Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 28 van 28
  1. #26
    Geregistreerd
    18 juli 2018
    Last Online
    2 oktober 2021 @ 14:39
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    103
    Thanked
    153 in 47 posts

    Standaard

    Hallo Kwakje, was er gisteren ('karfreitag') ook. Ik zag i.d.d. een auto met Belgisch kenteken buiten staan toen ik rond 14:00hr weg ging. Naast mij stond nog een NL-kenteken geparkeerd.
    Er zitten sinds een dag of 4 een aantal ontzettende jonge slanke teeny stunners. Eva is een echte lolita: maatje 32 maar wel met een stevige perfect zittende A/B cup en een bloedmooi gezichtje. Als het klikt met de dame in kwestie is de geboden service zeer hoog. Met name de bulgaarse Eli/Ellie en teenietje flatchest Vanessa. Ik kom er graag.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Ultiem_Genieter bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (29 april 2019),Kwakje (20 april 2019)

  3. #27
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ultiem_Genieter Bekijk bericht
    Hallo Kwakje, was er gisteren ('karfreitag') ook. Ik zag i.d.d. een auto met Belgisch kenteken buiten staan toen ik rond 14:00hr weg ging. Naast mij stond nog een NL-kenteken geparkeerd.
    Er zitten sinds een dag of 4 een aantal ontzettende jonge slanke teeny stunners. Eva is een echte lolita: maatje 32 maar wel met een stevige perfect zittende A/B cup en een bloedmooi gezichtje. Als het klikt met de dame in kwestie is de geboden service zeer hoog. Met name de bulgaarse Eli/Ellie en teenietje flatchest Vanessa. Ik kom er graag.
    Hoi UG, ik ben gisteren inderdaad van 10.00 tot wel 20.00 geweest. Er liep zoveel moois rond dat ik wel wat langer moest blijven om wat vanalles te proberen. Ondanks geen eten, geen whirlpool en geen buiten area staat deze club toch vanboven op mijn voorkeurslijstje.

  4. Onderstaande leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Ultiem_Genieter (20 april 2019)

  5. #28
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Ben volgende week terug in NL en ga dan umgehend , want ook bericht van de ultieme_genieter gekregen , dat ik er dringen heen moet.

    Kan haast niet wachten en hopelijk zijn ze , zij , begin mei nog aanwezig.

    Ik ken het nog van begin jaren , alles naakt en toendertijd van die kleine Thaise , zo precies wat ik zocht.

    Ik laat het weten volgende week.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60