Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 43 van 43
  1. #26
    Geregistreerd
    7 juni 2015
    Last Online
    30 december 2023 @ 15:05
    Berichten
    48
    Discussies
    1
    Thanks
    13
    Thanked
    110 in 33 posts

    Standaard

    Vrijdag weer met Valentina gekamerd. Ze praat inderdaad niet zo veel. Haar niet Roemeense talen zijn wat minder maar ze is wel een heerlijke vrouw. Ze neemt de tijd voor je en ze wil wel dat je het naar je zin hebt.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Para2 bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (23 september 2016),SAS (24 september 2016),yylover (23 september 2016)

  3. #27
    Geregistreerd
    24 januari 2016
    Last Online
    26 maart 2024 @ 15:51
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    80
    Thanked
    144 in 14 posts

    Standaard

    Afgelopen week voor het eerst met haar gekamerd. Ze is inderdaad niet erg spraakzaam en als je met haar op de kamer komt dan vindt een totale metamorfose plaats. Niet dat ze nu wel opeens gaat praten, maar als haar bril verdwijnt en de kleren uit gaan, de haren opgestoken worden, dan ziet ze er echt anders uit. Het is allemaal wat slapper, om het zo maar uit te drukken. Doet niets af van haar diensten en service. Nadat we elkaars lichaam hadden verkend heb ik haar prachtige kutje mogen verwennen. Van het beffen kan ze hoorbaar genieten (al zijn het maar kleine kermpjes), wat altijd een aansporing is om door te gaan. Op een gegeven moment nam zij het over en met haar nagels kan ze je best gek maken. Een zeer sensuele ervaring. Pijpen doet ze niet onverdienstelijk, maar met haar handen weet ze je nog verder op te geilen. Helaas moet voor het likken van je ballen extra betaald worden (en ze waren zo mooi geschoren...). Sla dat dan maar over, want 30 Euro meer daarvoor slaat nergens op... Nadat het rubbertje geplaatst was, kwam ze op me zitten. Ik moet zeggen dat ze me heel geraffineerd en voor mij veel te snel heeft doen laten komen. Ik hield het even niet meer.
    Al met al dus wel een bevredigende sessie, hoewel ik het herhalingsgevaar niet groot acht.

  4. Onderstaande 2 leden hebben De Vrijbuiter bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (25 september 2016),VoX (25 september 2016)

  5. #28
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Doordat je voor het likken aan je ballen ook al meer moet betalen bij deze dame is hetzelfde wanneer je CORA 50 euro moet betalen voor het volspuiten in haar mond en wanneer je dan vertelt dat het maar 25 euro kost krijg je als antwoord :ja bij die kut roemeentjes maar bij mij niet.
    Het begint op een graai cultuur te lijken en de gemaakte afspraken worden in VILLA MARISOL met de voeten getreden en daaruit blijkt alweer waarom het zo rustig begint te worden met ijsberen.
    Of kan het zo zijn dat sommige ijsberen misschien bij een dokter lopen met een of andere ziekte,wie weet alles is mogelijk.
    Omdat je met de warmte al gauw zonder badjas in de tuin gaat liggen om nog een beetje van de zon te kunnen genieten,heb je snel een verkoudheid of een lopend neusje of misschien zelfs een longontsteking op gelopen.
    Dat moet natuurlijk eerst weer over zijn voordat je naar de club terug kan gaan.
    Heren ijsberen pas goed op en vooral met dat mooie weer het is zo verraderlijk en een ongelijk zit soms in een heel klein gaatje.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    De Vrijbuiter (25 september 2016),Piet Plezier (25 september 2016),pret (24 september 2016)

  7. #29
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Doordat je voor het likken aan je ballen ook al meer moet betalen bij deze dame is hetzelfde wanneer je CORA 50 euro moet betalen voor het volspuiten in haar mond en wanneer je dan vertelt dat het maar 25 euro kost krijg je als antwoord :ja bij die kut roemeentjes maar bij mij niet.
    Het begint op een graai cultuur te lijken en de gemaakte afspraken worden in VILLA MARISOL met de voeten getreden en daaruit blijkt alweer waarom het zo rustig begint te worden met ijsberen.
    .
    Wat het is dat bij elke club een start tarief is van 50,00 euro voor 30 minuten ( laat ik zeggen bij veel clubs)
    Dat dat extra dan ook extra kost weet een beetje ervaren ijsbeer als Dalton dus ook!
    Dat de dames dus meestal de standaard tarieven aanhouden is begrijpelijk.
    Nu zijn er dames die meer vragen dan het standaard tarief.
    Dus de zeer ervaren ijsbeer maak duidelijk afspraken vooraf en ondervind dus geen problemen achteraf als het gaat om de betaling van de geleverde diensten op de kamer door DVP.
    Dit ondervind je dus in alle clubs.
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  8. Onderstaande 3 leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (25 september 2016),VoX (25 september 2016),yylover (25 september 2016)

  9. #30
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    SAS gewoon het verhaaltje bij ELLA even lezen het vriendinnetje van PP die er alles mee kan doen maar bij de anderen euro-tekens in de ogen heeft.
    Het lijkt me beter om de dvp's die pas beginnen even te vertellen waar het om gaat in een saunaclub,dan hoeven wij niet steeds weer te vragen wat wel en niet in de prijs is inbegrepen.
    Want die vragen zijn voor ons heel moeilijk omdat ik geen roemeens op school heb gehad.
    1 uur is 75 euro al kom je 3 keer klaar in dat uur is toch dom gelul om voor 2 keer klaarkomen in een uur 150 te betalen en dan 20 euro extera voor blasen zonder condoom dan kost het volspuiten in haar mondje zeker ook 150 euro omdat ze daarna meteen naar de tandarts moet om haar tanden en mond na te laten kijken,gewoonweg niet te geloven wanneer word je eens wakker en vertel ze de huisregels eens of maak een blad waarop staat hoe je het wilt hebben in de VM ondanks dat het zppers zijn,wanneer bij mij een zpper iets moet doen dan leg ik hem uit wat er gebeuren moet zo moet het bij jullie ook.
    Wordt een rare bedoening dat iedereen maar doet waar ze zin in hebben.

  10. #31
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    SAS gewoon het verhaaltje bij ELLA even lezen het vriendinnetje van PP die er alles mee kan doen maar bij de anderen euro-tekens in de ogen heeft.
    Het lijkt me beter om de dvp's die pas beginnen even te vertellen waar het om gaat in een saunaclub,dan hoeven wij niet steeds weer te vragen wat wel en niet in de prijs is inbegrepen.
    Want die vragen zijn voor ons heel moeilijk omdat ik geen roemeens op school heb gehad.
    1 uur is 75 euro al kom je 3 keer klaar in dat uur is toch dom gelul om voor 2 keer klaarkomen in een uur 150 te betalen en dan 20 euro extera voor blasen zonder condoom dan kost het volspuiten in haar mondje zeker ook 150 euro omdat ze daarna meteen naar de tandarts moet om haar tanden en mond na te laten kijken,gewoonweg niet te geloven wanneer word je eens wakker en vertel ze de huisregels eens of maak een blad waarop staat hoe je het wilt hebben in de VM ondanks dat het zppers zijn,wanneer bij mij een zpper iets moet doen dan leg ik hem uit wat er gebeuren moet zo moet het bij jullie ook.
    Wordt een rare bedoening dat iedereen maal
    Je kan wel 10 keer klaarkomen in uur.
    Dan blijft de prijs 75,00 euro.
    Pijpen zonder condoom is normaal in het tarief van een normalen kamergang .
    Zolang je niet klaarkomt in het mondje of op het lichaam zijn er geen extra kosten!
    Dus niets extra.

    Maar als dit een probleem mocht geven dan bespreek je dit eerst met DVP en als dit een probleem blijft geven dan ga je naar de Theke.
    Leg het de Theke maar uit dan is er geen probleem.

    De nieuwe DVP wordt bij de eertse keer als ze in de Villa komen de regels uitgelegd en ook wat er in welke prijs zit.

    Maar wat veel ijsberen erg vervelend vinden om dit voor te leggen aan de Theke!
    En dan hier schrijven dat de Club hier wat mee moet doen.

    Achteraf de koe in de kont kijken zeggen ze in het oosten.
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  11. #32
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Deze topper gaat 4 oktober voor vakantie naar huis.

  12. Onderstaande leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (27 september 2016)

  13. #33
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Vandaag weer Valentina bezocht. Einde van de middag speciaal even naar haar gereden. Ik ben niet lang binnen geweest voordat ik met Valentina naar de kamer ging. Maar het leek me allemaal erg rustig in de Villa.

    Met Valentina een heerlijke sessie gehad. Ze is professioneel, en dat mag ik wel.

    Voordat ze een weekje op vakantie gaat, zie ik haar niet meer. Ik wacht met naar de Villa gaan totdat ze weer terug is, of totdat ik lees dat Adina weer terug is.

  14. Onderstaande leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (29 september 2016)

  15. #34
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Vorige week woensdag, 28 september, nog een middagje in Marisol geweest. Na een tijdje in de zon bij het zwembad te hebben gelegen, even rondgekeken en mijn oog viel op Valentina. Ik vond haar altijd al interessant ogen (zal wel door die bril komen en haar secretaresse-look) en ze bleek een goede keus. Inderdaad valt op de kamer op dat haar borsten en buik er wat moeizaam uitzien (ongetwijfeld het gevolg van een zwangerschap) maar dat compenseerde ze wat mij betreft volop door haar manier van doen. Ze is rustig, aardig en attent. Haar cowgirl was heel goed, doggy was aangenaam (haar tieten kun je daarbij lekker kneden) en in missio kwam ik alleen al door haar blik in haar ogen (melancholiek en geil tegelijk) snel klaar. Wat mij betreft een topper. Een volgende keer zal ik haar niet versmaden.

  16. Onderstaande 4 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 5 oktober 2016),Mooiejoke ( 5 oktober 2016),SAS ( 5 oktober 2016),StrikerXMF ( 6 oktober 2016)

  17. #35
    Geregistreerd
    12 augustus 2016
    Last Online
    27 februari 2024 @ 22:45
    Berichten
    29
    Discussies
    0
    Thanks
    17
    Thanked
    13 in 7 posts

    Standaard

    met haar een kamer bezocht. Is een leuke dame, prettig gesprek. Alleen op de kamer viel ze mij een beetje tegen. haar jurkje verbergt haar buikje. Verder goede sex, alleen het oog wil soms ook iets. Geen herhaling voor mij

  18. #36
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Valentina komt morgen weer aan in Duitsland. Ik weet niet of ze dan meteen aan het werk gaat....

  19. Onderstaande 2 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (14 oktober 2016),SAS (14 oktober 2016)

  20. #37
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    Valentina komt morgen weer aan in Duitsland. Ik weet niet of ze dan meteen aan het werk gaat....
    Gisteren, 18.10. in de Villa gezien.

  21. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (19 oktober 2016)

  22. #38
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Terug van een heerlijke vakantie!
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  23. #39
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Vandaag een heerlijk uurtje gehad met deze dame. Niet in de top vijf, maar zeer zeker bovengemiddeld en voor herhaling vatbaar. Valentina weet hoe ze een man moet verwennen. Ik heb haar met een lach op mijn gezicht de welverdiende €100 overhandigd.

  24. Onderstaande 4 leden hebben HW1 bedankt voor deze bijdrage:

    jeegee ( 1 augustus 2017),Mooiejoke ( 1 augustus 2017),SAS ( 2 augustus 2017),Sjeufke ( 1 augustus 2017)

  25. #40
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    25 februari 2024 @ 09:31
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Vorige week was ik nog maar net geacclimatiseerd in de villa of ik liep Valentina tegen het prettige lijf. De kennidmaking voor de zoveelste? keer hernieuwd. Ik ben heel graag met haar. Ook nu een heerlijke sessie. Wat een fijne vrouw. Ik kreeg de indruk dat ze een klein beetje ronder en voller is geworden. En daardoor absoluut niet minder aantrekkelijk. Integendeel!!! Ik vind haar fantastisch. Gauw weer naar toe.

  26. Onderstaande 4 leden hebben jeegee bedankt voor deze bijdrage:

    Mooiejoke ( 1 augustus 2017),robglover ( 2 augustus 2017),SAS ( 2 augustus 2017),Sjeufke ( 1 augustus 2017)

  27. #41
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Zit in Osnabruck. Maar waar weet ik niet.

  28. Onderstaande leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Mert42 ( 8 september 2017)

  29. #42
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Alf Paradise in Alfhausen bij Osnabruck.

  30. Onderstaande leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    jeegee (27 september 2017)

  31. #43
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    25 februari 2024 @ 09:31
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Inderdaad, hier vond ik haar gisteren. Ze was verrast en we hadden het als vanouds. Ik merkte, het was een goede beslissing van mij om de toch tamelijk verre reis er naar toe te ondernemen.
    Ik had geluk, ze was namelijk net een dag daarvoor uit Roemenië teruggekeerd, en ik had niet van te voren gebeld of zij er zou zijn.
    De club ziet er goed uit, is vrij klein, modern van inrichting, dat spreekt mij aan. Mooie sauna e.d. en de tuin ziet er met een klein zwembad goed verzorgd en aantrekkelijk uit. De lockers zijn klein, je moet je winterjas maar in de auto laten liggen. Ook de kamers zijn klein, maar groot genoeg om plezier te hebben.
    Ik ben niet lang gebleven, ik had meer te doen. Ik kan dus niet oordelen over de maaltijden, maar de koffie was goed.
    Wat betreft de overige dames, er waren er een stuk of tien denk ik. Niet allemaal eredivisie, enkelen haalden zelfs de Jupilerleague niet. Ik heb het over hun uitstraling, mogelijk is hun service wel top, dat weet ik niet. Maar ongezellig was het zeker niet.
    Ik zal er vast nog wel weer eens naar toe gaan, want Valentina blijft boeien.

  32. Onderstaande 4 leden hebben jeegee bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 september 2017),Mooiejoke ( 9 oktober 2017),robglover (30 september 2017),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2017)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

  FKK Artemis 468*60