Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 425 van 745
  1. #401
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht
    Hoeveel dames/ heren zijn er tegenwoordig zo ongeveer aanwezig op een vrijdag of zaterdag avond/ nacht?
    rond de 20 dames
    Mannen is moeilijk te zeggen die blijven gaan en komen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  2. Onderstaande 5 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (14 mei 2019),hvdk52 (14 mei 2019),JonnyFontane (14 mei 2019),schoolmeester (14 mei 2019),Sjeufke (14 mei 2019)

  3. #402
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 10:23
    Berichten
    242
    Discussies
    5
    Thanks
    383
    Thanked
    863 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Gisteren mijn debuut gemaakt in Diamond. Stelde mij er niks van voor want hoor er niet zoveel over terwijl het toch wel in de buurt ligt en ivm Orthodox Pasen.
    Rond 21:00 uur aangekomen, nog niet heel veel auto’s. Binnen heeft een grote blonde vrouw mij alles uitgelegd. Eenmaal omgekleed samen met Piet Plezier naar binnen gegaan.
    Alles heel simpel maar voldoende. Het viel mij nog mee met de meiden, stuk of 12 gespot. Had het minder verwacht. Qua looks zeker niet verkeerd voor de meeste. Gelijk toen ik in de bar kwam werd er met een bel gerammeld en kreeg iedereen een shotje.

    Samen gaan zitten met PP en kwam ook een kleine meid tussen ons inzitten. Omdat ik de nieuwe was zetten ze haar zinnen op mij. Stelde zich voor als Xena klein, slank meisje, blond haar, 30 jaar.
    Ze heet Zina, sympa mooi lolita lichaampje, kan dansen als de beste heeft altijd veel lol en niet gespeeld, haar energie en vrolijkheid is besmettelijk, haar service is niks mis mee, nog vrij vers in dit metier, maar geen hoogvlieger ze geeft je wel veel aandacht voor en na afloop. Voor mij is ze vaste keuze.
    Laatst gewijzigd door BP2; 14 mei 2019 om 20:06

  4. Onderstaande 2 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (14 mei 2019),Piet Plezier (14 mei 2019)

  5. #403
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:46
    Berichten
    2.092
    Discussies
    132
    Thanks
    4.083
    Thanked
    8.210 in 1.640 posts

    Standaard

    Klopt inderdaad. Kan dat allemaal niet zo goed verstaan.

  6. #404
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    De Diamanten Driedaagse

    Vrijdagavond 10 mei
    Firehawk wist me over te halen om mee te gaan naar Diamond. Rond kwart voor negen kwamen we aan. Piet Plezier en Koos Albertts waren al aanwezig en even later zou ook Smouse en een incognito ijsbeer de gelederen van de BVE komen versterken. Firehawk deed ook dienst als tourguide en nadat we de ronde hadden gelopen was het tijd om de BBQ aan een inspectie te onderwerpen. Het vlees wordt ter plekke klaar gemaakt en dat komt de kwaliteit duidelijk ten goede. PP was in een sumo worstelaar modus en had zijn vizier gericht op een dame uit de super heavy weight division.

    Hierna de bar opgezocht en al snel werd ik begroet door Lilly. Het was al enkele jaren geleden dat ik haar voor het laatst gezien had in VM. Een aantal confectiematen meer dan destijds maar nog steeds datzelfde guitige koppie. Hoewel we destijds buiten het uitwisselen van de normale beleefdheids gebruiken nooit echt contact hebben gehad herkende ze me meteen. Natuurlijk werden er herinneringen opgehaald en vond ze het tijd worden dat we eindelijk eens het bed samen zouden delen. Ik zei haar dat ik nog in de uitbuikfase zat. Ze bleef echter bij mij en nadat het eten zijn bestemming had bereikt zochten we een kamertje op. Eindresultaat een wederzijds orgasme.

    De herstelperiode gebruikt om bij te kletsen en toen ik op het terras zat wenkte Aida. Ze had al eerdere pogingen gedaan om mij te bewegen naast haar te komen zitten. Ik maakte dezelfde beweging. Na een minuutje zag ze in dat ik niet zou opstaan en kwam ze naar mij toe. Er volgde een kennismakingsronde waarbij haar handje onder de badjas verdween om zich ook met hem netjes voor te stellen. Haar touch zorgde voor een groeispurt. Ze keek me aan en vroeg of ik zin had. Ik zei dat gezien de staat waarin hij verkeerde ik dit moeilijk kon ontkennen. Ze haalde een sleuteltje. Op de kamer begon ze meteen volle bak te tongzoenen en na enkele minuten daalde ze naar beneden af voor een BJ. Dit bleek ze lang vol te kunnen houden. Uiteindelijk maakte ze het met het handje af. Het uur was bijna verstreken en toen vroeg ze wat het flesje was dat ik bij me had. Ik zei massage olie en zij vroeg of ik haar kon masseren. Toen het uur voorbij was wilde ze graag dat ik verderging. Nog ruim een kwartiertje haar achterzijde gekneed.

    Het was inmiddels rond half drie en ik ging op zoek naar Firehawk. Deze bleek in gesprek met een dame en kort daarop verdween hij naar de kamer. Aida riep mij bij zich. Er was een groepje jonge snuiters die graag hadden dat ze bij hun kwam zitten, maar zij had gezegd dat ze bezet was. Ze vroeg of ik er moeite mee had om als afweergeschut te dienen. Ik zette me naast haar om als reddende engel dienst te doen.

    De vermoeidheid sloeg toe en het was wachten totdat Firehawk terugkwam. Normaliter zijn de rollen omgedraaid. PP hield me nog een tijdje gezelschap alvorens hij met KA wegging. Iets na vieren kwam FH van de kamer gestrompeld. Ik vroeg hoe lang hij weg was geweest en hij zei twee uur. Aangezien ik pas om half drie richting terras was gegaan en hij daar nog zat kon dit nooit kloppen. Hij twijfelde ook maar was te moe om het zich te herinneren. Nadat we ons omgekleed hadden vertrokken we.

    Zaterdagavond 11 mei
    Voor de tweede dag op een rij in Diamond aanbeland. FH zijn oorspronkelijke plan om naar Babylon te gaan had hij gisteren al laten varen. Laat in de middag appte hij en vroeg of ik meeging. Aangezien ik toch nog iets moest eten en geen zin had om thuis te zitten besloot ik mee te gaan. Ditmaal de rollen omgedraaid en zou ik rijden. Een kwartiertje eerder dan vrijdag aangekomen. PP en KA waren al aanwezig. Aida kwam al meteen naar me toe en vroeg of ze gebruik mocht maken van mijn massage kwaliteiten. Ik zei haar dat ik eerst een hapje ging eten en later bij haar terug zou komen. Na het eten raakte ik aan de praat met een Duitser die de oprichter van Freier Cafe bleek te zijn. Natuurlijk passeerden de clubs de revue en ook voetbal kwam ter sprake. Er was één andere dame tov de dag ervoor aanwezig. Een oudere Turkse dame die ooit als Laila furore had gemaakt in Bernds en nu onder de naam Aylin haar kunsten in Diamond vertoond. Dat niet alle dames een hekel hebben aan het forum en er ook de positieve kant van zien bewees zij door de Duitser expliciet te vragen of hij op FC wilde vermelden dat ze in Moers zat en als hij wilde had ze ook nog foto's voor hem om erbij te zetten.

    Eenmaal binnen gebaarde Aida meteen hoe het zat met haar massage. Ik gebaarde dat het nu wel kon en we gingen naar de Kino. Ze wilde eerst kuscheln, maar ik had geen intentie om met haar te kameren dus dit vriendelijk afgewimpeld. Na de massage probeerde ze er toch een kamertje uit te slepen door eens te peilen hoe het ervoor stond met mijn metgezel. Ook nu weer vriendelijk bedankt en naar beneden gegaan. Op het terras een tijdje met PP zitten ouwehoeren totdat FH weer terug was van zijn wiedergutmachung met Alice. Het was inmiddels rond enen en langzamerhand sloeg de vermoeidheid in. Ook FH zijn bobijntje was leeg. PP stond op het punt om met Alice naar Wonderland te verkassen. Toen we alvast afscheid namen vond PP dit niet leuk. Ik zei dat er maar twee kameropties op dat moment voor mij waren. De ene was al op kamer en hij zou met de tweede gaan. Als een echte gentleman bood hij aan om mij eerst te laten gaan. Gezien het ontbreken van kracht en zin het aanbod afgeslagen. Kort daarop zijn we gegaan. Hoewel ik ongepopt de club verliet had ik me toch goed vermaakt.

    Zondagavond 12 mei
    Ik twijfelde tussen Diamond en de Vulkaan. Uiteindelijk voor de derde dag op rij koers gezet naar Moers en mocht gratis naar binnen. Al snel liep ik tegen Alice met haar ontblote bovenlijf aan. Hoewel we de voorgaande twee dagen niet echt met elkaar gesproken hadden begroette ze me alsof we elkaar al jaren kenden. Natuurlijk kwam de vraag waar de rest van de BVE was. Ik maakte haar duidelijk dat ik alleen was en ze vroeg of ik samen met haar wat ging drinken en een sigaretje roken. Op het overdekte terras cq eettent stelden we ons formeel aan elkaar voor. Het was grappig dat ze aan zichzelf refereerde als "Alice aus Wunderland". Een aangenaam kennismakingsgesprekje volgde. Dat de klapeksters onder elkaar roddelen bleek maar weer eens aangezien ze precies kon vertellen wat mijn voorkeuren waren op de kamer. Ze gaf aan dat ze op de kamer nogal dominant kon zijn en ik daar rekening mee moest houden mocht ik eventueel overwegen met haar naar de kamer te gaan. Nu was zij één van mijn twee beoogde opties en de andere niet aanwezig, dus haar gezegd dat we wat mij betreft naar de kamer konden. Ze wilde eerst nog een sigaretje roken.

    Eenmaal op de kamer volgde er een twee uur durende sessie die ik met geen mogelijkheid kan beschrijven. Enerzijds omdat ik er van overtuigd ben dat ze geen standaard programma afwerkt en anderzijds omdat het met geen pen te beschrijven is. Gedurende 1 uur en 45 minuten was het een seksuele achtbaan zoals ik hem nog nooit ervaart heb. Uiteindelijk kwam er een einde aan het spektakel middels een dollemansrit in cowgirl waarbij het leek alsof ze haar "demon" aan het uittdrijven was. Haar intensiteit, inventiviteit en inzit zijn van een niveau waar de gemiddelde 13 in een dozijn huis, tuin en keuken dames die de clubs bevolken een puntje aan kunnen zuigen. Geen idee of ik haar moet classificeren als ruwe diamant of als groei brilliantje. Wel kan ik zeggen dat ze niet iets voor de fijngevoelige beer is. Als het een Alice in Wonderland is dan toch echt een variant die uit het vreemde brein van Tim Burton is ontsproten en zeker niet de "alle leeftijden" Disney variant.

    Na een douche nog even een colaatje uit de ijskast gepakt en op het terras een sigaretje gerookt om de adrenaline te laten zakken. Alice kwam bij mij zitten en we hebben nog een half uurtje nagebabbeld. Aangezien ik de dag erop gewoon moest werken afscheid van haar genomen en met een goed gevoel de club verlaten.

    Conclusie
    Diamond is een leuk en gezellig clubje met een line up die in alle behoeften voorziet. Van dames uit de GMC-categorie tot aan de xxxl plus size modellen. Van tuinkabouter lengte tot waar je een opstapje voor nodig hebt. De drie dames waarmee ik heb gekamerd leverden saunaclub service zonder gezeur of upselling.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  7. Onderstaande 17 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (19 mei 2019),BP2 (11 juni 2019),brombeerzuid (18 mei 2019),Eddy_V (19 mei 2019),fervent (19 mei 2019),Firehawk (18 mei 2019),Giodude (19 mei 2019),hvdk52 (18 mei 2019),Kwakje (19 mei 2019),pcenter (18 mei 2019),phoenix (18 mei 2019),Pierke69 (29 oktober 2021),Piet Plezier (18 mei 2019),PNM (18 mei 2019),pret (18 mei 2019),RobOpzoek (22 mei 2019),Sjeufke (18 mei 2019)

  8. #405
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    Vandaag @ 07:49
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Zoals aangekondigd in Meeting Point was het gisteravond tijd voor een bezoek aan, voor mij, een nieuwe club namelijk Diamond in Moers. Het werd nog bijna spannend of ik er wel aan toe zou komen omdat een werkproject vanaf donderdagavond enigszins uit de klauwen liep. Gelukkig kwam op zaterdagmorgen het verlossende woord dat alles was opgelost en kon HH naar huis.

    Bijna 200km naar huis gescheurd in de middag, even rust gepakt en rond 18u15 weer in mijn scheurijzer gesprongen met als bestemming de Euro-Tec Ring 51 in Moers. Daar kwam ik iets voor half 8 aan. Ik telde ongeveer 15 auto’s op de parking, mijne paste er nog ruim bij.

    Eenmaal binnen legde een nogal ongeïnteresseerde maar wel vriendelijke theke uit hoe het werkte. 20 euro entree afgetikt en in ruil daarvoor kreeg ik een rode badjas, handdoek en sloesol. Toen ik mij stond om te kleden kwamen er twee andere heren binnen, eentje daarvan zei tegen de theke dat hij vorige week 3 dagen op bezoek was geweest in Diamond. Ik dacht direct: he, volgens mij heb ik dit verhaal vanmiddag zitten lezen. Even later in de kleedkamer bleek dan ook dat het Firehawk en Patjax waren die binnen kwamen. Laatstgenoemde was de veelpleger van vorige week.

    Na het omkleden samen met deze heren naar de bar/restaurant gegaan en beetje zitten ouwehoeren. Ondertussen werd er vlees gegrilld door de kok. Moet zeggen voor 20 euro entree was dat echt prima in orde allemaal. Dikke pluim.
    Er waren nog een hoop beren onderweg naar Diamond en dat komt eigenlijk allemaal door Piet Plezier die vorige week eens de pen heeft gepakt om ons allemaal op te warmen. Onder andere ik had op basis daarvan besloten naar Moers af te reizen. Rond 20u waren er volgens mij 17 vrouwen binnen (van horen zeggen) en ongeveer even veel kerels. Verhouding kerels was denk ik 50% NL (onze groep) en de rest Turk. Uitzonderingen daargelaten. Dames zijn 90% Roemeens, de rest is Bulgaars. Wederom uitzonderingen daargelaten.

    Het leek echt een heuze forum bijeenkomst daar in Moers gisteravond. Naast mij waren Piet Plezier, Koos Alberts, Firehawk, Patjax, Azis en JonnyFontane present. Kan goed zijn dat ik nog iemand vergeten ben. Wat een gezellige club en een bak ervaring waar deze jonge beer nog veel van kan leren!

    Drankjes en zo nu en dan een biertje gingen er goed in terwijl we onder elkaar ervaringen uitwisselden met dames uit Diamond maar ook menig andere club waar ik zelf nog niet geweest ben. Er valt nog veel te ontdekken in SC land dat is mij nog steeds duidelijk. Werden zelfs al plannen gesmeed om binnenkort samen naar andere clubs te gaan. Waar mogelijk ben ik er zeker bij!

    Sauna gepakt met JonnyFontane en Azis. Laastgenoemde had lekkere kruiden mee die de sauna heerlijk deden geuren en niet veel later kwamen de drie beren helemaal uitgekookt weer naar buiten. Heerlijk was het!
    Na in de bar het vocht weer te hebben aangevuld was ik wel toe aan een kamergang dus eens even kijken wat er allemaal op het menu stond vanavond. JonnyFontane hield ons ook nog op de hoogte van de gebeurtenissen op het Songfestival.
    Mijn oog viel op een iets vollere dame met mooie lange donkere haren. We maken even leuk oogcontact en even later dacht ik daar ga ik eens even aan vragen wat voor weer het wordt. Het gesprek is eigenlijk nooit gestart want de dame in kwestie kreeg met moeite haar naam uit haar mond, dat was Elisa, maar verder sprak ze eigenlijk geen Duits of Engels enkels Roems.

    Eeuwig zonde. Ze beweerde dat dit haar eerste dag was in een saunaclub dat kon ik nog net mee krijgen voor de rest keek ze m alleen maar aan en zei ze zimmer zimmer zimmer. Dan zegt HH automatisch nimmer nimmer nimmer. Jammer man, maar daar ga ik mij niet aan wagen. Vielleicht spater.

    Ik ging maar weer terug bij de andere beren zitten. JonnyFontane ging volgens mij naar de kamer de rest zat er nog rustig bij. Mijn zin bleef toch aanwezig dus na een tijdje maar weer naar de bar verkast. Keek even rustig om mij en constateerde dat het wel leek alsof ze daar een kopieermachine voor vrouwen hadden staan. Op dat moment eigenlijk allemaal bijna dezelfde dames aanwezig, die ook nog eens met elkaar kliekjes vormden. Niet echt mijn ding om daar tussen te springen.
    Tot ik in een hoekje ineens een dame alleen heel rustig zag zitten op een bankje. Mooi slank figuur en lange donkere haren. Mijn interesse was direct gewekt. Zij die niet jagen kunnen nog al eens uitblinken op de kamer zo is mijn ervaring. Dus kort daarna stapte ik op haar af.

    De knapperd in kwestie stelde zich voor als Sabrina uit Bulgarije. Even zitten keuvelen, ze spreekt goed Duits. Ze praatte op zo’n rustige toon en rook zo lekker dat ik instant verkocht was. Op naar de kamer dus. Het werd kamer 8. Had vooraf wat gezeur gehoord over dames en tijd in deze club dus zei tegen haar schrijf maar op 22:15 want dat was het op dat moment. Zo gezegd, zo gedaan.

    Eenmaal op de kamer stapte ze van haar hakken af en had ik het niet meer. Wat een poppetje stond voor me. Begonnen gelijk te tongen en wat volgde was een voorspel van minstens 45 minuten afwisselend pijpen, beffen, droogneuken. Ze liet zich helemaal gaan. Ik had handen tekort aan al dat lekkers.

    Toen ik aanstalten wilde maken voor intiem zei ze ineens out of the blue dat het uur om was. Ik denk kut heb weer veel te lang aan die natte flamoes liggen lebberen. Ze liet de tijd zien en het was 22:50. Ik zeg schat we zijn 35 minuten op de kamer doe even normaal. Zegt ze nee uur is echt om hoor we kunnen beneden op de lijst gaan kijken. Ik dacht nee he, hoe kan dat nou. Mens gaat helemaal los met me en nu dit. Ik zei dat ze het echt niet juist had en toen ik haar in het gezicht aankeek en het even stil bleef kreeg ik het gevoel dat ze helemaal niet doorhad dat ze een fout aan het maken was. Ze keek me verschrikt aan echt in de veronderstelling dat we een uur daar waren. Bijzondere situatie.
    Ik kreeg de keuze of afbreken of verlengen. Heb uiteindelijk voor het laatste gekozen omdat ze echt schrok van mijn reactie en amper meer iets durfde te zeggen. Klinkt een beetje stom om dit zo hier neer te schrijven maar uit de gesprekjes die we vooraf hadden gevoerd had ik al een beetje begrepen dat ze niet heel veel onderwijs genoten heeft om diverse redenen. Met alles respect overigens! Voordeel van de twijfel gegeven dus en half uur erbij.
    Daarna echt heerlijk geneukt, alles weer als vanouds. Eenmaal over de finish bood ze nog een massage aan. Er werd niet meer naar de tijd gekeken, heeft ook geen zin met haar. Nog een tijdje liggen praten en lachen. Het is echt een schat van een meid met oprecht de goede bedoeling het je naar de zin te maken. Op een gegeven moment zei ze volgens mij is het weer tijd en liet ze haar telefoon zien. Het was 45 minuten later dus ze heeft het wel begrepen. Al met al een hele goede kamergang. Voortaan doe ik het denkwerk gewoon qua tijd dan komt dit niet meer voor.

    Na ongeveer 1,5 uur kwam dus weer voldaan terug in de bar, even tegen de boys gezegd dat het top was met Sabrina en toen kwam ze dezelfde ruimte binnen om te roken. Nog even bij haar gekropen, geknuffeld en gezoend. Aftersales ook prima in orde bij dit schatje. Op dat moment was ik er helemaal zeker van dat gewoon echt niet kan klokkijken. Geldt voor meer dingen met haar waaronder het feit dat ze geen Duits kan lezen en schrijven, alleen spreken en luisteren.
    Zat nog even met haar op het bankje toen ik voor mij keek en ineens een bekend gezicht zag. Husky was binnen! Hem even een handje geschud, hij was vanuit Deja Vu overgekomen naar Diamond. Even later verdween hij naar de kamer voor een pannekoek sessie met een vaste dame van hem.

    Over pannekoeken gesproken er is inmiddels een beer uit onze club van gisteren in opleiding gegaan om deze titel te behalen. Zijn naam is Firehawk en hij volgt hiervoor college bij Alice. Het bevalt hem volgens mij wel want aan het begin van de avond zei hij dat hij niet met haar ging vandaag en ineens liep hij toch braaf achter aan naar de kamer. Om de komende uren niet meer terug te komen!

    Ik bleef over met Patjax die weer wat van zijn verhalen uit het verleden met mij deelde. Een genoot om naar te luisteren met een drankje erbij! Op een gegeven moment kwam het te praten over GT en dat hij toch wel een bijzondere klik had met een knappe Hongaarse genaamd Alexandra. Laat ik nou net hetzelfde hebben… Donderdag ben ik weer eens in GT, zal haar de groeten van je doen want als ik haar daar tegen kom wordt ik denk ik ook PIO voor een dag. Kijk er nu al naar uit.
    Inmiddels kwamen verschillende beren weer terug van de kamer maar Firehawk nog niet die was al 1,5 uur weg ondertussen. Had zelf nog wel zin in een kamergang maar met wie?

    Waren veel dames weg om ff snel de Turken af te werken, schijnbaar komen die binnen twee tellen klaar. Je zag inderdaad een paar keer een dame na 10 minuten weer terug in de bar. De Nederlanders deden dan de langere sessies deze avond om het toch nog een beetje eerlijk te verdelen.

    Uiteindelijk viel mij al de hele avond een dame in een roze pakje op. Wat een porno lijf en gezicht zeg. Piet Plezier zei dat ze echt goed was en dat hij er al 5x mee naar de kamer was geweest de afgelopen weken. Mijn interesse was gewekt want als een andere beer het goed vindt dan is dat altijd een pluspunt. Wilde er net op afstappen toen Piet zei ik ga naar de kamer met haar. Kreeg zelfs nog het aanbod van hem om eerst met haar te gaan voor hij ging. Ik zeg nee bedankt maat ga maar lekker zelf, ik zoek wel een andere leenbruid uit. Dus hij naar de kamer met mij en ik nog een beetje kletsen met Patjax.

    Tot mijn verrassing kwam Piet na 20 minuten alweer terug in de bar, had verwacht dat hij minstens 2 uur weg zou zijn met haar. Zo kreeg ik toch nog mijn kans in de nacht. Het was ondertussen al 2u30 ofzo.

    De dame in kwestie betrof Aileen uit Roemenie. Ze nam even pauze en daarna stuurde Piet haar op mij af. Eigenlijk niet eens met haar gepraat vooraf, zijn direct naar de kamer gegaan. Vol verwachting weer kamer 8 gepakt. Net als Piet was ik helaas ook na 20 minuten terug in de bar. Grote teleurstelling voor mij. Dame stond bij mij duidelijk in de afwerkmodus, vroeg extra voor alle standaard dingen, tijdens het beffen zei ze na 1 minuut dat ik moest beginnen met neuken want zoveel tijd was er niet. Hoezo dacht ik, ik heb niet eens gezegd hoelang we gaan blijven want ik zie het altijd wel op de kamer zelf. Tijdens het neuken zei ze weer dat ik me moest concentreren om te poppen want we hadden maar 20 minuten. Bekijk het lekker dacht ik, even doorgehaald, gepopt en ze stond direct weer op. Klaagde nog dat het laat was, dat ze moe was, blablabla. De service die Piet met haar ervaart was mij helaas niet gegund. Maar alles staat of valt met een klik als je met een dame naar de kamer gaat. De mannen waren verbaasd dat ik zo snel terug was, Piet heeft zelfs nog aan haar gevraagd wat er aan de hand was maar echt antwoord kreeg hij niet. Hoeft ook niet voor mij, 30 euro aan haar gegeven en wegwezen.

    Hierna nog even met Husky zitten bijpraten, hij was na 2,5 uur weer terug van de kamer. Ondertussen kwam er nog een Turk om iets te roken vragen en vroeg daarna nog of Husky en ik vader/zoon waren. Had makkelijk gekund, ook grootvader/kleinzoon is ook optie maar wees gerust dit is niet het geval. Een paar beren uit de bende hadden de club inmiddels verlaten en ik breidde er ook een eind aan. Zei de mannen gedag en verliet rond 3u30 het pand. Een hele goede kamergang en een waardeloze, maar dat lag niet aan tipgever Piet. Dat wil ik nog wel even benadrukken.

    Ik kom zeker binnenkort weer eens terug naar Diamond want zie een nieuwe kamergang met Sabrina nog wel zitten en ook Larissa, grote dame met een mooi rond figuur op de juiste plekken staat op de lijst.
    Buiten dat was het enorm gezellig met alle heren beren, moeten we vaker doen!

    Bezocht op: 18 mei 2019
    Aankomst: 19u30
    Vertrek: 3u30
    Aantal kamergangen: 2
    Entree: 20 euro
    Kamergangen: 170 euro
    Totale schade: 190 euro
    Gevoel: Moe maar voldaan!

  9. Onderstaande 10 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (19 mei 2019),Eddy_V (19 mei 2019),Firehawk (19 mei 2019),Giodude (22 mei 2019),Husky (19 mei 2019),mentholbear (24 mei 2019),Patjax (19 mei 2019),Piet Plezier (19 mei 2019),PNM (19 mei 2019),RobOpzoek (22 mei 2019)

  10. #406
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:46
    Berichten
    2.092
    Discussies
    132
    Thanks
    4.083
    Thanked
    8.210 in 1.640 posts

    Standaard

    Gisteren weer in Diamond beland. Het was een Nederlands avondje gisteren. Samen met Patjax erheen gegaan, ditmaal mijn beurt om te rijden.
    Uiteindelijk waren we met een hoop daar. Piet Plezier, Koos Alberts, Patjax, Hella Holla, Azis, Husky, Johnny Fontane en nog 2 andere Nederlanders.

    Het was weer gezellig zo met een hoop gelijk gestemde. Voor mijn gevoel niet zo heel veel meiden maar bij navraag aan de theke zouden er toch 17 moeten zijn.
    De chef stond al vlees te grillen dus daar gelijk weer gebruik van gemaakt. Aardig wat kip en hamburgers gehad. Niks te kort gekomen.
    Gezellige sfeer en de meiden niet vervelend.

    Qua meiden had ik verder niet echt een optie vast gezet. Misschien Alice, Larissa of de mooie Roemeense waar ik de naam weer van ben vergeten maar waar Piet vaker mee naar de kamer is geweest.
    Uiteindelijk toen ik drinken ging halen was Alice aan het geinen maar ik snapte het niet en naar haar toegelopen. Toen had ze mij natuurlijk gelijk te pakken. Ze wist mij weer goed hitsig te maken maar neemt wel de tijd. Eerst binnen gezeten en toen onder de overkapping. Daarna naar de kamer vertrokken. Ook al heeft ze het de vorige keer goed gemaakt toch even een screenshot van mijn telefoon gemaakt zodat er geen verwarring over de tijd kan zijn.
    Op de kamer was het weer een feestje met haar. Nu de 3e kamer met haar en nu zijn we wat meer op elkaar ingespeeld. Je moet het een keer meegemaakt hebben maar ze verzint vanalles op de kamer.
    Dit keer pakte ze de band van mijn badjas en blinddoekte mij. Ik liet het maar over mij heen komen en was een leuke afwisseling. Ga verder niet in details treden maar was weer een hele goede kamer. Had een uur bedacht maar dat haal je gewoon niet eens met haar en weer 1,5 uur op de kamer geweest met haar.

    Daarna douchen en even bijkomen. Patjax wou naar huis dus ik snel wat drinken. Alice kwam er ook bij staan en nog even kletsen. Als ervaren klapekster die ze is kreeg ze Patjax zo hitsig dat hij ineens niet meer naar huis wou en nog even een uurtje zo gaan stoeien. Althans hij verzekerde mij dat het een uurtje zou worden. Ik zei al dat lukt je niet.
    Uiteraard lukte dat ook niet en PP hield mij nog gezelschap maar na en uur moest hij toch echt naar huis. Iedereen was al bijna vertrokken veel meiden ook. Uiteindelijk net voor 4:30 kwam hij van de kamer af. Ik zeg is dat een uur klapekster? Ik zei het toch. Daarna was het allemaal mijn schuld dat hij zolang is gebleven en zolang op de kamer. Jaja.
    Toen snel omgekleed en naar huis gereden. Uiteindelijk thuis was het al licht, de lantaarnpalen gingen al uit en de vogels zongen al weer volop.
    Uiteindelijk toch weer veel te laat geworden maar het was wel gezellig en we hebben genoten.

  11. Onderstaande 15 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (19 mei 2019),Eddy_V (19 mei 2019),Giodude (22 mei 2019),HellaHolla (19 mei 2019),Husky (19 mei 2019),JonnyFontane (19 mei 2019),Jooploop (19 mei 2019),mentholbear (21 mei 2019),Patjax (19 mei 2019),phoenix (19 mei 2019),Piet Plezier (19 mei 2019),PNM (19 mei 2019),pret (19 mei 2019),RobOpzoek (22 mei 2019),Sjeufke (19 mei 2019)

  12. #407
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Dertiende clubbezoek in 2019, Diamond zaterdag 18 mei

    Het plan was eigenlijk om in eerste instantie naar Babylon te gaan, maar door allerlei omstandigheden dit bezoek uitgesteld naar aankomende zaterdag. Besloten om Saunaclub Diamond eens te bezoeken.

    Club Diamond heb ik een jaar of 2,5 geleden voor het eerst eens bezocht. Ik vond het toen een doodse club, waar zeer weinig te doen was. Die dag liepen er een stuk of tien dames en slechts een stuk of 5 á 6 oudere gasten van Turkse afkomst, die meer met bordspelletjes, waterpijp roken en thee drinken bezig waren dan met de dames. Na dit bezoek wist ik dat ik de club nooit meer aan zou doen, omdat de club mij weinig te bieden heeft. Geen sfeer, slechts een sauna en geen jucuzzi of zwembad, matig eten, geen frei bier, weinig dames, etc.

    Over Diamond wordt ook weinig tot niets geschreven, tot een paar weken geleden. Het viel me op dat ineens gasten als Firehawk, Brombeerzuid, Patjax alias Tafkap, Piet Plezier, etc. over Diamond begonnen te schrijven en dan vooral over 1 dame, Alice. Deze dame moet het toppunt zijn wat er in clubs te krijgen is en mijn nieuwsgierigheid werd met de dag sterker. Daarnaast had ik twijfels om te gaan, want als er zoveel beren op de honing zitten, zal het wel lastig zijn om die Alice te kunnen bemachtigen.

    Ik trok zaterdag de stoute schoenen aan en besloot vroeg naar Diamond te gaan. Helaas niet vroeg genoeg, want ik kwam om 15:30 uur aan bij de club en tot 15:00 uur is de entree gratis. Ik heb gelijk de Theke gevraagd of Alice aanwezig zou zijn en dat bleek ze. Snel douchen en omkleden en de bar verkennen. In de bar zaten wat dames waar ik echt niet warm van werd. Beetje het niveau van By Night. Gelijk verder gelopen.

    Alice
    In het restaurant zag ik een dame een sigaretje roken, die voldeed aan de omschrijving die Firehawk mij had gegeven. Ik groette haar en knoopte een gesprekje met haar aan. Ik vroeg naar haar naam en ze zei Alisia en twijfelde of ze het wel zou zijn. Ik zei dat ik even verder wilde kijken en liep naar de lockers om Firehawk te appen. Hij appte terug dat ze het zeker wel was, dus ik weer terug naar de bar, waar ze inmiddels achter de gokautomaten zat. Weer met haar gesproken en aangegeven dat ik opzoek was naar een Alice, waarop ze zei dat zij dat was, want verder was er geen dame met dezelfde naam of een naam die er op leek. Om helemaal zeker te zijn vroeg ik naar haar service en daarmee overtuigde ze mij dat ze het was. Ze wilde nog een sigaretje roken en daarna zijn we naar een kamer gegaan.

    Ik bracht mijn spulletjes mee naar de kamer, want ik had gehoord dat ze voor veel in is. Doen ik alles uitpakte zag ik haar verbaasde blik Ik zei haar dat ze het toch leuk vind als ze gespankt zou worden, maar het bleek dat zij eigenlijk dominant was en dat zij de opdrachten gaf, maar ze wilde het wel proberen. Ze stelde voor om eerst mijn spel te spelen en daarna haar spel. Dat leek me wel een goed idee.

    Ze nam een kauwgompje om de rooksmaak te verbloemen in haar mond, maar als niet roker kon ik zeker het eerste half uur die smaak nog merken. Het zal wel aan het merk sigaretten liggen, want bij dames als Roberta (Babylon) en Dani (Sixsens) merk ik het nauwelijks. Die roken Davidoff en Alice rookt L&M. Me laten vertellen dat dat wat zwaardere sigaretten zijn en dat is te merken :(

    Zoenen doet ze erg goed en lekker diep, maar kon er pas echt van genieten toen haar smaak in de mond neutraler was. Ze vind het lekker om op je lip te bijten en ook erg lekker als er op haar lip wordt gebeten. En dat wil ze redelijk hard. En zelf deed ze het ook redelijk hard, want had het gevoel dat ik de hele avond daarna met een dikke lip liep

    Na de orale kennismaking gingen we over op mijn spel. Ik bond haar vast op het bed met boeien en touw en deed haar een blinddoek voor. Ze kon nu geen kant meer op en niets meer zien. Al bij de eerste aanraking trilde de ze Ze is nu aangewezen op alleen haar gehoor en haar gevoel en dat maakt het extra spannend. Ik legde haar uit dat alles gebaseerd is op vertrouwen en zei tegen haar dat als het te veel wordt ofhet te hard gaat of dat ze iets niet meer wil ze het codewoord moest zeggen. Op “auw”, “stop” of andere kreten of signalen reageer ik niet, zei ik haar. Dus het codewoord niet vergeten

    Ik bouwde de sessie langzaam op. Eerst alleen wat betasten en aanraken. Haar tepels kussen, likken, zuigen en zachtjes even in bijten. Op elke nieuwe aanraking reageerde ze. Ik merkte dat ze wat wat gespannen was, maar tegelijkertijd ook er van genoot Gaande weg werd ze wat rustiger. Ik nam een zweepje en ging dar plagerig mee over haar lichaam. De spanning bij haar werd weer wat meer, vooral toen ik haar er de eerste tik mee gaf. Afwisselend liet ik het zweepje over haar lichaam gaan en gaf ik haar overal een tik mee. De slagen werden steeds iets harder. Ik sloeg haar op haar bosten en tepels, haar buik, haar bovenbenen en op haar poesje. Steeds wat harder en vaker.

    Ik begon haar tepel weer te zuigen en gelijktijdig haar benen en vooral haar poesje te spanken met de zweep. Ik hoorde haar kreunen van extase. Op haar tepels begon ik steeds harder te bijten en ze moedigde mij aan om steeds verder te gaan. Haar poesje bleef ik daarbij steeds spanken.

    Af en toe gaf ik haar even rust door haar weer even te tongzoenen en haar lichaam te strelen. Op een gegeven moment haalde ik 2 wasknijpers te voorschijn en zette deze voorzichtig op haar tepels. Het deed even pijn bij haar, maar ze kon het hebben. De rest van de sessie heeft ze die op haar tepel gehad, bijna een uur lang Ik begon haar weer verder te spanken en tussendoor aan de wasknijpers te bewegen en te trekken, waardoor het nog iets pijnlijker werd Af en toe riep ze het codewoord, omdat het net even over haar grens ging, maar ze gaf nooit aan om te stoppen

    Ik wilde haar kontje ook wel eens spanken dus beval haar om haar om te draaien. Eerst haar uiteraard uit de boeien gehaald en deze daarna weer omgedaan, zodat ze me niet kon ontsnappen. Ze stond nu met haar handen en knieën op het bed met haar kontje fier omhoog. Die begon ik nu te spanken, steeds wat harder. Ook op haar rug. Op haar kontje kon ze wel veel hebben, maar op haar rug merkte ik dat ik soms tegen de grens zat.

    Ik pakte er ook een paddle bij om haar kontje nog roder te maken Afwisseld met de paddle, het zweepje en met mijn blote hand bleef ik haar spanken op haar kontje, rug en bovenbenen. Op een gegeven moment stelde ze voor om haar overal over haar lichaam te spanken en haar daarbij te zoenen. Ik maakte haar los uit de boeien en beval haar op haar knieën ze gaan zitten met haar handen in haar nek. Zo kon ik haar van alle kanten spanken. De slagen werden nu steeds harder overal op haar lichaam. Vooral op haar kontje, want daar kan ze het meeste hebben. Tijdens het zoenen bleef ik haar spanken en soms zat ik weer aan de wasknijpers. Ook nu gebruikte ze een paar keer het codewoord, maar ze wilde verder. Ik nam de wasknijpers van haar tepels, zodat ik haar nu gevoelige borsten tepels kon spanken. Dit was zeker intens voor haar

    Ik vond het tijd worden om haar tot een orgasme te brengen en beval haar weer op haar rug te gaan liggen. Ik pakte mijn speciale tool daarvoor, de “Magic Wand Genius”. Elke dame die ik er mee verwend heb, gaat helemaal los Een orgasme is een zekerheid. Ik begon in standje 1 bij Alice en ze genoot daarvan al gelijk. Ze lag nog steeds geblinddoekt op bed. Ik ging van stand 1 naar 2, tot aan de hoogste stand 6. Haar borsten en tepels bleef ik af en toe bewerken met een zweep of met mijn mond, tong en tanden. Ze was zichtbaar en hoorbaar aan 't genieten, maar ze kon niet tot een orgasme komen. Ik denk dat het door de spanning komt. Ik had dat in het verleden ook, toen ik de eerste keer naar een domina ging. Door de spanning vooraf en tijdens de sessie lukte het me niet

    We lasten even een korte pauze in. Ze ging weer een sigaretje roken, waar ik eigenlijk niet zo heel blij om was, maar goed... Zal weer betekenen dat ze het eerste half uur weer naar sigaretten smaakt :(

    Na de korte pauze was het de beurt aan haar om haar spel te spelen. Omdat al mijn spullen nog op bed lagen uitgestald, wilde ze die nu bij mij gebruiken Ik vond het goed ik wilde me laten verrassen. Ze bond mij vast aan het bed, zoals ik haar vast bond en deed mij de blinddoek ook voor. Daarna zei ze dat ze even wat ging ophalen Twee minuten later was ze terug en begon met haar spel. Plagerig begon ze me overal te betasten en te zoenen, me op mijn tepels zuigen en lichtjes bijten. Toen voelde ik ineens iets kouds over mijn lichaam gaan. Ze was naar beneden gegaan om ijsklontjes te halen Ze had die nu in haar mond en ging daar mijn lichaam mee over. Op het laatst moest ik haar tongzoenen en het laatste beetje ijs in mijn mond nemen.

    Ze pakte een zweepje en begon deze, net als ik bij haar, plagerig over mijn lichaam te bewegen. Daarna voelde ik de eerste klap Dit deed ze een tijdje, waarbij ze af en toe ook mijn tepels weer bewerkte. Opeens voelde ik weer wat kouds. Ze had weer een ijsklontje in haar mond. Maar dit keer moest ik mijn mond open doen en er vloeide frisdrank vanuit haar mond in mijn mond. Ze ging weer verder met haar zweepje en opeens spuugde ze een flinke lading frisdrank over mee heen, gevolgd door een paar flinke slagen met de zweep. Ze begon me intens te tongzoenen en beet daarbij flink op mijn lippen. Het was erg geil en haar dominante ader kwam nu echt naar boven.

    Toen ging de blinddoek af en maakte ze me los van mijn boeien. Ze wilde dat ik haar nu bevelen en aanwijzingen gaf wat zij moest doen bij mij, maar ze bleef daarbij wel dominant. Ik beval haar om mijn ballen te likken en vervolgens om aan mijn pik te zuigen en mijn tepels te bewerken. Af en toe pakte ze het zweepje er even bij of gaf me een tik in het gezicht Ze hield mij lang in extase maar op een gegeven moment hield ik het niet meer.

    We lagen beide uitgeput nog even een tijdje op bed wat na te praten. Alice is inderdaad een bijzondere dame, maar minder bijzonder dan dat ik me had voorgesteld. Komt denk ik ook door de verhalen die ik over haar heb gelezen en gehoord en me dan een beeld heb gevormd. Begrijp me goed, ze is echt super, maar dat vind ik ook van een {b}Alexis[/b] en een Karla uit Babylon bijvoorbeeld, waar ik dit soort spelletjes in meer of minder mate ook mee kan spelen. Deze dames vind ik wel een stuk knapper dan Alice en het voordeel van Alexis is dat ze niet rookt en bij Karla proef en ruik ik het nauwelijks.

    Ik ben blij dat ik een kamer met haar genomen heb. Nu weet ik wie ze is, hoe ze er uitziet en wat ze doet. Het was zeker een geweldige ervaring.



    Naam: Alice
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse (en half Poolse) / Duits
    Leeftijd: 19
    Haarkleur: Donkerblond
    Lengte dame: 1,55 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ A-cup

    Na de kamer met Alice eerst de sauna opgezocht, waar ik 2 Nederlanders tegen het lijf liep die me weleens gezien hadden in Babylon en dat kan kloppen Met hun wat over clubs en dames gebabbeld. Daarna even douchen en uitzweten. Plotseling kwam Firehawk de wellness ingelopen. Hij is wel de laatste die ik in een wellness verwacht Blijkbaar was ie naar mij opzoek

    Met hem meegelopen naar beneden, waar de rest van de bende van ellende zat, bestaande uit Piet Plezier, Koos Alberts, Patjax alias Tafkap, Hellaholla en later ook Johnny Fontaine. Kennisgemaakt met Hellaholla, die ik nog niet kende en later op de avond met Husky. Met hen een gezellige avond gehad tot een uur of 1. Daarna naar huis vertrokken.

    Mijn tweede ervaring met Diamond is beter dan de eerste ervaring, maar dat komt voornamelijk vanwege de bende van ellende Altijd gezelliger als er bekenden zijn. De club mist een gedegen wellness, zoals in Babylon, Sixsens en Yin Yang. Daarnaast liepen er weinig tot geen mooie meiden. Dat was bij mijn eerste bezoek beter. Veel kilo-knallers. 2 slanke dames gezien, waarvan er ééntje leek op een crackhoer, maar de andere zag er wel leuk uit. Iets te veel make-up, maar dat vind ik toch al gauw. Heb ze liever naturel. Een dame waar ik mijn ogen moeilijk vanaf kon houden was een Bulgaarse (vermoed ik), die binnen stond te dansen met een paar vriendinnen. Niet de slankste, maar ze had de rondingen op de juiste plaatst. Ze had onder andere een tattoo op haar linker borst. Ook zij zat strak in de lak, op de één of andere manier had ze wel wat, maar niet met haar op de kamer geweest. Ik vond de kamer met Alice wel genoeg voor vandaag. Alice is kwa service zeker een aanrader en een reden om de club nog eens te bezoeken, maar of dat ook gaat gebeuren...? Je weet het nooit, want ik had na mijn eerste bezoek niet verwacht , dat ik Diamond ooit weer zou gaan bezoeken

    Résumé 2019:
    13 saunaclubbezoeken
    16 verschillende dames
    vs 8 – 6
    vs 7 – 9

  13. Onderstaande 14 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 mei 2019),brombeerzuid (19 mei 2019),e-is-mc-2 (23 mei 2019),Firehawk (19 mei 2019),Giodude (22 mei 2019),HellaHolla (19 mei 2019),Mr Bluenose (19 mei 2019),Patjax (20 mei 2019),Piet Plezier (19 mei 2019),PNM (19 mei 2019),pret (19 mei 2019),RobOpzoek (22 mei 2019),VAZKOR (22 mei 2019),Wijze grijze (19 mei 2019)

  14. #408
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ik denk dat Alice het druk gaat krijgen
    Ik was de erste van de bende van ellende die met haar op kamer was
    Als ik dit van tevoren had geweten had ik ze voor me eigen gehouden
    Man man man, wat verdient die Dame geld de laatste weken maar ik ik ben blij dat ze ook aan mij denkt, Firehawk en Patjax wete wel wat ik bedoel
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 mei 2019),brombeerzuid (19 mei 2019),Giodude (22 mei 2019)

  16. #409
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:35
    Berichten
    1.842
    Discussies
    8
    Thanks
    9.048
    Thanked
    10.655 in 1.460 posts

    Standaard

    Inderdaad om 22.30 uur kwam ik zaterdag binnen bij Diamond nadat ik eerst bij Dejevu ben geweest en trof bovenstaande ijsberen(zie berichten HellaHolla en Firehawk) aan,gezellige ervaren ijsberen die altijd wel wat te bepraten en te schrijven hebben,en een vriendelijk jong ijsbeertje HellaHolla die ook een schrijftalent heeft
    Na een hapje eten en koffie, zoals in een goed restaurant verzorgd door Lilly, een beetje geknuffeld op de sofa waarbij ondanks twee intensieve sessies in Dejevu de kleine Husky zijn kopje weer opstak,en snel Lilly een sleutel laten halen,in de ruime kamer 9 installeerden we ons met de nodige sapjes en voorzien van rookgerei!
    Ik was behoorlijk horny en gooide Lilly op het bed met haar glitterjurkje en pumps nog aan, aansluitend ontspon zich een intensieve seks sessie die uiteindelijk uitmondde in een heerlijk orgasme voor ons beide!
    Hierna genoten van de meegebrachte drankjes en wat gerookt,een beetje rust gepakt a la lepeltje lepeltje en na deze rustperiode opnieuw de seks bedreven en in opnieuw een fijne ontlading mogen beleven waarbij het bed nog steeds natrilt 2,5 uur genieten met tussendoor een hazenslaapje
    Daarna nog een tijdje gesproken met het ijsberengilde en tegen 4.00 uur in de nacht de deur achter mij dicht getrokken om 160 km te overbruggen naar (daar komt die Piet)de altijd mooie en groene Veluwe!!
    Diamond is gewoon een gezellige schone saunaclub,met vriendelijk bedieningspersoneel en service gerichte dames van milf naar jong en van slank naar volslank,en een prima prijs kwaliteit verhouding.
    Tot ziens

  17. Onderstaande 15 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 mei 2019),blauwebeer (19 mei 2019),brombeerzuid (19 mei 2019),Firehawk (19 mei 2019),Giodude (22 mei 2019),HellaHolla (19 mei 2019),Mr Bluenose (19 mei 2019),Patjax (20 mei 2019),pau (19 mei 2019),phoenix (19 mei 2019),Piet Plezier (19 mei 2019),RobOpzoek (22 mei 2019),schoolmeester (22 mei 2019),Sjeufke (19 mei 2019),terminator (27 mei 2019)

  18. #410
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag ongepland toch weer in Diamond terecht gekomen. FH appte me en uiteindelijk besloten we koers te zetten naar Moers onder het mom van dat we het niet te laat zouden maken. De parkeerplaats was al aardig vol toen we rond 19.30 aankwamen. In de kleedkamer maakten we kennis met Hella Holla, een jonge ijsbeer die voor het eerst in Diamond was. Azis bleek al enkele uren aanwezig te zijn en kwam net terug van zijn drie uur durende kinky sessie. We besloten een hapje te gaan eten. Vers klaar gemaakt en smakelijk als altijd. Piet Plezier en Koos Albertts volgden niet veel later en ook JonnyFontane kwam de gelederen van de BVE versterken.

    Volop stammtisch geouwehoer waardoor het soms wel leek op de ijsberen variant van Veronica Inside. Na een tijdje was het PP die verzocht werd om als Lassie dienst te doen door een dame die er door haar roze outfit uitzag als een zuurstok en dat was het startsein om er een dolle duikavond van te maken. Later op de avond kwam Husky ook nog om zich over Pippi te ontfermen en haar tasje van de nodige "gouden" dukaten te voorzien. Waar er door de beren om me heen volop gekamerd werd ontbrak bij mij het heilige vuur. JF liet de ....... in hem bovendrijven door ons continue op de hoogte te houden van de tussenstanden van het Eurovisie Songfestival.

    Firehawk was de dames aan het scannen als een terminator en al snel bleek hij zijn vizier op Alice te hebben gericht (of andersom). Nu wist ik zeker dat het plan om op tijd te gaan de prullenbak in kon. Als je Wonderland betreedt duurt het nu eenmaal een lange tijd alvorens je de weg eruit hebt gevonden. Als volbloed pannenkoeker bleef er voor mij niets anders over dan de vuurhavik om te dopen tot PIO. JF besloot de Nederlandse overwinning te gaan vieren door met zijn laatste kogel een spelletje roulette te gaan spelen met een Russische. Bij zijn terugkomst bleek FH nog steeds MIA te zijn. JF stond na een sigaretje en colaatje op het punt om naar huis te gaan en ik overwoog om met hem mee te rijden toen KA zei dat hij FH had gezien. Kort daarop kwam hij het terras opgelopen.

    JF taaide af en FH moest nog even zijn verloren gegane vocht weer aanvullen. Alice kwam bij ons staan en richtte haar pijlen als een vrouwelijke Cupido op mij. Ik zei haar dat we op het punt stonden om te gaan en we het bezoekje aan Wonderland wel de volgende keer zouden laten plaatsvinden. Zij was ook behoorlijk moe en kon zich er wel in vinden totdat er een beer bij ons kwam staan en overduidelijk interesse had in Alice. Ze zei dat ze bezet was en begon me in de nek te zoenen en met mijn tepels te spelen om het duidelijk te maken en fluisterde in mijn oor dat ze al de hele tijd had gehoopt dat ik naar haar toe was gekomen. Waar de geilheid tot dan toe bij mij ontbrak stak deze meteen de kop op. Ik vroeg FH of we gingen en hij zei dat als ik wilde ik gerust een tijdje naar Wonderland mocht vertrekken.

    Alice stond al te trappelen en binnen no time hadden we ons afgezonderd. Wat volgde was een anderhalf uur durende slow zinnenprikkelende GFE-sessie waarbij we op erotische wijze elkaar teasden en pleasden. Een tedere ontdekkingsreis langs elkaars lichaam zonder the fifty shades of grey. Wat haar ware aard is blijft een mysterie verscholen in Wonderland. Ze blijkt zich als een kameleon te kunnen aanpassen aan het type beer waarmee ze op de kamer is.

    Het liep inmiddels tegen half vijf toen we terug waren en FH stond al in de startblokken om naar huis te gaan. We namen afscheid van Alice en één van de managers kwam nog vragen of alles naar wens was en benadrukte dat hij blij was met de Nederlandse invasie de laatste tijd en hoopte dat er meer de weg naar Moers zouden vinden. Het was een supergezellige avond/nacht in een familiair aanvoelend clubje.

    PS: Als je bij het ochtendgloren de grens overkomt in Limboland zou je alsnog kunnen zeggen dat je vroeg thuis was
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  19. Onderstaande 12 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 mei 2019),Eddy_V (22 mei 2019),Firehawk (22 mei 2019),Giodude (22 mei 2019),HellaHolla (22 mei 2019),Mr Bluenose (22 mei 2019),pcenter (22 mei 2019),Pierke69 (29 oktober 2021),Piet Plezier (22 mei 2019),RobOpzoek (22 mei 2019),Smouse (22 mei 2019),Wijze grijze (22 mei 2019)

  20. #411
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard

    Voor iemand die nauwelijks nog clubs bezoekt en aangekondigd heeft om daar in ieder geval niet of bijna niet meer over te schrijven weet vriend Patjax er nog behoorlijk wat over kwijt te raken...
    Dat wordt nog wat als aangekondigd wordt dat hij weer meer gaat schrijven
    En Garde

  21. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (22 mei 2019),Patjax (22 mei 2019),Piet Plezier (22 mei 2019)

  22. #412
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Tsja, ik ben wispelturiger dan de Roemse dames
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  23. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (22 mei 2019),Pierke69 (29 oktober 2021),Sjeufke (22 mei 2019)

  24. #413
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:45
    Berichten
    2.139
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Ingevolge de positieve verhalen op dit forum wou Blauwebeer deze club een 2de kans geven.
    Inderdaad, hij was er reeds een aantal jaren geleden, nog voor de gewijzigde Duitse wetgeving terzake, en toen voelde hij er zich niet erg comfortabel, mede door een uit de hand gelopen discussie met één der dienstverleensters die meende een kwakje in haar mond gekregen te hebben en hiervoor de nodige supplementen wou incassseren.

    Hij wist dat Brombeerzuid present zou geven en keek al naar een weerzien uit, vandaar toch maar de ijsberenmobiel richting Moers gestuurd. De ontvangst was gematigd koel, doch de twee onderbroekendragers die gelijktijdig met hem aankwamen waren des te enerverend-luidruchtiger.
    Bij het betreden van de toko zag hij gelijk Bbz met ‘zijn’ Alicia zitten; van bijpraten was evenwel geen sprake want zij had hem ondertussen goed voorverwarmd en zij trokken gelijk naar de kamer.
    Het ideale moment om op nader onderzoek te gaan.

    Buiten in de schommelstoel zaten Stella en een Turkse met zonnebril. Deze laatste vroeg om haar voeten met olie te masseren. Terwijl Bb zijn flesje ging halen had een ander slachtoffer zich reeds naast haar genesteld. Gelukkig voor ondergetekende, want blijkbaar probeert deze Turkse voor een half uurtje voetenmassage het normale kamertarief, evenwel zonder extra’s, aan te rekenen.

    Terug binnen merkte hij een struiser vrouwtje met een guitig kopje op; hij meende haar van lang geleden te herkennen, maar richtte zijn pijlen liever op een slanker, donker typetje met een lieve lach. Wat inleidend gekeuvel, en de discussie van enkele jaren geleden nog in het achterhoofd, informeerde Bb voorafgaandelijk naar haar service en prijzen. Ervan uitgaande dat hij nog nooit in een saunaclub was streefde ze gelijk naar omzetmaximalisatie en noemde ze prijzen die bepaalde privé adressen in Vlaanderen, met mooie en bloedgeile Zuid Europese vrouwen, zelfs overstijgen.
    Tja, als het zo zit hoeven we binnenkort niet meer naar Duitsland te karren.

    Het struiser vrouwtje met guitig kopje bleek uiteindelijk Aïda te zijn, die hem ook nog van veel vroeger herkende, en waarmee hij nu voor de eerste keer in zijn lange loopbaan een kamer gedeeld heeft.

    Bij het verlaten van de kamer was er aan de receptie een discussie aan de gang. Een RumBul type had het met een Turk met betrekking tot de kamertijd aan de stok gekregen. Geen idee wie er gelijk had, maar de Thekefrau stelde doodleuk en zonder twijfelen de dienstverleenster in ‘t gelijk. De Turk taaide af en verdween terug in de club, de meid werd nog meer boos en begon met de Polizei te dreigen (niet erg slim gezien de praktijken die in deze tent gebeuren). Het heen-en-weer geroep duurde nagenoeg een kwartier tot Bb’s déjà vu compleet was; hier zou hij nooit nog een berenpoot binnen zetten.
    Gelukkig werd hij later in H7 door zijn slanke Moldavische verpleegster opgevangen, die hem uiteindelijk toch nog een mooie afsluiting van de dag bezorgde.

    Wellicht zullen de meningen over onderhavig verslag weer sterk verdeeld zijn en het nodige stof doen opwaaien, maar schiet niet op de pianist en weet in ieder geval dat dit een waarheidsgetrouwe weergave van de situatie op een zaternamiddag was.
    Misschien dat ’s avonds, als de meiden na enkele glazen wijn en wanneer ze die dag hun schaapjes reeds op het droge hebben, veel en veel leuker zijn, maar voor Bb is deze Diamond-for-never again.

  25. Onderstaande 18 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 mei 2019),brombeerzuid (29 mei 2019),Dalton (30 mei 2019),Eddy_V (29 mei 2019),Firehawk (29 mei 2019),gignnl (30 mei 2019),Giodude ( 2 juni 2019),Husky (30 mei 2019),Kwakje (29 mei 2019),Manureva ( 2 juni 2019),Partycrasher ( 2 juni 2019),pcenter (30 mei 2019),phoenix (29 mei 2019),Piet Plezier (30 mei 2019),pret (29 mei 2019),schoolmeester (29 mei 2019),Smouse (29 mei 2019),Wijze grijze (29 mei 2019)

  26. #414
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    afgelopen vrijdag avondje Diamaond met BP
    we werden hartelijk ontvangen door de altijd goedlachse blonde theke
    handdoekje badjasje en omkleden

    bij binnenkomst werd ik gelijk gevangen genomen door Alicia
    ze had niet vergeten dat ik nog wat te goed had van haar
    maar dat zou later wel goed komen

    het bier stond al voor me klaar op de bar,waar maak je dat nu mee
    er kwamen links en rechts wat dames ons begroeten

    er waren 19 dames aanwezig
    Toetebel was er ook

    eerst maar is even wat eten
    en het eten was weer super,lekker vers vanaf de grill gelijk in je buikje laten rollen
    niet in die vieze warmhoud bakken wat bijna overal is,maar lekker gelijk op je bord
    wat salade erbij, TOP geregeld hier

    even uitbuiken onder het genot van een flesje bier
    Alicia kwam er natuurlijk ook bij zitten
    en nat wat hand en spandiensten kamer 11 opgezocht,om daar 4 uur later weer van terug te keren
    wat een topsessie dat maak je nergens mee,maar dan ook helemaal nergens
    ik kom nu 21 jaar in saunaclubs,maar wat ik met dit meisje meemaak nog nooit meegemaakt
    ik was kapot
    even douchen en naar een lekkere koude klets

    BP was met Aida weg geweest,was ook top
    even wat gokken en buurten met het knapste meisje uit de club
    helaas niets gewonnen

    toen raakte ik in gesprek met de turkse Ayleen
    ze deed al 18 jaar dit werk vertelde ze ,vroeger al haar geld moeten afgeven en veel ellende meer
    ik ben normaal niet zo van de profis
    maar op de 1 of andere manier werd ik toch door haar aangetrokken
    na ruim een uur babbelen,toch maar de sleutel laten halen
    en weer naar kamer 11
    het was een super uur
    dat gaan we nog vaker doen

    ondertussen was het 04.00uur,dus zachtjes aan tijd om te gaan vertrekken,want ik moest met Koos alweer om 13.00uur op de carpoolplaats zijn in B om naar PSR te gaan
    dus houdoe gezegd tegen de dames en vertrokken

    het was weer TOP






    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  27. Onderstaande 15 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 mei 2019),blauwebeer (30 mei 2019),BP2 (11 juni 2019),cavediver (30 mei 2019),Firehawk (30 mei 2019),firstme (31 mei 2019),Giodude ( 2 juni 2019),HellaHolla (30 mei 2019),Husky (31 mei 2019),JonnyFontane (30 mei 2019),lampekap (30 mei 2019),Manureva ( 2 juni 2019),Partycrasher ( 2 juni 2019),pcenter (31 mei 2019),Wijze grijze (31 mei 2019)

  28. #415
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Vandaag @ 15:25
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Vanuit H7 vertrokken we in colonne naar Daimond met 5 auto's met NL platen.
    Onderweg bij het tankstation klonk Koos Alberts door de speakers.

    Aangekomen bij Daimond draaide we de ruime parkeerplaats op.
    Het hek ging open en ik kon mijn debuut gaan maken in Daimond.
    De dienst doende theke kwam me toch wel erg bekend voor en later op de avond eens gevraagd of ze uit een bepaald land kwam en ze zei ja, toen ik vroeg of ze daar en daar gewerkt had ontkende ze dit (toch ben ik er erg zeker van).
    Omgekleed in de kleedkamer en een handdoek omgebonden, omdat een badjas wel erg warm zou zijn met de temperatuur buiten.
    We kregen een rondleiding door de club van de vuurhavik.
    De club ziet er netjes uit en boven is er een ruime sauna en ze hebben een klein betegelt tuintje met een overdekt terras waar genoeg tv's hingen om de CL finale te volgen.
    Je kunt uit de koelkast frisdrank en water pakken en het is A merk frisdrank wat mij zeer beviel.
    In totaal heb ik 3 hamburgers op die echt uitstekend smaakte.
    De LU vond ik wel wat tegenvallen, maar eerlijk gezegd had ik er ook niet heel veel van verwacht, toch liepen er een 3-tal dames rond die mij konden bekoren (in principe heb je er maar 1 nodig, dus prima).

    Ik zat te twijfelen of ik naar de kamer zou gaan, ik had Irina en Renata op de radar staan.
    Toen Renata ons probeerde af te leiden tijdens de CL finale door sexy te dansen begon er leven te komen in mijn dingeling.
    Uiteindelijk in de avond met haar naar de kamer gegaan.
    Ze heeft een heerlijk lijf en de service was verder oké.
    Ze heeft met lekker gepijpt en we hebben lekker geneukt.
    Voldaan de kamer verlaten met haar.

    Al met al een prima clubje , zeker prijstechnisch.
    Ik vind het wel een club om met een gezelschap heen te gaan, want alleen zou ik me wel stierlijk vervelen.
    Gelukkig waren we gisteren met een leuk gezelschap in Daimond en ik heb me dan ook prima vermaakt.

    Heren bedankt voor het gezelschap

  29. Onderstaande 16 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 2 juni 2019),Firehawk ( 2 juni 2019),gignnl ( 2 juni 2019),Giodude ( 2 juni 2019),HellaHolla ( 2 juni 2019),JonnyFontane ( 2 juni 2019),Jooploop ( 2 juni 2019),Manureva ( 2 juni 2019),Partycrasher ( 2 juni 2019),Patjax ( 2 juni 2019),pcenter ( 2 juni 2019),Piet Plezier ( 2 juni 2019),PNM ( 2 juni 2019),RobOpzoek ( 3 juni 2019),Wijze grijze ( 2 juni 2019),yylover ( 2 juni 2019)

  30. #416
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:46
    Berichten
    2.092
    Discussies
    132
    Thanks
    4.083
    Thanked
    8.210 in 1.640 posts

    Standaard

    Was gister weer een mooie avond in Diamond. Met de hele bende aangekomen rond 19:00 uur. Het zag er goed uit met de meiden.
    Ik weet niet of 20 werd gehaald maar het zat in de buurt.

    Eenmaal in de club even de meiden gedag zeggen wat drinken pakken en gelijk de kok flink werk bezorgd. Gingen aardig wat hamburgers doorheen door ons.
    Het was gezellig met een hele groep en Patjax en BP2 kwamen er later ook nog bij. Zag dat Larissa er nog wel werkt maar nu als schoonmaakster. Jammer maar als ze daar van kan rondkomen beter voor haar.
    De meiden kunnen de Nederlandse invasie altijd wel waarderen in Diamond in H7 wat minder.
    Liep ook een meid in een wit pakje, leek wel een kapitein. PP zag haar wel zitten en ging er een gesprek mee aan en vroeg ook of ze hem een beetje kon pijpen. Bleek dat ze niet als dvp werkte maar een soort manager was. Ze kon het gelukkig wel hebben.
    Jonny Fontane was al gelijk met Alice op de kamer hij kon zich niet meer inhouden.

    Het was gezellig en op een gegeven moment gingen de meeste voetbal kijken. Ik geef er niks om maar voor de andere was het ook moeilijk want die Renata ging geil dansen langs de tv's. Lekker wijf is dat.

    Binnen zaten wat meiden verveeld te kijken want was niks te doen nu dat iedereen voetbal aan het kijken was. Alice riep mij en ben bij haar gaan zitten. Ze had alle tijd want een paar keer naar buiten gegaan en weer naar binnen op de bankjes. Elke keer zei ze nu gaan we naar de kamer maar ze ging niet. Veel liggen flikflooien op de bank, beetje tongen en voelen. Uiteindelijk dan toch naar de kamer gegaan. Zij heeft altijd kamer 5 is haar kamer maar was niet vrij. Dus een andere kamer. Ze zegt dit bed is niet goed. Ik ging erop liggen en kraakte een beetje. Ze zegt zie je, ik zeg voor mij niet zo'n probleem maar als jij een andere kamer wil geen probleem. Ze wou toch een andere kamer dus weer naar onderen en even wachten op haar kamer nummer 5. Daar voelt ze zich toch het beste bij.

    Er is genoeg over haar geschreven en was weer een super kamer, dit keer had ze de olie er bij gepakt. Een wat rustigere kamer maar was alsnog kapot. Had een uurtje voor ogen maar weer niet gehaald. Uiteindelijk 1,5 uur geweest.

    Even lekker douchen want was goed bezweet. Wat gezeik met een klant en een meid over geld. Hij had schijnbaar te weinig geld bij kreeg ik mee. Duurde een hele tijd of het goed is opgelost weet ik niet.

    Weer even een lekker hamburgertje genomen en drinken. Nog wat gekletst en Patjax zoals zo vaak stond op het punt om naar huis te gaan maar had toch nog beet. Hem ook niet meer gezien daarna.
    Kwam zelf nog met een meid in gesprek en vroeg waarom niemand van ons met haar naar de kamer ging. Ze stelde zich voor als Irina. Haar gewoon eerlijk gezegd dat ze altijd kijkt alsof ze er geen zin in heeft en beetje arrogant overkomt. Bleek een leuke meid te zijn waar je een leuk gesprek mee kunt voeren. Ik had geen kracht meer en het was laat. Dus nog even de service met haar doorgesproken en zag er goed uit. Dus haar beloofd om de volgende keer als eerste een kamer met haar te maken.
    Afscheid genomen van wat er nog over was van de bende en vertrokken. Was weer een super geslaagd dagje in Diamond. Personeel ook altijd even vriendelijk voor mij dan en er werden ook weer shotjes uitgedeeld in de avond.

  31. Onderstaande 16 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 2 juni 2019),cavediver ( 2 juni 2019),cheasehead ( 2 juni 2019),Giodude ( 2 juni 2019),HellaHolla ( 2 juni 2019),Husky ( 3 juni 2019),JonnyFontane ( 2 juni 2019),Jooploop ( 2 juni 2019),Partycrasher ( 2 juni 2019),Patjax ( 2 juni 2019),Piet Plezier ( 2 juni 2019),PNM ( 2 juni 2019),RobOpzoek ( 3 juni 2019),Sjeufke ( 2 juni 2019),Smouse ( 4 juni 2019),Wijze grijze ( 2 juni 2019)

  32. #417
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    The Hateful Eight

    De overige Four Founding Fathers van de BVE zouden naar Heaven7 gaan. Een club die me maar matig kan bekoren en ik besloot dan ook te passen. Een dagje eerder was de solo verkenning van DJV op een fiasco uitgelopen en eentje per weekend is wel genoeg. Gezien de berichten die mij bereikten bleek dit een goede keuze te zijn geweest ondanks dat de heren wel lol hadden onder elkaar en met Cheasehead, Jooploop en Poarneemn. De zevende hemel bleek weer eens Hell7 te zijn en ze konden niet wachten om in colonne met hun stalen rossen als the Magnificent Seven koers te zetten richting Moers.

    De drie hadden zich wel als waardige potentiële prospects van de BVE opgeworpen. Beslissingen daaromtrent kunnen alleen unaniem genomen worden waardoor ik uiteindelijk toch maar richting ons clubhuis ben gereden. Ietsjes voor achten aangekomen en het ijzeren hek zwierde al open nog voordat ik aan kon bellen. Een warm welkom zoals altijd van de blonde theke. Ze had zich al afgevraagd wanneer ik mijn opwachting zou maken aangezien de rest er al was. Ik zei dat de Hateful Eight nu compleet was. Ik liep JF tegen het lijf en hij bleek weer eens de meest hitsige hoerenloper van ons te zijn. Hij was toe aan een uurtje Wonderland met de inmiddels tot BVE clubbitch omgedoopte Alice. Een vriendelijk hallo van de dames in de bar en met een flesje coca cola doorgelopen naar de BVE. Even de handjes schudden met de drie prospects. Cheasehead en Jooploop kom ik regelmatig tegen maar denk dat het een jaartje geleden is geweest dat ik Poarneemn voor het laatst heb gezien. Aangezien der Grillmeister in de buurt was meteen maar twee kipfiletjes op de BBQ laten gooien.

    Al snel was het een gezellige bende waarbij slap geouwehoer troef was. PP ging op onderzoek uit naar de dame in het witte jurkje en kwam van een koude kermis thuis toen bleek dat ze een manager was en verlegde daarna zijn aandacht naar een nieuwe dame die in de categorie mag het een kilootje meer zijn behoort en de Simona worstelaar in hem weer naar boven bracht. Inmiddels was ook BP2 gearriveerd. Een voor mij onbekende dame was me meteen al opgevallen en toen de CL finale begon probeerde ze onze aandacht van het scherm af te leiden door uitdagend te dansen waarbij ze haar prachtige borsten mede in de strijd gooide. Ze kwam even aan het tafeltje naast me zitten en we raakten aan de praat waarop ze zei dat ze na de wedstrijd wel weer langs zou komen. Qua gezicht deed ze me wat denken aan Viktoria uit SixSens. Waar Viktoria een introverte meid is is Renata duidelijk het tegenovergestelde. Toen de finale van de CL begon probeerde ze onze aandacht van het scherm af te leiden door uitdagend te dansen waarbij ze haar prachtige borsten mede in de strijd gooide. Ze kwam even aan het tafeltje naast me zitten en we raakten aan de praat. Na een tijdje stond ze op om wat eten te bestellen en zei dat ze na de finale wel weer terug zou komen. In afwachting op haar eten bleef ze ons teasen met haar dansen.

    De wedstrijd bleek maar matig te zijn en de aandacht van een aantal beren werd verlegd naar de dames. PP besloot Katja te keuren of ze een BVE stempel waardig was. Cheasehead verdween met Renata, KA met Evelina en BP2 was er vandoor met de vrouwelijke variant van "the joker". Lilly probeerde Poarneemn te verleiden om oude VM momenten te herbeleven en Firehawk liet zich weer verleiden om Wonderland te betreden om definitief toe te treden tot de gilde der pannenkoekers.

    Bij Poarneemn sloeg de vermoeidheid toe en hoewel hij graag de inwijdingsrituelen uitgevoerd door Alice had ondergaan besloot hij naar huis te gaan. Een tijdje later gevolgd door Cheasehead en Jooploop. Firehawk meldde zich weer present en JF had ook wel zin in een staaltje Duitse degelijkheid in de plussize categorie en stortte zich op Katja. Juist op het moment dat ik op het punt stond om naar huis te gaan kwam Renata weer aangefladderd. Met haar kontje duwde zij naar achteren en ze leidde mijn handen naar haar borsten. Blijf dan maar eens volhouden dat je naar huis wilt. Ditmaal in duidelijke taal kenbaar gemaakt dat ik wel toe was aan een intieme afzondering. Ze nam me apart om duidelijk te maken wat ze wel en niet aanbod en nadat ik zei dat ik nooit van te voren vraag wat een dame doet dacht ik dat we zouden gaan maar mevrouwtje maakte geen enkele aanstalte. Ze wilde eerst nog iets drinken en een sigaretje roken. Het gesprekje verliep vlot en telkens als ik dacht dat we zouden gaan begon ze weer opnieuw. Uiteindelijk was er dan toch het moment waarop we vertrokken.

    Op de kamer bleek ze ineens het tegenovergestelde van het Duracell konijn in de bar. Heerlijk rustig en intiem alsof het je vriendinnetje is. Het werd een voorspel waarbij teasen met de hoofdletter T werd geschreven. Ik moet toch eens een hacker inschakelen die mijn handboek offline kan halen want schijnbaar is het bij alle dames bekend. Na ruim anderhalf uur volgde er een intens orgasme in missio. Nog lekker nageknuffeld en toen we het punt van de twee uur bereikten vroeg ik of we er nog een ronde aan zouden vastplakken of het hierbij zouden laten. Ze gaf eerlijk toe dat ze moe was en liever een volgende keer vol energie met mij zou herhalen dan nu maar half werk te leveren. Top dat een dame niet voor het snelle korte termijn denken gaat. Ik maakte aanstalte om de kamer te verlaten, maar zij had geen enkele haast. Ze wilde nog samen een sigaretje roken. Ook hierna nam ze alle tijd. Bij het verlaten van de kamer liepen we Lilly tegen het lijf die zei dat de overige leden van de BVE al naar huis waren.

    Renata vroeg of ik naar huis ging. Ik zei dat ik na het douchen nog een colaatje zou drinken en dan waarschijnlijk naar huis ging. Ze zei dat ze hoopte me nog te zien. Ik had het colaatje op en haar nog niet gezien waarop ik besloot naar huis te gaan. Ik stond me aan te kleden toen ze plotseling om het hoekje keek en vroeg waarom ik niet op haar gewacht had en verontschuldigde zich lachend voor het lange wachten met de mededeling dat vrouwen nu eenmaal lang nodig hebben. Ik moest en zou nog een sigaretje met haar roken. Na een tijdje kwam de theke ook even buurten. Ik zei haar dat ik zo zou gaan zodat ze konden sluiten waarop zij zei dat ik gewoon rustig kon blijven.

    Waar Lucky Luke als een poor lonesome cowboy de zonsondergang tegemoet rijdt, reed ik weer eens de zonsopgang tegemoet. Iets wat te vaak gebeurd de laatste tijd. Mijn plannen om op zondag naar SixSens te gaan had ik inmiddels in de ijskast gestopt en gezien de temperaturen een ideale plaats om als ijsbeer te verblijven.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  33. Onderstaande 14 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer ( 5 juni 2019),biged ( 5 juni 2019),BP2 (11 juni 2019),cheasehead ( 3 juni 2019),Firehawk ( 3 juni 2019),Giodude ( 3 juni 2019),JonnyFontane ( 3 juni 2019),Jooploop ( 3 juni 2019),Pierke69 (29 oktober 2021),Piet Plezier ( 3 juni 2019),PNM ( 3 juni 2019),RobOpzoek ( 3 juni 2019),Smouse ( 4 juni 2019),Wijze grijze ( 3 juni 2019)

  34. #418
    Geregistreerd
    19 juni 2018
    Last Online
    21 oktober 2019 @ 20:39
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    292
    Thanked
    336 in 79 posts

    Standaard

    DEEL 2 van de BVE Zaterdag, Diamond 'S avonds 01-06-2019

    Na een ietwat teleurstellende dagtrip in H7 gingen we als een Nederlandse trein richting Moers.
    Iets voor 19:00 kwamen we aan. De blonde theke dame begroette ons vriendelijk en na de financiële verplichtingen konden we ons in rood berenvel gaan hijsen.
    Firehawk (FH) gaf CH, JL en mij een rondleiding:

    + Koelkast staat vol flesjes A-merk frisdrank, vrij te pakken.
    + Club ziet er netjes en schoon uit.
    + Kamers zien er goed uit.
    + Knusse kino, doet denken aan een gezellige slaapkamer.
    + Wellness ook netjes, ruime goede sauna, groot hamam gedeelte. Grote stortdouche op temperatuur in te stellen nabij de sauna.
    + Hamburgers zijn top! Ook ander vlees wordt vers gegrilld, echt een groot pluspunt!!
    + Vriendelijk personeel

    +- Niet echt een tuingedeelte, zo goed als alles is betegeld.
    +- Damesaanbod was ook niet heel ruim


    Na de rondleiding een koude rakker gedronken met PP en KA en we namen met de rest van de BVE plaats in de sère. Patjax voegde zich later ook bij het gezelschap en de hele bende was compleet.
    Ik wil nog wel even benadrukken dat dit groepje zich altijd netjes gedraagt en zowel de dames als de clubregels ten alle tijden respecteren!
    Inmiddels ook kennis gemaakt met de beroemd en beruchte Alice, die inmiddels al gekaapt was door JF.
    Ook een oude bekende gespot, Lilly uit Villa Marisol. Ze kwam me nog een poosje gezelschap houden. Kan altijd goed met haar opschieten. Maar wilde mijn kruit voor Alice bewaren. Lilly had hier geen problemen mee en bleef nog een poosje bij mij.
    Verder was het damesaanbod niet heel veel. Maar zeker meer als in h7 die middag en er hing zeker een veel leukere sfeer. De dames waren in ieder geval een stuk actiever.

    Na een lekkere hamburger een saunatje gedaan met KA en CH. Wellness gedeelte is niks mis mee.

    Daarna nog 2 koude rakkers gedronken en samen met de hele bende de CL finale bekeken. Wat een draak van een wedstrijd. Lilly kwam nog wel even polsen en gebruikte mijn benen als stoel. Lekker gelachen met haar.
    De rest van de avond was gezellig met de BVE. FH ging op hok met Alice. Daarna was ik van plan om te gaan maar het duurde best wel lang.
    Ik werd met de minuut vermoeider en iets na elven besloten huiswaarts te keren.
    Na de biertjes afgerekend te hebben kon ik weer richting de thuisbasis.

    Het was een erg gezellige dag met de bve!
    Diamond heeft ook mij positief verrast, en al helemaal voor 20 euro!
    Laatst gewijzigd door PNM; 3 juni 2019 om 19:01

  35. Onderstaande 15 leden hebben PNM bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 3 juni 2019),Eddy_V ( 3 juni 2019),Firehawk ( 3 juni 2019),Husky ( 3 juni 2019),JonnyFontane ( 3 juni 2019),Jooploop ( 3 juni 2019),Kwakje ( 8 juni 2019),Patjax ( 3 juni 2019),pcenter ( 4 juni 2019),phoenix ( 3 juni 2019),Piet Plezier ( 3 juni 2019),RobOpzoek ( 9 juni 2019),Sjeufke ( 3 juni 2019),Smouse ( 4 juni 2019),Wijze grijze ( 3 juni 2019)

  36. #419
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Ik begrijp dat de alcoholische drankjes betaald moeten worden? Zijn dit redelijke prijzen en valt er te pinnen (met of zonder toeslag?). Even nadenken wat het budget gaat worden komend weekend

    BVD
    Sjaaksnaak

  37. #420
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht
    Ik begrijp dat de alcoholische drankjes betaald moeten worden? Zijn dit redelijke prijzen en valt er te pinnen (met of zonder toeslag?). Even nadenken wat het budget gaat worden komend weekend

    BVD
    Sjaaksnaak
    nee, je kunt er niet pinnen
    Een koude klets kost €3,00
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  38. #421
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    nee, je kunt er niet pinnen
    Een koude klets kost €3,00
    Thnx, duidelijke taal!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  39. #422
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:46
    Berichten
    2.092
    Discussies
    132
    Thanks
    4.083
    Thanked
    8.210 in 1.640 posts

    Standaard

    Er is wel een pin automaat in de club maar kost 10 euro extra als je er gebruik van maakt.

  40. #423
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Er is wel een pin automaat in de club maar kost 10 euro extra als je er gebruik van maakt.
    ja, kun je daar geld pinnen?
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  41. #424
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Vandaag @ 19:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ja, als je binnenkomt gelijk links.

  42. #425
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:46
    Berichten
    2.092
    Discussies
    132
    Thanks
    4.083
    Thanked
    8.210 in 1.640 posts

    Standaard

    Jazeker heb zelfs nog moeten gebruiken een keer.
    Als je binnenkomt gelijk links in de hoek bij de receptie.

 

 
Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.

Babylon 468*60   Freude 468*60