Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 99 van 99
  1. #76
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    n.b. gladde vloer geleuter weggehaald :wink:.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #77
    Geregistreerd
    4 oktober 2011
    Last Online
    17 augustus 2013 @ 22:17
    Locatie
    zeist
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    heren, ben vandaag verliefd geworden, maar ik moest naar huis ;-) dus kon niet meer met Sofie?....
    Ik zat een laatste maal in de sauna rond 16:00 uur, klaar om te vertrekken, komen 3 jonge Hongaarse vriendinnetjes even opwarmen in de douche.. Sofie, Sisi, en X...Sofie is denk ik 1.50m? ze lijkt superklein, heeft een slank (maar niet superdun) lichaam met lekkere billetjes, kleine borstjes, een verticaal litteken op haar buikje (keizersnede of andere grotere operatie?), geen zichtbare tattoes zo op het eerste gezicht. Een schattig uiterlijk, geen teaser, geen player, gewoon schattig (wat doet ze in zo'n club zou je bijna denken, maar goed dat wil ik niet weten denk ik) Schat haar rond de 20?. Klein charmant glimlachje, zwarte haren iets langer dan haar nek.. Kon een beetje Engels, geen duits. Haar vriendinnen waren een dunne donkerharige dame, en een (slecht) geblondeerde(geel) dame met blote borsten (leek meer Caribisch bijna).. Heeft iemand een idee wie ik bedoel? next door girl...

  3. #78
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    259
    Discussies
    60
    Thanks
    0
    Thanked
    310 in 91 posts

    Standaard

    Sofie is inderdaad 20 jaar. Ze is hongaars. Een van de vriendinnen is Maya. Deze is ook 20 jaar, heeft donkere haren en is al twee jaar met enige regelmaat in YY. Deze dame heeft verschillende tatoeages op haar arm en ze heeft een tongpearcing.
    Laatst gewijzigd door Big30; 22 oktober 2011 om 21:51 Reden: prive info

  4. #79
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Hongaarse meiden, ook wel "de Hongaarse kliek genoemd) en YY is meestal een geval appart. De boodschap is hier door de band weg afblijven van die handel, de service is meestal beneden alles
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  5. #80
    Geregistreerd
    4 oktober 2011
    Last Online
    17 augustus 2013 @ 22:17
    Locatie
    zeist
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    tja, dat had ik op het forum al begrepen ;-) en van de 3 dames sprak alleen deze meid me aan, de andere 2 absoluuuuut niet. Daarom was ik benieuwd of er meer over haar bekend was...service etc... we hadden meerdere malen een leuk oogcontact, eerst in de sauna, later toen ik stond te douchen.. en daarna toen ik haar nog even gedag zei toen ik weg moest ;-) weet ook niet welke dagen ze allemaal werkt als ik nog eens een tripje wil ondernemen... dus als iemand meer weet graag

  6. #81
    Geregistreerd
    31 januari 2010
    Last Online
    6 oktober 2014 @ 17:04
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Heren, wie kan me helpen
    Gisteren was ik in YY. Daar gekamert met Jennifer. Zowel hier als op de collega recensiesite kan ik niks over haar vinden, ben ik wellicht scheel? (zou dan door jennifer komen). Ze is volgens eigen zeggen hongaarse, heeft een tribal op haar onderrug met haar naam erin. Ik weet bijna zeker dat ik ooit over haar gelezen heb, en zou graag mn belevenissen neerpennen. Wellicht heeft ze nog ergens anders gewerkt dat ze nu daar staat?

    Grtz
    NB1

  7. #82
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    @NB1

    Tik met de zoekfunctie ("zoeken in dit forum"") rechts boven in het YY topic de naam Jennifer in, dan vind je 2 topics over een Hongaarse Jennifer.

  8. #83
    Geregistreerd
    31 januari 2010
    Last Online
    6 oktober 2014 @ 17:04
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    @admin
    Thanx, maar daar had ik uiteraard al gekeken. Ik kan ze er niet uithalen, ze spreekt namelijk geen duits, wel redelijk goed engels, en het meest herkenbare is haar naam/tribal tattoo op haar onderrug (wat overigens een geweldig uitzicht geeft)

    Ook zegt ze dat ze nooit in een andere club dan YY heeft gewerkt, en ik heb haar daar nu voor de 2e keer gezien.

    Ik ga vandaag op ons collega board eens vragen of ze daar wellicht in het archief staat, ik meen me namelijk te herinneren dat ik al eens over die naamtattoo heb gelezen. Als ik zeker weet van wie/wat/waar komt er zowel hier als op ho.. een uitgebreide recensie. Wat een topper...

  9. #84
    Geregistreerd
    4 oktober 2011
    Last Online
    17 augustus 2013 @ 22:17
    Locatie
    zeist
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    gisteren een wat mindere dag bij YY... gaat mijn doelwit er net voor mijn neus vandoor met een ander, en na 2 uur nog niet gezien. Ondertussen contact gemaakt met Poolse Anna o.i.d. maar die bleek een Herpesje op haar lip te hebben, een koortslip dus... Tja, dat is wel een partykiller (kom dan niet werken, maar ja, voor haar blijft het werk). ze was wel zo eerlijk om het te zeggen in ieder geval.. Gaf me wel weer aan dat er toch wel risico's aan zitten om daar zomaar wat "te pakken", dus mijn enthousiasme was wel aardig gedaald.... onverrichter zake weer naar huis. Dat is wel fijn van YY, je kan er heerlijk van het wellness gedeelte genieten ook al scoor je niets..

  10. #85
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Yin Yang afgelopen donderdag.

    Het was weeral een hele tijd geleden dat ik nog eens naar onze noorderburen hun seksparadijs was geweest. Omdat het er vrijdag en zaterdag (vooral in de avond) nogal “zuiperig” aan toe gaat, verkoos ik een doordeweekse dag.

    Stipt om 11.00 uur ’s morgens stond ik op het terrein van YY. De derde. De ontvangst gebeurde door Nienke. Vriendelijk dus maar koel en plichtmatig.

    De donkere kastjes met zelfdichtklappende deurtjes en geen kapstokken blijft onhandig.

    Na het omkleden en na de begroeting van verschillende dames maar meteen gaan ontbijten. Het ontbijt was weer prima. Eindelijk nog eens verse broodjes van de bakker en niet van die zelf afgebakken toestanden (wat zelfs in PSR zo is). Jammer dat er geen schijfje tomaat en komkommer meer ter beschikking was om tussen je broodje te leggen. Het fruit was ook maar povertjes. In de avond werd de lege mand pas aangevuld met peren.

    Na het ontbijt maar eens een kijkje genomen doorheen de club. Er waren best al heel wat dames present en de ene eigenlijk al mooier dan de andere. Eentje wou al direct met mij op kamer maar dat was me gewoon nog veel te vroeg en dat vlak na een uitgebreide brunch.

    Aan de bar werd ik ook uitgenodigd door twee dames om bij hen te gaan staan. Twee Duitse dames. Ze probeerden mij te overhalen tot een triootje maar daar ben ik zo happig niet op en dat heb ik hen dan ook laten weten. Ze probeerden mij nog op andere gedachten te brengen maar dat is hen niet gelukt.

    Ik heb wel wat bekende dames gezien maar de meeste waren voor mij allemaal niet. In de loop van de dag telden ik makkelijk 45 dames en in de avond meer beren dan dames. Het viel me enorm positief op dat de dames heel actief waren. Dat was de laatste keer niet meer zo. Nu dus terug wel. Ze trachten je te verleiden op een leuke manier. Op een of andere manier liep ik vaak erg geil rond in YY. Dat was heerlijk. Natuurlijk deed de optiek van de dames daar heel veel aan. Ik kon (qua optiek) wel met 80 % van de dames de kamer op gaan. Helaas is de service van die knappe dames vaak beneden alle peil in YY. Raamkwaliteit: PMC, NMC. Amen en uit! Dit is zowat het grootste (en redelijk vervelende) negatieve punt in YY. Er zijn dames (genoeg) die meer op hun programma hebben staan maar het vervelende is dat je dat steeds moet navragen en dat je sinds kort ook moet vragen hoeveel een halfuur (en vooral een uur) bij elke dame kost omdat ze vrij mogen bepalen hoeveel ze vragen (voor welke service). Spijtig genoeg zal dit wel weer te maken hebben met een opgelegde wet door de Nederlandse regering en zal dit in de toekomst niet meer in goede zin evolueren.

    Overdag dus een uitermate goeie sfeer, ook geen te luide muziek. Overdag heb ik voornamelijk genoten van de prachtige wellness die YY rijk is. Vandaag was de bio-sauna echter niet goed warm (55°C, 60 à 65C mag wel, zoals dat altijd het geval was). Ondanks het zachte lenteweer lag het zwembad dicht. De HWP’s waren precies eierkokers. Het stoombad en de binnensauna waren perfect. Het binnenzwembad met zijn waterval, ook top. Het avondeten was ook lekker, inclusief de groene soep.

    Hoewel Annabel op mijn programma stond, heb ik haar niet te pakken kunnen krijgen. Ze is continue bezet en kamert vaak voor langere periodes.
    Een kleine blonde slanke hele mooie jonge dame hou ik al een tijdje in het oog. Ik ken haar naam niet maar ik geloof dat ze van Lithouwen afkomstig is. Ze staat wel vaak bij Duitse of Poolse dames. Bijna altijd tezamen met andere dames vanachter in de bar aan de dansvloer. Ik heb er één keer eens een kort gesprek mee gehad maar wou toen naar huis gaan en bovendien kwam ze toen na enkele zinnetjes al tot de kamervraag. Ik hoor nu nochtans ronken dat ze goed tot zeer goed zou zijn op de kamer. Ik moet ze in de toekomst dus een beter leren kennen. Liefst voordat het avond geworden is want ’s avonds hangt ze steeds in groep bij mannen die haar op bacardi-cola trakteren. Helaas was ze er donderdag niet overdag en kwam ze maar tegen de avond opdagen. Overigens iets waar vele dames in YY zich aan tegoed doen. Niet meer enkel in het weekend dus. Niet zo’n positieve evolutie. Dames die licht zijn (of dronken). Hopelijk komt de wetgever nog eens langs om te zeggen dat zoiets niet past in een wellnesscentrum, wat meteen ook de reden is dat er geen kleedjes maar enkel lingerie mag gedragen worden. ’s Avonds natuurlijk ook weer veel te luide monotone boenke-boenkmuziek. De dames trotseren vaak ook de friste buiten. Niet om naar een hutje te gaan kameren. Je weet wel waarvoor dan wel. Het wordt oogluikend toegestaan, blijkbaar. Drank, luide muziek en een pafke. Een echte discosfeer. Je moet er voor zijn.

    Gelukkig zijn er ook nog enkele dames die zich daar niet zo best bij voelen en in het wellnessgedeelte vertoeven of in de kino. Meteen ook de reden dat ik deze keer langere tijd in de kino verbleef. Daar zit je geen 10’ alleen. Telkens komt er een dame bij je liggen, polsen of je niet met haar op kamer wil. Helaas komen in de kino niet de mooiste dames op je af.
    Ik kwam Vanessa al een paar keer tegen overdag maar zij stond vandaag niet zo direct op mijn lijstje. Hoe verder de dag evolueerde hoe meer ik haar dan toch weer zag zitten. Ze was enkele kilo’s vermagerd tegen de laatste keer en zag er perfect uit. Mooi figuurtje. Wel al rond de 30. Ik liet haar in de loop van de avond (na het avondeten) weten dat ik haar wel zou vinden als ik wou gaan kameren. Wat later ging ik dus naar de kino. Ik wou eens zien of een stunner mij daar een mooi voerproefje van een kamergang zou kunnen bieden. Helaas kwamen enkel de paar forsere dames van YY de kino binnen. Ineens komt Vanessa de kino binnen. Zij had mij gevonden dus. Zij kon mij verleiden.


    Die avond zou ik wat later met Sofie vertrekken naar kamer. Deze keer naar een gewone kamer. Met Vanessa was het een gedeelde kinokamer. Sofie had ik gesproken in de loop van de dag in het warme voetbadje in het wellnessgedeelte. Ze is heel naturel, mooi en jong. Het allereerste contact was nog eerder op de dag toen we mekaar passeerden ergens aan de lockerruimte en ook toen was ik al aangenaam verrast op alle vlakken.

    Er was nog een dame die mijn speciale aandacht trok. Een slanke dame met lang rood haar en met een naam op haar linkerzij getatoeëerd. Ze leek me heel lief maar dat was gezien vanuit de sauna. De korte contacten die ik met haar had, lieten dan weer iets heel anders uitschijnen. Ze verschoot echter aan tafel in het restaurant toen ik haar smakelijk eten wenste en was dan ook uiterst vriendelijk. Ik heb mijn twijfels bij haar maar ga haar in de toekomst toch wat beter trachten te leren kennen. Kent iemand de naam?

    Ondanks de negatieve punten van YY ben ik er twee uur langer gebleven dan oorspronkelijk gepland dus om de club nu maar gelijk te gaan afkammen, nee. Op elke club kan je wat aanmerken. Het gaat om het totale plaatje over de gehele dag genomen en dat was positief.

    Ik heb gisteren een sessie gehad met een dame in een club die geil behoort genoemd te worden. Toch was de sessie niet zo goed te noemen. Ja, ik mocht haar kletsnatte kut met vier vingers lekker wild onder "handen" nemen. Ja, ik vermoed dat ze één keer echt klaar kwam. Ja, ze pijpte zonder condoom. Ja, bij momenten goed (maar telkens te kort). Ja, er waren momenten van super sensueel tongzoenen (maar te kort). Rekken/langer onder dwang... nee, bedankt. Ja, nee, ja, nee.... Bovendien vond het plaats in een open gedeelde kamer. Hoewel ik al eens twee uur geneukt heb (en drie keer klaar gekomen) in de kino van LR, vond ik het nu niet zo prettig dat men kwam gluren.... Ik merkte ook dat de dame bij mij meer deed (ik weet dat eigenlijk, het is eigenlijk vorige keer een voorwaarde geweest om op herhaling te gaan met haar) dan ze standaard doet maar ik voelde dat dus ook. Weer mis voor mij natuurlijk. Ik wilde in principe niet zo persé gisteren met haar gaan maar toen ik ze eens goed bekeek... een paar kilo afgevallen. Perfect was ze en in de kino maakte ze me super geil. Enfin... al bij al modderde de sessie maar wat aan en had ik momenten dat ik bijna kwam en dan was het toch weer niets. Niets werd het niet. Klaarkomen echter was geen feit.

    Eerder op de dag had ik contact met een twintigjarige jonge mooie dame en ik vertelde haar dat ik later met haar zou gaan. Toen ik naar buis wou kwam ik ze tegen en ging er mee. Ik wou dat écht!

    Op kamer: standaard Hongaarse YY-service! Standaard raamservice! PMC, één standje. Alleen omdat ik ze zo graag wilde (waarschijnlijk), de manier waarop ze voor me klaar ging liggen op bed terwijl ik me nog even afdroogde, de liefheid, het onschuldige.... Ik ben zalig klaargekomen! Ze heeft me zalig bereden, lekker gepijpt.

    Zo zie je maar .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 oktober 2011),jacky pakutra (29 oktober 2011),Massi (30 oktober 2011),wervelwind ( 1 november 2011)

  12. #86
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:25
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard Kent iemand de naam?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht

    Er was nog een dame die mijn speciale aandacht trok. Een slanke dame met lang rood haar en met een naam op haar linkerzij getatoeëerd. Ze leek me heel lief maar dat was gezien vanuit de sauna. De korte contacten die ik met haar had, lieten dan weer iets heel anders uitschijnen. Ze verschoot echter aan tafel in het restaurant toen ik haar smakelijk eten wenste en was dan ook uiterst vriendelijk. Ik heb mijn twijfels bij haar maar ga haar in de toekomst toch wat beter trachten te leren kennen. Kent iemand de naam?
    Hopelijk haar naam is niet (Jean/Jen/Jane)!

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...en-Jane-Duitse

    Groet,

    Kees

  13. #87
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard Woensdag 2 november

    Woensdag 2 nov. was er een onverwachte gelegenheid om nog eens een paar uur YY mee te pikken.

    Bij aankomst, om en bij 11:30u was er nog niet veel volk. Eerst wat rondgekeken terwijl er continu vrouwen en mannen binnendruppelden. Er waren (naar mijn smaak) deze keer weer heel wat supermooie dames bij. Ook een pak (weer naar mijn smaak) lelijke dozen, en ook wat freaky types. Een Lady Gaga lookalike, en een zwaar getatoueerde dame, met een punky kapsel. Aan één slaap gemillimeterd, de andere kant haar in wanorde. Kortom, voor alle smaken was er wel een prinses.

    Kort na aankomst zag ik de Siberische schoonheidsgodin Ella, maar ik ben er niet meer naartoe gegaan omdat ik de vorige keer de service maar middelmatig vond. Toch vind ik dat iedereen haar minstens éénmaal in zijn leven zou moeten meenemen, al was het maar om binnen 60 jaar met voldoening terug te denken dat je met zo een schoonheid op kamer bent kunnen gaan.

    Michelle van Martinique was er ook. Daar ben ik eerst naartoe gegaan. Het gekende menu. Eerst wat grappen en grollen, dan me laten verkrachten in de kino en tenslotte op kamer een orkaan-kracht-5 sessie.

    Ik lees hierboven dat er een anti-slip laag zou aangebracht zijn in het natte gedeelte. Ik zou toch maar op eieren blijven lopen hoor. Heb zelf een paar bijna-slippers gemaakt en nog anderen hetzelfde zien doen.
    Begin dit jaar waren de jacuzzi's lauw. In de zomer waren ze ok (nog ietske te koud naar mijn zin). Tijdens mijn laatste bezoek vond ik ze wat té warm. Nu kon je erin gaan staan tot aan de heupen, maar je helemaal onderdompelen tot aan de borst was dodelijk. Véél te heet. Héél de natte ruimte leek trouwens een sauna, zo warm was't er. Hoe kan dat nu zo moeilijk zijn om een juiste temperatuur in te stellen ?

    Zoals al gezegd was er heel wat fraais te bewonderen, maar ééntje sprak me toch erg aan. Ze heet Christina en komt uit Tjechië. Ook de kamergang vond ik heel goed. Tongzoenen was, objectief gezien, slapjes, maar de rest van de service vond ik schitterend. Allemaal wel onder de caveat dat ik een beetje betoverd was door haar fysiek en de beschreven ervaring in dat opzicht heel subjectief is.

    Ik had gerekend op een 5 uur-verblijf, dus er was nog een mogelijkheid voor een derde en laatste sessie. Hongaarse Maya kwam even naast me zitten. Ze leek verbaasd en ook blij dat ik me haar naam herinnerde. Ik kon toch moeilijk zeggen dat zij in mijn geheugen gegrift staat als één van de slechtste kamersessies ? Raar hoor, dit meisje straalt levensvreugde en optimisme uit. Ze komt je animeren maar is sympathiek, beleefd, nooit echt opdringerig en aanvaardt "nee" als antwoord zonder verder aandringen. Dat is ook de reden waarom ik haar achteraf zelf uitgenodigd heb tijdens mijn vorig bezoek. Op kamer is het echter een ramp. Jammer. Dus maar weer een excuus gebruikt om haar af te wimpelen.
    Heeft er eigenlijk al eens een beer een dame geweigerd met de waarheid dat de vorige sessie werkelijk een rampscenario was ? Wat was haar reactie ?

    Terwijl ik eerder wat in mijn lockertje aan't rommelen was had ik een lekker stuk zien binnenkomen. Ik besloot dan maar om haar uit te zoeken als laatste kamergang. Het heeft een tijd geduurd voor ik haar terugvond. Zij was de Duitse Tania. Een jagertje, dus ik had niet veel overredingskracht nodig om haar mee te nemen op kamer. Die laatste sessie was echter niet bijzonder goed. Ook weer spijtig want ik had de indruk dat zij heel wat ervaring heeft en de sekstechnieken goed onder de knie heeft als ze zou willen, maar dat ze geen zin heeft om veel moeite te doen.

    Nu was het tijd om naar huis te gaan en ik had écht geen zin. Nog lang zitten ronddraaien, aan het binnenzwembad wat gaan liggen (maar het was daar te warm) Daar ook geleerd dat je de Vlaamse uitdrukking "het gaat" of Frans "ça va" best niet letterlijk vertaalt naar Duits want dat "Es geht" eigenlijk betekent dat het "helemaal niet gaat". Lost in translation. Het clubbezoek brengt me nog wat talenkennis bij.
    Er was niet enorm veel volk tussen 11:00u en 16:00u (ik schat een 30 tal mannen en evenveel vrouwen), maar de kamers waren wel steeds goedgevuld. (Nooit meer dan 1 of 2 open deuren gezien, en verschillende keren werd er aan onze deur gerammeld terwijl we bezig waren.)

    Eén van de dames, ik meen dat het Tania was, wist me ook te vertellen dat er steeds meer Belgen de weg naar YY vinden.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  14. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 november 2011),Badslippers ( 3 november 2011),RAUL7 ( 3 november 2011)

  15. #88
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Om op je vraag te antwoorden. Ik zeg altijd met een kwinkslag en/of op voorzichtige wijze dat de vorige sessie een ramp was en dat dat de reden is dat ik niet opnieuw ga. Sommige beloven dan de hemel op aarde. Mijn intuïtie bepaalt dan of ik ze een tweede kans geef. De keren dat ik dat deed, gaf ze dan een perfecte service. Het komt er altijd op aan om te zeggen wat je wil en een soort afspraken te maken voor je op kamer gaat, dus. Zo doe ik het ook meestal. Flopsessies zijn gelukkig zelden.

    HWP's al sinds vorige donderdag zo heet. Ik kon het ook niet lang volhouden. Ik dacht dat het toeval was .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. #89
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Unglücklich 03/11

    Gisteren avond nog samen met een medebeer opgereden naar YY.
    De goesting was groot. Gezien het latere uur van aankomst vreesden we dat het niet veel zou worden.
    Na onze intrede in de bar, eerst een rondje gelopen langs de kino, eens in het saunagedeelte gepiept.
    Daarna maar terug naar de bar. Voor mij leek het bedroevend. Mijn maat werd opeens ontvoerd door Michelle (Martinique), maar
    na ontvangst van het nodige 'losgeld' werd hij anderhalf uur later weer vrijgelaten.
    Ikzelf zat toen nog steeds aan de toog te 'niksen'...
    Ben dus onverrichterzake terug naar huis gegaan. Snik.

  17. Onderstaande leden hebben Bief2 bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind ( 4 november 2011)

  18. #90
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Oj, dat is niet leuk...Was Maya er niet?

  19. #91
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Oj, dat is niet leuk...Was Maya er niet?
    Nope, en ... inderdaad.... ik was stiekum voor haar gekomen. Volgende week wegens verblijf in het buitenland ook al geheelonthouding.... pffff
    Ik mis mijn Thais prinsesje :-(

  20. #92
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik kan je in GT poolse Rasa (of Rusa) aanbevelen. Ik weet niet of ze je type is maar haar service komt in de buurt van die van het Thaise prinsesje. Afgelopen woensdag heb ik met deze dame een geweldige sessie beleefd (de tweede met haar) en ik weet zeker dat er nog sessies komen.

  21. #93
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    6 maart 2024 @ 15:49
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    29
    Thanked
    116 in 25 posts

    Standaard

    Ik was zondag in YY, er liep daar een klein grietje rond in de douche met hele mooie borsten, zwart haar en ze sprak duits, ze zei dat ze niet werkte bij YY maar ik geloofde haar niet. Ze had een leuke lach en was de hele tijd de mannen aan het opgeilen... Op een gegeven moment had ze (dacht ik) een oranje achtige bikini aan. Vond haar erg lekker maar was haar kwijt op een gegeven moment. Weet iemand misschien wie dit geweest is ?

  22. #94
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Ik kan je in GT poolse Rasa (of Rusa) aanbevelen. Ik weet niet of ze je type is maar haar service komt in de buurt van die van het Thaise prinsesje. Afgelopen woensdag heb ik met deze dame een geweldige sessie beleefd (de tweede met haar) en ik weet zeker dat er nog sessies komen.
    Thanks, but 'no thanks' WW, GT ziet me niet terug voordat ze terug is ;-)

  23. Onderstaande leden hebben Bief2 bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (16 november 2011)

  24. #95
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    21 april 2012 @ 08:25
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Hallo beren.
    Een vraagje en hoop dat iemand het antwoord weet.
    Afgelopen vrijdag in yin yang een leuke dame tegengekomen. Nu alleen mijn probleem ik ben zo slecht om op zo'n moment een naam te onthouden. Dus hoop dat er iemand is die mij dit kan vertellen.
    Een omschrijving van de dame.
    Ongeveer 1.60-1.70m lang zonder hakken.
    Zwart haar, bruine ogen.
    Licht getinte huid.
    Beetje gevuld maar zeker niet dik ofzo.
    Kleine piercing aan linkerkant van mond.
    Piercing bij clit.
    Natuurlijke borsten een handje vol.
    Wat ik gezien heb droeg ze enkel string en hakken.
    Ook hield ze zich voornamelijk in bios op of bij bar aan begin stuk bij ingang of ze ging even staan bij de openhaard.
    Goeie service zoenen, pzc, neuken, ...
    Kan iemand mij helpen met de naam?
    Mvg een vergeetachtige beer lol

  25. #96
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sm_limb Bekijk bericht
    Hallo beren.
    Een vraagje en hoop dat iemand het antwoord weet.
    Afgelopen vrijdag in yin yang een leuke dame tegengekomen. Nu alleen mijn probleem ik ben zo slecht om op zo'n moment een naam te onthouden. Dus hoop dat er iemand is die mij dit kan vertellen. Kan iemand mij helpen met de naam?
    Mvg een vergeetachtige beer lol
    Naam vergeten komt wel vaker voor. Weet je misschien nog uit welk land ze kwam en welke taal ze sprak?

    Admin

  26. #97
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    21 april 2012 @ 08:25
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Ze spreekt duits. En ik denk uit hongarije omdat ze zei dat ze in de film hongaars spraken.

  27. #98
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    21 april 2012 @ 08:25
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Niemand een idee wie ik bedoel. Had graag de naam geweten!!

  28. #99
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard KERST EDITIE COUNTDOWN PAPERS

    De Kerst editie van THE COUNTDOWN PAPERS is uitgekomen, met daarin:

    Ace2 en Picasso1 blijken slachtoffer te zijn.

    Heeft het slotoffensief van Picasso1 zin gehad?

    Wie wordt de winnaar?

    Cupido presteert boven verwachting.

    Liquidatiepogingen, nekschoten en hakbijlen.

    Jansen gaat toch een eervolle klassering krijgen.

    TimJava kansloos?

    Hoe presteren Ketserr, Brad Pitt, Vrije Jongen en Satanic Surfer?, als je bedenkt dat tot nu toe elk jaar ene nieuweling THE FINAL COUNTDOWN wint.

    Badslippers komt met onthullingen

    Onderzoek naar dominantie van GT in De beste recensie van de maand.

    Lees meer: https://www.ijsberenforum.com/forum/...485#post246485

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60