Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    Vandaag @ 00:31
    Discussies
    4495
    Thanks
    46

Standaard Orgasme-ziekte naar hoogtepunt

Bron : Geen Stijl.nl

Steeds meer vrouwen in Japan lijden aan een vreemde ziekte. De ziekte zorgt ervoor dat zij 24 uur per dag orgasmes krijgen, aldus de Shakan Post. "Als een man mij alleen al op mijn schouder tikt, reageert mijn lichaam," aldus een vrouw in de krant. "Of naar de wc gaan, is al een probleem. Ik word er bang van."

Een andere vrouw vertelt: "Alleen al de vibratie-stand van mijn telefoon, zorgt voor een hoogtepunt. Een vriend vertelde mij dat er een ziekte bestaat genaamd; Iku Iku Byo (klaarkom-ziekte). Ik denk dat ik het heb."

De vrouwen lijden mogelijk aan een nieuw syndroom genaamd, het Persistent Sexual Arousal Syndrome (PSAS). Omdat de vrouwen die lijden aan PSAS continu opgewonden zijn en daar niets aan kunnen veranderen, krijgen ze psychologische problemen en soms zelfmoordneigingen. Het wil overigens niet zeggen dat de vrouwen ook steeds zin hebben in seks.

Waarom er steeds meer vrouwen in Japan last hebben van PSAS, is onduidelijk.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    12 maart 2022 @ 23:09
    Discussies
    96
    Thanks
    1.466

Standaard PSAS

Nieuw: het Aanhoudende Seksuele Opwinding Syndroom (PSAS)
    Vrouwen die continu opgewonden zijn, lijden mogelijk aan een nieuw syndroom, het Aanhoudende Seksuele Opwinding Syndroom (PSAS). Dat publiceerde het medisch tijdschrift over seksueel overdraagbare aandoeningen International Sexualy-Transmitted Diseases and Aids afgelopen vrijdag. Het is niet duidelijk hoeveel vrouwen aan het syndroom lijden.
    Psychologische problemen.Omdat de vrouwen die lijden aan PSAS continu opgewonden zijn en daar niets aan kunnen veranderen, krijgen ze psychologische problemen en soms zelfmoordneigingen. De seksuele prikkeling kan enkele dagen, maar ook anderhalf jaar duren. De oorzaken van de nieuwe aandoening zijn nog niet duidelijk.
    Geen seksverslaving. Vrouwen met PSAS hebben weliswaar voortdurend een opgewonden gevoel rond de genitaliën, maar dat betekent niet dat ze ook altijd zin in seks hebben. In dit opzicht verschilt de aandoening dan ook met seksverslaving dat men als een oncontroleerbare drang naar seks definieert.

Bron: http://www.hulporganisaties.be
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten