Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    19 september 2014
    Last Online
    16 oktober 2016 @ 12:17
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Welke club is de beste omgeving Frankfurt?

    Volgende week zit ik dinsdag en woensdag in Frankfurt. Kan iemand mij een goede club aanraden met vele en vooral mooie vrouwen. Heb zowat alle clubs in Noord Rhein Westfalen bezocht en wil is iets anders zien.
    Graag hoor ik suggesties.

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De club met de mooiste vrouwen is ongetwijfeld Sharks. Wat een geluk dat in deze club ook het serviceniveau het hoogste ligt van alle clubs in Frankfurt en omgeving. Dag twee zou ik The Palace aanraden. Onder € 100 uitgave voor een uur kamer zal je daar moeite moeten doen om veel service te krijgen. Wel heel veel erg mooie vrouwen. Als je een beetje door wil rijden, rij je naar Fulda. Ook best wat mooie vrouwen met goede service te vinden maar omdat het een kleinere club is, lager vrouwenaantal
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #3
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:02
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Lächeln Slanke hoeren met dikke tetten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redloz Bekijk bericht
    Heb zowat alle clubs in Noord Rhein Westfalen bezocht en wil is iets anders zien.
    Graag hoor ik suggesties.
    Mooi mooi, ik zou eens graag naar Römer bad in Köln gaan, weet je de openingsuren hier van ze zijn moeilijk vindbaar. Hoe is de club op gebied van eten en sfeer. En de dvp's wauw of eerder kon slechter. Ik ben nog maar een rookie en heb nog maar enkele clubs bezocht. Maar jij als volwassen ijsbeer hoeveel cubs zijn er in NRW en welke zijn aan te bevelen als jonge ijsbeer. Ik sex graag met slanke hoeren met dikke tetten a la Leona, Lola, Meli en Anelia en ex GT Shakira.
    Laatst gewijzigd door luminous; 20 september 2014 om 02:43 Reden: Shakira ex GT. Magnum, Globe Zurich

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redloz Bekijk bericht
    Volgende week zit ik dinsdag en woensdag in Frankfurt. Kan iemand mij een goede club aanraden met vele en vooral mooie vrouwen. Heb zowat alle clubs in Noord Rhein Westfalen bezocht en wil is iets anders zien.
    Graag hoor ik suggesties.
    "Beste" is uiteraard heel erg afhankelijk van je criteria, maar als je veel mooie vrouwen wilt is Oase nog steeds het beste. Zeker als het mooi weer is erg aan te raden. Wel heel veel upselling dames, maar dat is in regio Frankfurt sowieso meer dan elders. Qua aantal beauties volgt Sharks daar kort op, maar ondanks de naam van de club veel minder agressieve dames en hierdoor meer waar voor je geld. Palace en Mainhattan zijn echte golddiger clubs: mooie vrouwen, maar (zoals S&F al schrijft) echt uit op big spenders, die krijgen goede service, de rest niet (zie recente recensies op ISG en je weet genoeg). World kun je negeren (wel mooie club, maar magere line-up).

    Als je kleine club zoekt met vergaande (AO) service, dan moet je naar Dietzenbach, maar goed, die zijn er in NRW in overvloedde.

    Als je specifiek op zoek bent naar Frankfurtse club en sfeer, dan is Oase of Sharks de beste keus denk ik.

    Let op: Dinsdag is in Sharks dessoustag, dus dan geen FKK (rest van de week wel), in Oase is dit op donderdag.

    Veel plezier!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Alexander de Grote (20 september 2014),lekkersfan (20 september 2014),Sjeufke (21 september 2014)

  6. #5
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    3 Weken geleden voor de eerste keer in Sharks geweest. Ik vind het daar fantastisch! Giga mooie entourage, zowel binnen alsook buiten in de zeer mooi aangelegde tuin.
    Waren zeker veel mooie meiden, alle meiden lopen volledig naakt, ik heb de service van enkele meiden ook als vrij goed ervaren.
    Het eten vond ik ook erg goed, je kan de hele avond zoveel eten als wilt.
    Op die zaterdag was er ook een DJ, en werd er openbaar een flinke fuckshow gegeven op het danspaalpodium.
    Sharks en belevenis, een aanrader dus!

  7. Onderstaande leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (21 september 2014)

  8. #6
    Geregistreerd
    19 september 2014
    Last Online
    16 oktober 2016 @ 12:17
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ok allen bedankt voor de reacties. Het zal hoogst waarschijnlijk sharks worden dan.

  9. #7
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Topic staat niet voor niets in Mainhatten...
    Naar mijn idee is dat de beste qua prijs/kwaliteit.
    Woensdag dessous, en zeker in de avond na 20:00 komen er leuke dames binnen.

  10. #8
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Recent in World en Sharks geweest, Sharks was (toen) stukken beter.

  11. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Als je daar een hele week zit zou ik ook een avond naar Oase gaan.

  12. #10
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Jesus wat een matige info van SEF. Sharks zou ik ook voor kiezen, maar zowel qua line up als service niet de "beste" in Hessen.

    Wat line up betreft is het in Hessen momenteel het beste in Oase, mede doordat enkele optische hoogtepuntjes uit Sharks daar nu zitten (Cindy, Laura, Romana, Alice bijvoorbeeld). Wees er wel op voorbereid dat veel meisjes pas "volledige" service willen geven als je 100E uitgeeft.

    Sharks is een goed alternatief, al zou ik wel de prinsesjes als Ingrid en Cosmina ontlopen. Maya is een aanbeveling waard.

    Als het gaat om goede service is praktisch iedereen het er over dat de grootste kans hierop in World is (buiten Dietzenbach dan). Jammer dat de line up de laatste maanden tegenvalt.

    Mainhattan is een toutistenclub en inmiddels hoor je meer berichten over 50E extra voor standaard dingen als zoenen en vingeren, dan berichten over goede service.

  13. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (21 september 2014),satanic surfer (21 september 2014)

  14. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Als het gaat om goede service is praktisch iedereen het er over dat de grootste kans hierop in World is (buiten Dietzenbach dan). Jammer dat de line up de laatste maanden tegenvalt.
    "Praktisch iedereen" is mogelijk wat erg hoog ingeschat

    Schat service nivo in World niet hoger in dan Oase, mogelijk ietsje beter, maar zeker niet beter dan in Sharks. In combinatie met de huidige magere line-up en de vaak aanwezige "Hell's Angels vibe" vind ik World niet echt een aanrader.
    Laatst gewijzigd door MiniME; 21 september 2014 om 20:37

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.

Freude 468*60   Diamond 468*60