Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 99
  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Idee YY vragenbakje, 3e+4e Kwartaal 2011

    Zo gisteren na een lang tijdje weer gaan ontspannen, maar dat liep al snel uit naar een marathon sex.
    Een weddenschap gewoon voor de fun liep alweer uit de hand, om13u50 kwamen we binnen en moet al zeggen wow wat vrouwen.
    Nog niet fatsoenlijk binnen nam Vivian poolse me al mee naar de kamer. 1-0
    Nog niet veel later weer een poolse Nadia als ik me het nog herinnert weer de kamer op. 2-0
    Toen even pauze en plots was het 2-2 want een vriend ging ook al 2 keer.
    Toen maakte ik de dubbele slag 2 poolse te samen, dus een triootje Vivian en Sarah denk ik en daar wordt gelijk 4-2.
    Volgende keer zal ik een boekje meenemen om de namen te noteren want alles onthouden is onmogelijk hahahaha.
    Hij ging dan weer de kamer op en het werd 4-3
    Toen zag ik de Macedonisch Valentina en het was weer raak om voor de 4de keer de kamer in te gaan met de 5de dame van plezier.
    Tot mijn verbazing komt hij terug op 5-5 , maar we hebben het daarbij gehouden want het ging voor ons beide niet meer.

    We hebben goed ge eten en zijn dan rond 20u terug huiswaarts vertrokken met legen zakken geen euro meer over en een leeg zak.
    wat een geslaagde dag was me dat wel.

  2. Onderstaande leden hebben smp bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 juli 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Berichten
    76
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    9 in 6 posts

    Standaard

    http://www.internationalsexguide.inf...=1#post1177554

    Friday, July 15th

    Sunny day but no barbecue.

    No Kim, no "Kaya of Hamburg".
    Blonde Polish Kaya was there. Sara was there.

    Short session (30 minutes) with Katharina who was very efficient.
    One hour with Denise / Annabella.
    One hour with Georgina.
    Late at night, a short session with Doris, a Dominicanese speaking French : she's very efficient too!

    A new long dark blonde (with very probably pierced tongue) barmaid was very cute, certainly the most attractive lady of the club!

    A blonde lady (probably Polish) Alexa (?) told me she would come around 3 PM on the next day.


    Saturday, July 16th
    Cloudy and rainy day : meals were very good (two different vegetables soups, roasted chicken , green beans, pasta .etc.)

    I didn't see Alexa (?) the blonde lady.
    Nina was not as busy as she used to be.

    More than one hour with Georgina.
    Two hours with Alicia , a blonde Polish lady : 200 Euros (she didn't warn me about her own rates !!!)

    Late at night, I was in the sauna with a thin Hungarian lady (short hair, large tattoo on her back close to her butts) who got crazily angry when I asked her if whe was in Buda or in Pest : she yelled that she knew Hungarian history and there was only Budapest, not Buda nor Pest.
    By the way, she told me that Dita/Natasha (my preferred masseuse) would arrive on this monday.

    Summary
    Meals : 18/20
    "Meetings" : 8/20

  4. #3
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Bobo, in deed, Dita was there yesterday. I had a perfect massage. She stays about 10 days.

  5. #4
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HW1 Bekijk bericht
    Bobo, in deed, Dita was there yesterday. I had a perfect massage. She stays about 10 days.
    HW1 did you spot her sis, Mercedes, also ? I may go over there this week. The presence of Mercedes would be a strong motivating factor to make the voyage.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  6. #5
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    HW1 did you spot her sis, Mercedes, also ? I may go over there this week. The presence of Mercedes would be a strong motivating factor to make the voyage.
    SFL spotted her in "SKW"
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...440#post223440

  7. #6
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobo.fr Bekijk bericht
    http://www.internationalsexguide.inf...=1#post1177554
    Two hours with Alicia , a blonde Polish lady : 200 Euros (she didn't warn me about her own rates !!!)
    De dames hanteren de laatste 2 - 3 maanden steeds vaker afwijkende tarieven€50/€100, standaard was €50/€75, en melden dit pas later na een half uur, of uur of bij het afrekenen. Ik heb dit zelf nu ook al enige malen meegemaakt. Ook met meerdere ijsberen besproken en ook zij bespeuren deze trend. Geen goede zaak denk ik met de concurentie van de duitse clubs in de buurt!!

    De laatste tijd is de sfeer ook weer minder in YY, dames hangen rond in groepjes of met een lang gezicht en tonen weinig initiatief, waardoor de gasten ook niet vrolijker worden.

    Dit zijn voor mij, als echte YYsbeer, redenen om mijn bezoeken drastisch te minderen. Jammer!!
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  8. #7
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ben al geruime tijd niet meer in YY geweest,de sfeer en vooral het publiek zijn niet mijn ding.Kennelijk ook niet bij de dames want een behoorlijke groep,vooral duitse dames,is verkast naar LR en GT.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  9. #8
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Woensdag 20 juli had ik een dag vakantie genomen en een bezoek aan YY gepland. Jammer genoeg liet het weer het afweten -- Ik verkies over 't algemeen het buitenterras boven de bar om wat uit te rusten van de actie -- en bovendien vernam ik hier van SFL en Badslipppers dat Mercedes er waarschijnlijk niet zou zijn wegens verlegging van activiteiten naar het Antwerpse SKW. De vermoeiende reis naar Roermond werd daardoor sterk in vraag gesteld. Een verlofdag opofferen om eens door het SKW te lopen leek dan ook weer niet zo'n goed idee. Uiteindelijk besloten om toch met het oorspronkelijk plan door te gaan. We zien wel wat het wordt.

    Na een voorspoedige heenreis om 11:00 stipt aangebeld. Er was flink wat volk aan de ingang. Ik heb zelfs nog nooit eerder zoveel bezoekers zien aankomen bij opening. Zeker een vijftal ijsberen en nog wat hertjes schoven aan aan de balie. Na mij kwam er een Duitser die vroeg of de inkom hetzelfde was "Ohne Sex". Tja, rare kwiebussen kent deze wereld. Alsof ik naar een gerenommeerd frietkot zou reizen om daar een groot pak zonder frieten te bestellen.

    In de inkomhal en in de omkleedruimte was het ook druk met hertjes, maar nadat ik wat gegeten had en gedoucht, was hun aantal in de bar maar beperkt. Mijn oog viel wel op een bijzonder knap poppemieke. Nu heb je objectieve schoonheid. Een Kim Basinger bijvoorbeeld of een Claudia Schiffer zijn ongetwijfeld erg knap, maar daarnaast is er schoonheid die iets speciaals ontketent in bepaalde hersencentra en allerhande hormonen en andere lustopwekkend chemicaliën doet vrijkomen. Wel dit was één van de laatste. Perfect figuur, prachtig gelaat. Europees maar met wat oriëntale trekjes. Een tartaarse prinses of zoiets. Met een prachtige lange frou frou. En ja ik heb een frou fetish. Dit allemaal maar om te zeggen dat ik er waarschijnlijk uitzag als mijn avatar toen zij in mijn blikveld kwam.

    Ze vlijde zich echter neer naast een veel jongere (dan ik) ijsbeer in de zetel net over de mijne. Dat gaf me dan wel de gelegenheid om haar discreet te bewonderen. Na een tiental minuten ging ze terug weg en die ander bleef toch wel zitten zeker ? Er komen dus wel degelijk ook homo's naar YY. Ik ben er dan maar achteraan gegaan. Effe oogcontact gemaakt, voorgesteld, zij was Ella uit Rusland. Aangenaam. Naar de kamer.

    Ik wist op voorhand dat de seks waarschijnlijk maar matig zou zijn. Als vijftiger voel ik me niet op mijn gemak bij jonge twintigers, maar dat was allemaal niet erg. Met deze prinses aan de rol gaan was op zich gemakkelijk 50 Euro waard. We begonnen lekker te knuffelen. Zoenen was zonder tong, Na een tijdje geknuffel begon ze dan zelf richting droogneuken te gaan, maar die boot heb ik toch kunnen afhouden. Vind ik nu eenmaal te riskant. Dan overgeschakeld naar oraal. Ze liet zich gewillig beffen maar vingers moesten buitenblijven. Haar pijpkunsten (mc) waren maar matig. Het intieme deel was dan weer in orde. Ze werkte goed mee, en het visuele genot is natuurlijk niet te onderschatten. Als ze je zo met een parelwitte glimlach op dat perfecte gelaat in de ogen kijkt dan kom je zo klaar. Ruim binnen de tijd kwam het hoogtepunt er dus aan.

    Het was, objectief gezien, op seksgebied eigenlijk een matige sessie, maar ook wel voor een deel te wijten aan mijn eigen remmingen denk ik. Maar toch 50 euro goed besteed voor het visueel spektakel. Als je haar ook een stunner vindt : niet twijfelen en gewoon de kamer opgaan zou ik zeggen.

    Buiten was het grijs maar eigenlijk wel warm, dus je kon wel degelijk op het terras. We hebben een paar plensbuien van korte duur gehad, maar die koelden de lucht niet af, en de stoelen waren direct weer droog. Enige last werd veroorzaakt door een koppel wespen, maar al met al was het terras perfect bruikbaar, hetgeen het verblijf toch weer een stukje aangenamer maakt.
    Binnen waren de jacuzzi's ook weer op goede temperatuur. Het mocht nog ietsje warmer voor mij persoonlijk, maar dit was ook ok. In de natte ruimte heb ik gisteren trouwens de winnares van de prijs van de belachelijkste tatoeage gespot. Een (overigens ook heel knap) meisje had op haar onderrug "Giorgio Armani" getatoeëerd, met daarboven het Armani logo. Tja, ik wist niet dat Armani nu ook al een pooier was.

    Na de rustpauze terug op verkenning in de bar. Ik werd daar al snel onderschept door Michèle. Wat gebabbeld over seks en vakanties en zij stelde een trio voor met haar "vaste" partner in crime, Duitse Tiffany. Voor zover ik begreep was zij bezig met Tiffany de "kneepjes" van het vak te leren en zij legde uit dat van al de meisjes waarmee ze al in trio gegaan was, deze de meest enthousiaste was en ook het meest open om fijne dingen te proberen. Die Tiffany mocht er trouwens ook best wezen qua uitzicht. Knappe brunette. Misschien enigszins te vergelijken met een jonge Brooke Shields, maar veel fijner van gelaat.
    Zoals altijd met Michèle, begint de kamergang in de kino. Met zijn drietjes daar het voorspel ingezet en daarna naar de kamer. Het werd een heel goed trio. Niet het beste dat ik al gehad heb, maar dat is sowieso niet te evenaren binnen de infrastructuur van een "gewoon" privéhuis. Van de gewone trio's die ik heb gehad dus wel één van de betere. Tiffany is natuurlijk een stuk zachtaardiger dan de orkaan Michèle, maar doet inderdaad goed mee. Dit is absoluut een kandidaat voor een solo sessie in de toekomst.
    Vergeten te zeggen dat ze voor een uur trio elk 100 Euro vragen. Dat wordt wel op voorhand afgesproken. Het uur werd ook goed opgevuld, zeker als je de kinosessie er nog bijtelt.

    Ik wist dat Mercedes er waarschijnlijk niet zou zijn, maar bij mijn aankomst 's morgens in de donkere bar had ik iemand gezien die ik even voor mijn toppertje had gehouden, al was het kapsel heel anders. Toen dacht ik al dat dat misschien de befaamde Dita zou kunnen zijn. Mercedes' zuster waarover ik hier al heel wat gelezen had. Nu, terwijl ik wat uitrustte van mijn trio op een ligstoel aan het zwembad zag ik ze opnieuw in het klare daglicht. De gelijkenis was treffend en dat kon dus niet anders dan het zusje van Mercedes zijn. Een dame die al een tijd op mijn verlanglijstje staat. Ze was met een groep van dames en ik moest nog recupereren van mijn trio, maar de volgende jachtpartij zou op dit hertje zijn.

    Toen ze haar groepje verliet ging ik er toch maar achteraan, ook al was ik nog niet volledig op krachten gekomen. Ze ging aan de bar iets bestellen, en daarvan geprofiteerd om kennis te maken. Daar werd bevestigd dat het wel degelijk Dita was. Ik wou haar niet laten ontsnappen en we zijn dan al snel naar de kamer gegaan. Haar sekstechniek was vrijwel identiek aan die van Mercedes. Ze leek me ietske terughoudender, maar dat was misschien ook wel een reactie tov mijn "gretigheid" om eens met haar op kamer te gaan. Ik was natuurlijk nog niet genoeg gerecupereerd om al snel naar een hoogtepunt te gaan. Dat was dus de ideale gelegenheid om haar gerenommeerde massage te ondergaan. Het was een heel fijn uurtje en mijn hoge verwachtingen werden naar behoren ingelost. Het is misschien niet eerlijk om conclusies te trekken uit één ervaring, maar tussen de twee verkies ik toch Mercedes. Een bezoek aan het SKW ooit wordt dus weer een beetje waarschijnlijker.

    Nu was het zo'n 4 uur en binnen een uur moest ik naar huis. Te kort om nog te recupereren voor een vierde sessie, maar ik had nog helemaal geen zin om al naar huis te gaan, dus toch nog maar wat gaan bubbelen, een wijntje drinken op het terras en al het moois in ogenschouw nemen.
    Er werd trouwens helemaal niet gejaagd leek het mij. Behalve één (lelijke) negerin die vanuit de deur tussen bar en terras luid riep : "Sex" en toen er niemand leek te reageren. (Iedereen zat versteend van verbouwereerdheid ) terug de bar in liep.
    Wat volk betreft was het middelmatig druk. Ik denk tussen de 30 en de 40 ijsberen en tussen de 20 en 30 dames. Dat zijn natuurlijk namiddag cijfers. Misschien komt er 's avonds wel volk bij. Er werd wel druk gekamerd. Meestal waren maar 1 of 2 kamers vrij en 1 keer heb ik ook een koppeltje zien wachten op een kamer.
    Er was ook een "badjas koppel" aanwezig vandaag. Ze lagen met elkaar te vrijen in de kino en af en toe zag ik ze tesamen in de bar en wellness.

    De tijd om naar huis te gaan was daar, maar ik ging eerst nog een praatje slaan met Michèle die daar alleen bij de dansvloer stond. Het is altijd fijn om met Michèle te babbelen. Om te beginnen omdat ze niet alleen Duits spreekt, maar ook omdat ze heel vrank en vrij praat en vol humor zit. Het enige nadeel is dat ze je ongegeneerd begint te verkrachten als je met haar gaat babbelen. Om het even of dat nu in de bar is of een andere publieke plaats. Dus ook hier degenereerde dat gesprek weer. Allé, dan zullen we toch nog maar een half uurke langer blijven. Eerst, obligaat, naar de kino. Er zaten een dik half dozijn mannen, sommigen zaten te rukken. (Wie gaat er nu in 's hemelsnaam masturberen voor zo'n lamme seksfilm terwijl het boven vol superbe, welwillende vrouwen rondloopt. Weer één van de raadselen van het heelal.)
    Nadat ze met me klaar was in de kino zat er nog 2 man. Hadden we die anderen nu zodanig geshockeerd dat ze zijn gaan lopen of zodanig opgehitst dat ze toch maar een hertje zijn gaan zoeken ? We zullen het nooit weten.

    De sessie afgemaakt op kamer. Mijn krachten waren opgebruikt dus het werd een sessie met veel oraal en manueel gespeel. Lekker kneden en strelen met veel olie, tietneuken en vingeren. Michèle heeft er toch nog een hoogtepunt uitgeperst. Even na zessen dan toch maar afgereisd.
    Door een ongeluk op de E314 een kwartier stilgestaan en doodmoe thuisgekomen.

    't was een geslaagde verlofdag.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  10. Onderstaande 6 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 juli 2011),Badslippers (21 juli 2011),Big30 (22 juli 2011),bobo.fr (21 juli 2011),Megaboob (21 juli 2011),wh23 (17 augustus 2011)

  11. #9
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Berichten
    76
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    9 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    .... Een (overigens ook heel knap) meisje had op haar onderrug "Giorgio Armani" getatoeëerd, met daarboven het Armani logo. Tja, ik wist niet dat Armani nu ook al een pooier was.
    .....
    .
    She's Georgina

  12. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik wil woensdag weer eens gaan kijken in YY is nu al 2 jar geleden.

    Is daar Kasia (poolse) nu wel of niet die vroeger in PHG gewerkt heeft ?

  13. #11
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik wil woensdag weer eens gaan kijken in YY is nu al 2 jar geleden.

    Is daar Kasia (poolse) nu wel of niet die vroeger in PHG gewerkt heeft ?
    Zo af en toe kom ik in YY en heb de Kasia van PHG daar nooit gezien, wel de Kasia waar Sonny wel eens mee ging. Franceska ben ik wel meerdere keren tegen gekomen. Overigens was Meggy gisteren in LR.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 24 juli 2011 om 13:01

  14. #12
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Is daar Kasia (poolse) nu wel of niet die vroeger in PHG gewerkt heeft ?
    Vorige week zondag was ze er niet, en ben haar daar ook nog nooit tegengekomen!
    Er waren wel andere meisjes uit PHG aanwezig!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  15. #13
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Berichten
    76
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    9 in 6 posts

    Standaard

    http://www.internationalsexguide.inf...=1#post1179971

    Saturday, July 23rd

    Cloudy day with fugitive sunshine.

    Massage session with Dita / Natahsha : good and very useful.

    One hour with Leatitia (?) , a blonde lady who came to Yin Yang for the first time from Villa Vertigo.

    She said something such as "I give my best for 100 Euros"

    - For one hour?

    Yes."

    Well, so I tried her "best" (without kisses) : let's say that she has done her best with the best will she had; there was no scam, .... no complicity either.

    Later, I was in the lobby between the Kino and these "rooms" without doors : I was "hooked" by Roberta (?) , an Italian lady who lived in Hungary.

    During the session in one of these "rooms" without doors, her sister (Monica ?) came in and proposed me a "trio", but as I wasn't interested in trio, she left.

    (Probably after 30 minutes) , Roberta asked me : "do you want to stay for one hour?

    - OK.

    You know that it will be 100 Euros?

    - No, I prefer to stop."

    Sara was there and (probably as the day was not really a busy day) seemed friendly to me (see https://www.ijsberenforum.com/forum/...124#post212124) :

    "Hey, how are you?

    - I'm fine, and you?

    I'm fine too"

    Georgina was there but not "welcoming" at all, at least to me. At the bar, she had much fun with three icebears, especially late at night.

    At the bar, a very nice icebear whose name was "Viking" (?) living in Belgium (Aalst) recommanded me Stella (an Italian lady who lives in Germany) and showed me who she was but unfortunately she finished her "day" work.

    Summary

    Meals : 13/20.

    Massage by Dita / Natasha : 18/20.

    Sex meetings : 8/20.

    I miss "Kaya from Hamburg"!
    Laatst gewijzigd door bobo.fr; 25 juli 2011 om 02:05

  16. #14
    Geregistreerd
    19 juli 2011
    Last Online
    3 juni 2013 @ 21:44
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    goedemorgen,
    Ik wil mijn eerste sauna ervaring op gaan doen. Lees zoveel positieve berichten.
    Zijn er mensen die tips hebben voor het eerste bezoek? Welke dag je bijvoorbeeld het beste kan gaan?
    Twijfel enorm tussen 3 clubs.... YY VV en GT.

  17. #15
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik was juist weer eens aan het overwegen om morgen naar YY te gaan, maar wat ik hierboven lees geeft toch aanleiding om door te rijden naar GT. Ik vind YY een prachtige tent met goede sfeer maar heb er behalve met poolse Maya nog geen sessie meegemaakt die kon tippen aan de gemiddelde GT ervaring. Overal kun je het slecht treffen natuurlijk. Het uiyeindelijke besluit zal wel pas morgen op de A73 worden genomen denk ik zo...

  18. #16
    Geregistreerd
    8 juni 2007
    Last Online
    27 januari 2022 @ 20:04
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik zit er aan te denken vanavobd te gaan, maar kan er pas rond half 10 zijn.
    Is dat nog de moeite, of is het dan super druk, met wachtrijen bij de kamers?

  19. #17
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    De dames hanteren de laatste 2 - 3 maanden steeds vaker afwijkende tarieven€50/€100, standaard was €50/€75, en melden dit pas later na een half uur, of uur of bij het afrekenen. Ik heb dit zelf nu ook al enige malen meegemaakt. Ook met meerdere ijsberen besproken en ook zij bespeuren deze trend. Geen goede zaak denk ik met de concurentie van de duitse clubs in de buurt!!

    De laatste tijd is de sfeer ook weer minder in YY, dames hangen rond in groepjes of met een lang gezicht en tonen weinig initiatief, waardoor de gasten ook niet vrolijker worden.
    Is dit nog steeds zo? Blijkbaar bemoeit het management zich hier niet mee, niet slim want het zal klanten kosten...

  20. #18
    Geregistreerd
    17 februari 2008
    Last Online
    8 augustus 2011 @ 12:08
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Is dit nog steeds zo? Blijkbaar bemoeit het management zich hier niet mee, niet slim want het zal klanten kosten...
    Afgelopen maand een aantal keer bij YY geweest en het viel me juist op dat de dames er beter uitzien, vrolijker lijken te zijn en meer initiatief tonen dan enkele maanden geleden. Misverstanden over afwijkende tarieven zijn uiteraard te ondervangen door dat vooraf te vragen maar het zou niet nodig moeten zijn eigenlijk. Parksauna residenz blijft op het gebied van prijs/prestatie het beste voorbeeld vind ik, je weet precies wat je krijgt voor welk bedrag en bij een eventueel conflict wordt de dame daar op aangesproken.

  21. #19
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik ga in september zelf eens naar YY; in deze club begon mijn saunaclub-avontuur en ik zou graag zien dat het een leuke club blijft. Waarschijnlijk is het overal wel eens een tijdje minder.

  22. #20
    Geregistreerd
    17 februari 2008
    Last Online
    8 augustus 2011 @ 12:08
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het ijsberenforum lijkt een beetje stil te vallen, onderstaand bericht had ik op het andere welbekende forum gepost wellicht is dit een aanzet tot een opleving van de YY thread hier.

    Het lijkt de goede kant op te gaan bij YY heb ik het idee. De buitensauna werkt altijd, stoomcabine werkt altijd, bubbelbad is eindelijk lekker warm, binnensauna werkt goed alleen het binnenzwembad zou wat warmer mogen. Qua dames zit het ook wel goed de laatste tijd en het eten is goed verzorgd(al was er afgelopen weekend een zeer ranzig uitziende aardappelschotel achtig iets).

    We moeten wel wat te zeuren hebben natuurlijk en dan ik persoonlijk al snel op de blonde dame achter de bar uit. Als ik het voor het zeggen had bij YY zou ze er per direct uitvliegen. Ze interesseert zich absoluut niet voor de klanten en lijkt echt met tegenzin achter de bar te staan, neemt op compleet willekeurige volgorde bestellingen op, laat elke keer meerdere glazen kapot vallen en draait muziek die ze zelf leuk vindt en dat dan ook nog eens op een belachelijk hoog volume(en muziek die de bezoekers bij YY eventueel leuk zouden kunnen vinden wordt direct weggedrukt want die muziek vindt ze zelf niet leuk).

  23. #21
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnnybravo Bekijk bericht
    Als ik het voor het zeggen had bij YY zou ze er per direct uitvliegen. Ze interesseert zich absoluut niet voor de klanten en lijkt echt met tegenzin achter de bar te staan, neemt op compleet willekeurige volgorde bestellingen op, laat elke keer meerdere glazen kapot vallen en draait muziek die ze zelf leuk vindt en dat dan ook nog eens op een belachelijk hoog volume(en muziek die de bezoekers bij YY eventueel leuk zouden kunnen vinden wordt direct weggedrukt want die muziek vindt ze zelf niet leuk).
    Dat weten ze bij YY goed genoeg, zij denkt dat ze in een discotheek zit. Spijtig genoeg wordt er niks aan gedaan, zelfs de meisjes klagen dikwijls over die luide muziek!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  24. #22
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dan hebben we het nog niet over de gehoorschade bij die dames, die er elke dag inzitten .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. #23
    Geregistreerd
    7 maart 2011
    Last Online
    13 maart 2013 @ 13:21
    Locatie
    denk erover te verhuizen naar Duitsland ....
    Berichten
    67
    Discussies
    3
    Thanks
    20
    Thanked
    54 in 13 posts

    Standaard

    Beste mede beren.

    Ik ben al lange tijd vaak te vinden in de bekendere Duitse clubs (GT/ PHG) en overwoog al langere tijd YY eens proberen. Zeker omdat ik ook erg van goede wellness faciliteiten hou werd me dit ook vaak aangeraden. Tsja, alleen die verhalen die je hoort he.... Slecht publiek in YY, weinig meisjes etc etc. Toch de stoute schoenen aangetrokken en vorige week afgereisd naar YY. Ik was veel te vroeg en moest nog een kwartiertje wachten op de parkeerplaats. Het viel me op dat alles keurig aangelegd is en dat YY echt een prachtig 'resort' is met prima parkeergelegenheid en ook goed aan te rijden. Tijdens het wachten in de auto even wat mail gelezen en wat in de krant gebladerd. Toen kwamen er taxi's aangereden (auto's en busjes) die zo rond 5 voor 11 een hele horde (zeker een stuk of 20) meisjes afzetten. Ik kon ze goed bestuderen en er zaten echt prachtige dames tussen. Dat gaf me al direct goede zin. Het zonnetje brak door en tien minuten later had ik een sleutel voor een lokkertje. Ik was een van de eerste drie mannen in de kleedruimte, omringt door een boel mooie meiden. De sfeer was direct goed. De meeste meiden lachte vriendelijk en zeiden ook vriendelijk gedag. Dat is altijd een mooi begin ! Je ziet wel eens anders...... De meeste meiden leuke goed gehumeurd. Het viel me direct op dat ze hier vooral in bikini lopen. Dat was nieuw voor me in een FKK. Na een frisse douche een kop koffie gedronken. De bardame was best oke. Niet heel vriendelijk, maar er kon wel een glimlachje af. Vervolgend door de prachtige tuinen gelopen en in de heerlijke bio sauna (buiten) gezeten. Wat een top sauna ! Prima douche ook buiten en lekker stukje gezwommen. Vervolgens even uitgepuft op een ligbedje en opzoek gegaan naar een dame voor de eerste ronde. Ik liep tegen Poolse Anna aan. Leuke meid ! Kameren met haar was ook uitstekend. Daarna nog twee rondes gedaan met dames die ik al kende (wat een verrassing !) uit de duitse clubs (Kim en Bianca). Dat was echt als vanouds top service ! Tussendoor heerlijk gegeten in het prima restaurant. Erg leuk dat je zelf van alles kunt klaarmaken op de grill plaat. Er is ook veel keuze uit vlees etc. Prima soep erbij ! En toen de mooie wellness binnen verkend. Het zwembad binnen is wat aan de koude kant. Maar dat is eigenlijk wel lekker als je (na een douche) hier even in zwemt na een sauna bezoek. Je koelt dan goed door en door af.

    Tegen een uur of 7 voldaan en met goede zin weer naar huis. YY heeft er een nieuwe stamgast bij !

  26. Onderstaande 7 leden hebben Hvt bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 augustus 2011),Badslippers (15 augustus 2011),Befke (16 augustus 2011),bobo.fr (16 augustus 2011),bosbeer (15 augustus 2011),etjuh (17 augustus 2011),wh23 (17 augustus 2011)

  27. #24
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik vond het binnenzwembadje van YY altijd lekker warm, net als bij Sharks bijvoorbeeld. Als het nu de temperatuur heeft van bijvoorbeeld Acapulco dan hebben ze de verwarming lager gezet. Klopt dat? Trouwe YY-bezoekers kunnen dat vast zeggen. Ik ben al even niet meer in YY geweest. Het is nu al de tweede keer dat ik lees dat men het binnenzwembad koud vindt
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  28. #25
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hvt Bekijk bericht
    Beste mede beren.

    Ik ben al lange tijd vaak te vinden in de bekendere Duitse clubs (GT/ PHG) en overwoog al langere tijd YY eens proberen. Zeker omdat ik ook erg van goede wellness faciliteiten hou werd me dit ook vaak aangeraden. Tsja, alleen die verhalen die je hoort he.... Slecht publiek in YY, weinig meisjes etc etc. Toch de stoute schoenen aangetrokken en vorige week afgereisd naar YY. Ik was veel te vroeg en moest nog een kwartiertje wachten op de parkeerplaats. Het viel me op dat alles keurig aangelegd is en dat YY echt een prachtig 'resort' is met prima parkeergelegenheid en ook goed aan te rijden. Tijdens het wachten in de auto even wat mail gelezen en wat in de krant gebladerd. Toen kwamen er taxi's aangereden (auto's en busjes) die zo rond 5 voor 11 een hele horde (zeker een stuk of 20) meisjes afzetten. Ik kon ze goed bestuderen en er zaten echt prachtige dames tussen. Dat gaf me al direct goede zin. Het zonnetje brak door en tien minuten later had ik een sleutel voor een lokkertje. Ik was een van de eerste drie mannen in de kleedruimte, omringt door een boel mooie meiden. De sfeer was direct goed. De meeste meiden lachte vriendelijk en zeiden ook vriendelijk gedag. Dat is altijd een mooi begin ! Je ziet wel eens anders...... De meeste meiden leuke goed gehumeurd. Het viel me direct op dat ze hier vooral in bikini lopen. Dat was nieuw voor me in een FKK. Na een frisse douche een kop koffie gedronken. De bardame was best oke. Niet heel vriendelijk, maar er kon wel een glimlachje af. Vervolgend door de prachtige tuinen gelopen en in de heerlijke bio sauna (buiten) gezeten. Wat een top sauna ! Prima douche ook buiten en lekker stukje gezwommen. Vervolgens even uitgepuft op een ligbedje en opzoek gegaan naar een dame voor de eerste ronde. Ik liep tegen Poolse Anna aan. Leuke meid ! Kameren met haar was ook uitstekend. Daarna nog twee rondes gedaan met dames die ik al kende (wat een verrassing !) uit de duitse clubs (Kim en Bianca). Dat was echt als vanouds top service ! Tussendoor heerlijk gegeten in het prima restaurant. Erg leuk dat je zelf van alles kunt klaarmaken op de grill plaat. Er is ook veel keuze uit vlees etc. Prima soep erbij ! En toen de mooie wellness binnen verkend. Het zwembad binnen is wat aan de koude kant. Maar dat is eigenlijk wel lekker als je (na een douche) hier even in zwemt na een sauna bezoek. Je koelt dan goed door en door af.

    Tegen een uur of 7 voldaan en met goede zin weer naar huis. YY heeft er een nieuwe stamgast bij !
    Leuke recentie Hvt. Ja, ik vind het ook een van de betere clubs wat betreft de sfeer. Er wordt dan wel eens negatief gesproken over een "slechte" dame of een "verkeerde" bezoeker, maar waar vindt je die niet? YY blijft inderdaad ook mijn favoriete clubje.

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.