Pagina 20 van 30 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 476 t/m 500 van 745
  1. #476
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Een avondje Diamond of club Alice?

    Afgelopen zaterdag met wat bekenden afgesproken om naar Diamond te gaan.
    Rond 20.30 via omwegen eindelijk aan gekomen in Moers.
    Zag dat het druk was, natuurlijk was een avond met een show nl: sexy Susi!
    Wat ik me daar van moest voorstellen, geen idee, nouja wel iets!
    Kwam binnen bij de theke en daar kwam ik DVS al tegen.
    Mijn kloffie gekregen iets te krap of ik te breed!
    Die badjas was me iets te klein dus maar ff een onderbroeker gespeeld.

    Op zoek naar de medeplegers.
    FH nergens te bekennen, dacht die ligt met Sabrina te rollebollen!
    Daar zag ik K.A en P.P en DVS sloot erbij aan.
    Met hun wat bijgekletst en P.P ging F.H ff van Sabrina afhalen!
    Geheel is het hem niet gelukt want F.H kwam arm in arm aan met Sabrina.
    Met DVS ff wat doorgesproken en geregeld, daar voelde ik een hand over mijn borst gaan, Alice ze kwam polsen.
    Eigenlijk wilde ik met Lilly een kamer maken maar ze was er niet, wel genoeg meiden waaronder Renata, wat een lekker ding is dat zeg!
    Ik wilde nog wat roken en de bve ging aan de bar staan, want zij wilden de show niet missen.
    Gauw nog ff een saunaronde pakken en op tijd terug voor de show!
    Toen ik terug was, kwam ik Scrotum nog tegen een kort gesprekje, sorry kerel!

    Sta aan de bar en zie Alice zwaaien en wenken kom hier zitten, keek nog om wie bedoel ze, maar het was duidelijk.
    Met haar op een bankje en de show begon, moet zeggen die meid deed dat heel goed.
    Meestal alleen de act, maar zij betrok goed de beren erbij en niet alleen de beren.
    Die Renata werd ook slachtoffer, erg leuk!
    Maar nog leuker, Alice zat me enorm op te geilen, haar handen en tong op mijn gevoelige plekken, die weet ze inmiddels wel.
    De beren waren goed opgehitst en deze beer had het niet meer en op naar boven met Alice!
    F.H ging op dat moment ook net met Sabrina kameren de kamer naast ons.

    Zeg tegen haar wacht ik pak ff wat mee voor op de kamer, ze keek mij verbaasd aan en zeg haar dit vindt jij wel leuk!
    Op de kamer transformeerde ik me in een combi van BBZ en Kousentik.
    Pakte uit mijn tasje een pakje met stockings en ze lachte, ik zei nu iets wat ik geweldig vindt!
    Ik had gelijk ze vond het geweldig, moest ze wel wat sturen in het spel!
    Geblinddoekt ging het verder en er gebeurde dingen op de kamer die ik voor mij houd!
    Alice is niet van de gfe nee geen pse, ze is gewoon een ongeleide projectiel, ze haalt de duivel op in BBZ!
    Ik heb het te verduren gehad maar zij ook ,het was echt top!!!!!
    Altijd blij dat ik heelhuids van de kamer afkom, althans deze keer niet!
    Ze had me wat te hard op mijn lippen gebeten, oeps!!!!!
    Na haar voor 1.5 uur betaald te hebben, weer naar de bve en aansluiters van de dag!

    Schijnbaar show nummer 2 gemist te hebben, kon ik nog een glimp van show nr 3 meekrijgen.
    Maar goed deze beer had honger en me wat hamburgers naar binnen gewerkt, niks mis mee.
    Eenvoudig buffet en lekkere vleeswaren van de gril, lekker vers bereid!
    Alice kwam nog ff bij me zitten om ook wat te eten en met P.P en F.H o.a wat gesproken.
    Met DVS nog over mijn verjaardag in Club Venus op 09/11 wat doorgesproken en hij hield zich daar ook aan, wat ik de dag erop merkte!
    Deze beer is niet van de late uurtjes en om 00.30 weer als de vliegende brandweer naar huis.

  2. Onderstaande 8 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 oktober 2019),Firehawk ( 8 oktober 2019),Jooploop ( 8 oktober 2019),Pandabeer82 ( 8 oktober 2019),Piet Plezier ( 8 oktober 2019),Scrotum ( 8 oktober 2019),Smouse ( 9 oktober 2019),yylover ( 8 oktober 2019)

  3. #477
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    ACHTER DE HAND

    Op de 3e donderdag van de 9e maand met een vrijkaartje van een ander forum, waarvoor dank aan club en forum, in de pocket richting Moers gereden. In de buurt de tank eerst volgegooid en vervolgens paar minuutjes later achter een taxi aan de oprit bereikt. Toen die taxi hetzelfde verlaten stukje in reed vermoede ik al dat er tenminste eentje aan d'r shift begon. En zowaar...

    Binnen door een fraaie en vriendelijke theke ontvangen. Of het m'n eerste keer was? Dat niet, maar is wel alweer een poosje geleden. Ik kreeg een sleuteltje en een handdoek. Entree is (tijdelijk?) gratis tijdens hun happy hour tussen 11 en 15 uur. Normale entree is 30 euronen.
    Als je echter een badjas wilt, kost dat een tientje. Had echter nog een joker ACHTER DE HAND. Ik legde mijn vrijkaartje op de balie en vroeg: "En nu? Zit hier wel een badjas bij inbegrepen?" Daar had ze even niet van terug en zocht tevergeefs op allerlei kladblaadjes naar een overeenkomende code.
    Nou ja, ze wist het ook niet , gaf me maar een badjas mee en zocht later die code uit. Mooi, dat scheelt mij morgen weer met de was
    Ze vroeg of ik ook gebruik wilde maken van de sauna. Graag, wad mijn antwoord en ze zou em gaan aanzetten.
    Even omkleden, en water balast overboord. Het viel me overigens op dat geen enkel toilet nog een haakje meer had. Je zag alleen de (sticker) afdruk nog.

    Van m'n vorige bezoekjes herinner ik me nog die fijne koelkast van ze. Daar kun je zelf flesje fris of water uit halen. Zo een luxe ben ik alleen bij een club in Hamburg tegen gekomen.
    Met een flesje prik hun serre opgelopen waar ook hun restaurant hoek zit. Er lag wat simpel beleg en rouwkost. Niet zo mijn ding. Gelukkig hebben ze er wat mij betreft DE budget oplossing: een soeppan en zo een stoompan met gekookte worst. Fijn om wat warms binnen te krijgen en de smaak is 'universeel' okay.

    Na m'n ontbijtje de wellness ruimte in gegaan, en het verbaasde me waarom deze me de vorige keren niet is bijgebleven. Ik vind het er eigenlijk best relaxt. Lekker rustig, 3 ligbankjes voor een schoonheidsdu... Ik bedoel power nap, massage kamer, hammam ruimte, een simpele douche, maar fijn normale kraan ipv getimede drukknop, en bovenal het is er redelijk stil.Helaas stond de sauna nog niet aan en even bij de theke langs geweest. De stroom zou er uitgeslagen zijn. Of zou het net zo een klapekster zijn en was ze het gewoon vergeten aan te zetten? Een klapekster sowieso, want de sauna zou na 10 minuten wel warm zijn. Nou ja, het was wel warmer dan er buiten, maar geen sauna warm.

    Even met een Duitse stamgast op leeftijd praatje gemaakt. Die komt om de week ongeveer. Wist me te vertellen dat kameren voor 30 euro per 20 minuten, 40p30, 50p40, maar een uur wist ie niet zeker of dat 60 of 80 zou zijn. Zover is ie volgens mij niet gekomen. Wel goed van te voren afspreken, want anders is het geregeld upsellen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2...

    Enfin, dan maar even op een ligbankje wat liggen relaxen en club verslagjes bijwerken.Komen daar nog 2 dames bij de sauna in om zich op te warmen. Eentje zag ik wel zitten en zodoende nog maar es de sauna ingedoken.
    Bleken 2 Roemenen te zijn. Ene Elisa die er al een poos werkt en ene Laura die er pas een mandje zit. Laura een massage gegeven, maar kreeg geen peil op haar en niet meteen kamer op gevraagd.

    Heb te lang getreuzeld, want toen ik de knoop had doorgehakt was ze nergens meer te bekennen.
    Een dolle half Turkse half Bulgaarse slanke was ook een optie, maar die me ook onglipt.

    Het viel me op dat later op de dag, cq eind vd middag of vroege avond er meer dames bijkwamen, waaronder enkele slanke. Blijkbaar hield de club ook nog wat ACHTER DE HAND. Er waren ineens in totaal 5 opties voor me. Beetje de zus / het jusje van...Overdag 6 dvps (5 iets volle en 1 slanke Laura die er pas een maand werkt) op 3 heren. In de avond 10 a 11 dames (6 volle, 1 normaal en 4 slanke) op 2 heren. Tenminste wat ik zo vrij zag rondlopen. Wat er nog allemaal eventueel op de kamers was weet ik niet. Is ook maar een indicatie.

    De Duitse heer uit de sauna had goeie ervaringen met 2 wat vollers dames. En de twijfel sloeg toe. Met 1 van hen proberen of toch een gokje wagen?Ik ging voor het laatste. Ik had met de dame toen ze langs de bar kwam al oogcontact gehad en elkaar even begroet. Ze ging echter even sigaretje roken om op te starten.Toen ze terug de bar ruimte in kwam was er weer oogcontact, en toen kwam ze wel bij me zitten voor een praatje.Jessica blijkt de dame te heten en uit Bulgarije te komen. Na een praatje met d'r de kamer opgegaan voor een redelijke sessie. Het was afwerk werk, maar daar was de prijs ook naar. De tijd volgemaakt en vervolgens afrekenen.

    Had intussen stevige trek gekregen. Het avond eten komt echter pas rond 19 uur beschikbaar. Gelukkig lag er nog een laatste worstje. De salade was al beschikbaar en zo toch een redelijke hap naar binnen gekregen. Poosje later kwam dan ook het avond eten, bestaande uit spaghetti, kippebouten en kip nuggets. De smaak van de spaghetti beviel me niet, maar de rest ging er prima in.

    Vervolgens de wellness in. De sauna was weer goed op temperatuur. Het enige wat ik jammer vond, was dat je er niet direct de buitenlucht kunt bereiken om rustig af te koelen. En verder heerlijk rustig kunnen relaxen in die afgezonderde hoek.Nou ja relaxen, tussendoor kwam Jessica ook de sauna in. En ze had wel zin in een massage. In de sauna wel te verstaan... Kanonnuh!! Wat is dat heet!
    Elisa en Laura kwamen ook de sauna weer in. Ook Laura wilde wel een massage in de sauna. De stoom kwam intussen vast al uit m'n oren. En alsof dat daarna nog niet genoeg was, wilde ook Elisa een massage. Gelukkig wel buiten de sauna, want het was niet meer uit te houden.

    Een poosje later zie ik daar een fraaie slanke blonde dame die ik eerder achter de bar had gezien, de wellness in komen. Ze leek me toen ik haar voor het eerst zag al wel wat, aangezien we ook oogcontact hadden en wat glimlachjes naar elkaar toe. Alleen bleef ze echter de hele tijd achter de bar hangen sigaretje roken enzo. Het was nog duidelijk haar eigen tijd.
    Leuk gesprek gehad met deze Turkse Ayleen gesproken. Een wat 'volwasenere' dame van 38 met een sympatiek karakter. Normaal ga ik meer voor de jongere meiden, maar haar hele overkomen heeft wel wat. Jammer dat ik me na m'n vorige kamergang volgepropt heb met nuggets. Afijn, zo blijft er iets over om naar uit te kijken voor een volgende bezoek. Gaat de week erop voor een paar weken met vakantie.

    Na nog een saunarondje en even liggen bijkomen was het weer tijd om de tent te verlaten. Ik moet bekennen dat het tot mijn verbazing me prima bevallen was, nu ik er de afgelegen wellness heb ontdekt. Een vorige keer was het in de bar me te luid kwa muziek, en buiten te fris. Maar nu heb ik de Mentholcave in Diamond ontdekt.
    En met de gehanteerde prijzen ideaal voor Dagoberen. Jammer dat ik de komende tijd weg ben, maar anders zou ik graag nog es bij Diamond langsgaan.
    Nogmaals bedankt voor het vrijkaartje. Zonder had ik deze club niet zo gauw herontdekt.

  4. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 oktober 2019),e-is-mc-2 (25 oktober 2019),fervent ( 8 oktober 2019),fg22 (12 oktober 2019),pcenter ( 8 oktober 2019),phoenix ( 8 oktober 2019)

  5. #478
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:29
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.051
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Heb gehoord dat vrije entree tot 18:00 Uur is verlengd.
    Alleen mocht je met vrije entree binnen zijn en je blijft langer dan 18:00 Uur moet je wel betalen of gaan.

  6. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 oktober 2019)

  7. #479
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Heb gehoord dat vrije entree tot 18:00 Uur is verlengd.
    Alleen mocht je met vrije entree binnen zijn en je blijft langer dan 18:00 Uur moet je wel betalen of gaan.
    Ik verstop me gewoon in de wellness en hoop dat de theke me niet vindt

  8. #480
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:29
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.051
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Je zal toch een keer je sleutel moeten inleveren.

  9. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 oktober 2019)

  10. #481
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Je zal toch een keer je sleutel moeten inleveren.
    Volgende keer toch maar beter opletten of je zonder buzzer de deur open krijgt

  11. #482
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Volgende keer toch maar beter opletten of je zonder buzzer de deur open krijgt
    dat gaat daar makkelijk.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  12. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 oktober 2019)

  13. #483
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Op voorhand had ik enkele voorstellingen bij deze club:
    - budgetclub
    - lineup zou niet mijn ding zijn / weinig interessante meiden
    - veel Südländer

    omdat ik desondanks nieuwsgierig was naar de club heb ik me ingeschreven voor de tombola en won uiteindelijk ook een vrijkaart, waarvoor dank.

    Afgelopen zondag, na een dramatisch bezoek aan Acapulco Velbert omstreeks 16:00 met de gewonnen vrijkaart neergestreken bij Diamonds in Moers.

    Al snel bleek dat de club groter en netter was dan voorgesteld, en uiteindelijk kwam maar 1 van de 3 verwachtingen uit, namelijk het zeer grote aantal Südländer.

    De club op zich bevalt me beter dan vooraf gedacht, en de line-up was veeeeeeeeeeeeel beter dan verwacht.
    Ik denk minimaal 4-5 meiden die ik zeer graag nader zou willen leren kennen.

    Een van die meiden diskwalificeerde zichzelf door zeer veel met haar handy bezig te zijn,en toen ik haar uiteindelijk toch kon uitnodigen voor een sollicitatiegesprek, kreeg ik een sneer van “i am here all day, and now you ask me ?”.
    (Ik was inderdaad ruim 4 uur in de club, en had meermaals oogcontact met haar, maar van die 4 uur was ze 3,75 uur met haar handy bezig).

    Maar goed,krijgt ze toch geen centjes........ haar probleem

    Eten was ook ok tot goed (helaas geen varkensvlees, maar pasta en kip)

    uiteindelijk met 2 meiden een kamergang gehad, allebei zeer goed.
    Namen van de meiden houdt ik om diverse redenen echter voor me, maar allebei absoluut voor herhaling vatbaar.

  14. Onderstaande 4 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (17 oktober 2019),Husky (16 oktober 2019),mentholbear (27 oktober 2019),Wijze grijze (16 oktober 2019)

  15. #484
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.469 in 1.434 posts

    Standaard

    Zoals reeds in mijn AG rapportage van dinsdag gememoreerd dat ik Diamond in Moers zou bezoeken waar op dezelfde dag zowel de Roemeense Lilly als de Bulgaarse Monica terug kwamen van een vakantie in hun thuisland.
    Bij mijn binnenkomst om 22.00 uur waren 12-14 dames,en 20 ijsberen,snel beide dames opgezocht en een knuffel gegeven,om mij daarna in kamer 9 anderhalf uur af te zonderen met Lilly met haar guitige snoetje,ondanks dat ze moe was van de lange reis per minibusje kwamen we beide goed aan ons trekken en genoten van elkaar met als resultaat een fijn orgasme in waarbij ik met de heupen van Lilly het tempo aangaf,daarna een beetje relaxen in de lepeltje lepeltje positie,we waren beide te moe om nog verder te gaan met de vrijerij,Lilly vanwege de lange reis en ik vanwege mijn twee sessies in AG.
    De entree was slechts 20 Euro en daarvoor mag ik ook nog zondag zonder betaling terug te komen.
    Er waren naast Lilly en Monica een tweetal dames die zondermeer de moeite waard waren,zeker een lange blonde DVP met lange benen waar geen einde aan kwam
    Diamond een goede budgetclub met vriendelijk personeel, toegankelijke DVP en het hapje eten is ook nog te pruimen.
    Om middernacht door de stromende regen de Veluwe opgezocht

  16. Onderstaande 5 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (17 oktober 2019),forgetskinnyletsgetfatty (17 oktober 2019),mentholbear (27 oktober 2019),schoolmeester (17 oktober 2019),Sjeufke (17 oktober 2019)

  17. #485
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Zaterdag 26 okt naar deze poel des verderfs gereden. Tegen 18.00 aangekomen snel omgekleed en naar de ruimte bij de bar. Daar zaten zeker 12 dames me verlekkerd aan te kijken. Maar mijn oog viel maar op 1: Alicia.
    Ze keek lachend hoe ik op haar af marcheerde en naast haar plaatsnam. De volgende drie en een half uur hield ze me gezelschap. Daarvan was anderhalf uur op de kamer.

    Ik dacht vroeger hoe ik me in hemelsnaam anderhalf uur met een dame bezig kon houden. Ik had toch niet meer dan een half uurtje nodig om goed aan mijn trekken te komen... Gaandeweg ben ik met steeds meer dames een uur gaan kameren. Heerlijk de tijd nemen en het uur vloog altijd om. Met Alicia is het keer op keer anderhalf uur actie waarbij er geen minuut zonder passie is. En elke keer op een andere manier. Deze meid blijft me verbazen. En ze geniet er zelf net zo van, dat maakt het extra lekker.

    Na de kamer een opfrisbeurt en daarna met zijn 2én gewacht tot het eten werd bereid. De kok ging pas rond 20.45 starten. Tijdens het eten en ruim daarna gezellig zitten kletsen waarbij af en toe twee ander Bulgaarse dvp's ons gezelschap kwamen houden.

    Ik had zin in een sauna en die is in deze club prima heet. Daarna nog even afkoelen in een van de ligstoelen die er staan.
    Terug beneden heb ik een cola'tje gedronken en even lekker rustig gezeten. Toen ik rond half elf weg wilde gaan en afscheid van Alicia wilde nemen, hield ze me tegen. Ik kon pas gaan nadat ik haar ter plekke een massage had gegeven en een tijd haar in mijn armen had liggen.

    Alicia is een topper en de reden dat ik af en toe naar Diamond ga. De enige andere die ik daar op het lijstje heb staan is Renata, maar die zag ik die zaterdag niet.

    Even na elven zeer tevreden weer huiswaarts gekeerd.

  18. Onderstaande 11 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 november 2019),Eddy_V (31 oktober 2019),Firehawk ( 1 november 2019),Husky ( 1 november 2019),hvdk52 (31 oktober 2019),Johan35 ( 2 november 2019),pcenter (31 oktober 2019),phoenix (31 oktober 2019),Piet Plezier (31 oktober 2019),schoolmeester ( 1 november 2019),Sjeufke (31 oktober 2019)

  19. #486
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Ben vandaag in Diamond geweest, ik had een vrijkaart. Wat een trieste sfeer, ik vond het troosteloos. Een stuk of 5 dames die voor zicht uit zitten te kijken of Schatzi/Baby roepen. Het is van een laag niveau vind ik. Ook het eten zeer matig, sauna was niet heet dus een echte teleurstelling! Als je GT of Sixsens gewend bent, is het een verschil van dag en nacht Mij zien ze dan ook niet meer terug, betaal liever iets meer en heb daarvoor wel een goede wellness, lekker eten en een veel betere ambiance

  20. Onderstaande 3 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (23 november 2019),pret (22 november 2019),schoolmeester (23 november 2019)

  21. #487
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Met welke dame ben je naar de kamer geweest ?

    Groet, schoolmeester.

  22. #488
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:29
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.051
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    In de morgen en middag moet je er sowieso niet zijn. Pas rond 8 uur in de avond begint het wat op gang te komen.

  23. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (23 november 2019)

  24. #489
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 10:23
    Berichten
    242
    Discussies
    5
    Thanks
    383
    Thanked
    863 in 172 posts

    Standaard

    Wat fhwk zegt Diamonds is een avond nacht club en er is alleen wat te doen op don ( al wat minder|), vrijdag en zaterdag avond. Dan is er ook acceptabel eten en een redelijk aanbod. Idd niet vergelijkbaar met GT of andere grote clubs maar er zijn ook liefhebbers van intiemere kleinere clubs waar er een andere sfeer is en meer contact tussen beren en dames en in dat geval kun je er toch een leuke avond hebben.

    Ben er paar weken geleden vroeg op een woensdag avond geweest en was binnen 10 minuten weer weg, snel naar Villa Venus gereden. Was geen aanbod, geen sfeer, eten waardeloos etc.

  25. Onderstaande 2 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

    Henry S (24 november 2019),phoenix (24 november 2019)

  26. #490
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    vrijdagmiddag. vrijkaartje teveel hollanders bij dinslaken vast.. eens kijken hoe het Aida gaat... aangekomeb geen Aida te bekennen... alweer verdwenen.. de tent heeft een goede hete sauna hamburgers maar kipfiletjes zijn ook goed te eten.. salat.. pommes.. .. maar daar houd ik het blij... volslanke Elisa uit volgens haar zeggen hongarije.. maar haar taal is roemeens.. abzocker blijven onderhandelen tijdens de wip.. na een half uur is mevrouw moe en weet niet hoeveel minuten uur heeft.. tja schade.. voor de club.. willem dank voor vrijkaartje... als ik niet 200% zeker weet dat Aida hier is
    .. dan kom ik hier niet meer....

  27. Onderstaande 5 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (21 december 2019),Husky (21 december 2019),Klatergoud (22 december 2019),rmjhexe (23 december 2019),Sjeufke (21 december 2019)

  28. #491
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.469 in 1.434 posts

    Standaard

    Eerste Kerstdag was van alles wat,begon met een plezierige Kerstlunch bij vrienden in de buurt van Arnhem en na het dessert en een goed glas wijn om half vier vertrokken naar Diamond om nog een ander hoofdgerecht te gaan nuttigen en dat was de Roemeense lekker gestoorde Lilly die ik al jaren ken, en samen heel wat vlieguren hebben gemaakt
    Op de parkeerplaats stonden vier auto`s waaronder een Nederlandse auto.
    Nam rond half vijf voor 30 Euro een bordeauxrode mantel en sleutel in ontvangst,en na een kopje koffie mij op de sofa tevens rookafdeling naast Lilly o.a. VM,Gallardo,Fulda genesteld,na wat TZ en vrijage snel de kamersleutel laten halen om twee uur te genieten van intense seks,op de kamer Lilly uit haar spannende doorzichtige lingerie geholpen en op het bed gedeponeerd waar een fantastische pijp,lik en vrijpartij plaats vond die uiteindelijk eindigde in een wederzijds orgasme in de altijd fijne positie.
    Hierna biertje,sigaartje en een hazenslaapje in lepeltje,lepeltje positie of zoals de Belgen het noemen"poep in het schootje"met de kleine Husky tussen de blanke billen van Lilly die na een klein uurtje zijn kopje weer opstak en langzamerhand snoeihard werd.
    Lilly dacht eerst half slapend dat ze op voorop de stang van fiets zat totdat ze zich realiseerde dat Husky haar al langzaam aan het penetreren was,ze gooide het blanke kontje omhoog en haar reeds vochtige poesje ontving mij met het grootste gemak,in positie naar mijn hoogtepunt gewerkt, en bij het eindspel via het beter mond en handwerk mijn de vrijheid gegeven.
    Samen een hapje gegeten, aardappelpuree,salade en kippenboutjes eenvoudig maar lekker,later op de avond nog twee knakworstjes verorbert.
    Er waren 15 DVP,en eerst 8 ijsberen maar later veel en veel meer!!!
    Een andere favoriete dame Monica bracht de Kerstdagen thuis in Roemenië door,dus was er ook geen ambitie om een tweede keer te kameren,mede gezien het feit dat ik al twee intense orgasmes beleefde met de enthousiaste Lilly.
    Ook genoten van de goed werkende sauna met aufguss en de relaxruimte,daarna weer afgedaald naar het bargedeelte waar zich inmiddels 40 Oost Europese ijsberen verzameld hadden en Husky nog de enige
    niet Oost Europeaan was,nog een kopje koffie genomen en een sigaartje gerookt samen met Lilly, om aansluitend het Turks theehuis te verlaten rond 21.30 uur,want de mooie Veluwe lonkte

  29. Onderstaande 8 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (26 december 2019),BP2 (26 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (26 december 2019),mentholbear ( 7 januari 2020),phoenix (27 december 2019),pret (26 december 2019),schoolmeester (26 december 2019),Sjeufke (26 december 2019)

  30. #492
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 10:23
    Berichten
    242
    Discussies
    5
    Thanks
    383
    Thanked
    863 in 172 posts

    Standaard

    De leukste venus was dicht met heilig abend, dan maar even binnenwippen in het 10 km verwijderde Diamonds. Turken vieren geen kerst.10 vrouwen, de ltste keer paar mnden geleden was ik binnen 10 minuten weg omdat er alleen dikkerdjes zaten en een nooit boekbaar blond echt lekker wijf: Renate. Nu was het beter, een oude Roemeense vlam de slankste van het stel hing meteen om mn nek om niet meer los te laten en uiteindelijk 2x met haar geweest, was goede gfs en daarna nog met Zara ex Goch, maar dat was niks qua service, leuke sexy vrouw goede klik mee, maar laufhaus service dus maar afgebroken en de miljoenen in mn zak gehouden. Eten was een 6 plus, sauna en hamam perfect. Moet altijd denken aan de avonden met een dj en een super goede sfeer, die heb ik hier niet meer meegemaakt. Voor een saunabezoek met wat eten en drinken en een toetje is het oke. Diamonds:" kann man machen, braucht mann nicht".

  31. Onderstaande 9 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 december 2019),Husky (27 december 2019),mentholbear ( 7 januari 2020),Patjax (26 december 2019),phoenix (27 december 2019),schoolmeester (26 december 2019),Sjeufke (26 december 2019),Smouse (26 december 2019),Wijze grijze (26 december 2019)

  32. #493
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 10:23
    Berichten
    242
    Discussies
    5
    Thanks
    383
    Thanked
    863 in 172 posts

    Standaard

    Nu weer 2 x in Diamonds geweest, 1 x party, 1 x vrijkjaart ingewisseld. De party dag was veel te druk, gene vrouwen te scoren en mijn favo de hele dag en nacht geboekt door een gek die denkt dat hij de liefde van zijn leven gevonden heeft in ene club. Snel vertrokkken naar Villa Venus, 10 minuten verderop en daar was het weer top zoals altijd.

    Deze week op een zaterdag geweest, er waren bijna geen mannen, veel dikkerdjes, er waren misschien maar 2 vrouwen die ik zou boeken en 1 was weer de hele avond bezet door de bovengenoemde sukkelaar. Een uur volgehouden en weg naar Goch. Daar was de line up een stuk beter.

    Momenteel is Diamonds niet de moeite waard vind ik. Wacht op een positief bericht voor die tijd ga ik er niet meer heen.

  33. Onderstaande 7 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (16 februari 2020),JonnyFontane (16 februari 2020),man (16 februari 2020),Patjax (16 februari 2020),phoenix (16 februari 2020),Piet Plezier (16 februari 2020),Sjeufke (16 februari 2020)

  34. #494
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    inderdaad zonde van onze vrijkaart het was echt waardeloos.
    Voor mij ook voorlopig geen Diamond
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  35. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (16 februari 2020),man (16 februari 2020)

  36. #495
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Op zaterdag BP2?
    Was toch vrijdag avond of was het al na middernacht dat jullie binnenkwamen?!

    overdag niet de moeite en nu ook in de avond/nacht niet meer.. er zijn denk ik gewoon teveel clubs in de regio en te weinig leuke dames voor zoveel clubs
    En Garde

  37. #496
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    moet vrijdag zijn Eddy_V
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  38. #497
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    AFSCHEID

    Op de 5e donderdag van de 1e maand was het dan eindelijk zo ver. Ik had nog een vrijkaartje van het forum die in m'n zak brandde. Voor een club die doordeweeks en overdag niet zo een uitgebreide line up heeft. Merendeel bestaat uit vollere dames met hooguit een enkele slanke meid.
    En zo vlak na de feestdagen vreesde ik dat de line up nog dunner zou zijn. Dus bezoekje uitgesteld tot vandaag.

    Het zou tevens de laatste trip met Klaus zijn. Hij gaat weer terug naar het verre noorden en komt waarschijnlijk pas ergens eind van het jaar weer deze kant op.
    Dus het meeste maken van ons laatste bezoekje samen.

    Eerst in de buurt nog even goedkoop getankt en zo rond openingstijd aangekomen.
    De parking was nog behoorlijk leeg. Binnen werd door de receptie gelijk de code op het vrijkaartje, waarvoor dank aan club en forum, gecontroleerd. Na goedkeuring kreeg ik m'n badjas mee.
    Ik was nog even nieuwsgierig naar de spelregels voor de gratis entree. Tussen 11 en 15 uur betaal je namelijk geen inkom. Maar dan moet je er wel voor het avond eten em zijn gepeerd, want anders wordt het alsnog dokken.
    Om de Dagoberen goed van de rest te kunnen onderscheiden, krijg je geen badjas mee. Alleen een handdoek om de middel. Voor een tientje krijg je wel een badjas en mag je er de hele dag verblijven en dus ook mee eten in de avond. Dat is eerlijk gezegd ook niet duur.

    Na opgefrist en omgekleed te zijn even een flesje prik uit de koelkast gehaald. Wat een luxe en gemak. In de bar en het restaurant deel waren er zo een 5 dames aanwezig. Wel nog aan het opstarten met ontbijt of sigaret.
    Rondje door de club leert dat de sauna nog niet op temperatuur was. Dus terug naar de receptie.
    Wat blijkt, dat dit zou gisteren kapot zijn gegaan. Verdraaid, wat een pech! Ik vind de sauna tegenwoordig een integraal onderdeel van een dagje saunaclub. Het heet niet voor niets SAUNAclub...
    Ik overwoog even voor de receptie te stampvoeten en in m'n badjas over de vloer te gaan rollen, maar bedacht me tijdig.

    Dus m'n teleurstelling zoals altijd weg wezen vreten. In de buffetbakken lag wat basic beleg, maar dat laten staan. Ik ging voor de warme worst en soep van de dag. En als wraak op de kapotte sauna nam ik nog maar een broodje worst.

    Vervolgens in de bar waar de muziek op een aangenaam niveau speelde op 1 van de bankjes gaan settlen om wat werk te verzetten op m'n semi tablet.
    De line up was in de ochtend een klein viertal, maar breide in de middag uit tot circa 7 dames. Slanke buurmeisje type Laura was er al vroeg bij. Kwa type viel zij het meest in smaak. En ondanks dat we er elkaar een paar keer ontmoet hadden, leek geen vonkje van haar kant af te komen.
    Dus ik besloot m'n kansen af te wachten en even in de wellness ruimte uit te rusten.

    Tot mijn verrassing bleek er een monteur druk doende te zijn om de sauna weer aan de praat te krijgen. En waarempel, na een paar poging bleek ie daar ook in geslaagd te zijn. Dus hop ik de sauna toen deze eindelijk wat op temperatuur was gekomen. Chapeau dat de club dit zo snel opgepakt heeft!

    Nadat ik uitgepuft was liep ik weer richting het restaurant, what else?
    Tot m'n genoegen constateerde ik dat er weer een kluitje dames was bijgekomen. Het zouden er in de namiddag/vroege avond bij elkaar ongeveer 12 kunnen zijn geweest.
    Van dat nieuwe kluitje aan de bar zat 1 slanke dame met donker haar en een lieve glimlach toen onze blikken elkaar kruisten.
    Na een klein bordje opgeschept te hebben zat ik m'n keuzes door te nemen. Laura die geen interesse lijkt te tonen, een dolle meid die kwa figuur niet m'n type is maar wel een lolletje en praatje kwam maken (of was dat om uit te zoeken wat voor zoetigheids ik nu weer had meegenomen?), of die nieuwe slanke donkerharige meid?

    Ik besloot voor de laatste te gaan en ging me samen met Klaus strategisch tegenover de bank zitten, waar zij samen met een vriendin vertoefden. Oogcontact, glimlach en een knikje naast me later, maakte ze de oversteek. Diana blijkt deze jonge Roemeense te heten. Zowel kwa gezicht als haar zachtaardige karakter doet ze me denken aan Daniella uit PHG. Ze zou zo maar het jongere zusje of nichtje kunnen zijn geweest. Ware het niet dat bij deze de borstjes mooie fier overeind stonden.
    Als ijsbreker nam ze dankbaar een kleinigheidje in ontvangst en ze bleek sociaal genoeg om ook haar vriendinnen te laten delen in de vreugde.
    Na nog heel even bij me te hebben zitten kletsen leek ze aanstalte te maken om te vertrekken. Hohoho, dacht ik, straks mis ik de boot.
    En vroeg haar of ze soms een sleutel ging halen, ze begreep de hint. En na een korte douche volgde een lekker kamertje met deze deerne.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...391#post685391

    Om de innerlijke mens weer wat aan te sterken me tegoed gedaan aan het warme buffet. Dat was eenvoudig met wat kip schnitzel en aardappelpuree. Maar gecombineerd met de karige salade bar en warme worstjes, kreeg ik m'n buikje weer rond.
    Wel een heads up voor de beren. Ik kwam zowel in de middag als avond beide keren een vuil bord tegen in de stapel. En niet een vlekje, maar waar nog etensresten aan zat. Ik heb ze beide keren bij het afruim tafeltje gelegd l Achteraf bedenk ik me dat ik dit misschien beter ook aan de receptie had kunnen melden. Maar ik voelde me toen en deels ook nu wat ongemakkelijk om met een verkregen vrijkaartje dit te melden. Maar hopelijk voorkomt een beetje oplettendheid dat de WC rollen opraken...

    Voor de rest was alles naar tevredenheid geweest. En fijn te merken dat met een beetje geduld, net als de vorige keren, wat later op de dag ook nog wat meer slankere dames in deze club opduiken.
    Het was weer een mooi dagje geweest. En aan alles komt een eind. Net als m'n tijd met Klaus. Die zou naar het hoge noorden vertrekken en misschien pas weer eind van het jaar opduiken. Het ga je goed, en je weet, AFSCHEID nemen bestaat niet...

  39. Onderstaande 13 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 februari 2020),bertje600 (26 februari 2020),BP2 (26 februari 2020),hallodaarbenikweer (26 februari 2020),Herr Fick (10 maart 2020),hvdk52 (26 februari 2020),Patjax (26 februari 2020),phoenix (26 februari 2020),RudolfValentino ( 6 maart 2020),schoolmeester (26 februari 2020),Sjeufke (26 februari 2020),Wijze grijze (26 februari 2020),wooley (27 februari 2020)

  40. #498
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    18 dames aanwezig
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  41. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 maart 2020)

  42. #499
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ook hier was ik de eerste die de club informeerde dat ze weer open zouden kunnen gaan.
    Omdat de beide eigenaren van de club o.a. Spielhallen hebben gaan ze met hetzelfde concept aan de gang.
    In hoeverre dat wordt toegestaan is uiteraard afwachten.
    Concept: handen wassen, temperatuur meten, persoonsgegevens noteren en uiteraard mondmasker op ...

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  43. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 9 september 2020),mentholbear ( 9 september 2020)

  44. #500
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Omdat de beide eigenaren van de club o.a. Spielhallen hebben gaan ze met hetzelfde concept aan de gang.
    Dus het blijft een gok als je met een dame naar een kamer gaat..
    in ieder geval weer een goedkoop lunchadresje open voor als ik daar in de buurt onderweg ben!
    En Garde

  45. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 september 2020),schoolmeester ( 9 september 2020)

 

 
Pagina 20 van 30 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.

Diamond 468*60