Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Marisol (Dominicaanse)



    Marisol (Dominicaanse)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 23 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, FT, Anaal, PSE
    Extra info : - cup: B - C
    - figuur: slank tot slank-normaal
    - vele kleine krol in haar haar (geen typische rasta)
    - danst graag (erotisch en is zeer opwindend)
    - OPGEPAST! foefelt met FT; PIJPT subliem en zeer afwisselend maar bij het naderen van het point-of-no-return werd ze wel erg voorzichtig (ondanks afspraak FT): resultaat: sperma op mijn buik, daarna likte ze met haar tong twee keer over mijn buik --> aan de kastjes wou ze € 100 --> haar even kordaat het verschil tussen FT en FT uitgelegd en ze droop af






  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Unglücklich Foefelen omdat het niet altijd liegen moet zijn.

    Vanop het schommelbed was ik gebeten van haar erotische dansjes op de muziek. Marisol was aan de bar op zichzelf wat aan het dansen. Ze doet dat erg sensueel, erotisch en verleidelijk (met opzet allicht). Beetje de aandacht trekken met wat je goed kan. Nooit verkeerd. Uiteraard had Marisol op den duur wel door dat ik mijn ogen niet van haar kon afhouden. Ze deed echter alsof het haar niets deed. Ze bleef lustig voort dansen. Daar had ze even echte zin in.

    Op een moment stopt ze met dansen. Ze doet teken naar mij, om naar haar te komen. Ik doe teken dat ik niet ga komen. Mijn periode om met donker getinte dames te gaan kameren is voorbij. Niet definitief, zou later blijken. Marisol komt dan maar naar mij. Ze komt bij me in het schommelbed. Ik kreeg al wat reactie tussen mijn benen terwijl ik naar haar danskunstjes aan het kijken was en nu werd mijn lul kei stijf. Ze maakt me helemaal geil. Ze kwam op mijn schoot zitten en samen schommelden we op en neer, een beetje. Ze komt zeer close met haar gezicht tegen mijn gezicht. Zou ze tongzoenen of niet? Egal --> kamer op.

    Op kamer is ze helaas meer gepassioneerd door geld dan door seks. Meteen de vraag of het een standaardkamertje zal worden of een speciaal kamertje. Marisol bedoelde met speciaal + € 100 (anaal). Ik liet haar weten dat ik voor een standaardkamertje wou gaan. Ik wist nu al wel dat ik door mijn geilheid het addertje onder het gras niet had gezien en dat dit geen heerlijke partij seks zou worden maar wat seksuele handelingen. Ik kon alleen maar hopen dat haar techniek dan toch minstens sterk zou zijn. Ik bleef het positief bekijken omdat ik in heel mijn saunaclubcarrière niet kan herinneren dat ik een slechte pijpbeurt kreeg van een donker getinte dame. Zoenen kon eigenlijk niet. Tongzoenen was uit den boze. Een klein halfuur was ik met haar op kamer. In die tijd heeft ze mij een fantastische blow job bezorgd. Zeer afwisselend. Helemaal top! Wanneer ik echter tegen het point-of-no-return was gekomen, werd Marisol wel een stuk voorzichtiger met het pijpen. Ik begreep niet zo goed waarom want ik had laten begrijpen dat een FT best mocht. Uiteindelijk spuit ik alles op mijn buik. Marisol doet nog wat verwoede pogingen om toch iets te kunnen proeven van mijn sperma maar dat mislukte een beetje. Ze likte dan maar eens twee keer over mijn lul nadat ik gespoten had. Het was zo duidelijk. Ik ben geen groentje meer. Dat kan zij natuurlijk niet weten. € 50 voor FT willen opstrijken maar geen FT doen en er op rekenen dat de man toch bijbetaald. Oeps, trof ze net mij, verdorie toch, wat een pech voor haar.

    In The Palace mogen de dames niet mee in de kleedruimte en al zeker niet in je portefeuille kijken. Ik kwam dus terug met € 50. Een halfuur seks. Nu ja, twintig minuten een fantastische blow job. Marisol keek me eens raar aan. Alsof ik dat niet op voorhand kon raden. Ze vroeg waar de andere extra € 50 naar toe was. Ik vroeg haar waarom ze die wou. Ik heb haar dan maar eens fijntjes het verschil tussen een FT en een FT uitgelegd. Ze kon er niet in berusten en zou gaan reclameren bij de theke. Dat heeft ze maar mooi niet gedaan. Dan zal het niet haar eerste keer geweest zijn dat ze dat gelapt heeft.

    Jammer toch. Zo erotisch dansen, een man zo kunnen verleiden op schoot buiten de kamer en dan op kamer alles tot het strikte minimum beperken en proberen om de man te bedotten. Bijna was ik misschien terug verslaafd geraakt aan exotische dames. Nu mooi niet .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

  Babylon 468*60