Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Isabel (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Isabel (Roemeense)



    Isabel (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 270 euro Tijdsduur : 200 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Vingeren
    Extra info : Prijs en tijd verspreid over 2x een uurtje en een keertje nog wat langer. Je zou het niet denken in de club, maar het meisje gaat heel goed mee in GFE achtig geneuzel .




    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 augustus 2014 om 21:15

  2. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (17 augustus 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik heb in LuLo met 2 meiden gekamerd. De eerste meid was de 20 jaar jonge Roemeense Isabel.

    Isabel is 1,70m groot. Ze heeft een heel mooi gezicht met intrigerende, bruine ogen. Ze draagt haar lange, lichtbruine haar in een paardenstaart. Ze heeft een heel strak lichaam, een lekkere kont en héél mooie borsten (een B-cup). Ik kan me geen tattoo’s herinneren, wel een navelpiercing.

    Rond de middag viel de line-up in LuLo mij eigenlijk een beetje tegen. Er waren slechts 3 vrouwen waar ik me wel mee zag kameren. Deze Isabel was er 1 van. Ik hield haar in de club langere tijd in het oog en het viel me op dat ze de eerste bijna 3 uren dat ik in LuLo was, geen enkele kamergang maakte (itt zo ongeveer elke andere meid) en dat ze meer met haar gsm bezig was dan met potentiële klanten. De 2 andere meiden die ik op het oog had (Bianca en Amalia), waren echter al langere tijd nergens te bekennen, dus ik besloot me toch maar naast Isabel te zetten.

    We hadden een leuk gesprekje, maar Isabel bleef toch eerder afstandelijk. Ik was ondertussen echter volledig in de ban van haar mooie gezicht en haar lekkere lichaam, dus ik gaf toch aan met haar op kamer te willen gaan.

    We liepen snel alle kamers af, maar er bleek geen enkele vrij te zijn. We hebben uiteindelijk 10 minuutjes moeten wachten tot een bezweet koppeltje 1 van de 7 kamers verliet. Tijdens die 10 minuten schonk Isabel mij heel weinig aandacht. Ik begon al serieus spijt te krijgen van de kamergang, en hij moest nog beginnen!

    Eens op kamer ontdeed Isabel zich onmiddellijk van haar kledij. Wat een mooi lichaam heeft ze toch! Ik had instant weer iets minder spijt van de kamergang. Isabel begon me te tongzoenen, maar het voelde weinig enthousiast en eerder afstandelijk aan. Al snel begon ze zich ook een weg naar beneden te werken, waar ze kleine Piet wel een uitstekende pijpbeurt gaf.

    Na een vijftal minuten vroeg Isabel me of ik wou neuken. Ik had ondertussen al lang door dat een uitgesponnen, langdurige GFE-sessie er niet ging inzitten, dus ik liet haar een condoom nemen. Piet werd voorzien van zijn regenjasje, waarop Isabel hem besteeg. Dit standje alleen al was de 30€ voor de kamergang eigenlijk wel waard. Ik kan niet precies uitleggen wat ze deed, maar ik genoot in ieder geval enorm van haar lekkere poes. Dat in combinatie met het zicht op/ spelen met haar zalige borsten, maakte dat kleine Piet al snel op springen stond.

    Ik liet Isabel zich nog even op handen en voeten zetten (ze plaatste haar beentjes mooi wijd open, zodat ik lekker diep kon binnendringen) en maakte het traditioneel af op zijn hondjes.

    Ondertussen waren er exact 18 minuten gepasseerd en kon ik de kamergang dus mooi binnen de 20 minuten (30€) afsluiten.

    Herhalingsgevaar? Niet echt. Isabel is heel mooi en het neuken op zich was wel goed, maar de kamergang in zijn geheel viel toch tegen. After-sales waren ook quasi onbestaande. Anderzijds: voor 30€ zo een mooie meid kunnen neuken. Wat heb ik eigenlijk te klagen? (ja, ik weet het: ik ben een positivist:wink.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:47
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Isabel blijf ik de mooiste meid van LL vinden. Ze heeft een prachtig lichaam, maar het komt allemaal wat obligaat over. Ook door haar gebrekkige Duits zal een kamersessie nooit overdreven lang duren.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.

  Diamond 468*60