Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 64
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Isabella (Roemeense)



    Isabella (Roemeense)
    Leeftijd : 19 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service :
    Extra info : Allicht wel ergens een piercing en tatoe.





  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Zomaar wat.

    De dame zit heel erg vaak ergens op de achterste sofa's van SS. Linksachter als je via de kino naar de bar wandelt. Vaak omringd met een of meerdere vriendinnen. Tegenwoordig zit ze zowat de gehele dag te praten met een blonde dame met normaal figuur. Het valt erg op dat ze vaak al vroeg aanwezig is en dan inderdaad in de club naar de hemel staart (als ze niet aan het babbelen is met haar vriendin of het doen en laten van anderen gade slaagt) en wacht op de prins op het witte paard. Deze dame heeft iets waar struise wat jongere mannen met vele tatoes op vallen. Isabella weet dat. Door de band wordt ze dus maar in de late avond actief. Ze drinkt dan voornamelijk actief gratis sterke drank. Als iedereen genoeg op heeft, verdwijnt ze dan kort of langer op kamer (meestal kort). Op deze manier verdient zij duidelijk haar geld. Ze vindt het goed zo en daar is niets op aan te merken. Toch heb ik ze ook al met een oude man een hele dag weten vertoeven, knus tegen hem aan. Wie dus een mooie prijs wil betalen voor een hele dag, kan haar ook krijgen. Wie van een typische Roemeense houdt en daar sowieso voor valt, gaat haar zeer knap vinden. Misschien wel de knapste van de club. (Met typisch Roemeens bedoel ik: zeer slank, A-cup, lang loshangend zwart haar in frou-frou-tje, bruine ogen, klein rond strak kontje en niet groot.) Het is niet de eerste keer dat ik verneem dat haar service "klote" zou zijn.
    Door de band zoekt ze ook niet snel contact met de mannen (gezien wat ik daarnet schreef logisch). Zelf zegt ze me nooit goedendag maar ik zeg altijd goedendag tegen haar en dan zegt ze kort goedendag terug. Meer contact hadden we nog nooit. Tot eergisteren. Eergisteren was het rustig in de club, weinig mannen. Door de dag genomen 20 ongeveer. Isabella werd echter niet genomen. Van de gehele dag niet. Ze was dus omstreeks half negen 's avonds nog maagd. Ik speel graag spelletjes en ging dus met veel plezier (en een beetje gemaakte arrogantie) een sapje drinken in haar nabijheid. Ik moest wel opvallen want op haar vaste stekje (linksachter) zaten enkel dames, geen mannen. Lang bleef ik niet zitten, met opzet. Ik liep weer weg, weer met wat show. Een halfuurtje later kom ik weer in de bar en Isabella zit nog steeds op haar stekje met haar vriendin (te kletsen). Ik was ondertussen in de sauna geweest en was toe aan rust. Met een bank tussen ging ik languit liggen, hoe langer hoe meer wat uitdagender. Vanuit mijn ooghoeken had ik al gezien dat ze het niet kon laten om een paar keer naar mij te kijken, langer dan enkele seconden. Op een gegeven moment kijk ik recht in haar ogen. Niets is onnozeler dan zo naar mekaar te blijven staren, zonder wat te zeggen natuurlijk. Isabella zegt niets maar zoekt voor het eerst in maanden zelf contact. Op haar heel eigen manier natuurlijk. Ze beweegt wat met haar hoofd, korte kleine schokkende beweginkjes. Weet je niet wat dat wil zeggen dan? Ga je mee naar boven? Wie mij beter kent, wil hier niet lezen dat ik dan (ook zonder woorden) mijn hoofd lichtjes op en neer zou schudden. Ik beweeg niet met mijn hoofd maar maak een doodgewoon kom-gebaar met mijn handen. Ik had absoluut niet verwacht dat Isabella nu ineens bij mij zou komen zitten. Toch deed ze dat direct. Geen twijfels. Als je haar sterke drank trakteert, wil ze graag langdurig op je schoot kruipen. Bij mij bleef het bij langs me komen zitten. Eigenlijk klikte het direct, hoewel er nog nooit een klik was. Ze was grappig, ze was lief. Ze verraste me zeer positief. Het was maar van korte duur want van seconde één stond ze allicht te popelen om de kamervraag te kunnen stellen. Die kwam dan ook maar ik antwoordde negatief. Toen was alle interesse in mij meteen verdwenen. Ze vroeg enkel nog waarom ik haar dan geroepen had. Als antwoord op haar "hoofd"vraag. Allicht vond ze die vijf minuten een verschrikkelijke verloren tijd. Is het dan 1 - 0 voor mij? Ze was wel zo sympathiek dat ik haar zei dat ik een andere keer wel eens met haar wil gaan seksen. Zou ze dit geloven? Zou ze dit onthouden? Zou ze volgende keer spontaan naar me toe komen, met de directe kamervraag, "want dat had je beloofd"?
    Kijk, ik ben ook niet gek (en dat had ze nu toch al moeten weten). Isabella verdient van de gehele dag nog niet de inkom voor morgen, er lopen amper mannen rond en plots geraakt ze geïnteresseerd in een man die al op leeftijd begint te komen (en haar vader kon zijn) en geen tatoes heeft. Je houdt het trouwens niet voor mogelijk maar wat ik dus al wist, vertelt ze dan nog zelf ook aan mij toen ik nee zei. Ze zei me dat ze nog geen enkele kamer had gedaan en dus geen geld had om morgen de inkom te betalen. Helaas is het voor Sinterklaas nog wat te vroeg. Ik zal tegen dan nog eens langs komen want diep vanbinnen in haar hart... ze verdient de zak niet .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. Onderstaande 5 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 1 februari 2015),foempje2 (20 november 2014),Kwakje (29 oktober 2014),savesexer (29 oktober 2014),Snor (29 oktober 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Wat seksenfun hierboven geschreven heeft is zeer herkenbaar. Bijna zelfde verhaal, wat heen en weer teasen en ze wacht af tot je haar het hof komt maken. Op zeker moment dan toch samen op een bankje terecht gekomen en inderdaad de sleutelvraag kon niet snel genoeg komen. De boot nog even afgehouden. Het werd me al snel duidelijk wat me te wachten staat (beperkte service). Isabella ziet er zeer mooi uit en soms ben je in de mood om gewoon een knap poppetje bij op de trofeeën kast/lijst te zetten. Dus 5 minuten later maar naar de kamer.
    De service beperkte zich tot pmc en nmc maar beperkt tot missio en zij on top. Op zeker moment kwamen we in een houding te liggen wat iets afweek en ze maakte de opmerking 'dit heb ik nog nooit gedaan' met nog geen 2 seconden daarna 'dit gaat wel 20 extra kosten' nog even dacht ik dat het een grap was maar heb haar toch maar duidelijk gemaakt dat er niets extra inzat.
    Isabella probeert hier en daar snel wat extra mee te scoren. Gewoon laten merken dat je er niet mee akkoord bent en dan kraait ze er ook niet meer over.
    20 minuten op kamer vooraleer het zaakje afgehandeld was en dan maar zo snel mogelijk van de kamer. Het kan haar niet snel genoeg gaan.

    Wie een snelle simpele wip wilt met een knappe meid zit goed bij haar maar als je een beetje een degelijke service verwacht kom je bedrogen uit.
    Bij het beperkte presalen was ze wel fair tegen mij en maakte me duidelijk dat het geen full service gaat worden.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 9 januari 2016),Sparky (21 november 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwakje Bekijk bericht
    Wie een snelle simpele wip wilt met een knappe meid zit goed bij haar maar als je een beetje een degelijke service verwacht kom je bedrogen uit.
    Bij het beperkte presalen was ze wel fair tegen mij en maakte me duidelijk dat het geen full service gaat worden.
    Een Roemeense die je geen rat voor de ogen draait. Zeldzaam! Misschien is dat een goede reden om eens in haar gezelschap te zijn op kamer? Nee, alle gekheid op een stokje, je betaalt toch geen € 55 inkomgeld in een saunaclub en de reiskosten er naar toe om dan tegen ongeveer € 110 een vijftiental minuten op kamer te zijn. Dan ga je toch gewoon veel beter naar een ramenbuurt, in je buurt .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Een Roemeense die je geen rat voor de ogen draait. Zeldzaam!

    Ben je nu helemaal van de radden besnuffelt?!
    En Garde

  8. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (23 november 2014),wervelwind (23 november 2014)

  9. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Samen met haar hele kliek, onder andere Selena, was zij opmerkelijk afwezig afgelopen zondag .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #7
    Geregistreerd
    2 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 23:15
    Locatie
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Berichten
    106
    Discussies
    1
    Thanks
    910
    Thanked
    512 in 80 posts

    Standaard

    Samen met een rondborstige vriendin haar recent gespot in Magnum

  11. Onderstaande leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (19 januari 2015)

  12. #8
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:38
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    To be confirmed, but it seems she could be Corina(21 years) in Magnum.
    Show your appreciation

  13. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennisw Bekijk bericht
    Samen met een rondborstige vriendin haar recent gespot in Magnum
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:20
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cassenoisette Bekijk bericht
    To be confirmed, but it seems she could be Corina(21 years) in Magnum.
    But not the same as this girl?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=corina
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #11
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:38
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    Nope, i don't think so.
    She is hanging around with her friend Patrizia(ex-Selena 6S?), offering to make trios.
    You can change her name with CORINA.
    Show your appreciation

  16. #12
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    En gisteren was Corina, sorry Isabella in het SS terug...

  17. #13
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:38
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    Yes indeed, quick move.
    Show your appreciation

  18. #14
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard Isabella

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    [B]Postuur[/B ]Zeer slank
    Terug in Sixsens met een paar kilo. Zeer slank is ze niet meer

  19. #15
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    21 november 2017 @ 12:43
    Berichten
    30
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Inderdaad en met haar zusje. heeft er iemand al met haar gekamerd?

  20. #16
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    21 november 2017 @ 12:43
    Berichten
    30
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Kan mij iemand vertellen of zij de afgelopen dagen in de club was.. Ik ben namelijk erg van haar gecharmeerd. Ik heb er in de afgelopen zeven maanden goed leren kennen en zelfs bij haar op bezoek geweest in Roemenië. Isabella is erg jong maar helemaalniet dom. Zij weet wat ze wil en dat weet ze bij andere erg goed te bespelen.


    Gesendet von iPad mit Tapatalk

  21. #17
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag was zij samen met haar zusje in de club. Zelf vind ik het twee lekkere diertjes. Isabella heb i, reeds een keer geprobeerd en dat was een tegenvaller. Nu dan maar het zusje. Is met een grote ontgoocheling afgelopen. Ben haar naam vergeten, maar zal toch een draadje over haar openen. Moest iemand de naam weten?

  22. #18
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    21 november 2017 @ 12:43
    Berichten
    30
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Ze zijn beide inderdaad beeldmooi, maar pas met hun op...
    Haar naam is in de club catarina

  23. #19
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    21 november 2017 @ 12:43
    Berichten
    30
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Nieuws. Isabella gaat de club verlaten en is vanaf zondag bij Yin Yang!
    Onder het motto nieuw is onbekend, zullen velen waarschijnlijk spijt krijgen van een service.

  24. #20
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    21 november 2017 @ 12:43
    Berichten
    30
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Alle eerste beste wensen voor 2016. Om het jaar goed te beginnen. Had ik besloten om met een vriend naar een club te gaan. Aangezien niet alle clubs geopend zijn op 1 januari, kwamen bij terecht in Düsseldorf bij de Magnum. Ik was nog nooit eerder in deze club geweest. Bij binnenkomst kreeg ik een goede indruk en was ik benieuwd wat ik verwachten kon.

    Nou wat gegeten te hebben en een half uurtje sauna, zijn we gaan relaxen en hebben we gekeken naar de meisjes die er rond liepen. Nou heb ik begrip, dat er rond deze tijd van het jaar niet alle meisjes aanwezig zijn. Maar in zo'n grote club waar zij adverteren met altijd 100 meisjes aanwezig, was ik een beetje teleurgesteld. Er waren hoger uit 25 dames aanwezig.

    Opvallend waren twee bekende gezichten aanwezig. Het was Isabella en Gaby die van SS waarschijnlijk naar de Magnum zijn verhuisd.

    Een kamer gang was nauwelijks mogelijk er waren zoveel gasten en in verhouding te weinig dames. Na enkele biertjes gedronken te hebben en nog wat rond gehangen in de bar, hebben we besloten om 2.00 uur weer naar huis te gaan. Persoonlijk vind ik de opzet van de SS en de YY vele malen beter en mooier. Mijn bezoeken aan deze club was uit nieuwsgierigheid en ik zal niet snel meer voor deze club kiezen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

  25. Onderstaande 2 leden hebben veata Mea bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke ( 6 januari 2016),Kwakje ( 2 januari 2016)

  26. #21
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:42
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Van mijn part mogen ze daar blijven Sixsens onwaardig

  27. Onderstaande leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    veata Mea ( 9 januari 2016)

  28. #22
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    21 november 2017 @ 12:43
    Berichten
    30
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard




    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

  29. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:20
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    NB ik ga er vanuit dat deze dame nog steeds in Magnum werkzaam is, of was het slechts een kort uitstapje en zit ze weer in Sixsens?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  30. #24
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    21 november 2017 @ 12:43
    Berichten
    30
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Inderdaad, daar werkt ze 'meen ik me te herinneren' onder Corinna of Korinna?

  31. #25
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    21 november 2017 @ 12:43
    Berichten
    30
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Je mag haar terugplaatsen naar SS, ze is gewoon weer in de Sixsens, samen met haar zusje..


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

  32. Onderstaande leden hebben veata Mea bedankt voor deze bijdrage:

    Justmearnhem ( 7 mei 2019)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

  Freude 468*60