Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard Ella (Roemeense) ex-Camelia LR/YY

    Naam : Camelia aka wilde amazone

    Haarkleur/-lengte : Zwart maar momenteel Blond gekleurd,halflang

    Lengte dame : +/- 1.65

    Postuur/Cupmaat : Slank / B+

    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Basic Duits,Engels,alle Latina talen

    Leeftijd : +/- 23

    Tatoeages/Piercings : Ja,mooie tattoo achter rechterschouder / Neen

    Service : TZ, beffen,heerlijk eierlicken, lichtjes vingeren, NMC, PZC,Anaal ( + 50 extra ) GEEN FT !!!!

    Bijzonderheden : Super service,erg lief,Pre en after sales,

    Prijs : 50€

    Deze op het eerste zicht wat verlegen meisje is een ongeslepen diamant

    Met deze lieve dame kan je erg rustig wat pre salen alvorens naar de kamer te gaan.
    Op de kamer verraste ze me door haar uit te kleden door middel van een erg sexy striptease act

    Echt super!!!
    En dan lebberde ze me af van boven tot onder en nam ze mijn balzakje erg erotisch onder handen.
    Haar pijpwerk is echt lekker,afwisselend me aankijkend en ze houd er ook van zichzelf in de spiegel bezig te zien

    Ze kwam in reverse cow girl on top en als een wilde amazone begon ze me te berijden,pfffff...
    Iets te hevig en vroeg haar doggy waarbij ze wederom erg wild het tempo bepaalde..echter ik remde haar af met mijn handen op haar kont en kon zo het tempo zelf bepalen.
    Ze liet zich langzaam zakken waardoor ik lekker kon doorbangen op mijn tempo en mijn DNA vulde het rubbertje

    Deze Camelia is een toppie!!!

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  2. Onderstaande 2 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (11 februari 2013),Megaboob (11 februari 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:43
    Berichten
    6.148
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.387 in 1.848 posts

    Standaard

    het was zaterdag 19 oktober zo rond de klok van 0.00 ik raak met dit allerliefste dametje aan de praat in het zitgedeelte als je na de eet tent loop .ze kruip Leker tegen mijn aan en gaat met haar handje onder mijn badjas en een hand op de borst .ik ga met mijn hand haar slipje in we beginnen intens te zoenen en al strelend brengen we elkaar in hogere Sweere ik .stimuleer haar klitje en voel dat mevrouw dat ontzettend waardeer . en ook ik verliest voor vocht we halen allebei de handen weg bij de intieme dellen en kroelen zo heerlijk veder op de bank. ik kus haar in haar nek lik haar aan haar oorlelletje en kijk diep in de ogen ik fluister in haar oor of ze de sleutel wil hallen. haar ogen beginnen helemaal te stralen en ze neemt even afscheid van me .even later is ze terug met de boodschap dat alle kamers bezet zijn en er een wacht tijd van een uur is. ze kijk niet zo blij en is bang dat ze de date verliest. kom wel met een paar opties kamer 16 of de kino . ik laat het aan haar over en ben er al verzekerd dat het een sessie wordt die we alle bij niet zullen vergeten. al had het op het dans podium moeten gebeuren achter de bar voor de neus van bonco of mj. deze dvp wou me ik wou haar. ma goed na een 5 minuutjes kwam ze er weer aan het wed de kino we hebben eerst een doesje gepakt helaas allebei apart en zijn samen midden op het bed in de kino gaan liggen wat er toen volgden was inderdaad een strip showtje van hoog niveau en dankzij mijn hebben meerdere mannen daar van genoten. ze ging er Leker voor liggen en bood mijn haar poesje aan deze keer was ik zo geil dat ik iets gedaan heb wat ik niet zo gauw doe bij een dvp. (en jongens denk nou niet dat ik haar ao genomen heb ) nee .voordat ik een dvp beft moet ik haar namelijk goed kennen maar door het spel haar aantrekkingskracht ben ik haar gaan beffen en ze wed er opgewonden van . ze heeft een pijp techniek waar je u tegen zeg Leker langs de hele stam likken pijpen met passie . tijdens het pijpen kreeg ik gewoon weer zin in dat lekkere kutje en heb gevraag voor een 69 en zo veder gegaan. cameliea liet me wel even schrikken ik dacht dat er blank wed ingelogd in cow girl .ik had tijdens het pijpen niet gemerkt dat ze een condoom geplaatst heeft en dat noem ik nou een vak vrouw .ze is ook nog lenig ook kan rond draaien zonder dat ze mijn penis verloor ik ben bij deze dvp op de rug blijven liggen en ben klaargekomen toen zij haar voorhoofd op mijn borst liet vallen

  4. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe (20 oktober 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    27 april 2024 @ 20:57
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Camelia was in mijn ervaring eenheel goede GFE-dame, ze deed ook TZ, we hadden goede seks, ze was vriendelijken correct met de tijd. Ik betaalde 75€. Een aanrader? Heel zeker! Dit was m'ncougar van de dag geweest alleen jaagde deze cougar op de verlegen jager enverschalkte haar prooi. Camelia is een speelse dame die initiatief neemt enbegreep wat ik wilde en goed op kon inspelen. Achteraf nog wat gepraat, zemaakte het uur meer dan vol. Herhalingsgevaar gegarandeerd als ze weer opzoekt.
    De zwarte wolf

  6. #4
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    -> YY

  7. #5
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    -> LR

  8. #6
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard Ella (Roemeense)



    Ella (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, Beffen, Körperbesamung
    Extra info :





  9. #7
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

  10. #8
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    27 april 2024 @ 12:05
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

  11. #9
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Deze inmiddels 26 jarige dame zit ondertussen reeds 2 maanden als Ella in DV, alwaar het haar naar eigen zeggen goed bevalt. Althans voor haar beter dan LR, waar ze werkte als Camelia en ook beter dan PHG, waar ze gewerkt heeft onder de naam Estella, maar geen draadje van is.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28.