ( 2 december 2014),gignnl ( 1 december 2014),goldstar ( 5 december 2014),hasta la pasta ( 2 december 2014),Hemaworst ( 1 december 2014),hitman ( 9 december 2014),hp001 ( 1 december 2014),Jack42 ( 2 december 2014),Knabbel ( 1 december 2014),laplagne ( 2 december 2014),licky luke ( 1 december 2014),LittleJoe ( 1 december 2014),Megaboob ( 2 december 2014),Mistralwind ( 1 december 2014),Mr Pussy ( 5 december 2014),Nietsche ( 2 december 2014),papi ( 2 december 2014),Picasso 1 ( 1 december 2014),RAUL7 ( 1 december 2014),Ricardo Banana ( 2 december 2014),rmjhexe ( 2 december 2014),Scrotum ( 1 december 2014),seksenfun ( 1 december 2014),sofaking ( 1 december 2014),Stief ( 4 december 2014),Teiresas ( 2 december 2014),terminator (22 december 2014),The Joker ( 1 december 2014),too slow ( 5 januari 2015),trickyD ( 5 december 2014),van lotje gekrikt ( 2 december 2014),vrije jongen ( 1 december 2014),WA ( 5 december 2014),Wijze grijze ( 1 december 2014),Willi69 ( 1 december 2014)

  10. #107
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:41
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    De line-up bestond in de middag vooral uit weinig bijzonders roemeense b-keuze. Vele bekende gezichten gespot uit diverse clubs al bestaat circa 30 % uit oude happy meuk! Een enkele stunner of optic en een alleraardigst Duits natuurgeil mokkel, maar daar was toch echt eerst de nodige alcohol voor nodig om er iets van schoonheid in proberen te vinden.
    Namen of paspoortjes van de dames die je spotte? Al kan ik me voorstellen dat gelet op de Hr. Bacchus die ook aanwezig was dat problematisch kan zijn .

    By the way, thxs voor je uitgebreid sfeerverslag.
    Laatst gewijzigd door Big30; 1 december 2014 om 21:51
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #108
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    De club heeft nog tijd nodig, voor de luxe uitstraling die ze pretenderen zijn er nog wel wat aanpassingen nodig, de line-up dient beter te worden en ik wacht en lees eerst eens rustig hoe het zich allemaal ontwikkeld voor ik er terugkeer! Ik wens ze het allerbeste in ieder geval, Hobbele kom er maar in!?
    Waar is onze Oceans spesjialist Hobbele? In het Oceans gedeelte niet meer te vinden.

    Mooi verslag Iamlonely, Thanx.

  12. Onderstaande leden hebben Sots bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah ( 8 december 2014)

  13. #109
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen runter Wat een klucht. Is het dat maar?

    Waarom zou ik eigenlijk nog eens naar Oceans gaan?

    Een indruk ontstaat geleidelijk aan.

    Gisteren om 13:45 kwam ik aan (samen met twee vrienden). Op de parking stonden nog maar een tiental auto's. Ik kon het niet goed rijmen met een club met 200 dames (en dan hopelijk toch 300 heren, voor de dames).

    Eens binnen werden we vriendelijk maar heel erg serieus ontvangen door een stralend uitziende theke. Ze is niet te vinden voor allerlei grapjes (of snapte ze gewoon niet). Alles werd keurig uitgelegd. Ze legde ons ook nog uit hoe het kastjessysteem werkte. Ze legde ons uit dat je een code van vier cijfers (zelf te kiezen) moest ingeven en dan op de rode knop moest drukken. Dan zou het kastje toe zijn. Bij de kastjes toegekomen, dook de eerste vraag al op. Welk kastje? Ha, da's logisch natuurlijk. De theke had op ons bandje een cijfer geschreven. 13 bij mij, 14 bij mijn kompaan en 15 bij mijn andere kompaan. Dat zal dan ook wel meteen het kastnummer voorstellen, dachten we. We probeerden maar kregen de kastjes niet geopend. Een andere man daar ook aanwezig had hetzelfde probleem. We riepen die blonde theke er dan maar bij. Die vond plots "haar rode knop" zelf niet en kreeg onze kastjes ook niet open. Ineens kreeg de theke een inval. Het nummertje op het bandje heeft niets van zien met het kasnummertje. Een kast die niet open wou, zou al benomen zijn. Blijkbaar waren alle kastjes al benomen. De theke moest op haar beurt iemand anders erbij halen. Een kwartier in een club (die niet haar eerste dag open is) en nog steeds geen kast open gekregen. Een man in een zwart pak kwam het allemaal uitleggen. Bleek dat je geen rode knop moest induwen maar de hekjestoets. Gelukkig vonden we 3 kastjes die open waren en niet gesloten werden door de vorige gast bij het verlaten van de club. De kastjes nog even testen zonder ons grief er in te steken en nu werkte het. Gelukkig. Gelukkig had ik dan nog mijn kleine safe vrij met hetzelfde nummer als mijn kastnummer. Anders wordt het helemaal mooi. 's Avonds bijvoorbeeld als de mannen met maatpak in zo'n safe enkel hun portefeuille gaan bewaren.
    Wie geen universiteitstudie of hoge school heeft gedaan, raad ik af om deze club te bezoeken. Ook als je aan Alzheimer lijdt. Je moet het nummer van je kledingkast onthouden, je moet het nummer van je safe onthouden, je moet je ingegeven code onthouden, je mag je verteerkaart niet verliezen want dan betaal je € 100 boete, ook als je niet hebt gegeten. Lukt dit allemaal dan kan je op zoek naar dames.

    Op zoek naar dames. Dat lees je goed. 3 uur na opening waren er nog maar een tiental dames. De overige 190 sliepen nog (dus).

    We gingen dan maar naar het restaurant. Tot 15:00 kan je gratis eten. Vanaf 15:00 betaal je voor je eten. Een gemiddeld menu kost € 27, tenzij je geen soep en/of geen dessert neemt of gewoon tevreden bent een spaghettitje. De geserveerde lunch moet er heel rijkelijk en zeer behoorlijk uitgezien hebben om 11:00. Laten we dat toch hopen. Om 14:15 zag het er geplunderd uit, rommelig en vooral niet meer vers. Sla verlebbert, kaas zweette en aan vlees dat al meer dan drie uur bij 26° C staat, kom ik niet aan. Geen zin in salmonellavergiftiging. Geen koeling voorzien dus. Een beetje typisch voor deze tent. Alles groots en er uitziende als veel pracht en praal maar tegelijk allemaal goedkoop. Zowat alles van kunststof, tot en met het dampbad toe. De apparatuur om in de kino een film te spelen staat gewoon zichtbaar in een soort IKEA-meubel (bijvoorbeeld nog).

    Bier is niet in de inkomprijs inbegrepen. De sappenliefhebber (als ik) kan wel kiezen uit appelsap, sinaasappelsap, multi-vruchtensap, cramberrysap (waterig) en maracujasap. Verder zijn ook alle koffies en thee's inbegrepen in de inkomprijs.

    De club is helemaal niet gezellig. Je kan het nog best vergelijken met een luchthaventerminal. De witte lichten zijn hier dan gekleurde lichten geworden. Over een lichte ruimte kan je niet spreken want het is er erg donker. Op sommige plekken in de grote luchthaventerminal kan je zelfs in een sofa gaan zitten zonder dat je (snel) gezien wordt. Een ideale club dus voor lelijke mannen (en vrouwen). De twintigtal vrouwen die er omstreeks drie uur waren, waren qua optic niet anders dan in andere clubs. Niet de crème de la crème, ook niet op dit vlak dus. Weinig zandloperfiguurtjes, enkele dikkere, meeste GND-types. De dames jagen zeer intensief. Zeker als je alleen bent. Sommige dames wandelen gewoon alle sofa's (op een rij) af en gaan van de ene afwijzing naar de andere. Dat je zelf niet meer zelfwaarde hebt, als vrouw. Anderen lopen gewoon langs de rijen sofa's om zich te showen. In de hoop dat je ze roept. Weer anderen zitten op een kruk te wachten.
    Tegen vier uur waren er duidelijk meer mannen (vele die ik sprak, gingen niet meer terugkomen) dan vrouwen. Vrouwen nog steeds maar een 25-tal. Er zijn vrouwen die wel heel erg lang slapen. Een bardame verzekerde ons dat om vier uur 100 vrouwen wakker zouden worden. Dat was een leugen omdat je niet zou gaan lopen. Net als dat er gelogen werd (waarheid achterhouden) over de gang van zaken als je tijdelijk even de club uitmoet en dan weer terug wil komen. Men vertelt je bij het binnenkomen dat dat geen probleem is. Als het zover is vertellen ze erbij dat je je identiteitskaart moet afgeven of dat je anders opnieuw moet betalen als je terugkomt. Dat wordt dus niet terugkomen (voor een van mijn maten) want wat ga je de politie vertellen als ze je tegenhouden. Dat je kaart nog bij de knappe theke van een mega-seksclub ligt? Ik gebruik deze optie normaal gezien nooit maar deed het toevallig enige maanden geleden voor het eerst in Flamigo Island FKK. Ze knipte gewoon mijn bandje door en bonden dat dan bij het binnenkomen weer aan mijn sleutelbandje. Zo simpel kan het gaan. Blijkbaar hebben ze in Oceans wat met het ingewikkeld te maken.
    Natuurlijk waren er later op de avond niet ineens 100 dames meer. Om 22:00 bleef het aantal nog steken op 35 (ongeveer). Niet meer en geen mooiere dames dus dan in een doorsnee club op zondag.

    De service van de dames. Ook al zoals gekend in de NRW-grensclubs. Weinig dames die een erg goede service geven. De dames zijn des te beter op de hoogte van de verkeerde clichés en antwoorden. Niet tongzoenen in de bar, ik geef goede service, ik geef goede massage.... Ik ben 1 keer op kamer gegaan met een dame waarvan ik de naam alweer vergeten ben en die me erg plichtmatig en zonder enige enthousiasme naar een hoogtepunt bracht.

    Positief is dan weer wel dat je aan de wellness vrij handdoeken kan nemen. Negatief aan de wellness is dan weer dat er geen HWP is. Geen dus, hoewel op de site daarvan wel sprake is. De kino is echt niet groot en stelt weinig voor. Een sessie draaien daar zal je een gebroken rug opleveren. Een intro-pijpje zetten is natuurlijk wel mogelijk. De sauna lijkt indrukwekkend maar is nauwelijks 80° C warm. Het dampbad is een positieve verrassing. Heel aangenaam om in te vertoeven, aangename geur, mooi; zij het compleet van kunststof (met inbegrip van wachtbankjes uit de bushaltes). Er is ook een zouttempel. Het zou gezond zijn voor je lichaam om daar wat te vertoeven. Verder doet het niets met je. Net als de zouttempel hoop ik dat er nooit 300 man gaat aanwezig zijn want dan is de wellness gedoemd om een attractiepark te worden (aanschuiven).

    De tuin is de grootste flop. Een groot stuk met terrastegels en de rest gewoon zand (nu drijfzand). Geen zwembad, niets anders. Strand zonder zee, zonder water. Kaal. (Nochtans moet er ergens een immens zwembad zijn want de enorme glijbaan zie je wel staan. Ik heb de glijbaan niet kunnen bereiken. Te veel drijfzand. De paar ligzetels die in de wellness stonden staan gericht naar de tuin. Gisteren had je dus zicht op vele regendruppels op de ruiten. Mijn stoel toch maar omgedraaid.

    Roken kan je enkel in een rookruimte buiten.

    Een badjasdracht is verplicht. Ik had hem na enkele uren al uitgedaan en heb de gehele dag met handdoek kunnen rondlopen. Dit dankzij een mede-clubganger die er heel wat struiser en "gevaarlijker" uitzag. Men durfde blijkbaar geen opmerking maken en dus veranderen de regels dan maar voor iedereen en dus ook voor mij.

    De muziek stond eerder als achtergrond. Dat was dus een meevaller. De muziek zelf was niet naar mijn smaak. Overwegend R&B.

    De club is hygiënisch dik in orde. Men gaat zelfs zo ver dat als je een half minuutje ergens opzit met je blote gat (ook net nadat je gedoucht bent) ze je er op wijzen dat je een handdoek onder je gat moet leggen (zoals de dames). Als je van de douches direct naar een relaxzetel loopt, lopen ze met de aftrekker achter je aan.

    Kort gezegd. Behalve lekkere fruitsapjes en een zeer aangenaam dampbad heb ik geen reden om weer naar daar te gaan. Ik vond het net goed voor € 27,5 promotietarief als je met twee komt. Verder staat het mij al sowieso niet aan dat ze onderscheid maken tussen (rijke) mannen met maatpak en (simpele) mannen met badjas. Als er al 1/5 van de beloofde 200 dames aanwezig waren, was het al veel.

    Ik sprak daarnet van een luchthaventerminal. Het leuke is dat het personeel achter de bar precies stewardessen zijn. Dat maakt het bestellen leuker.

    Oceans is in elk geval alles behalve die mega-sjieke club met mega-veel dames met mega-goede looks en services en exclusieve wellnessarea .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. Onderstaande 49 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (10 december 2014),Badslippers ( 8 december 2014),Big30 ( 8 december 2014),biged ( 8 december 2014),Bluebear ( 8 december 2014),Bosco ( 8 december 2014),Bubbelbader ( 9 december 2014),cavediver ( 9 december 2014),Costana ( 8 december 2014),dbd67 ( 8 december 2014),De Shyman ( 9 december 2014),dennisw ( 9 december 2014),dirty Hairy ( 9 december 2014),gignnl ( 9 december 2014),goldstar ( 9 december 2014),hansdordt (31 december 2014),hasta la pasta ( 8 december 2014),hitman ( 8 december 2014),hp001 ( 9 december 2014),KanariePiet ( 9 december 2014),Knabbel ( 9 december 2014),laplagne ( 9 december 2014),Lesyeux (10 december 2014),licky luke ( 8 december 2014),Limburger ( 5 januari 2015),LittleJoe ( 8 december 2014),luminous (15 december 2014),m4you ( 8 december 2014),mechelen ( 8 december 2014),MiniME ( 8 december 2014),Mistralwind ( 8 december 2014),Mr Pussy (10 december 2014),Pistol Pete ( 8 december 2014),rmjhexe ( 9 december 2014),rob45 (10 december 2014),SeX++ ( 8 december 2014),Sots ( 8 december 2014),Sphinx ( 9 december 2014),Teiresas ( 8 december 2014),terminator (22 december 2014),The Joker ( 8 december 2014),The Saint (30 december 2014),too slow ( 5 januari 2015),trickyD (11 december 2014),van lotje gekrikt (18 december 2014),WA ( 8 december 2014),Wijze grijze ( 9 december 2014),Willi69 ( 8 december 2014),Zultbroek81 ( 9 december 2014)

  15. #110
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Na een maand hebben we dus 4 serieuze ijsberen die lijfelijk aanwezig waren in de zo geroemde club Oceans. Picasso 1 was er meerdere malen en voor seksenfun was het de eerste keer. Heel informatief is dit verslag zeker. BEDANKT!

  16. #111
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:59
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Gezien de ontwikkelingen en steeds negatievere recensies ziet het naar de toekomst toe erg somber uit voor deze club. Een entreeprijsverhoging per 1 januari zou een finale zelfsteek inhouden.

  17. #112
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Heel aangenaam om in te vertoeven, aangename geur, mooi; zij het compleet van kunststof (met inbegrip van wachtbankjes uit de bushaltes).
    Das stimmt wirklich nicht - die Bänke sind aus Marmor und die Decke aus Kupfer. Kunststoff würde viel zu warm werden.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  18. #113
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Inderdaad een goed verslag seksenfun Dit is precies het verslag waar ik als ijsbeer( en waarschijnlijk meerdere) op zaten te wachten.
    Het lijkt dus bij lange na niet de grote megaclub die alle andere clubs zou doen vergeten.....
    Misschien is dit een club die( zoals eerder hier genoemd) klanten gaat trekken vanuit de beurzen etc.,maar voor een ,,gewone ijsbeer" zoals ik zijn er toch veel meer andere leukere en beter clubs te vinden.
    Vooralsnog lijkt fkk Oceans een Titanic te worden die in zijn eigen Ocean ten onder gaat....

  19. Onderstaande 2 leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 9 december 2014),Limburger ( 5 januari 2015)

  20. #114
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:43
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    zo te zien is hobbele hier uit geschreven met zijn geweldige oceasens

  21. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Limburger ( 5 januari 2015)

  22. #115
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    18 april 2024 @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Waarom zou ik eigenlijk nog eens naar Oceans gaan?

    Een indruk ontstaat geleidelijk aan.

    Gisteren om 13:45 kwam ik aan (samen met twee vrienden). Op de parking stonden nog maar een tiental auto's. Ik kon het niet goed rijmen met een club met 200 dames (en dan hopelijk toch 300 heren, voor de dames).
    De recensie spreekt voor zich, maar ik denk dat het wel relevant en fair is op te merken dat het bezoek op een zondagmiddag plaats vond. Ik mag aannemen dat een vr/za avond bezoek een mogelijk ander beeld op zal leveren mbt de line-up vd dames, niet mbt de Hardware in Oceans natuurlijk.
    Overigens een goed vrijdagavond/nacht beeld geeft natuurlijk de uitgebreide recensie van IAL. Conclusies en verwachtingen uitspreken bij een nieuwe club blijft altijd wat gewaagd.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 december 2014),Hobbele ( 9 december 2014),laplagne (10 december 2014)

  24. #116
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ial komt ongeveer tot dezelfde conclusie, op zijn manier natuurlijk. Als er op een vrijdagavond al maar 50 dames zijn, komen er daar dus minder dames dan in een gemiddelde club van wat grootte op een vrijdagavond .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 9 december 2014),fg22 (20 december 2014)

  26. #117
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:35
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    983
    Thanked
    322 in 95 posts

    Standaard

    Gisteren even langsgegaan uit pure nieuwsgierigheid... De toko bijna ongepopt verlaten. Eigenaar zichtbaar aanwezig (nepblond, lange oorringen, goed fout dus maar gezien de sector een pré). Alles is voorzien om er een oase van te maken om ook eens met vrouwlief langs te komen. Lekker eten, dansacts, vibratorshow, rooktent, gratis frisdranken, vriendelijke mooie bediening, 20% stunners die aangaven gratis binnen te mogen om volk te lokken en te verdienen vanaf klant1. Beetje gelaten sfeer die na 23 uur nog verslecht als klanten met badge gewoon gekleed tussen de ijsberen komen klooien. Benieuwd hoe die gaan douchen als ze ooit zouden zin krijgen... In de zomer kan het nog leuk worden met het aangelegde strand met palmbomen. Hopelijk stuurt bedrijfsleiding bij qua mix van dames en qua aantallen (max 40 dames en idem heren, veel groepjes die er de voorkeur aan geven met onderbroek in de sauna te zitten en niet uit de weg te gaan als je wil doorgaan). Beetje dubbel gevoel : mooi concept, valse start, veel meiden gezien die in andere clubs gekend zijn als bovengemiddeld mooi maar ondergemiddelde service... Het zit erin maar hopelijk krijgt deze tempel de tijd om te groeien. Ik keer terug, met mijn vrouw erbij volgende zomer ! Als we dan nog binnenkomen voor 55 het koppel... Niet met de taxi

  27. Onderstaande 7 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (19 december 2014),fg22 (20 december 2014),Mistralwind (19 december 2014),Mr Pussy (19 december 2014),SAS (29 december 2014),seksenfun (19 december 2014),Sjeufke (19 december 2014)

  28. #118
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Bert Wollersheim ist allerdings nicht der 'Eigenaar', sondern die 'Galionsfigur' des Oceans. :wink:

    Gruß
    aquarius

  29. Onderstaande 2 leden hebben aquarius bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 december 2014),SAS (29 december 2014)

  30. #119
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:01
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ocean's heeft de nieuwe toegangsprijzen vanaf 2 januari 2015 bekend gemaakt.
    Ze zouden boekhouders ook korting mogen geven, want het is een hele puzzel geworden:
    http://www.fkk-oceans.de/Eintritt

    Hier mijn poging voor de heren, dames komen nog steeds gratis binnen en paren betalen dus gewoon onderstaande prijzen.
    Op ZO MA DI geldt nog steeds 2 voor 1 korting.

    Entree badjas voor 14:00: €40
    Entree badjas met taxi voor 14:00: €70
    Entree badjas na 14:00: €65
    Entree badjas met taxi na 14:00: €95
    Entree gekleed na 20:00: €110
    Entree gekleed met taxi na 20:00: €130
    Entree als taxichauffeur of gepensioneerde op ZO & MA badjas: €40
    Entree als taxichauffeur of gepensioneerde op ZO & MA gekleed na 20:00: €85
    Entree als taxichauffeur of gepensioneerde op ZO & MA badjas met taxi: €70
    Entree als taxichauffeur of gepensioneerde op ZO & MA gekleed met taxi na 20:00: €115
    Entree mindervalide badjas: €40
    Entree mindervalide gekleed na 20:00: €85
    Entree mindervalide badjas met taxi: €70
    Entree mindervalide badjas met taxi gekleed na 20:00: €115

  31. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    foefel ( 1 januari 2015),Willi69 (30 december 2014)

  32. #120
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Hier steht ein Tipp, wie man kostenlos ins Oceans kommt, auch im Januar:

    => https://www.ijsberenforum.com/forum/...047#post407047
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  33. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (30 december 2014)

  34. #121
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Nieuwe prijzen Oceans:

    Eintritt Männer (Bademantel): 55 € (BIS 30.12.2014)

    AB 02.01.2015:
    11:00 - 14:00 Uhr HAPPY HOUR: 40 €
    nach 14:00 Uhr: 65 €

    Eintritt Frauen: zur Zeit kostenlos
    Eintritt Paare: 55 € -nur der Mann zahlt-

    Der Eintritt beinhaltet u. a. den Verzehr von alkohlfr. Getränken und die Nutzung des Wellness-Bereiches.

  35. Onderstaande 5 leden hebben Alexander de Grote bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (30 december 2014),laplagne (31 december 2014),Megaboob (30 december 2014),SAS ( 2 januari 2015),terminator ( 1 januari 2015)

  36. #122
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.569
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Bekijk bericht
    Nieuwe prijzen Oceans:

    Eintritt Männer (Bademantel): 55 € (BIS 30.12.2014)

    AB 02.01.2015:
    11:00 - 14:00 Uhr HAPPY HOUR: 40 €
    nach 14:00 Uhr: 65 €

    Eintritt Frauen: zur Zeit kostenlos
    Eintritt Paare: 55 € -nur der Mann zahlt-

    Der Eintritt beinhaltet u. a. den Verzehr von alkohlfr. Getränken und die Nutzung des Wellness-Bereiches.
    Goeie zet van het Oceansmanagement. De prijs omhoog schroeven en zelfs de bierdrinkers buiten houden. Wat willen ze hiermee duidelijk maken?? Onze club loopt zo goed dat we ons dit kunnen veroorloven. En die veertig dames gemiddeld moeten we die met 5 vermenigvuldigen. En slechts 12 kamers als ik het goed gelezen heb. En de happy hours worden in het algemeen slecht bezocht. Onbegrijpelijk!!!

    ocean.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  37. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 2 januari 2015),terminator ( 1 januari 2015)

  38. #123
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Goeie zet van het Oceansmanagement. De prijs omhoog schroeven en zelfs de bierdrinkers buiten houden. Wat willen ze hiermee duidelijk maken?? Onze club loopt zo goed dat we ons dit kunnen veroorloven. En die veertig dames gemiddeld moeten we die met 5 vermenigvuldigen. En slechts 12 kamers als ik het goed gelezen heb. Onbegrijpelijk!!!

    ocean.jpg
    Als Hobbele vriend... Je bekijkt het alsof het glas half leeg is. Nee! Het glas is half vol! Want we hebben nu Happy hour voor maar 40 euro. En die bierdrinkers waren er vanaf het begin niet.

  39. Onderstaande leden hebben Alexander de Grote bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 december 2014)

  40. #124
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    En slechts 12 kamers als ik het goed gelezen heb.
    Nee, * 2 - 1.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  41. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 december 2014),terminator ( 1 januari 2015)

  42. #125
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Ja zeker gisteren ben ik er geweest?!
    Was er rond 15.00 uur en ben rond 17.00 uur weer gegaan.
    Er waren 4 ijsberen en dat is erg weinig voor deze grote club.
    Ik begrijp het is zondag en het was vroeg.
    Er waren 10 dames en dan moest ik wel even zoek om aan 10 te komen.

    Ontvangst is vriendelijk.
    Maar en slechte uitleg hoe het gaat en wat het kost.
    40,00 euro happy hour en 65,00 euro buiten deze tijd.
    Met mijn badjas/handdoek en polsbandje en kaartje voor eten en drinken naar de omkleed ruimte.
    Om kleden en dan het eerste probleem. Met de digitale sleutel kan je de locker (kleding) en ook en mini locker ( geld/telefoon) afsluiten en dat werk helaas niet geheel zonder problemen!
    Even vragen en met wat proberen een andere mini locker gebruikt die werkt.
    Alles super schoon en volop handdoeken aanwezig.
    Handdoeken staan op een stalen kar die daar niet hoort te staan.
    Douches schoon en lekker warm.
    Onderweg een geldautomaat gezien.
    Op naar binnen.
    Het is een grote hal die is om gebouwd.
    Hoog denk ik 6 meter met zwart plafond.
    Links heel veel banken op verschillende hoogtes.
    In de midden 2 palen voor de dans.
    Recht een lange bar van 12 tot 18 meter met een plek voor de DJ
    Lekker muziek en niet te hard.
    Recht voor aan is het restaurant en de keuken.
    Het ontbijtbuffet is prima en met een ruime keus aan beleg en brood.
    En andere dingen die je wil eten LUXE.
    Drankje aan de bar en dan even verder kijken.
    Er is achter een grote glazen wan een grote ruimte met damfbad en sauna en hamam en douche en wc en twee kamers voor massage en een plek om te rusten met zoute lucht.
    Geen zwembad en geen bubbelbad maar dat komt nog .
    Buiten een rook tent en een grote tegel terras.
    Verder moet de tuin nog worden aangelegd.
    Met 1 dame naar de kamer geweest maar helaas had geen klik met deze russin.
    Prijs 50,00 euro voor 30 min en 100,00 euro voor 60 min.
    Personeel is erg vriendelijke n behulpzaam.
    Bier en alcohol moet je extra betalen en als het eten na het ontbijtbuffet.
    Koffie en thee en frisdrank is incl.
    Warm eten kan je vanaf 10,00 euro tot max 25,00 euro.
    Er zijn 18 kamers en dat is echt te weinig als het drukker is.
    Wel super mooie kamers en veel aandacht voor hoe het er moet uitzien dat geld voor de gehele club.
    Er zijn 3 gokkasten en er is een porno kino leuk gemaakt.
    Ik denk dat ze het nog zwaar gaan krijgen bij een prijs van 65,00 euro en voor wat de club hiervoor bied.
    Er zijn dus 200 dames die hebben gezegd dat zij willen werken in de club.
    Dat wil niet zeggen dat ze alle dagen aanwezig zullen zijn.!
    Ga over 6 maanden nog wel eens kijken.

    Groet,
    SAS

  43. Onderstaande 13 leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 januari 2015),Bluebear ( 5 januari 2015),Chauffie ( 5 januari 2015),Costana (13 januari 2015),de duisburg spesjalist ( 5 januari 2015),Hemaworst ( 5 januari 2015),licky luke ( 5 januari 2015),m4you ( 5 januari 2015),Mr.IJsbeer ( 5 januari 2015),Piet Plezier ( 5 januari 2015),seksenfun ( 5 januari 2015),Teiresas ( 5 januari 2015),The Joker ( 5 januari 2015)

 

 
Pagina 5 van 33 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.

Freude 468*60   Living Room 468*60