Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard Beatrice (Roemeense)



    Beatrice (Roemeense)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen, Beffen, Körperbesamung
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

  3. #3
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard

    Beatrice is a romanian girl with black long hairs, no make up except mascara which makes her eyes more expressive. This girl is very far from filling the requirements of qualitywhich normally is to be found in such places. Worst experience ever in FKKs. The service is very bad and is almost a swindle.

    She has very weak skills and very procedural girl, it kills the envy and the desire...

    No foreplays nor preliminaries: she just furtively put her oil on the chest, and only one quick kiss on the lips oviously without the tongue i can just admit she didn't promise any first.

    She wastes the time voluntarily repeating always "wait, wait" and takes incredible time for preparing her things (condoms, oil, cover...) and even before she went out of the room pretending she had to get them (of course she couldn't do it before entering the room ), she took much time for finally starting the service and when she does it finally, it is for a boring and long blow job without any skills. It is done as a robot also, as every bad girl however.

    She refuses the doggy position because of a pretending too big penis, well no comment useless to argue, so i ask her to come on me and again took much time before moving awkwardly, mechanically and badly finally... letting her hand for reducing the penetration which is also a feature of any bad girl in club or elsewhere. Complaining also all the time.

    Let's conclude by the missionary position where she continues to throw a tantrum repeating "slowly, slowly" while i was penetrating her everything but fast. Obviously letting also her hand for limiting the penetration. She started to enter a bit in the process but i chose to come in her for concluding it as soon as possible as it was everything but pleasant with such partner.

    Beatrice is a crap : No effort, no skills, weak technic, bad mentality and very bad service, i highly advise you to avoid her.

  4. Onderstaande leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 9 mei 2016)

  5. #4
    Geregistreerd
    19 april 2014
    Last Online
    2 oktober 2015 @ 13:59
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Ich war im letzten Jahr zweimal mit Beatrice auf dem Zimmer und war zufrieden.

  6. #5
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    gisteren ben ik voor de eerste keer met deze beauty geweest en de sessie was ronduit goed.

    Herhalingsgevaar 100% en zal niet lang op zich laten wachten

  7. #6
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Weet iemand of Beatrice weer in Dolce Vita is? Of is ze nu werkzaam in een andere club? Ik heb vernomen dat haar vriendin in Samya werkt. Werkt zij daar nu ook?

    image.jpg

  8. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (16 mei 2016)

  9. #7
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Beatrice was er al wel. Ik zag haar direct en ik ging bij haar zitten. Ze wist wel wie ik was, maar mijn naam wist niet meer. Beatrice ziet er nog steeds zo uit als in Dortmund. Ze is een erg leuk poppetje om te zien en ze heeft heel weinig make up op. Dat heeft ze ook niet nodig, al hoewel een beetje eyeliner haar ogen meer doen laten spreken. Maar verder een echte natuurlijke schoonheid, met een super mooi figuurtje en een leuk koppie. Wat ik ook positief aan haar vind, is dat ze niet rookt en geen tattoos, piercings of siliconen heeft.
    Beatrice en ik hebben een tijdje bijgepraat onder het genot van een kop koffie. We hebben het nog even over Pauschalclub Dortmund gehad en ik vertelde haar dat zo'n beetje alle dames uit de tijd dat zij er nog werkzaam was weg waren. Alleen Anni, Christina en Kimberly zijn er nog en uiteraard oudgedienden Babcy, Magda, Meggie en Nina, maar deze dames horen bij het interieur geloof ik
    Ook vroeg ik haar of haar nichtje Britney binnenkort terug zou komen naar Dolce Vita. Dat wist ze niet, maar ze kon wel bevestigen dat Britney in Samya is op dit moment (volgens mij onder de naam Chrys). Na een gesprek van ruim een half uur, zijn we uiteindelijk naar een kamer gegaan. Op de kamer hebben we nog even met elkaar gesproken en ik vroeg of ze ook (tong)zoende, omdat dat op de website staat bij haar.

    http://www.6profis.de/sauna-club/due...ice-12702.html

    Helaas doet ze dat nog steeds niet. In Pauschalclub Dortmund had Beatrice ook een standaard service en dat heeft ze hier in Dolce Vita ook. Een beetje als Samira uit club Mondial (ex-Pauschalclub Carla uit Münster), maar dan toch wel wat spontaner. Het werd dus een standaard sessie met een blowjob en neuken in missio, waarbij ik een mooi uitzicht had op haar knappe gezichtje. De eerste sessie van vandaag was dus, net als in Pauschalclub Dortmund, een optic fuck. Dat is ook de reden dat Beatrice nooit een van mijn (top)favorieten was in Dortmund. Destijds waren mijn favorieten Lidja, Annamaria en Cora. Alle 3 mooie dames om te zien, leuk in de omgang en een topservice met tongzoenen. Dat laatste mist Beatrice helaas, maar wat ze doet, doet ze wel goed. Zou ik weer snel met Beatrice een kamer nemen? Misschien wel, maar dat ligt ook aan de line-up op dat moment, net als in Dortmund, waar ik niet altijd maar af en toe met Beatrice een kamer nam.

    bilder_206892_b3.jpg

    Naam: Beatrice(ex-Pauschalclub Jasmin)
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : 1,60 mtr (op de website van Pauschalclub Dortmund stond altijd 1,50 mtr)
    Postuur/Cupmaat : slank, 45Kg, maat 32/ A-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Presales: 8/10 (leuk gesprek gehad voor we op de kamer belanden)
    Aftersales: 8/10 (1 keer nog kort met haar gesproken en de rest van de dag bleef ze me vriendelijk groeten)
    Cijfer: 6,5/10

  10. Onderstaande 2 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (26 mei 2016),Mr Bluenose (16 mei 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.

Diamond 468*60