Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard Acceptatie van de meiden

    Zoals de meeste weten heb ik zelf een beperking waar ik zelf geen last van hen en het ook niet als een beperking ervaar.
    Toch was er een drempel die ik over moest, toch wel eng je gaat naakt voor een wild vreemde meestal perfecte dame die je normaal op straat niet zou aan kijken.
    Mijn eerste ervaring was ptx en dat was eng, maar het warme ontvangst het normaal behandeld worden door de dames het plezier was een hele verademing.
    Daarna ben ik mijn interesse verder gaan uit breiden, wandelen op de vulkan, andere pt en ook privé.
    Het is me nog niet over komen dat ik geweigerd ben, vreemd aangekeken of wat dan ook, het tegen deel zelf ik heb altijd goed contact.
    Nu speelt natuurlijk het geld ook een rol, maar toch dan nog kunnen de dames vreemd doen.
    Maar ik dank de vele meiden en respecteer hun dan ook stuk voor stuk.

    Sent from my RM-914_eu_netherlands_316 using Tapatalk

  2. Onderstaande 10 leden hebben mooneye bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 september 2014),Brad Clitt (19 september 2014),Don Rudo (19 september 2014),Eddy_V (20 september 2014),Lesyeux (19 september 2014),licky luke (19 september 2014),slushpuppy (28 oktober 2014),Teiresas (19 september 2014),Wijze grijze (19 september 2014),Znipper (19 september 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Op een paar uitzonderingen na zijn het ook gewoon lieve schatten (tenminste diegene die ik ben tegengekomen), die oprecht geinteresseerd zijn in mij en de medeberen (en natuurlijk ons geld, maar dat is part of the game).
    Toen ik in PE was heb ik een dame waarmee ik gekamerd heb (nou ja, het was eigenlijk open-air) zeker een uur lang zien praten met een medebeer die in een rolstoel zat en ze genoten er zichtbaar van (of er daarna een kamergang was weet ik niet, want ik moest weg).

  4. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 september 2014),mooneye (19 september 2014),Opa57 ( 6 oktober 2014),Teiresas (19 september 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Zodra er geld op de plank komt, gaat 99.99% van de meiden overstag.

    Als je soms ziet hoe meiden zich kronkelen rond, vergeef mijn taal, een ranzig beest dan zie ik niet in waarom ze een beperkt persoon die netjes verzorgd is zouden weigeren.
    Elk ziet/kent wel beren waarbij je jezelf afvraagt: zou ik met beer X kameren mocht ik een dvp zijn.

    Overigens heb ik zowat overal mensen met een beperking netjes zien behandeld worden en terecht ! Dit itt tot ranzige niet-beperkte beren, eveneens terecht !
    Pain is weakness leaving the brain !

  6. Onderstaande 5 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (20 september 2014),egon, Dr. Rammler (22 september 2014),licky luke (19 september 2014),mooneye (20 september 2014),Opa57 ( 6 oktober 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    21 oktober 2018 @ 22:35
    Locatie
    Zaandam, ontvangstplek
    Berichten
    191
    Discussies
    7
    Thanks
    58
    Thanked
    152 in 52 posts

    Standaard

    Persoonlijk vind ik dat iedereen de kans zou moeten hebben op een spannend onderonsje met een dvp. Alleen.. niet alle dames hebben interesse in heren met een beperking. En dan ga ik uit van het puur lichamelijke, dus een rolstoel bijv. Iemand in een rolstoel kost veel meer tijd dan degene voor betaald.

    Zeg men betaald voor een uur, maar iemand in een rolstoel is echt niet binnen een uur weg. Het opfrissen bijv. kost al veel meer tijd dan bij iemand die zelf op kan frissen en dat vooraf én achteraf. Het uitkleden en aankleden duurt al veel langer en de dame moet vaak de heer geheel uitkleden, omdat hij dat zelf niet kan. Voor mijzelf maakt dat niks uit, ik heb geen prikkende ogen in mijn rug van 'schiet eens op, er zijn nog meer klanten'.
    Dus ik trek voor heren, waarvan ik al weet dat ze rolstoel gebonden zijn, meestal een half uur langer uit, terwijl er voor een uur betaald wordt. Voor mijn portemonnee geen goede keuze, maar wel voor mijn gemoedsrust . Ik hou niet van haasten en afwerken, dus dan maar zo.

    De beperkingen die ik al heb mogen begroeten: Rolstoelgebruikers, spastisch, missende ledematen, slechtziende, 1 blinde ( die heeft mij dus nooit gezien ), mismaakt ( klompvoeten bijv. ) en slecht ter been door andere redenen. Verder ook nog autisten..

    Als we dan naar ziektes kijken... hartpatiënten, kankerpatiënten ( waaronder terminale ), heren met stoma's, parkison en nog wat andere narigheden.

    De ervaringen die ik dan hoor van heren die geweigerd worden door collega's zijn niet altijd even leuk om te horen, terwijl juist zij even een zacht lichaam willen voelen. Heren zonder enige beperking of een slechte gezondheid maken gewoon veel meer kans bij zowat elke dame. En dan heb ik het niet over dat ze vaak de trap niet op kunnen komen, maar meer omdat de dames er gewoon geen zin in hebben. Vanwege alle extra tijd die je bijv. dus kwijt bent of bijv. bij heren die spastisch zijn.. die kunnen niet in 1 houding blijven liggen.

    Ik vind dat dus best wel zielig, zij kunnen er niks aan doen, zij schamen zich er soms zelfs voor en als je dan 'nee' hoort is dat ook super voor je zelfvertrouwen...

    Maar goed... ik heb er dus geen problemen mee en sinds ik in Salon 261 zit ( op de begaande grond ) zijn heren met beperkingen totaal geen probleem meer ( geen trap ).
    xxx

    Joke-Prive

  8. Onderstaande 8 leden hebben Joke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 oktober 2014),Costana ( 6 oktober 2014),Don Rudo ( 6 oktober 2014),george101 (25 november 2014),mooneye (27 maart 2016),Opa57 ( 6 oktober 2014),Peter020 ( 6 oktober 2014),sofaking ( 6 oktober 2014)

  9. #5
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Ik vond het ook een hele hoge drempel te nemen om voor het eerst in een club te gaan met de prothesen, danwel in de rolstoel. Maar heb ervaren dat het eigenlijk nog makkelijker gaat in een rolstoel dan op de prothesen. In een rolstoel heb ik niets te verbergen en iedereen weet het en de dames die je dan al kennen lichten de andere dames in of het thema wordt meteen uit de wereld gesproken. Wat het ook makkelijk maakt daarbij is dat dames naar beneden moeten kijken om je aan te kijken. Dames die niets van je willen hebben of onzeker zijn kijken je dus haast nooit aan, dames die er geen problemen mee hebben kijken je wel aan en geven je een smile of knipoog of zo. Dat maakt het een stuk makkelijker bij het maken van een keuze. Op de prothesen valt het haast niet op en daar heb ik dan heel soms wel eens verrassende opmerkingen meegemaakt. Laatst nog had eentje het helemaal niet in de gaten en toen ik op de kamer de prothesen uit deed en ze het zag begon ze een heel schietgebedje op te noemen. Wat je alleen niet moet doen is de ene keer op prothesen gaan en de volgende keer in de rolstoel in dezelfde club, hoe je je ook voelt. Dan krijg je nog wel eens opmerkingen dat je de situatie misbruikt, etc. Nou ja, meestal van die gasten die al volbezopen zijn of een verstand van een rund hebben of mensen zonder empathisch denkvermogen of 'blonde' dames. Ze zouden je benen eens moeten voelen. Maar goed die mensen zijn er ook.

    Ik zal mijn eerste (echte) ervaring in een echte saunaclub ook nooit meer vergeten en daar ben ik het forum nog steeds dankbaar voor. Het was begin juli 2007. Ik was natuurlijk erg gespannen op wat er op me af zou komen. Om te kijken of de club een beetje mindervaliden geschikt was heb ik voor het eerst een bericht geschreven op het forum. Daar heb ik veel aan gehad. Behalve dat de reacties van o.a. neukie en .357magnum of zoiets en andere me dit al een stuk vertrouwen gaf voor de dag dat ik er heen ging, heb ik door dat bericht die eerste dag veel ijsberen leren kennen waar ik nu nog steeds met de meeste een heel goed contact mee heb. Zoals daar zijn een Willem2, Big30, Gt-junky, jack42, Caligula, ILTG, r-een, Gustomass en Randy en ik zal er nu wel een paar vergeten. Ik ben deze beren nog steeds dankbaar voor de opvang die ze me toen hebben gegeven.

    En ja ik heb in de loop der jaren met vele beren een zeer goed contact gehad en ook al deze andere beren die me wel eens op de een of andere manier hebben geholpen ben ik zeer dankbaar. Zonder hun hulp was het toch anders geweest bij een clubbezoek.

    Ik heb wel geleerd in de loop der jaren dat je het beste met dames kunt gaan, waarmee je een klik hebt van beide zijden. Op het moment dat ik dat niet had en het gevoel had van dat ze misschien wel eens niet met me wilde gaan en het na verloop van tijd toch wel eens probeerde (omdat het bijv. een godsgruwelijk lekker wijf was ) heb ik ofwel een nee gehoord of was de sessie teleurstellend.

    Ik zeg altijd maar zo: iedereen heeft zijn eigen handicap!!! Bij mij zie je het, bij velen niet. Wat is erger?
    Gr.

    Cupido

  10. Onderstaande 29 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 oktober 2014),Big30 ( 7 oktober 2014),Bluebear ( 7 oktober 2014),Bosco ( 7 oktober 2014),Brad Clitt ( 7 oktober 2014),Carlitos (27 oktober 2014),cath.leen ( 8 februari 2016),CCR5d32 (30 mei 2015),Costana ( 7 oktober 2014),De Laef ( 8 oktober 2014),De Shyman (14 oktober 2014),Don Rudo ( 7 oktober 2014),Eddy_V ( 7 oktober 2014),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 oktober 2014),george101 (25 november 2014),gignnl ( 7 oktober 2014),hasta la pasta ( 7 oktober 2014),Jack42 ( 7 oktober 2014),Jimbo1 ( 9 oktober 2014),Knabbel ( 8 oktober 2014),Laatbloeier ( 7 oktober 2014),Lesyeux (10 oktober 2014),LittleJoe ( 7 oktober 2014),Megaboob ( 7 oktober 2014),molaar ( 7 oktober 2014),Oudebelg ( 7 oktober 2014),Peter020 ( 7 oktober 2014),Scrotum ( 7 oktober 2014),Wijze grijze ( 7 oktober 2014)

  11. #6
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    21 oktober 2018 @ 22:35
    Locatie
    Zaandam, ontvangstplek
    Berichten
    191
    Discussies
    7
    Thanks
    58
    Thanked
    152 in 52 posts

    Standaard

    Misschien handig, als je zonder rolstoel komt, de volgende keer eerst meld dat je protheses hebt. Aangezien die steeds mooier worden gemaakt is het haast niet te zien dat men protheses onder een broek aan hebt. Men loopt enkel met krukken of wat mank, maar dat kan ook andere redenen hebben.
    Uit eigen ervaring maakt het mij niks uit, maar je krijgt wel een soort van schrikreactie, zeker als iemand ineens 'zijn been afdoet'. Dat verwacht je namelijk niet, als je het niet weet. En dan schrik je toch wel ff en ga je meteen vragen wat er gebeurd is en zo.

    Bij mij werkt dat iig wel als ik het al weet en gaat er nooit een schietgebedje de lucht in.
    xxx

    Joke-Prive

  12. #7
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Nou ja ik wil niet al teveel in detail gaan, maar ik had haar al op mijn prothesen gewezen en ze had het ook al gevoeld, alleen toen we op de kamer kwamen realiseerde ze zich het pas wat dit betekende leek wel. Ik ga er altijd uiterst netjes richting dame mee om, vooral als het de eerste keer is.
    Gr.

    Cupido

  13. #8
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    21 oktober 2018 @ 22:35
    Locatie
    Zaandam, ontvangstplek
    Berichten
    191
    Discussies
    7
    Thanks
    58
    Thanked
    152 in 52 posts

    Standaard

    Goed van jou!

    Dan denk ik dat zij misschien dit nog nooit in het echt heeft gezien. Het is soms ook wel slikken als je iemand op je bed hebt liggen die niet geheel compleet is. Kwestie van accepteren of ogen dicht doen. Aangezien dat laatste nogal lastig is , moet je er gewoon het beste van maken.
    xxx

    Joke-Prive

  14. #9
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Nou ja ik wil niet al teveel in detail gaan, maar ik had haar al op mijn prothesen gewezen en ze had het ook al gevoeld, alleen toen we op de kamer kwamen realiseerde ze zich het pas wat dit betekende leek wel. Ik ga er altijd uiterst netjes richting dame mee om, vooral als het de eerste keer is.
    Ik kan mij er niet veel bij voorstellen.

    Wat ik uit het verhaal opmaak zijn het protheses voortkomend uit een aangeboren afwijking, denkend uit programma's als (je zult het maar hebben), lijkt mij best kut.
    Een prothese op zich kan best cool zijn denk aan bladerunnerachtige titanium/magnesium/carbon benen of armstukken met digitale handbesturing en als je verder gewoon 100% normaal bent is een stoer oorlogsverhaal zo gevonden.
    Volgens mij valt dat wel in trek bij de meisjes.

    En zolang je derde been maar geen prothese is

  15. #10
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Ik heb er ook geen moeite mee en de meeste meiden ook niet. Sterker nog we gaan er vaak genoeg lachend mee om. Maar heel af en toe dus niet. En mijn derde been en de rest van mijn lichaam mankeert idd ook niets.
    Gr.

    Cupido

  16. #11
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Toevallig maakte ik afgelopen Woensdag iets mee dat goed in dit topic past. Ik was dus in Babylon en kwam daar in gesprek met een gast die in een rolstoel zat. Een Duitstalige Belg die van Babylon min of meer zijn stamclub heeft gemaakt. Ongeveer één jaar geleden had ik hier ook al eens met hem gesproken.

    Hij was al enkele jaren aan de rolstoel gekluisterd door een langzaam voortschrijdende spierziekte, spierdystrofie van Becker. Net als destijds, was ik hem ook nu behulpzaam om hem met z’n rolstoel te helpen de twee traptreden naar beneden te zakken. We raakten tegen de avond in gesprek en hij vertelde me dat ik de eerste persoon die dag was waarmee hij een normaal gesprek kon voeren. Hij had de indruk dat anderen hem min of meer ontweken vanwege zijn handicap. In Babylon is het daarbij uiteraardk ook niet handig voor hem dat iedereen hier op hoge stoelen, of barkrukken zit. Dan ben je door je lage zitpositie als rolstoelzitter natuurlijk sowieso nog eens extra in het nadeel.

    Babylon was voor W. een verzetje dat hij zich van tijd tot tijd gunt. Ondanks zijn lichamelijke beperking functioneert alles verder normaal. Het toilet naast de gokautomaten beschikt ook over een douche die voor W. met de rolstoel toegankelijk is. Ik heb het er alleen niet met hem over gehad, of hij in Babylon steeds bij dezelfde meid terechtkomt, of dat hij ook wisselende contacten heeft.

    Tijdens een recent bezoek aan Pauschalclub Bochum schreef ik ook over een ca. 75 jaar oud breekbaar opaatje dat heel respectvol en lief door de meiden bejegend werd. Helemaal niet lacherig of achterbaks. Ik kan alleen maar hopen, dat als ik zelf eens oud en gebrekkig ben, ik nog genoeg energie over heb om mijn wandelhobby in wellicht gereduceerde vorm, toch nog af en toe uit te oefenen. Hopelijk vind ik dan meiden die daar geen moeite mee hebben.

    Dat is puur een mentaliteitskwestie. Natuurlijk is het niet gemakkelijk om met iemand om te gaan die “anders” is. Het is echter een teken van bekrompenheid om zo iemand te isoleren of zelfs botweg te negeren. Dat lijkt me heel confronterend en kwetsend voor iemand die mentaal volledig bij zijn verstand is, maar alleen door zijn uiterlijk of handicap afwijkt van de standaard.

    Het zal niet voor iedereen weggelegd zijn om op een lichamelijk gehandicapte af te stappen en er een gesprek mee aan te knopen, maar het getuigt gewoon van goed fatsoen door voor zo iemand begrip op te brengen, hem eventueel behulpzaam te zijn, voorrang te geven, of anderszins te assisteren. Wees gewoon wat meer “open minded”.

    Ik hoor in de Duitse clubs zeer vaak het compliment dat wij Nederlanders vaak zo “locker und relaxed” zijn, in de zin van openstaan voor anderen. Niet dat je nu jan en alleman moet gaan huggen of omarmen, maar je uitstapje naar een club kan zo een meerwaarde leveren door wat verder dan je eigen horizon te kijken. Je zult zien dat er nog genoeg interessants te ontdekken is. Ook mensen uit andere landen en culturen horen daarbij. Ik maak het vaak genoeg mee en word elke keer weer iets wijzer.

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze


    P.S.: Hallo W., solltest du das hier lesen, dann bist du herzlich eingeladen hier zu reagieren. Es ist überhaupt kein Problem hier Deutsch zu schreiben.
    Viele gingen dir da bereits vor…
    Es gibt sogar eine eigene Ecke mit nützlichen Informationen für behinderte Eisbären.
    Guckst du hier:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?50-Informatie-voor-gehandicapte-wandelaars

    Gruss
    WG
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  17. Onderstaande 5 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    De Shyman (14 oktober 2014),gignnl (13 oktober 2014),Oudebelg (13 oktober 2014),Sjeufke (12 oktober 2014),Sphinx (14 oktober 2014)

  18. #12
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    21 oktober 2018 @ 22:35
    Locatie
    Zaandam, ontvangstplek
    Berichten
    191
    Discussies
    7
    Thanks
    58
    Thanked
    152 in 52 posts

    Standaard

    En waarom zou jij op bejaarde leeftijd geen energie meer hebben? Mijn oudste bezoeker is 83jaar. Een ander zit net rond de 75 en komt iedere week op zijn boostertje naar mij toe, mits zijn vrouw geen andere plannen heeft dan. Echt oudere heren hebben geen interesse meer in neuken in allerlei standen, maar wel in knuffelen, pijpen en als de reuma het toestaat proberen ze ook nog wel eens tussen de benen vd dame te duiken.
    Ouderen mannen zijn echt lief en dankbaar.

    Een collega van mij heeft ooit ergens in Duitsland in een club gezeten en zei zegt dat Duitse klanten heel stug zijn, met weinig gevoel voor humor. Aangezien de meeste Nederlandse heren niet stug zijn en meer humor hebben, is de reactie van de dames in de Duitse clubs vrij logisch.
    Laatst gewijzigd door Joke; 13 oktober 2014 om 20:43
    xxx

    Joke-Prive

  19. Onderstaande 2 leden hebben Joke bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (13 oktober 2014),Wijze grijze (13 oktober 2014)

  20. #13
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Ligt het aan mij of is deze hele discussie vanaf het eerste bericht reeds off-topic? Ik lees inhoudelijk namelijk geen woord die onder de paraplu "acceptatie van de dames" valt.
    Mijn bijdrage aan het onderwerp wat als kop boven deze rubriek prijkt: Ik accepteer alle dames, zolang ze vriendelijk en/of sympathiek zijn.

    Volgens mij gaan bovenstaande bijdragen over acceptatie door de dames, een geheel ander onderwerp.
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  21. #14
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    23 juni 2016 @ 22:50
    Berichten
    91
    Discussies
    0
    Thanks
    34
    Thanked
    21 in 11 posts

    Standaard

    Volgens mij als je inlevend en niet puur begrijpelijk leest is het geheel duidelijk dat TS door de dames bedoelt waar hij van de dames schrijft....Wat is je punt rmjhexe; wil je even laten zien dat je goed Nederlands kan?

  22. Onderstaande 2 leden hebben slushpuppy bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (14 oktober 2014),wervelwind (15 oktober 2014)

  23. #15
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slushpuppy Bekijk bericht
    ....Wat is je punt rmjhexe; wil je even laten zien dat je goed Nederlands kan?
    Mijn punt is dat ik graag kenbaar maak dat acceptatie van de meiden voor mij afhankelijk is van een aantal factoren, deze zet ik in het kader van deze discussie uiteen in mijn reactie. Behoeft voor een ieder die in staat is tot begrijpend lezen geen verder betoog lijkt me.
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  24. #16
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:54
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Verder ook nog autisten..
    Willen die altijd hetzelfde standje? :D

  25. #17
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Ha rmjhexe,

    Als jij dan zo graag van thema wil veranderen, wil ik je daar wel een reactie op geven. Ik ben namelijk in dat geval wel heel erg benieuwd of jij nog steeds met die erg sympathieke en vriendelijke dame naar de kamer gaat die er ook nog goed uitziet, geen roemeense is (voor pic1), etc, etc, als zij in een rolstoel zou zitten of beenprothesen heeft!!!! Ik denk dan dat je snel van thema wil veranderen naar acceptatie door meiden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of is deze hele discussie vanaf het eerste bericht reeds off-topic? Ik lees inhoudelijk namelijk geen woord die onder de paraplu "acceptatie van de dames" valt.
    Mijn bijdrage aan het onderwerp wat als kop boven deze rubriek prijkt: Ik accepteer alle dames, zolang ze vriendelijk en/of sympathiek zijn.

    Volgens mij gaan bovenstaande bijdragen over acceptatie door de dames, een geheel ander onderwerp.
    Gr.

    Cupido

  26. Onderstaande leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    Hemaworst ( 8 december 2014)

  27. #18
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard

    Had ff niet gelezen maar al behoorlijk reacties. Leuk te zien.
    En joke respect, zo als jij werkt. Helaas komt het ook wel eens anders voor, al moet ik zeggen dat ik pas 1x ben afgewezen door een meid wat ze overigens wel beleefd deed.

  28. Onderstaande leden hebben mooneye bedankt voor deze bijdrage:

    Joke (30 oktober 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.