Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Cool Alkmaar, Achterdam, 19 K2, Sabrina (Bul)

    Sabrina is 28 jaar oud (volgens haar zeggen), zwartharig half lang haar, bruine ogen,175 m, slank, cup B (echt), prachtige borsten,spontaan karakter.

    Eigenlijk voldoet deze dame niet geheel aan het profiel van de smaak van Elgar, maar nadat ik het kamerbezoek had afgerond moest ik concluderen dat deze dame een aanwinst is voor het uitgeklede stoute straatje van Alkmaar.

    Deze dame is heerlijk speelgoed. Een vrolijke dame die uitstekend pijpt en daar alle tijd voor neemt. Na 10 minuten pijpen en lekker strelen aan je ballen en de rest van je lichaam vind ik het wel welletjes en wil ik graag haar op diverse standjes nemen. Eerst op haar hurken, jezus daar wordt Elgar nog geiler van. Daarna op zijn hondjes, wat een goddelijk kontje heeft deze dame met een heel uitnodigend sterretje. Helaas doet ze geen anaal.
    Afgemaakt op zijn missionaris met haar benen ver naar achteren geduwd. Ondanks mijn zwaargeschapen lid heeft Sabrina hier geen enkele moeite mee. Als kussen had toegestaan en ze had ook nog echt klaargekomen had het een GFE geweest.

    Sabrina neemt er alle tijd voor. Volgens mij heeft ze er geen enkele moeite mee als je 30 minuten binnen blijft en dat voor een schamele 35 Euro.

    Heren, deze dame verdient een goede verdienste! en wat fooi..
    Dus...met zijn allen naar binnen...behalve natuurlijk als Elgar in het straatje aanwezig is, zodat we nog lang van deze mooie dame in dit straatje kunnen genieten.

    Bij hoge uitzondering heb ik deze dame de afgelopen week twee keer bezocht. Beide keren waren van hetzelfde niveau. Groot herhalingsgevaar!

    Groeten,
    Elgar
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  2. Onderstaande leden hebben Elgar bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (26 september 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik ben ook een paar keer bij haar naar binnen geweest. Inderdaad, het is een mooie meid met goede service. Een standaardnummer kost in Alkmaar 35 Euro, maar ik betaal altijd 50 Euro. Dan krijg je toch wat meer tijd en service.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.