Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Bianca (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Bianca (Roemeense)



    Bianca (Roemeense)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    De 2de meid, waar ik afgelopen vrijdag in LuLo mee heb gekamerd, was Bianca.

    Bianca is een 23 jaar jonge Roemeense, met lang bruin haar. Ze is 1,65m groot, heeft een mooi gezicht en bruine ogen. Haar lichaam is iets voller, maar mooi. Ze heeft een mooie B-cup en een volle, maar stevige kont. Boven haar poes heeft ze een streepje haar. Het is eens iets anders dan altijd die volledig kaalgeschoren flamoezen. Bianca heeft noch tattoo’s, noch piercings.

    Op kamer (geen wachttijd deze keer) was alles top met Bianca: de service die ik in LuLo verwachtte te vinden.

    Bianca tongzoende enthousiast en overvloedig. Piet stond dan ook al snel als een ‘paal boven water’. Op mijn vraag begaf Bianca zich na een tijdje naar beneden en begon kleine Piet af te kluiven. Ze deed dat uitstekend. Halverwege de pijpbeurt kwam mijn ergste nachtmerrie echter uit: mijn baas had net dat moment uitgekozen om mij te bellen en dit telefoontje kon ik niet negeren. Maar: geen probleem! Bianca bleef lekker verder sabbelen aan Piet en hield hem, ondanks een frustrerend telefoongesprek, probleemloos op oorlogssterkte. Een aparte ervaring moet ik zeggen, gepijpt worden tijdens een gesprek met je baas, maar toch niet echt voor herhaling vatbaar.

    Nadat ik mijn baas had kunnen afschepen, was het tijd om te neuken: cowgirl, missio en hondjes. Bianca deed enthousiast mee en net binnen het half uur was daar dan ook mijn 2de orgasme van de dag. We hebben nog een paar minuten gezellig nageknuffeld en ik heb de kamer heel tevreden verlaten.

    Herhalingsgevaar: héél groot! Enig minpuntje: Bianca haar voeten hadden een onaangename zweetgeur. Daar mag ze meer aandacht aan besteden.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  3. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    De 2de meid, waar ik afgelopen vrijdag in LuLo mee heb gekamerd, was Bianca.

    Bianca is een 23 jaar jonge Roemeense, met lang bruin haar.
    Piet stond dan ook al snel als een ‘paal boven water’. Op mijn vraag begaf Bianca zich na een tijdje naar beneden en begon kleine Piet af te kluiven. Ze deed dat uitstekend. Halverwege de pijpbeurt kwam mijn ergste nachtmerrie echter uit: mijn baas had net dat moment uitgekozen om mij te bellen en dit telefoontje kon ik niet negeren. Maar: geen probleem! Bianca bleef lekker verder sabbelen aan Piet en hield hem, ondanks een frustrerend telefoongesprek, probleemloos op oorlogssterkte. Een aparte ervaring moet ik zeggen, gepijpt worden tijdens een gesprek met je baas, maar toch niet echt voor herhaling vatbaar.
    Zo geeft KanariePiet een geheel nieuwe dimensie aan de begrippen "Het nieuwe werken" en tijdrekken... ��
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 20 oktober 2014 om 15:39 Reden: Quote ingekort
    En Garde

  4. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (20 oktober 2014)

  5. #4
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Heerlijke meid. Niet het strakste lichaam, maar een geweldige service en je kunt ook nog eens lekker met haar ouwehoeren.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Diamond 468*60