Pagina 32 van 33 EersteEerste ... 22282930313233 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 776 t/m 800 van 802
  1. #776
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:49
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.928
    Discussies
    62
    Thanks
    8.103
    Thanked
    2.605 in 928 posts

    Standaard

    De links van cameltoe werken goed. Oceans heeft een twijfelachtige reputatie en daar hebben ze voornamelijk zelf voor gezorgd.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (26 september 2022),Meme Moo (26 september 2022),schoolmeester (26 september 2022),WANDELAAR5 (26 september 2022)

  3. #777
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    6 van je links, dus meer dan de helft, werken niet maar geven dit resultaat kamelenteen glijerij

    Bijlage 37513
    Klopt. Veel van die links re-direct mij naar een js-bestand (javascript). Dan iets van dpg-immobilien, bevat ook geen info alleen een naam van een Turk. Vervolgens naar een nietszeggende afbeelding.

    Ik ben geregeld in diverse eetgelegenheden en 'Kneipen' op de Bolkerstraße te Düsseldorf. Diverse van die gelegenheden zijn ook in handen van criminelen. Dat staat natuurlijk niet op de voordeur. Wordt wel lastig om dat allemaal te vermijden. Criminaliteit zit overal.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    De links van cameltoe werken goed.
    Hmmm, vreemd. Zoals hierboven gemeld krijg ik toch niet de juiste pagina als ik op die links klik. Trouwens dat attachement van WE krijg ik ook een foutmelding: "Ongeldige bijlage opgegeven"

  4. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (26 september 2022)

  5. #778
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:01
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Klopt. Veel van die links re-direct mij naar een js-bestand (javascript). Dan iets van dpg-immobilien, bevat ook geen info alleen een naam van een Turk. Vervolgens naar een nietszeggende afbeelding.
    Wentelt Eefje?

    Schermafbeelding 2022-09-26 154250.jpg

  6. Onderstaande 5 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 september 2022),Badslippers (26 september 2022),Giodude (26 september 2022),schoolmeester (26 september 2022),Wentelt Eefje (26 september 2022)

  7. #779
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Hmmm, vreemd. Zoals hierboven gemeld krijg ik toch niet de juiste pagina als ik op die links klik. Trouwens dat attachement van WE krijg ik ook een foutmelding: "Ongeldige bijlage opgegeven"
    Poging 2
    DA5410C3-243A-4774-9BA0-7F092CFE6518.jpg

    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  8. #780
    Geregistreerd
    15 juli 2021
    Last Online
    4 april 2023 @ 17:35
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    128
    Thanked
    239 in 53 posts

    Standaard

    Zelfs de links naar artikelen over Oceans zijn corrupt.

  9. Onderstaande 6 leden hebben DDDD bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 september 2022),mager (27 september 2022),mentholbear (26 september 2022),stimpy3 (26 september 2022),WANDELAAR5 (26 september 2022),Wentelt Eefje (27 september 2022)

  10. #781
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Gisteren @ 15:00
    Berichten
    677
    Discussies
    30
    Thanks
    691
    Thanked
    1.576 in 496 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Klopt. Veel van die links re-direct mij naar een js-bestand (javascript).
    .....

    Ik had toegang tot de bijbehorende internetpagina's via alle elf internetlinks die ik had opgegeven. Ik gebruik de huidige versie van Chrome als browser.

    Bijna al deze websites van kranten en tijdschriften hebben bovenaan een pop-upvenster waarin u wordt gevraagd aan te geven welke advertentiecookies u wilt accepteren. Controleer uw browserinstellingen om te zien of u deze pop-ups onderdrukt.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  11. Onderstaande leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 september 2022)

  12. #782
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mager Bekijk bericht
    Was gisteren in Oceans... Op zaterdag.
    Was wel stukken minder dan op de dinsdag vroege avond.
    Ik was er rond 01:00 uur. Er waren ongeveer 3 keer zo veel mannen als vrouwen.
    En de mooie meisjes waren waarschijnlijk allemaal bezig.
    Zelfde avond ook naar Acapulco Gold en Venus geweest, maar daar was het ook al niet veel beter.
    Dus het was er MAGER overal in die clubs?

  13. #783
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Dus het was er MAGER overal in die clubs?
    De hoogste tijd dat jij er weer naar toe gaat deket, dan is het weer dikke pret
    En Garde

  14. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 1 oktober 2022),stimpy3 (11 november 2023)

  15. #784
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    De hoogste tijd dat jij er weer naar toe gaat deket, dan is het weer dikke pret
    Die legt het er dan DIKbovenop....

  16. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 oktober 2022),Eddy_V ( 1 oktober 2022)

  17. #785
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Die legt het er dan DIKbovenop....
    Fontane, jonge, wa hedde gij tegen stevige jongens? De dames zeggen tenminste “knuffelbeertje” tegen zulke mensen.
    Ijsbeer zonder kapsel da ge der bent.

    7F42F5E1-D878-4DE3-BBBA-3AE16C7B1751.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  18. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 oktober 2022),mentholbear ( 7 oktober 2022)

  19. #786
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Fontane, jonge, wa hedde gij tegen stevige jongens? De dames zeggen tenminste “knuffelbeertje” tegen zulke mensen.
    Ijsbeer zonder kapsel da ge der bent.

    7F42F5E1-D878-4DE3-BBBA-3AE16C7B1751.jpg
    Zonder haar en een knuffelbeer(tje).........That's me

  20. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 oktober 2022)

  21. #787
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Wel Eddy en JF. ; jullie pogingen tot humor zijn gedateerd
    Mijn huidige deketmeid heeft mij op een streng en intensief dieet gezet. Niet om esthetische redenen maar omwille van de gezondheid. En uithouding geraakt ook terug beter.
    De fuck is wel dat lekker eten meestal ongezond blijkt. Hoewel goedgemaakt gezonde soepen ook wel kunnen smaken
    Anyway, de kilo's vliegen eraf.

  22. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 oktober 2022)

  23. #788
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    IJSKOUD

    Op de 5e van de 12e wilde ik bij Rheingold langs te gaan. Helaas bleek bij aankomst dat ze door omstandigheden geen kok en daarmee geen eten te hebben. Dat was een dealbreaker voor deze veelvraat. Wel zo eerlijk dat de theke het zei toen ik vroeg of hun sauna het deed.

    Dus toen moest er een alternatief plan gevonden worden. Ik kon me herinneren dat Oceans een tijd geleden adverteerde met maar liefst 2 jacuzzi's. Daar had ik wel zin in en zodoende vervolgde ik m'n weg.

    Iets na openingstijd kwam ik aan. Daar kreeg ik te horen dat entree 65 euro is ipv de 6 tientjes die nog op de website staat. Ook is er geen happy hour meer.

    Na me opgefrist en omgekleed te hebben de innerlijke mens maar es aansterken.
    In de ochtend is er een simpel ontbijtbuffet, maar waar wel spiegelei of omelet op bestelling voor je gemaakt kan worden. Allemaal inclusief bij de entree. Daarnaast zijn 1x lunch en 1x diner a la carte inbegrepen. Hoewel porties niet heel groot zijn, is de presentatie er van door de kok restaurant waardig.*
    Flesjes fris zelf uit koelkast te pakken. Koffie, thee en alchohol bij de barman.

    Erna wilde ik me lekker opwarmen in de jacuzzi. Helaas bleek jacuzzi IJSKOUD en traag op temperatuur te komen. Na 6 uur van 17 naar 27 graden, wat nog steeds te fris aanvoelde.
    Bij vertrek verteld dat ze er beter er zeil overheen doen en en op temperatuur laten of hooguit ietsjes laten zakken. Maar zo zijn ze te fris en daarmee onbruikbaar. Ik was namelijk niet de enige klant die er gebruik van probeerde te maken, maar it terug trok.
    Daarnaast vind ik die verhoging zonder reling wel wat link. Vooral voor de wat oudere en beschonken gasten. En ook als je nat de jacuzzi uit stapt.
    Enfin, de sauna en stoomcabine waren wel lekker op temperatuur. Hoewel de laatste net als de douche bij de wellness nogal muf rook.*
    Bijkomende bonus die dag was dat het sneeuwde. Heerlijk om onder de sneeuwvlokken langzaam af te koelen. Of een schep sneeuw op je hete hoofd...
    Leuk was ook dat toen ze doorhadden dat het sneeuwde er kerstdeuntjes opgezet werd en wat dames spontaan gingen meezingen.

    Kwa bezetting waren er overdag circa 5 dames en 4 mannen. In de avond circa 15 dames en rond de 20 man. De dames waren voornamelijk tussen de 20 a 30 jaar, met enkele uitschieters. Zaten ook best een aantal slanke exemplaren voor me tussen. Helaas dachten sommigen dat ze in Frankfurt ofzo zaten met hun 100p30. Diana een jonge dame met een normaal postuur wilde wel voor 50 euro mee. Maar na een kwartier begon ze al op te ruimen. Dat is omgerekend alsnog hetzelfde voor een redelijk raam kamertje.

    Gelukkig bleek er in de avond een dame te zijn die me van elders herkende. Haar blonde vriendin kwam me kwa gezicht ook al bekend voor, maar niet eerder mee geweest. Enfin, met slanke Sandra genoten van een heerlijk kamertje.

    Nog wat van de sauna en sneeuw genoten. Na een dutje in hun zoutstenen rustkamer voor de lange terugrit was het intussen tijd om er vandoor te gaan, aangezien rond 21 uur disco herrie en dito volume ten gehore werd gebracht.

    Heb me op zich prima vermaakt, maar hopelijk dat een volgende keer de jacuzzi's wel lekker warm zijn.

  24. Onderstaande 8 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 december 2022),fg22 (16 februari 2023),Picasso 1 (23 december 2022),pret (21 december 2022),schoolmeester (21 december 2022),The Joker (21 december 2022),WANDELAAR5 (21 december 2022),Wentelt Eefje (21 december 2022)

  25. #789
    Geregistreerd
    14 april 2023
    Last Online
    22 maart 2024 @ 13:01
    Berichten
    35
    Discussies
    1
    Thanks
    6
    Thanked
    19 in 7 posts

    Standaard

    Iemand recent nog bij Oceans geweest en kan hier delen hoe het er nu is ?

  26. #790
    Geregistreerd
    24 juni 2023
    Last Online
    22 februari 2024 @ 20:38
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    12
    Thanked
    25 in 6 posts

    Standaard

    Sinds corona weer een rentree kunnen maken vanacht hier in oceans, ik was er afgelopen zondag ook al geweest maar wat was het maar saai.

    Vandaag hoopte we op een betere bezetting en betere sfeer.
    Nadat we uit acapulco kwamen werden we hier wel wat warmer ondanks dat de meiden er een beetje futloos bij zaten.

    Gellukig vond ik een schoonheid naar mijn wens genaamd Sophie die bulgaars schijnt te zijn , een top boezem waar ik me ogen en handen niet van af kon houden heeft me in de kamer aangenaam kennis gemaakt waardoor ik haar aangaf de sessie te verlengen met een volgend hoogtepunt. Het was natuurlijk de vraag wat de schade zou zijn na 4jaar later terug gekomen te zijn. 100€/30min vinden ze de minimum en dat kan ook pzc.
    Na sophie ben ik dus maar lekker gaan eten.

    Na het eten vielen me ogen langere tijd op 3potentiele maar die waren maar erg saai aan het zitten en zelfs met de opzwingende tunes kwam er geen beweging in de zaal.
    Dat verwacht je tog wel op zulke weekend dagen dat er een beetje een party sfeer in de lucht komt.
    Ik besloot na een tijdje om nogmaals wat te eten want ik had al niet veel op afgelopen dag.

    Tijdens het uitbuiken kwam er eindelijk een van de potentiele op me af en dat was Dana uit roemenië , ik kende haar nog van mijn eerdere oceans periode voor de Corona.
    Hup en we gingen naar de kamer , ohja ik moest geld bijpakken uit mn locker maar die werkte niet mee dus moest die geopend voor me worden , dat geregeld en toen konden we er tegen aan.
    Dana geilde me al snel op met dr nepboezem in me mond en voor ik het wist had ze mn paal al in der mondje zonder te vragen of dat met of zonder cd moest.

    Ik schrok er van maar liet het allemaal op me afkomen, ze kwam er even op stuiteren waarna ik vroeg of ze voor me wou staan en hoppa staand heb ik der kunnen volblaffen.

    Zeer geslaagd vandaag en wat zijn ze tog lief gebleven voor me, je weet desnoods niet wat voor service je kan verwachten na zo een lange tijd. Maar dat mag ook wel voor deze tarieven..
    Op naar huis

    Ijsberen ik hoor graag wat voor aanraders er zijn in de omgeving.. niet te oud graag en mag wel wat vlees aan zitten. Geen plankjes die benen hebben dunner dan mijzelf

  27. Onderstaande 5 leden hebben Chocobaba bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (24 juni 2023),mentholbear ( 1 juli 2023),Patjax (24 juni 2023),WANDELAAR5 (25 juni 2023),Wentelt Eefje (26 juli 2023)

  28. #791
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Gisteren @ 15:00
    Berichten
    677
    Discussies
    30
    Thanks
    691
    Thanked
    1.576 in 496 posts

    Standaard

    Oceans:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chocobaba Bekijk bericht
    Sinds corona weer een rentree kunnen maken vanacht hier in oceans, ik was er afgelopen zondag ook al geweest maar wat was het maar saai.

    Vandaag hoopte we op een betere bezetting en betere sfeer.

    Nadat we uit acapulco kwamen werden we hier wel wat warmer ondanks dat de meiden er een beetje futloos bij zaten.
    .....
    Hier in de thread doe je verslag van je bezoek aan Oceans op een late zondag, nadat je al eerder in Acapulco (Velbert) was geweest. In de Magnum thread schrijf je ook over je bezoek van afgelopen zondag tot minstens 3 uur 's nachts.

    Magnum:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chocobaba Bekijk bericht
    Afgelopen zondag tog maar eens een entree gemaakt hier na de vele goeie verhalen.
    .....
    Ik weet niet of het aan de dag of tijdstip lag maar het was al tegen 3uur aan.
    .....
    Schrijf je toevallig ook over dezelfde zondag? Dan kom je veel reizen en betaal je entree voor verschillende clubs op één avond: Acapulco, Magnum Oceans.

    Zeker interessant dat je Acapulco, Magnum en Oceans bezoekt. Drie clubs waar niet elke dag over geschreven wordt hier op het forum. Zij zullen zeker de informatie in de relevante threads verlevendigen met hun bijdragen aan de drie clubs.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  29. Onderstaande 3 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 juni 2023),schoolmeester (24 juni 2023),WANDELAAR5 (25 juni 2023)

  30. #792
    Geregistreerd
    24 juni 2023
    Last Online
    22 februari 2024 @ 20:38
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    12
    Thanked
    25 in 6 posts

    Standaard

    Dat klopt cameltoe,

    De middag begon dus in acapulco waar we niet onder de indruk waren en dus door gingen naar oceans en daar uit eindelijk slaagden. Dit was de vrijdag ervoor.

    En waar ik vertelde over magnum dat was de zondag na deze vrijdag…
    We zoeken in ieder geval naar wat pareltjes die in mijn eigen termen de “X factor” moeten hebben als echte dame van de rode lichten..

  31. Onderstaande 2 leden hebben Chocobaba bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 juli 2023),WANDELAAR5 ( 2 juli 2023)

  32. #793
    Geregistreerd
    24 juni 2023
    Last Online
    22 februari 2024 @ 20:38
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    12
    Thanked
    25 in 6 posts

    Standaard

    Afgelopen nacht maar weer oceans betreden, de sfeer en bezetting viel tegen.
    Snel wat gegeten en aanstalten gemaakt naar Magnum. Lees verder in de magnum topic daar is een verassing voor mij

  33. Onderstaande 2 leden hebben Chocobaba bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 juli 2023),WANDELAAR5 ( 2 juli 2023)

  34. #794
    Geregistreerd
    11 juli 2023
    Last Online
    Gisteren @ 20:48
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    94
    Thanked
    463 in 56 posts

    Standaard

    Hoe is de sfeer hier tegenwoordig? Iemand die daar iets over kwijt kan/wil?

  35. #795
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:35
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gielle012 Bekijk bericht
    Hoe is de sfeer hier tegenwoordig? Iemand die daar iets over kwijt kan/wil?
    Waarom ga jij niet eens polshoogte nemen en een verslag over doen?

  36. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 november 2023),schoolmeester (10 november 2023)

  37. #796
    Geregistreerd
    11 juli 2023
    Last Online
    Gisteren @ 20:48
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    94
    Thanked
    463 in 56 posts

    Standaard

    Zeker een plan, al is het soms fijn om van te voren er iets meer over te weten.
    Eind deze maand hoor je meer.

  38. Onderstaande 2 leden hebben Gielle012 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 november 2023),pret (10 november 2023)

  39. #797
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Zou je kunnen checken of de jacuzzi's goed warm zijn? Bij mijn laatste bezoek waren ze veel te fris dat niemand er in bleef.

  40. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Gielle012 (14 november 2023)

  41. #798
    Geregistreerd
    11 juli 2023
    Last Online
    Gisteren @ 20:48
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    94
    Thanked
    463 in 56 posts

    Standaard

    23e of 30e kun je update verwachten

  42. Onderstaande leden hebben Gielle012 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 november 2023)

  43. #799
    Geregistreerd
    11 juli 2023
    Last Online
    Gisteren @ 20:48
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    94
    Thanked
    463 in 56 posts

    Standaard

    Dus, daar zit ik, na een mooie dag in Babylon. Even kijken hoe het hier is. Dankzij kortingskaartje bij Babylon redelijk OK om hier 65 euro te betalen.

    Inkom/receptie doet aan als een dance club in het Oostblok. Bandjes voor de lockers. Die ruimte is netjes. Rest van sanitair ruikt inderdaad minder dan ik zelfs van AG gewent ben.

    Lopen lui in dagelijks kloffie rond en aan de bar, combinatie met sauna club ervaring is daardoor wat raar. Met paar vrienden kun je hier prima feestje vieren.

    Voor mij totaal geen herhaal gevaar qua club.

    Wel nog een leuke kamer gedaan met dame die zeer goed milieuvriendelijke bezig wat, en dat in pvv tijden. Is hier wel 100430, maar heb ook niet echt rond gevraagd.

    Soort vrouwen ook niet echt in mijn smaak.

    Voor mensen die het relevant vinden:
    - sauna is op temperatuur
    - stoombad actief
    - massage aanwezig, half uur gedaan, matig
    - bubbelbaden dicht (maar mogelijk omdat ik vroeg ben voor deze club)
    - buitenruimte is raar ingericht, tegels en veel tegels.

    Anyway, werd tijd dat iemand ene review zou schrijven. Bij deze, voor mij niet nog eens.

  44. Onderstaande 13 leden hebben Gielle012 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 november 2023),Das (24 november 2023),JonnyFontane (24 november 2023),lekkersfan (23 november 2023),mechelen (23 november 2023),mentholbear (25 november 2023),nick n. (24 november 2023),pietpotent44 (24 november 2023),pret (24 november 2023),rmjhexe (24 november 2023),Shakir (26 november 2023),stimpy3 (24 november 2023),Wentelt Eefje (23 november 2023)

  45. #800
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gielle012 Bekijk bericht
    hier 65 euro te betalen.

    - bubbelbaden dicht (maar mogelijk omdat ik vroeg ben voor deze club)
    Bedankt voor de info. Zonder de jacuzzi is de entree het me er niet waard.

  46. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Gielle012 (26 november 2023)

 

 
Pagina 32 van 33 EersteEerste ... 22282930313233 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

  FKK Artemis 468*60