Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Laura (blond)

  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Laura (blond)

    Haarkleur/-lengte : blond/ lang, maar opgespeld in de bar
    Lengte dame : 1,67
    Postuur/Cupmaat : slank/B-tje
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : 28 (schatting)
    Tatoeages/Piercings : -/-
    Service: great! knuffelen, strelen, lekker en veel tongzoenen (neemt zelf het initiatief), tz is minder in de bar, pzc, nmc, anaal (strelen, neuken?), vingeren, beffen.
    Voordelen: knap, lief, super gfe
    Nadelen: zal ik na de tiende sessie misschien weten te zeggen
    Tijdsduur : 1 u.
    Prijs : 75


    Ik kwam ze tegen in de gang beneden om naar de sauna, HWP, wc en kamers te gaan. Vooral dat laatste zal ik nog lang herinneren. Na wat praten en aftasten wat de mogelijkheden zijn, besloot ik om ermee naar de kamer te gaan. Vol goeie hoop. En terecht. Alles werd heel rustig opgebouwd, meer en intenser dan anders mekaar lief gehad, gestreeld, gekust.... Lekker en veel tongzoenen overigens. In beffen had ik niet zo veel zin (vandaag). Dan maar stilletjes aan mijn vingers laten dalen naar haar wonderlijke grotje. Tijdens het vingeren kreeg ik heel sterk de indruk dat ik een nieuw liefje leren kennen heb. Zoals zij daar werkelijk van genood, heel echt, heel intens. Ze gaf trouwens aan waar ze lieft gevingerd werd en waar háár gevoelige plekjes lagen, niet zo voor de hand liggend trouwens. Ik had ook de indruk dat ze een speciale intense ervaring beleefde. Zeker hier kan ik me absoluut niet van de indruk ontdoen dat het echt was. Het wond me zodanig op dat ik voor het eerst spontaan klaarkwam tijdens dat ik haar vingerde. Uiteindelijk kwam ook zij heerlijk klaar, iets wat maar zelden gebeurt, vertelde ze mij, met een man in de club. Tijdens het vingeren kwamen er zinnetjes uit als 'I love you'. Gespeeld? Ik denk niet helemaal. Dit zei trouwens nog geen enkele clubmeid tegen mij, Nipa niet te nagesproken, maar dat lag anders, daar was ik al vele malen mee op kamer en die hing hele dagen rond mij.

    Ik ben de overtuiging toegedaan dat ze uitzonderlijk ook zelf heel erg intens genoten heeft en haar volledig liet gaan.

    Nu was het natuurlijk mijn beurt om eens heerlijk verwend te worden. Een lekkere pijpbeurt en nog heerlijk geneukt. Ik kwam echter een beetje kracht te kort vandaag om een tweede keer klaar te komen. Het bleef bij het gevoel van, ja het gaat komen... Geen erg. Supersessie .

    -gevaar? Heel zeker, maar ik ben sterk genoeg om mij aan mijn principes te houden: geen dame uit de prostitutie als relatie.

    Goede naservice nog gehad ook.

    Ik denk niet dat ik al eens twee keer op één dag met een dame op kamer was, hier scheelde dat niet veel, ik dacht er serieus over na.
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 19 maart 2008 om 22:42
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Op negen november 2008 (8 maanden later dus) nog eens met Laura naar de kamer gegaan.

    Eigenlijk was ik al een hele tijd aan het wachten op de drukbezette Thea. Plots kwam daar een dame Living Room binnengewandeld. Ik moest eens heel even goed kijken maar dacht echt wel dat hét Laura was. De manier waarop zij naar mij knipoogde, sterkte mijn vermoeden. Ze ging bij een vriendin zitten.
    Met de fantastische sessie in mijn achterhoofd van hierboven wenkte ik ze maar meteen bij mij.
    Toch nog effe voorzichtig vragen of ik me nu niet vergiste en dat ze dé Laura voor me was .

    Al snel lagen we in de sofa dicht tegen mekaar aan geknuffeld en kreeg ik enkele heerlijke kusjes. We grapten wat en ik kwam te weten dat ze vanmorgen nog een houten kop had, vanwege een nachtelijk feestje met veel drank. Nu voelde ze haar weer helemaal goed. Ze lachte wel nog snel maar dat leek me mooi meegenomen. Ja, ik twijfelde even of met een dame op kamer gaan, die vanmorgen nog niet helemaal hersteld was van de drank, zo'n goed idee zou zijn. De vorige sessie, dat het al zo lang geleden was en het feit dat ze nog maar sporadisch in Living Room komt, deden mij beslissen om haar de sleutel maar te laten gaan halen na enige tijd.

    Op de kamer begon het allemaal speels en met veel gelach, zoenen, tongzoenen, knuffelen en strelen. Toch allemaal heel wat minder dan vorige keer. Vóóral veel korter en ze kroop naar mijn aanvoelen veel te snel naar onder en alles moest precies ook binnen een bepaald tijdsbestek afgehandeld zijn. Ik wendde haar bedoeling om mij al pijpend te laten klaarkomen af. We streelden mekaar weer wat. Mijn lul bleef wel op "goesting" staan. Ze pakte er een condoom bij en begon op mij te rijden. Ik wisselde van standje en legde haar op haar rug. Hierbij was ze continue met haar handen mee aan het friemelen. Dat was niet het lekkerste. Ik ben dan toch klaargekomen maar met een rare nasmaak.

    Heeft ze in de loop van haar carrière haar service wat verminderd?
    Laat ze haar niet meer zo gaan als in het begin?
    Had ik beter niet met haar gaan kameren? Ik merk hierbij op dat als er 10 vrouwen in een rij zouden staan dat ik er allicht haar nu niet meer zou uitgekozen hebben? Was ik zelf misschien ook niet meer zo als de vorige keer dan?
    Speelde de restjes drank in haar bloed nog parten misschien?

    Hoogstwaarschijnlijk een combinatie van al deze vragen. Wanneer ik haar vroeg of ze haar nog onze vorige sessie herinnerde, antwoordde ze positief. Misschien speelde de restjes alcohol toch een negatief rolletje? In elk geval kwam ze lief en verleidelijk naar me toe, nadat ik in de sauna was geweest en in de douche stond, later op de avond. We hebben mekaar onder de douche gewassen en ik droogde haar af. Zij droogde mij maar half af en was veel meer bezig om mij op te geilen, wat haar behoorlijk lukte ook. Meer nog, ze wist van geen ophouden :smile:. Ze liet als het ware blijken dat een volgende sessie (nu meteen) veel veel beter zou worden. Ze had als het ware een beetje wroeging. Maar welke garantie had ik om me niet dommer te gaan voelen dan een ezel, na zo'n tweede sessie met haar? Het excuus dat je na een saunabeurt veel moet drinken, kwam me dus goed uit .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60