Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 44
  1. #1
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard Osnabrück, Alfs Paradies, Valentina (Roemeense)



    Valentina (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Enkel
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 75 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : PZC, Zoenen, Beffen, Rimmen bij haar, NMC
    Extra info : saggy tieten, saggy buik




    Laatst gewijzigd door cath.leen; 21 oktober 2014 om 07:22

  2. #2
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    VALENTINA is nu ruim twee weeken in de villa. Ze loopt altijd met een andere meid tezamen. (Ene met een recht leuk gezicht maar met een te dikke kunt).
    Ze zei dat ze 22 jaar oud is, maar ik geloof het niet. Ik denk dat ze wat ouder is.
    Het is een mooie vrouw, maar echt jammer, als ze zich uitkled zie je de hangenden tieten een de buik ziet er uit, als of ze al merdere kinderen heft.

    Ook de service was er teleurstellend. Het pijpen zaag er wel goed uit, maar ik voelde er niks van. Met het neuken was het niet veel anders.
    Het was allemaal saai.

    Ik will ze niet helemaal slecht praaten.
    Bij het rimmen en beffen ging ze dan toch goed met, het lijkt, dat ze dat wel graag hefd.

  3. #3
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:12
    Berichten
    136
    Discussies
    6
    Thanks
    149
    Thanked
    140 in 83 posts

    Standaard

    helemaal mee eens ben er ook mee naar de kamer geweest mijn advies afblijven

  4. #4
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chauffie Bekijk bericht
    helemaal mee eens ben er ook mee naar de kamer geweest mijn advies afblijven
    Ik kent het gevoel. Ben ook met haar in de kamer geweest. Had meer verwacht maar helaas. Zeker geen 10 en ook geen 6. Dus dat zegt genoeg.
    groet
    SAS

  5. #5
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Ze zal zich snel aanpassen of zal snel verdwijnen.

  6. Onderstaande leden hebben ovboy bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 5 februari 2015)

  7. #6
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Op dinsdag heb ik haar eerst niet erkend. Ze had een bril op, ze had en niuew kapsel.
    Ze keek in vergelijking met eerder goed (met kleren an).

    Ik denk, dat ze wel is op een goede weg.

    (Ze was ook altijd tezamen met GEORGINA. Maar die is er nu met en andere meid tezamen.)

  8. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Peperduur ( 5 februari 2015),SAS ( 5 februari 2015)

  9. #7
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 15:46
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Ik heb gisteren een hartstikke leuke sessie beleefd met Valentina. Een niet piepjongedame en dat is te merken aan haar wijze van gezelschap houden. Wie mij een beetje kent of volgt weet dat ik dat bijzonder waardeer. Het was aangenaam zacht, relaxed en onderhoudend allemaal en ik kwam breed lachend aan tafel voor het diner. Een charmante vrouw die, als je haar vriendelijk tegemoet treedt, je een heerlijk tijd kan geven. Herhalingsgevaar? 100% wat mij betreft.

  10. Onderstaande 2 leden hebben jeegee bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (23 april 2015),SAS (22 april 2015)

  11. #8
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 15:46
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Vandaag op herhaling geweest. Meer dan voortreffelijk!
    Trouwens de hele middag en deel van de avond in VM verbleven op zeer aangename wijze.

  12. Onderstaande 2 leden hebben jeegee bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (11 juni 2015),SAS (11 juni 2015)

  13. #9
    Geregistreerd
    8 september 2009
    Last Online
    22 januari 2017 @ 11:19
    Locatie
    knooppunt arnhem-nijmegen
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Palmje verveelde zich en las in 1 van de posts dat Sarina van Van Goch naar Villa Marisol was verhuisd. Op de gok maar eens kijken of ze er vandaag is. Palmje was toe aan haar diepe, stevige thaise massage. Over een lege A3 is het goed tuffen en Palmje was dan ook vlak na 12.00u in Hamminkln. Na even rondgeleid te zijn door een nieuw roemeens meisje even gedouched en het berenvelletje aangetrokken. Villa Marisol ziet er zeer goed en verzorgd uit, zeker een stuk groter van binnen dan het van buiten doet vermoeden. Na 3 a 4 mede ijsberen gedag te hebben gezegd en wat potentiële dames een knipoog toegeworpen te hebben even neergeplofd in de grote bios. Er komen regelmatig dames langsparaderen op weg van/naar de neuspoederruimte. Wist niet dat de nieuwe volkssport zo-hoog-mogelijke-hakken is...sommige komen maar met moeite de trapjes op en af.
    Enfin, Palmje zat lekker op één van de lounge bankjes toen halverwege het ijskoude mineraalwatertje Valentina even kwam animeren. Leuke, hartelijke dame, die naar eigen zeggen ook wel goed kon masseren. Dat moest dus aan en controle onderworpen worden.
    Voor de thaise massage gaan we nog maar eens terug voor Sarina, maar voor de massage van de jongeheer voldeed Valentina prima. Zeker voor herhaling vatbaar!

  14. Onderstaande 2 leden hebben Palmje bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar ( 1 juli 2015),SAS ( 1 juli 2015)

  15. #10
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 16:30
    Berichten
    574
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.021 in 368 posts

    Standaard

    Vandaag een fijne sessie gehad met deze jongedame.

    Ik vind haar uitstraling erg sexy en mooi. Ze is ook niet zo jagerig. Ze heeft een bril op. Tijdens de sex zet ze die af.

    Op de kamer vallen haar borsten enigszins, maar dat vind ik niet erg, ze voelen heel naturel aan. Ze begon na een uitgebreide tongzoenbeurt me met haar nagels en vingertoppen eerst licht gek te maken voordat ze aan het pijpen begon. Ook mijn ballen kregen een uitgebreide beurt waarbij ze ze naar binnen slurpte.

    Tijd om haar wat natter te maken. Tijdens de befbeurt gaf ze zich op een gegeven moment helemaal over en bewoog mee. Ze kwam schokkend klaar waarna ik even niet in buurt van de klit kon komen.

    Na mij weer gepijpt te hebben was het tijd voor de cowgirl (gelukkig zonder glijmiddel, dat had ze ook niet meer nodig) waarbij ze me verschrikkelijk geil aankeek.
    Het duurde niet lang voordat ik mijn saluutschoten vuurde.

    Herhalingsgevaar: jazeker.

  16. Onderstaande 5 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 ( 2 juli 2015),jeegee ( 3 juli 2015),saralai (25 juli 2015),SAS ( 2 juli 2015),Smouse ( 2 juli 2015)

  17. #11
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 15:46
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Volgende week staat er weer een bezoekje aan VM gepland, dinsdag of donderdag. Hoop vurig daar Valentina aan te treffen. Kan mij geen prettiger gezelschap voorstellen. Kanniewachte.......

  18. Onderstaande leden hebben jeegee bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (24 september 2015)

  19. #12
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 19:58
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.265
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Inmiddels 2 keer met deze dame op de kamer beland, herken veel van bovenstaande verhalen, zoals de hangende borstjes en gehavende buik. Op de kamer vindt ik het tongzoenen niet overtuigend en haar oraal mag wel met iets meer variatie.
    Neem de tijd om uitgebreid haar muschi te likken, en ze berijdt pielemans, in een wilde rodeorit alsof het haar laatste keer is, met daarbij die geile blik in haar ogen.

    Liever doe ik geen concessies, maar voor Valentina maak ik graag een een uitzondering.
    Laatst gewijzigd door forgetskinnyletsgetfatty; 28 september 2015 om 19:47
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  20. Onderstaande 3 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (28 september 2015),jeegee (28 september 2015),SAS (28 september 2015)

  21. #13
    Geregistreerd
    7 juni 2015
    Last Online
    30 december 2023 @ 15:05
    Berichten
    48
    Discussies
    1
    Thanks
    13
    Thanked
    110 in 33 posts

    Standaard

    Vanavond met Valentina naar de kamer geweest. Tijdens het oktoberfeest liep ze nogal veel heen en weer. Ze was me opgevallen maar ik kon geen oogcontact maken. Ik zag Valentina staan en ben naar haar toegelopen en wilde kijken hoe ze reageerde. Toen ik haar paseerde raakte ik een bil heel zachtjes ann en keek achterom om te kijken hoe ze reageerde. Zij keek lachend achterom. We hebben kennis gemaakt en zij regelde een kamer. Ze had een heerlijk rustig en subtiel voorspel en deed haar best om het mij naar mijn zin te maken. Ze heeft een heerlijk lichaam, ik vond het een feestje. Als het aan mij ligt,j komt er een herhaling.

  22. Onderstaande leden hebben Para2 bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 4 oktober 2015)

  23. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2015
    Last Online
    15 april 2024 @ 15:05
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    24
    Thanked
    41 in 11 posts

    Standaard

    Na een korte pauze na de lekkere sessie met Mirella. Liep ik in de gang tegen Valentina aan. Ik had haar een paar weken geleden ook al gespot. Vaak gaat ze strategisch op de bankleuning naast de ingang van de gang zitten. Ze heeft een lekker figuur en van dat strakke brilletje wordt ik erg geil. Eerste even lekker in de kino elkaar wat leren kennen. En ze pakte het heerlijk rustig aan, daar hou ik van. Na een kwartiertje naar de kamer toe. Ze begon met tongzoenen en we voelden elkaars lichaam In het pakje wat ze aan had kwamen de borsten goed uit, maar zonder ondersteuning hangen ze behoorlijk. Al snel was kleine jan op sterkte en pijpte Valentina me of haar leven ervan af hing. Ik vond haar kutje en ging haar beffen. Ze heeft een heerlijk sappig kutje en door langs haar sterretje te wrijven werd ze zo geil als boter en werd steeds natter. Ze bleef pijpen en vergat de balletjes daarbij niet. Met haar nagels weet ze de spanning flink op te voeren. En schokkend kwam ze klaar. Toen een heerlijke lange tongzoen en toen deed ze kleine jan een jasje aan. In cowgirl neukte ze heerlijk en het duurde dan ook niet lang voor kleine jan zijn climax bereikte. Heerlijk half uurtje, groot herhalingsgevaar!
    Laatst gewijzigd door Kleine Jan; 17 november 2015 om 20:33

  24. Onderstaande 3 leden hebben Kleine Jan bedankt voor deze bijdrage:

    jeegee (18 november 2015),Rezaes (18 november 2015),SAS (18 november 2015)

  25. #15
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Ik heb afgelopen zondag ook met Valentina gekamerd.
    Zij liep gearmd met een andere dame waarmee ze per sé met zijn drieën op de kamer wilde. Het was al eind van de dag, en de energie begon een beetje op te raken.
    Na een poosje kwam er een andere heer aan lopen die erg veel belangstelling voor de andere dame had. Ik moest er hartelijk om lachen. Uiteraard kwam Valentina op mij af.

    Zoals ik al schreef lijkt zij te bepalen wat ze laat zien. Het brilletje is idd strak. Het werd een kamergang want ik wilde Valentina graag eens meemaken.
    Haar lichaam vind ik niet opvallend. Ik heb wel lekker aan haar billen gezeten.
    Ze pijpte me goed, niet opvallend maar goed.
    Toen ik haar van voren nam gebeurde het: de energie was ineens op. Ik heb mijn best nog gedaan, maar stijf werd jonge vriend niet meer.
    Ik had gedacht dat ze de sessie dan wel snel beëindigen zou, maar het moet gezegd: Valentina heeft nog flink geprobeerd me mijn ontlading te bezorgen.
    Het werd uiteindelijk een flinke penismassage.

    Valentina toch bedankt.

  26. Onderstaande 2 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (24 november 2015),Scrotum (23 november 2015)

  27. #16
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Ook aanwezig.
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  28. #17
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Valentina is vandaag terug komen van 3 weken vakantie.
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  29. Onderstaande leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    pret (14 juli 2016)

  30. #18
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 15:46
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Ik had best een leuke middag vandaag. Paar leuke sessies, de nodige gezelligheid, maar wat baalde ik ontzettend toen ik, nadat ik mijn kruit verschoten had op weg was naar de kleedruimte om mij om te kleden voor de thuisreis, Valentina zag binnenkomen met een grote koffer. PECH met hoofdletters. Gelukkig deed haar stralende lach en een paar lieve kussen mij zodanig goed dat nu al weer een klein beetje kan lachen. En als het niet al te zeer tegen zit meld ik mij a.s. maandag weer in de Villa en dan natuurlijk als eerste bij Valentina. voor mij een topper!!

  31. Onderstaande 4 leden hebben jeegee bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (14 juli 2016),robglover (17 juli 2016),SAS (15 juli 2016),yylover (15 juli 2016)

  32. #19
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 15:46
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Ik heb het zojuist goedgemaakt. Vanuit Arnhem heb ik bewust de omweg via Hamminkeln gemaakt om Valentina te ontmoeten. Ze bleef maar door mijn hoofd dwalen. Ik was na binnenkomst door het zonnige weer nog niet zo snel aan het halfduister van de lounge gewend en liep zonder dat ik iemand duidelijk herkende even door naar de kino. En op het moment dat ik mij wilde neerzetten werd ik aangesproken door, je raadt het, Valentina. Ze had mij wel direct gezien. Heb een tijdje heerlijk met haar in de kino de belangrijke dingen des levens doorgenomen en had daarna een geweldige tijd met haar in kamer 20. Samenvattend: de omweg van 100 km meer dan waard. Naast omfietswijnen zijn er dus ook omrijmeisjes.....

  33. Onderstaande 2 leden hebben jeegee bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (17 juli 2016),SAS (18 juli 2016)

  34. #20
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    VALENTINA is nu al meer dan een jaar in de Villa.

    Ik vind dat ze opgrooit.

    Nu, sinds ze weer terug is uit de vakantie is ze wel opvallend mooier geworden.

  35. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (18 juli 2016),SAS (18 juli 2016)

  36. #21
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cath.leen Bekijk bericht
    VALENTINA is nu al meer dan een jaar in de Villa.

    Ik vind dat ze opgrooit

    Nu, sinds ze weer terug is uit de vakantie is ze wel opvallend mooier geworden.


    Dat ik Valentina voor het eerst zag was ze aan het balletje gooien buiten bij het zwembad en werd ik er wel opgewonden van. Ik dacht wat en mooie dame mooi koppie en mooie billen maar ze had badpak model kleding aan maar ik dacht ik waag me er niet aan want ik ging altijd met haar beste vriendin naar de kamer! Maar dat die beste vriendin van Valentina er een keer niet was dacht niet ik maar Valentina ik grijp mij kans! En ik dacht waarom eigenlijk niet! En eenmaal op de kamer schrok ik me rot haar buik en borsten hangen en zitten onder de stiae (littekens) van denk ik haar zwangerschap. De sex met Valentina was niet slecht maar ook niet bijzonder! Dus toch maar weer terug gegaan naar haar beste vriendin! Maar die is er inmiddels niet meer dus moet ik op zoek naar wat nieuws aanstaande vrijdag! Dus tot dan!

    M.v.G Robglover
    Laatst gewijzigd door robglover; 19 juli 2016 om 13:24

  37. Onderstaande 4 leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (19 juli 2016),Manureva (19 juli 2016),SAS (19 juli 2016),VoX (19 juli 2016)

  38. #22
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Deze dame is zaterdag 27-08-'16 met verlof gegaan! Ik weet niet voor hoelang.

    M.v.G Robglover.

  39. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (31 augustus 2016)

  40. #23
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Met de party op 10-9-2016 zal zij zeker aanwezig zijn!:
    Laatst gewijzigd door SAS; 31 augustus 2016 om 12:27
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  41. Onderstaande leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (31 augustus 2016)

  42. #24
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Is aanwezig.
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  43. Onderstaande leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (17 september 2016)

  44. #25
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Heb gisteren met haar een uurtje gekamerd.
    Jammer dat ze niet al te spraakzaam is, maar op de kamer heeft ze dit meer dan genoeg gecompenseerd.
    HHG is wel aanwezig.

  45. Onderstaande 4 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    jeegee (20 september 2016),Manureva (17 september 2016),robglover (17 september 2016),SAS (20 september 2016)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.

Freude 468*60