Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Last Online
    24 oktober 2014 @ 11:22
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Club de Villa, Beekbergen, Arnhemseweg 603, Lili

    Haarkleur/-lengte : Bruin, krullend lang haar
    Lengte dame : 1,60-1,65
    Postuur/Cupmaat : Sportief B cup
    Nationaliteit/Taal : Grieks, spreekt gewoon Nederlands
    Leeftijd : 25
    Tatoeages/Piercings : Nee/Nee
    Service: PMC, NMC
    Voordelen: Heerlijk getraind lijf, en ze kan squirten
    Nadelen: Misschien de prijs
    Tijdsduur : 2 uur.
    Prijs : 390 Euro

    Ik ben afgelopen dinsdag (21-10-2014) naar Club de Villa gereden voor iets lekkers en het moch wat kosten. Bij binnenkomst wordt je al lekker ontvangen, heerlijke ambiance en mooie dames die er rondliepen. Mijn oog viel op een brunette met lang krullend haar, ik sprak haar aan en ze bleek Lili te heten en ze is van Griekse komaf. Ze was een plaatje lekkere volle tieten, mooie gezicht en een flinke ronde kont, ze vertelde me dat ze veel sporte en nou dat was te zien hoor.

    Ik heb haar na een leuk gesprek en wat flirten meegenomen naar hun duurste suite, want tja wil wel graag indruk maken en achterlaten nou daar aangekomen eerst lekker in het bubbelbad met haar gelegen was ze me lekker opgeilde met dat aftgetrainde lijf van haar. Heb haar lekker betast (wat een kont) en toen fluisterde ze in mijn oor dat ze kon squirten, dat trok me wel want de meeste dames beweren dat te kunnen of pissen en er stroomt een miezerig straaltje uit.

    Nou wij het bubblebad uit en richting het bed en daar heeft ze me nog even gepijpt, wat heerlijk kon. Toen zij met de beentjes wijd en kon ik haar lekker beffen en toen kwam het, zij flink kreunen en duwde mijn gezicht weg en zei:"kijk eens" en het spoot eruit echt heerlijk straal na straal geil kutvocht. Heb haar uieindelijk op zijn hondjes genomen en haar lekker bij haar flinke heupen en kont vastgepakt, maar man o man dat squirten was me toch een show.

    Lili levert een super lekkere service en bied je haar volledige aandacht, ze is gezellig en weet hoe ze een man moet opwinden

    Ik ga hier zeker nog eens terugkomen. Het kost misschien wat ik koos immers zelf voor 2 lange uren, maar dan heb je ook wat.

  2. Onderstaande leden hebben marioluigi bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (24 oktober 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.