Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 237
  1. #26
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Casa Rosa iis een privéhuis met een stuk of 8 meiden.
    Villa Marisol is een club die zich graag wil meten met de grotere clubs met tussen de 30 en 50 meiden.
    Zo moet je dan ook tegen aankijken.

  2. #27
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard Paar suggesties

    De keren dat ik er sinds de verbouwing ben geweest, ben ik toch wel zeer content over die bezoekjes.
    In tegenstelling tot wat een van de forumleden beweerde, behoort VM tot een van de clubs waar ik graag verblijf, naast de stek waar ik uitsluitend hoogtepunten heb meegemaakt.
    Maar het is altijd goed om het hoogste na te streven en als je je wil meten aan de bekende saunaclubs, dan hierbij wat punten ter verbetering:

    - De jacuzzi: water is vaak te fris om even lekker in het bad te vertoeven. Daarnaast was de lucht in het bad de laatste keer wat onguur. Leek wel of er een zwetende otter in had gelegen die zich i.p.v. douchen en wassen met shampoo gewoon in het bad had ontdaan van lichaamsgeuren.

    - Een lockertje onderin uitgereikt krijgen terwijl er nog ruim voldoende lockers in de bovenste rij vrij zijn. Moet er wel bij zeggen dat de eerste keer toen ik sinds de verbouwing kwam, op m'n tombola, ik wel een locker in de bovenste rij kreeg en daar zelfs een flesje parfum voor me in klaar stond. Dus ik weet niet of dit willekeurig wordt toegewezen.

    - Dames mogen best pro-actief zijn. Maar ze mogen dan ook in de bar wel een drankje uitserveren als je daar staat te wachten. Sommigen doen dit wel, maar de meesten kijken je aan alsof je bij het interieur hoort.
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  3. Onderstaande leden hebben madiwodovr bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton ( 3 oktober 2014)

  4. #28
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    - De jacuzzi: water is vaak te fris om even lekker in het bad te vertoeven. Daarnaast was de lucht in het bad de laatste keer wat onguur. Leek wel of er een zwetende otter in had gelegen die zich i.p.v. douchen en wassen met shampoo gewoon in het bad had ontdaan van lichaamsgeuren.

    MADIWODOVR....... Ze verdenken jou toch niet van het feit dat jij die zwetende otter bent..............

  5. #29
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Het up to date houden van de website aangaande de dames. Er staan momenteel dames vermeld die al 6 maanden niet meer werkzaam zijn in deze club.

  6. #30
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    E-mail beantwoorden!

  7. #31
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    14 april 2024 @ 21:23
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ovboy Bekijk bericht
    Het up to date houden van de website aangaande de dames. Er staan momenteel dames vermeld die al 6 maanden niet meer werkzaam zijn in deze club.
    Helemaal mee eens.
    Dat is trouwens met zowat elke club,staan daar Foto's van meiden op die in werkelijkheid nog nooit in een club geweest zijn.

    De club die dat wel héél goed voor elkaar heeft zijn: De 3 Pauschalclubs in Münster,Dortmund,Bochum.
    Daar kun je zien tot wel 3 dagen vooruit welke Dames aanwezig zijn in de clubs.
    Soms lijken de dames op de Foto knapper of mooier,maar het is ook wel andersom.

    Maar het klopt over het algemeen erg goed,er kan er wel eens 1 meer of minder zijn.
    Petje af voor die clubs,die houden dat UP to Date.

  8. Onderstaande leden hebben Josef bedankt voor deze bijdrage:

    ovboy (17 oktober 2014)

  9. #32
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    MINIME tikt weer eens over een club waar hij al tijden niet geweest is en denkt dat het nog steeds gaat zoals meer dan een jaar geleden voor de verbouwing.
    Bij deze MINIME het dames aantal wat jij wilt is niet in MARISOL aanwezig,het zijn er gewoonweg te weinig en daarom zijn hier al langer meer dan 20 lekkere heette en vurige dames aanwezig die je zelfs niet met rust laten in het wellness gedeelte en zelfs graag over je leuter glijden in de wihrpool om ondertussen met de tong de amandellen inspekteren.
    Je moet goed oppassen in de sauna,wihrpool of stoombad met de dame en haar soms een beetje rustiger aan laten doen want anders hoef je niet eens naar de kamer om het werk af te maken.
    Zo gaan de meeste dvp's in dit clubhuis tekeer,alles is gewoon goed op een klein ding na en dat zijn de vrij- en zaterdagnacht.
    Hier wordt MARISOL dan veranderd in een nachtcafe en denken ze zo meer te verdienen,jammer maar dat lukt nooit,alleen de zuipers komen erop af wat weer onenigheid in de tent uitlokt en de herry kan beginnen,de dvp's mee moeten vieren tot 5 of 6 uur met als gevolg dat de ijsberen die de volgende dag komen weinig dames zien omdat ze nog liggen te slapen.
    Zo krijg je nooit de vroege neukers voor de zaterdag en zondag binnen.
    SAS kijk naar ACAPULCO dan weet je genoeg,gaat om 10 uur open en tot 1 uur HAPPYHOUR voor 30 euro met als gevolg dat daar zeker zo'n 30 ijsberen opaf komen maar ook de dames komen hier opaf/.
    Deze vroege dvp's hebben voor 4 uur 'smiddags al aardig wat verdiend en zijn dus zeer tevreden.
    Een tevreden dvp doet altijd beter haar best dan een die met veel pijn en moeite een kamertje scoort.
    Daarom zijn in ACAPULCO altijd veel dvp's en de ijsberen komen erop af als bijen op de honig,flesje bier kost hier 5 euro en je krijgt er niet meer dan 4,en geen dronken ijsberen,zo kan de entree ook nog eens laag blijven normaal 40 euro.
    Kijk naar HAPPY,LR,VV die hebben hun zaak veranderd in drankschuren en zo zien ze hun leuke vaste dvp's die er altijd gewerkt hebben verdwijnen een enkeling blijft hangen.
    Daarom hebben ze de entree verhoogd naar 60 euro want dat gezuip kost wat en de echte ijsberen die komen voor te neuken verdwijnen allemaal naar andere clubs zelfs de dvp's doen dat.
    GT is altijd al een drankschuur geweest maar daar komen op een mooie zaterdagmiddag 300 ijsberen binnen vallen en vind je geen plaats meer in de hele tent en de dames staan met allemaal op een klit bij de sauna om misschien nog wat te verdienen.
    Met zoveel ijsberen binnen dan is dat gezuip aardig rendabel voor de baas niet voor de dvp's die steeds bonje hebben met die zatte ijsberen.
    Ik zou het niet beter kunnen verwoorden. Heel plezant vind ik het geflirt (en geseks) in de HWP .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #33
    Geregistreerd
    5 juli 2011
    Last Online
    6 februari 2024 @ 14:30
    Berichten
    342
    Discussies
    9
    Thanks
    30
    Thanked
    156 in 86 posts

    Standaard

    Ik vind die grote bios niks. Ik zie liever dat de oude bios aangepakt word en de nieuwe bios iets gezelliger aangekleed word.

    Kleinere bankjes zoals in acapulco goldentime etc. Krijg je iets grotere gezellige ruimte evt een bar erin

  11. #34
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 888 Bekijk bericht
    Ik vind die grote bios niks. Ik zie liever dat de oude bios aangepakt word en de nieuwe bios iets gezelliger aangekleed word.

    Kleinere bankjes zoals in acapulco goldentime etc. Krijg je iets grotere gezellige ruimte evt een bar erin
    Nooit geweten dat ze vroeger in deze prachtige vila een bios hadden.
    Voor mij is die kino perfekt en voor de meeste ijsberen dito,wat moet je met een kleine bios waar je tegen de rug van een mede ijsbeer aanligt en met een beetje pech het zaad van hem in je gezicht krijgt,heerlijke ruime banken met plaats genoeg vind je in heel NRW niet.
    Maar ja wie ben ik een oude ijsbeer die amper kan lopen en dus meestal de hele dag op de kamer ligt met een lekkere dvp die me goed onder handen neemt en daardoor kruipend naar huis moet.
    Dan is het wellness gedeelte ook veel te groot en moeten ze dat zeker kleiner maken zoals bij LR,liever niet want deze vila is perfekt met alles zelfs de dvp's zijn van een buitengewone kwaliteit en volgens mij komen ze gewoon van een andere planeet waar ze alles met sex hebben uitgevonden en ons rijp proberen te maken om met ze mee te gaan de ruimte in,iedere keer weer wanneer ik in de vila ben duurt het niet lang of de reis naar de 8ste hemel begint en dan moet ik onderweg nog naar petrus zwaaien,want anders kom ik nooit van mijn leven bij hem naar binnen.

  12. Onderstaande 3 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Ontstopper (19 oktober 2014),Stiffmaster (18 oktober 2014),Toetebel ( 8 februari 2016)

  13. #35
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Een actueel aanwezigheidslijstje zou echt een enorme verbetering zijn.
    Als je regelmatig je favorieten mist, stimuleert dat niet tot nieuwe bezoeken.

  14. Onderstaande leden hebben Hendrikdeleuter bedankt voor deze bijdrage:

    Stiffmaster (14 januari 2015)

  15. #36
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrikdeleuter Bekijk bericht
    Een actueel aanwezigheidslijstje zou echt een enorme verbetering zijn.
    Als je regelmatig je favorieten mist, stimuleert dat niet tot nieuwe bezoeken.
    Zal dit nog eens onder de aandacht brengen daar!
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  16. Onderstaande 2 leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    Hendrikdeleuter (13 januari 2015),Stiffmaster (14 januari 2015)

  17. #37
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Last Online
    30 maart 2024 @ 08:01
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    111
    Thanked
    64 in 33 posts

    Standaard

    Heb dit altijd een fijne club gevonden,zeker in de beginfase was het zeer gezellig met goed aanbod van dvp-s.

    Na de verbouwing is het inderdaad wel even anders,maar wel ok hoor.De enige aanmerking die ik heb is de te grote Bios,je voelt je een beetje
    weg vallen in de grote ruimte en het heeft geen natuurlijke overloop naar de rest van de club.Met kleurstelling en doeken is hier nog veel te winnen.

    Maar top hoor,wat hier de laatste jaren is ontstaan,ik laat Hamminkeln niet meer rechts liggen.

  18. Onderstaande 2 leden hebben Autobahn bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (13 januari 2015),Stiffmaster (14 januari 2015)

  19. #38
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Autobahn Bekijk bericht
    De enige aanmerking die ik heb is de te grote Bios,je voelt je een beetje
    weg vallen in de grote ruimte en het heeft geen natuurlijke overloop naar de rest van de club.
    Hallo,
    volgens Daniel zal dit in korte tijd verandered worden, met kleine hoekjes.

    (Zo dat je ook neuken kunt in de Bios, zonder dat alle anderen je kunt zien.)

    Groeten

  20. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Autobahn (14 januari 2015),Opa57 (13 januari 2015),SAS (13 januari 2015)

  21. #39
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Persoonlijk vind ik dat vele clubs er binnenin nog altijd uitzien afgeleefde koten die al twintig jaar geen enkele investering hebben gedaan.
    En als ze dan binnenin iets veranderen dan voert cheap kitsch de boventoon.
    De clubs die begrepen hebben dat de moderne hedendaagse aankleding van een club een enorme troef is om beren maar ook dvp's aan te trekken.
    Een perfect voorbeeld hiervan is Ying Yang die sinds hun overigens prachtige renovatie aan een mooie remonte bezig zijn zowel qua line-up al qua aantal
    bezoekers. De affiches van YY om hun evenementen aan te kondigen zijn trouwens ook altijd met veel smaak en volgens een vaste huisstijl gemaakt.

  22. Onderstaande 3 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Autobahn (14 januari 2015),SAS (13 januari 2015),Stiffmaster (14 januari 2015)

  23. #40
    Geregistreerd
    2 november 2014
    Last Online
    22 mei 2015 @ 14:50
    Locatie
    in elke club
    Berichten
    112
    Discussies
    16
    Thanks
    185
    Thanked
    296 in 118 posts

    Standaard

    ik heb een op merking meer kan ik niet vinden in deze club

    dat is de bruine bankjes bij de bar tegen staan bij de ramen die zijn helemaal stuk de zitting ziet er niet uit voor zo mooi club of leg er iets op dat niet ziet of maak ze of andere plaatsen

    meer heb ik niks te zeggen of de club verder top clubje

  24. Onderstaande leden hebben lange plank bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (26 januari 2015)

  25. #41
    Geregistreerd
    28 juni 2009
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:14
    Berichten
    238
    Discussies
    12
    Thanks
    396
    Thanked
    245 in 98 posts

    Standaard

    Klein dingetje, niet die van mijzelf.
    De douche werken nog maar een paar lampen.
    En vaak zijn de zeepautomaten leeg.
    Vind het kleedje ook wat "smutzig".
    Er ligt soms ook glas bij de kluisjes.
    Wanneer ik dit doorgeef, word er altijd direct actie ondernomen.
    Houd je slippers aan is mijn advies.

  26. Onderstaande leden hebben casio007 bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (26 januari 2015)

  27. #42
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Opvallend vaak (keer of 3) is mij overkomen dat ik een locker kreeg toegewezen waarvan het slot defect is.
    De laatste keer nummer 3, vroeg ik een medewerker die voorbij kwam het slotje even na te kijken, duurde 20 minuten toen gaf hij het op.
    Deze wat oudere medewerker gaf mij de sleutel terug, en gaf het signaal dat ik een nieuwe boven moest gaan halen.
    Echt niet, laat ik mijn locker niet afgesloten achter, en ik gaf aan dat hij er maar een moest halen. Dat deed hij.
    Afijn 25 minuten later boven gekomen, kwam ik erachter dat mijn favoriete DVP net had aangepapt met een andere beer, en voor anderhalf uur de kamer op ging.
    Mijn tip is 1x per week de slotjes preventief te controleren en indien nodig te repareren!
    Ik heb nog een tip in Panthera hebben ze in de toiletruimte de mogelijkheid om de mond te spoelen met anti bacterieel spoelwater.
    Ik vind dat een nuttige en goede voorziening, heb dit eigenaar van Marisol al eens een keer voorgesteld, maar hij heeft er nog niets mee gedaan.

  28. #43
    Geregistreerd
    2 november 2014
    Last Online
    22 mei 2015 @ 14:50
    Locatie
    in elke club
    Berichten
    112
    Discussies
    16
    Thanks
    185
    Thanked
    296 in 118 posts

    Standaard

    de zeep bakjes heb ik vol gezien maar ik zie ook vaak dat beren maar aan het pompen zijn op die zeep bakjes dat alles naast de hand loopt ook zo iets van. krijg je thuis niks???

    ik neem graag volgende keer mijn eigen slippers mee heb nu 2 keer niet aan getrokken omdat ze veel te strak zitten meschien omdat ik dikke voeten heb en ik kan er makelijk zonder slippers lopen lekker die vloerverwarming ik wordt wel vaak tegen me gezegd mij van kijk uit er kan glas liggen op de grond gelukkig nooit gebeurt in die 2 bezoeken. de huis schoonmakers geef ik echt plus punt overal wordt er netjes schoongemaakt en lopen overal netjes rond de heletijd

    aribaba neem zelf spoelwater mee kost paar euro want ga je nu zo bak plaatsen in club met spoelwater neer zetten dat is ook niet goed dat iedereen met zijn smoel werk er aan zit bah
    spoel water kan je overal kopen en altijd fris mond zijn vaak grote flessen maar schut over in klein flesje dat bij kan dragen probleem op gelost of je moet maar niet gaan kussen en beffen zo is het

  29. #44
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Lange P,
    Meen jij, nu jij hier in Marisol ook eens anderhalf keer bent geweest, ook direct overal jouw aperte mening over te moeten geven!
    Eerst zit je Marisol af te zeiken, en nu presenteer jij jezelf ineens als prominente bezoeker.
    Ga terug in je Goch man!
    By the way, Ik stel niet voor flessen mondspoelwater neer te zetten, maar een wallmounted eenheid (zoals in Panthera), waar je een bekertje onder kunt houden, en vol kunt laten lopen, door het bekertje tegen de achterzijde te duwen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lange p Bekijk bericht
    de zeep bakjes heb ik vol gezien maar ik zie ook vaak dat beren maar aan het pompen zijn op die zeep bakjes dat alles naast de hand loopt ook zo iets van. krijg je thuis niks???

    ik neem graag volgende keer mijn eigen slippers mee heb nu 2 keer niet aan getrokken omdat ze veel te strak zitten meschien omdat ik dikke voeten heb en ik kan er makelijk zonder slippers lopen lekker die vloerverwarming ik wordt wel vaak tegen me gezegd mij van kijk uit er kan glas liggen op de grond gelukkig nooit gebeurt in die 2 bezoeken. de huis schoonmakers geef ik echt plus punt overal wordt er netjes schoongemaakt en lopen overal netjes rond de heletijd

    aribaba neem zelf spoelwater mee kost paar euro want ga je nu zo bak plaatsen in club met spoelwater neer zetten dat is ook niet goed dat iedereen met zijn smoel werk er aan zit bah
    spoel water kan je overal kopen en altijd fris mond zijn vaak grote flessen maar schut over in klein flesje dat bij kan dragen probleem op gelost of je moet maar niet gaan kussen en beffen zo is het
    Laatst gewijzigd door palimo; 27 januari 2015 om 16:22

  30. Onderstaande leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke (29 januari 2015)

  31. #45
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aribaba Bekijk bericht
    Lange P,
    Meen jij, nu jij hier in Marisol ook eens anderhalf keer bent geweest, ook direct overal jouw aperte mening over te moeten geven!
    Sterker nog: Ik heb al aan één bezoekje genoeg om een oordeel over een club te hebben. En die geef ik dan ook nog eens, gevraagd en ongevraagd LOL Maar inderdaad zo'n dispenser zoals in Panthera is een handig apparaat. Als-ie tenminste gevuld is, want het gebeurt ook vrij vaak dat-ie leeg is.

    image.jpg

  32. #46
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:42
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  33. #47
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Mijn tip is 1x per week de slotjes preventief te controleren en indien nodig te repareren!

    Ik weet dat er de afgelopen twee weken alle lockers zijn gemaakt en er is gekeken of deze goed waren.
    Als ijsberen weg gaan en de locker is niet goed of zo kan je dat natuurlijk ook gewoon even melden dan heeft de volgende ijsbeer ook geen probleem.
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  34. #48
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Het glas verhaal!
    In elke club gaat wel eens glas stuk.
    Dus ook in Villa Marisol.
    Dat wordt dan door het personeel en de schoonmaak mensen opgeruimd.
    Het kan dus altijd zijn dat er wat blijft liggen.
    Dus op je blote voeten lopen lijkt mij geen goed plan.
    Ik neem ook altijd mijn eigen slippers mee.
    Die zitten goed en ze zijn van mij en ze zijn schoon.
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  35. #49
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Oh, en dan tref ik toevallig, die ene overgebleven kapotte! Numero Drei.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SAS Bekijk bericht
    Mijn tip is 1x per week de slotjes preventief te controleren en indien nodig te repareren!

    Ik weet dat er de afgelopen twee weken alle lockers zijn gemaakt en er is gekeken of deze goed waren.
    Als ijsberen weg gaan en de locker is niet goed of zo kan je dat natuurlijk ook gewoon even melden dan heeft de volgende ijsbeer ook geen probleem.

  36. Onderstaande leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (28 januari 2015)

  37. #50
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Het geluk is niet met de wijze man!
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

 

 
Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.

  Living Room 468*60