Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 46

Discussie: De 8 FKK-geboden

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard De 8 FKK-geboden

    Quote from: Wacko Wicky on 5 January 2005, 19:25:06
    "Misschien moet er maar 'ns 'n soort lesboek geschreven worden. FKK voor Dummies ofzo."

    Aardig idee, Wacko. Laat ik hierbij dan 'n aanzet geven. Aanvullingen zijn uiteraard welkom.

    1) Ga niet te vaak naar 'n FKK-club. Beperk het tot 1x, maximaal 2x per maand. Laat club en dames niet je hele gedachtengang beheersen. Moeilijk voor de singles onder ons, maar zij niet alleen, zoals blijkt uit de J&J-verhalen.

    2) Als je gaat, neem 'n bedrag mee dat in je budget past. Laat bankpassen thuis, neem geen "reservebedrag" mee. Alles wat je meeneemt, gaat nl. op.

    3) Maak geen al te lange kamersessies. Dat geeft je de vrijheid om onverwachte andere dames te kiezen en is op langere termijn beter voor je budget.

    4) Wissel frequent van dame, vermijd vaste "vriendinnen". Hoe leuk ook, er zijn volop andere dames waarmee je net zo'n leuke tijd kunt hebben. Bedenk ook, dat elke dame vroeg of laat weer uit de club vertrekt. Investeer dus doorlopend in het ontmoeten van nieuwe dames.

    5) Wissel geen mobiele nummers met dames uit. Beperk je contacten tot de club zelf, niet daarbuiten. Dit leidt er alleen maar toe dat je vaker dan gepland naar de club gaat, en dus meer uitgeeft dan gepland.

    6) Laat je door mede-ijsberen niet verleiden om vaker naar de club te gaan. Hou je aan je eigen budget, hoe goed je ook bevriend raakt. Misschien is dit wel de moeilijkste regel om na te leven; vriendschap is immers de slagroom op de levenstaart.

    7) Houd binnen je ogen en oren goed open. Je wordt veel wijzer van het observeren van de aanwezige dames. Je mede-ijsberen zijn de beste bron van informatie, gebruik die bron. Zodoende beperk je de kans op 'n mindere ervaring tot 'n minimum.

    8) Probeer namen van dames te onthouden, ook het barpersoneel. Je zult merken dat men vervolgens ook jouw naam onthoudt. Daarmee onderscheid je je van veel andere ijsberen en kweek je 'n stukje goodwill. Daar doe je altijd je voordeel mee, relationeel en financieel.

    Dit gezegd hebbende, geeft Hollandmale meteen toe de meeste regels bij herhaling te hebben overtreden. Zeker toen-ie net bekend raakte met het fenomeen FKK-clubs. Al doende leert-ie echter, zij het met horten en stoten :D.

  2. Onderstaande 7 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 juni 2018),duivenmelker ( 2 november 2017),e-is-mc-2 ( 9 april 2019),Herr Fick ( 3 april 2020),pret ( 2 november 2017),Smouse (11 juni 2018),Wijze grijze (15 maart 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Met de puntjes 2,3 en 6 heb ik wat probs. Soms oook met punt 4.
    Ben ik nu een slechte mens? ...

  4. #3
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    welgeteld 1 gebod waar ik me tot nu toe aan heb kunnen houden (Ook al is het met moeite)

  5. #4
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    26 augustus 2021 @ 20:31
    Locatie
    NL
    Berichten
    5
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    kan deze vastgepind? lijkt me nuttig voor allen. zie het als suggesties doe er je voordeel mee.

  6. #5
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard 8 FKK geboden..................

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door max.power
    kan deze vastgepind? lijkt me nuttig voor allen. zie het als suggesties doe er je voordeel mee.
    Mooie opsomming van HM destijds, maar volgens mij zijn het er 10...........
    Ik denk dat ik me sowieso niet kan conformeren met 1 van elk genoemd gebod..........................

  7. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Geheugensteuntje

    HM heeft z'n eigen FKK-geboden nog 'ns zitten bekijken. Hij houdt zich momenteel aan precies 1 gebod: nr. 4, het frequent van dame wisselen :D. Alle andere heeft-ie recentelijk bij herhaling met voeten getreden . Tja...........
    Founding Member

  8. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    HM heeft z'n eigen FKK-geboden nog 'ns zitten bekijken. Hij houdt zich momenteel aan precies 1 gebod: nr. 4, het frequent van dame wisselen :D. Alle andere heeft-ie recentelijk bij herhaling met voeten getreden . Tja...........

    Kan ik daarmee concluderen dat het een voornemen is om minder van dame te wisselen

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #8
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Frage potverdrie waarom nu

    Zit een beetje te kijken om de tijd te doden en wat kom ik zowaar tegen de 8 geboden van HM, had ik die maar eerder gezien had ik nu niet hoeven af te kicken, en bedankt hè HM :thefinger :thefinger :thefinger
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  10. #9
    Geregistreerd
    6 december 2005
    Last Online
    30 augustus 2023 @ 15:18
    Locatie
    NL
    Berichten
    36
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Tot nu toe heb ik me aan alle geboden kunnen houden.. behalve gebod 4.. maarja.. de sex was dan ook *te* goed
    I hope that you are not playin', cuz im lovin what you are sayin'.

  11. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Jij ook? .....:D

  12. #11
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Heel sterkj die 8 geboden:smile: en komt zekers allemaal erg bekent voor.ik heb flink problemen met 1 t/m 7 het enige waar ik altijd druk doende mee ben is nummertje 8

    saluti Little Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  13. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch Evaluatie van een half jaartje Sauna/FKK bezoeken

    Tsja, tsja, geboden zijn makkelijk op te schrijven als je rustig achter je laptopje zit en een moment van bezinning in acht neemt, een ieder zal op dat soort momenten van zelf-reflectie de acht geboden beamen, en "ja en amen" zeggen.

    Dan de realiteit. Die is op het moment dat je in een Sauna/FKK bent wat weerbarstiger en gecompliceerder.
    Alles verandert bijna letterlijk op het moment dat je je 50/65 Eurootjes hebt afgerekend.
    Probeer op het moment dat je binnen bent dan nog maar eens rationeel en logisch te denken, ik heb er wel eens problemen mee. Niet dat ik er echt mee zit hoor ... .

    Ruim een half jaar geleden had ik geen enkel probleem met de geboden, ik was ook nog nooit in een Sauna/FKK geweest :p .
    Was wel van plan eens een keer te gaan kijken, ik las wel eens wat verhalen en kreeg wel eens wat info per IM over hoe leuk het wel niet was .
    Maandag 24 April was het dan zo ver, mijn FKK doop de Oase.

    Nu, iets meer dan 6 maanden later is het niet bij dat ene Oase bezoekje gebleven :thefinger, paar maal PHG, Gt, YY, in Augustus en September bijna wekelijks naar Mol. Totaal? Geen Idee (das gelogen om eerlijk te zijn ).

    Maximaal 2 bezoekjes/maand: mijn plan was om maximaal 1maal/maand te gaan, de realiteit is iets anders met een uitschieter in September van 7 bezoekjes in 3 weken.

    Zorg voor een budget/bezoek: Das ook zo'n mooie, in het begin lukte dat wel, nu ook wel hoor, maar ik pin voor de veiligheid maar bij mijn eigen bank, kun je namelijk meer pinnen ... . Je weet maar nooit he!

    Geen lange kamersessies: ook makkelijk gezegd, je begint met de standaard 30m, is tegenwoordig bijna standaard 60/90m met extended service, inderdaad met wat herhalinggevalletjes ... .

    Wissel frequent van dame: helemaal mee eens, das wel beter, in het begin lukt je dat wel, nu niet meer. Lastig het moet niet te close worden, wel zo verstandig eigenlijk, maar ja gaat bijna vanzelf he, tsja. Weet nu al met welke dames ik volgende week de kamer opga :teuflisch .

    Geen nummers uitwisselen: nee moet je eigenlijk niet doen ... . Zo zijn er wel meer dingen die je voor een dame eigenlijk niet moet doen ... .

    Mede ijsbeertjes die je verleiden mee te gaan, vriendschappen: dat gebeurt inderdaad (heel leuk natuurlijk, maar dat gecombineerd met een gevoel van ik moet gaan want dame 1 of dame 2 is aanwezig, tsja zeg dan maar eens nee!). Ik zie nu op de kalender een donderdag eind November staan dat ik denk, hee toch eens proberen of het me lukt weer in XX te zijn :teuflisch .

    Zo dit was mijn evaluatie van een half jaar Sauna/FKK's!

    Spijt van iets? Geen moment, no way, not a split second, maar af en toe een moment van bezinning is zo af en toe wel goed.

    Gr. B.
    Laatst gewijzigd door Big30; 4 november 2006 om 23:07
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #13
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Waar gaat dit TOPIS in hemelsnaam over, ons weer gek maken .

    Die 8 punten kloppen van geen kant en zijn eerder misleidend , bij wie moet je zijn als het uit de klouwen loopt, ja bij WIE.... Kom op dan.

    We vechten het uit in een lekkere Club :thefinger .

    Alle punten gaan aan mij voorbij , voldoe enkel en alleen aan punt 1 op dit moment maar dat is gedwongen door omstandigheden en dat is KUT .


    DAT is NIET eerlijk :wink:

  15. #14
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Grinnik, ik begrijp hoe je je voelt De Cock. De enige reden waarom ik me aan ENKELE van deze punten kan houden is simpel: het frequente gebrek aan enkele belangrijke factoren, te weten tijd en financiële middelen :angryfire
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  16. #15
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard een moment van reflectie

    Omdat de geboden gisteren ter sprake waren in Bernds toch even een korte reflectie gehouden:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    1) Ga niet te vaak naar 'n FKK-club. Beperk het tot 1x, maximaal 2x per maand. Laat club en dames niet je hele gedachtengang beheersen.
    Dit was mijn voornemen voor dit jaar, en wordt het ook voor volgend jaar. Ik blijf proberen....
    Ik merk dat ik creatieve uitzonderingen voor mezelf blijf zoeken:teuflisch . Ik kan wel een keertje extra want:
    * een keertje extra voor de vakantie want dan kan ik een maand niet
    * een keertje extra na de vakentie want ik ben een maand niet geweest
    * een keertje extra in december want de eindelaarsbonus is gestort
    * een keertje extra in januari voor nieuwjaar te vieren..
    * enz....


    2) Als je gaat, neem 'n bedrag mee dat in je budget past. Laat bankpassen thuis, neem geen "reservebedrag" mee. Alles wat je meeneemt, gaat nl. op.
    Lukt mij vrij goed maar is soms moeilijk te rijmen met één van mijn moto's: 'geld moet rollen!'

    3) Maak geen al te lange kamersessies. Dat geeft je de vrijheid om onverwachte andere dames te kiezen en is op langere termijn beter voor je budget.
    Op één uur heb ik alles gedaan met een dame wat ik mogelijk wil doen (ben ik nu niet creatief genoeg of gewoon veel te snel?

    4) Wissel frequent van dame, vermijd vaste "vriendinnen". Hoe leuk ook, er zijn volop andere dames waarmee je net zo'n leuke tijd kunt hebben. Bedenk ook, dat elke dame vroeg of laat weer uit de club vertrekt. Investeer dus doorlopend in het ontmoeten van nieuwe dames.
    Nog even een cliché: 'verandering van spijs doet eten' Ideaal clubbezoek: een bekende 'plat de résistance' gecombineerd met één of meerdere nieuwe snoepjes

    5) Wissel geen mobiele nummers met dames uit. Beperk je contacten tot de club zelf, niet daarbuiten. Dit leidt er alleen maar toe dat je vaker dan gepland naar de club gaat, en dus meer uitgeeft dan gepland.
    Doe ik absoluut nooit! Heb er eigenlijk ook geen behoefte aan. Voor de hardleersen: lees het verhaal van CUUP er maar eens op na (gedeeltelijk verzonnen of niet, stof tot nadenken voor de beren die ook wel eens buiten het berenhol met dames afspreken)

    6) Laat je door mede-ijsberen niet verleiden om vaker naar de club te gaan. Hou je aan je eigen budget, hoe goed je ook bevriend raakt. Misschien is dit wel de moeilijkste regel om na te leven; vriendschap is immers de slagroom op de levenstaart.
    De laatste tijd weldegelijk een valkuil voor deze beer. Is niet zozeer een probleem voor het budget dan wel voor de agenda. (combinatie job-gezin-hobby)

    7) Houd binnen je ogen en oren goed open. Je wordt veel wijzer van het observeren van de aanwezige dames. Je mede-ijsberen zijn de beste bron van informatie, gebruik die bron. Zodoende beperk je de kans op 'n mindere ervaring tot 'n minimum.
    Zie gebod nr 4, gebruik je bronnen maar wees zelf ook eens proefkonijn. Niets zo ergerlijk als een beer van wie je enkel de vraag krijgt "Ken je die, ben je al met die geweest...."

    8) Probeer namen van dames te onthouden, ook het barpersoneel. Je zult merken dat men vervolgens ook jouw naam onthoudt. Daarmee onderscheid je je van veel andere ijsberen en kweek je 'n stukje goodwill. Daar doe je altijd je voordeel mee, relationeel en financieel.
    'The personal touch'. Hierin ben ik wat variabel, soms vind ik het socializen echt leuk, andere keren wil ik gewoon verwend worden. Het kan bij tijd en wijlen echt leuk zijn om gewoon op je rug te gaan liggen, handen onder de nek en blahsen maar met die handel.....
    Uitzonderingen bevestigen de regels, geboden blijven maar bestaan als ze ook geregeld overtreden worden. Misschien moet er maar eens iemand beginnen de biecht afnemen. Iemand geroepen om biechtvader te worden?

    Sickboy
    Cancel my subscription to the ressurection...

  17. #16
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Hier wil ik een stukje van de quote van Gustomass bijplakken, (zie recensie Ome Bernd). Had natuurlijk net zo goed één van de andere bekende Saunaclubs/Partytreffs kunnen zijn.

    Het leven van een ijsbeer is kei en keihard .

    Ik had het al zo vaak kunnen stellen, maar nu is het werkelijk het moment.
    Wat hier vanavond aan emotie, tragedie, drama en fascinatie zich heeft afgespeeld is met geen pen te beschrijven.

    Maar, waarom overkomt ons dit dan vraag je je af??.

    Ik wil hier mijn persoonlijke visie op geven. Over het waarom ik denk dat ons dit overkomt.
    Let wel mijn PERSOONLIJKE mening. Niemand hoeft het hier mee eens te zijn. Bij “we” mag dan gerust “ik” gelezen worden. De boom die hier mijns inziens over opgezet kan worden is misschien wel oneindig hoog en breed of lang (dit laatste als je eronder ligt).
    Als ijsbeer denk ik dat wij bepaalde sensaties een beetje "zoeken". We staan, misschien onbewust, open voor om dat kleine beetje extra “aandacht”. Misschien omdat we dat ergens anders moeten missen of zelfs niet (meer) krijgen. Bij beren onderling uitgedrukt in een stuk gezelligheid en bij beren met dames GFE genoemd.
    Wie vindt het niet heerlijk om buiten de sex een “beetje” extra aandacht te krijgen? Ik wel!
    Praten we in onze gereduceerde “ijsbeer-zelfwerkgroepen” niet vaak over “als er een click is”? Als er geen “click” is, dan is, zo blijkt dan uit de talrijke verslagen, de kamersessie ook niet “super”. Of is het anders?
    Gaat het wel over de kamersessie of is het juist datgene wat er vooraf en naderhand plaatsvindt wat het geheel tot een onvergetelijke ervaring maakt of niet?
    Carpe is zich bewust dat hij het merendeel van de geboden bijna constant overtreedt. Zal zeker geen stenen gooien en alleen maar zijn zegje doen.
    Ik wil dan op voorhand zeggen dat ik dit niet schrijf uit naam van jullie mede-beren. Vertel het zelf maar als je denkt dat je het weet, of nodig vindt om commentaar te geven of om hier wat aan toe te voegen.
    De grote vraag blijft natuurlijk tot hoe ver laat je het komen. Let wel het is als een waterval, je kunt in no-time in een stroomversnelling terechtkomen om op het eind van de rit naar beneden te donderen. En dan is het maar te hopen dat je redelijk kunt zwemmen, zodat je weer aan vaste land kunt komen.
    Ik zou hier een aantal verhaaltjes en situaties kunnen schrijven of beschrijven, maar daar is CUUP al succesvol mee bezig. (Goed initiatief CUUP, ga door).
    Ik hoef dan alleen maar voor de spiegel te gaan staan en (al dan niet ver) terug te gaan in de tijd. Of je daar van leert? Ik weet het wel zeker. Word je daardoor gehard? Ja. Ben je daarna immuun? Nee. Heel simpel. Waarom niet? Het is net als met virussen. Er komt steeds weer een aangepaste versie of een ander soort.

    Wat te denken van een negende gebod?

    9) Zorg dat je een ijsbeer hebt die over je waakt. In plaats van een “bodyguard” een “brainguard”. Een collega, die zodra je de weg kwijt dreigt te raken je aan je oor trekt en weer met beide benen op de grond zet. Wees zelf ook alert als je een collega ziet waarmee hetzelfde dreigt te gebeuren.

  18. #17
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zinvolle aanvulling, dat negende gebod van CM!
    Ook wat erbovenstaat houdt steek!
    Cancel my subscription to the ressurection...

  19. #18
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:38
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Zinvolle aanvulling, dat negende gebod van CM!
    Moet Krimson zich weeral over thesickboy ontfermen??
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 september 2007 om 02:20

  20. #19
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Everybody needs somebody sometimes.....
    Cancel my subscription to the ressurection...

  21. #20
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:38
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Every body needs some body sometimes.....

  22. #21
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard biecht

    Gisteren gezondigd tegen de 8 geboden.
    2 keer met een zelfde dame op de kamer, en ook haar GSM nummer gekregen.

    Ik dacht, ik schrijf het hier alvast op, dan kan ik het over enkele maanden nog eens nalezen, en zien of ik er spijt van heb, of niet.

    Saruman, de zondaar :wink:
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  23. #22
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Heb het eens nagekeken en ben met circa 5 dames wel 20x de kamer op geweest, is dat dan ook gevaarlijk? gelukkig ook heel veel maar 1x (maar meestal vanwege de matige prestaties )

    de mega zondaar :teuflisch

  24. #23
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Heb het eens nagekeken en ben met circa 5 dames wel 20x de kamer op geweest, is dat dan ook gevaarlijk? gelukkig ook heel veel maar 1x (maar meestal vanwege de matige prestaties )

    de mega zondaar :teuflisch
    Dat is dus minder gevaarlijk omdat het om 5 dames gaat

    Maar in jouw geval is het weer wel gevaarlijk omdat het om MMT gaat, maar dat is weer een ander verhaal
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  25. #24
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Heb het eens nagekeken en ben met circa 5 dames wel 20x de kamer op geweest, is dat dan ook gevaarlijk? gelukkig ook heel veel maar 1x (maar meestal vanwege de matige prestaties )

    de mega zondaar :teuflisch
    Ik bedoel 2 x met dezelfde dame gaan kameren op dezelfde dag.
    Dat mag je niet doen, volgens het "negende" FKK-gebod.

    Dit gezegd zijnde : Ik hoop dat jouw 5 dames aan 20 x niet allen op dezelfde dag waren.

    S :wink:
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  26. #25
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Maar in jouw geval is het weer wel gevaarlijk omdat het om MMT gaat, maar dat is weer een ander verhaal
    Hoe lang laat de reaktie van RPlover op zich wachten? (Wordt vervolgd).

    :wink:

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60