Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard Seoul, Zuid-Korea (2013)

    Weer eens een stukje reisverslag. Dit stamt nog uit 2013. Had destijds tijdens de reis aantekening gemaakt en dan bleek het nu tijd te zijn om het een en ander uit te werken. Azië blijft fascineren en zeker buiten de gebaande paden waar iedereen al geweest is. Een deel van de ervaring deel je natuurlijk met familie en vrienden. Een deel van die ervaringen zal ik minder snel delen met de laatstgenoemde groep en dan is een forum er een mooie plaats voor.

    Eigenlijk is het gewoon te flauw maar je komt vaak genoeg voor ons wat banale zaken tegen en zal hier eens mee beginnen voordat het straks toch weer over dames zal gaan. De geduldige lezer wordt beloont.

    Zo heb je de groene fietspaden. Niet zo heel vreemd, maar het oogt gewoon wat maf:


    Groene fietspaden

    Roken op straat wordt ook niet echt aangemoedigd met om de paar honderd meter een plakkaat op de vloer.


    (Niet) roken op straat

    Spam wordt hier blijkbaar nog per metro vervoerd. Het lijkt me toch een grote hoeveelheid om in je brievenbus te krijgen.


    Spam via snail mail

    Gelukkig is er wel vermaak in de avond te vinden in de vorm van een typisch Aziatische bezigheid. Of eigenlijk bezigheden. Niet dat ze goed in een van tweeën zijn, maar de combinatie leidt het een van het ander af.


    Avond vermaak

    Niet echt het vermaak wat ik zelf zoek. Ik ben een vreselijke zanger. Het stuk drinken zit me meer in het bloed. En bij genoeg drank wil ik ook wel een deuntje hoger zingen, maar niet met een microfoon in mijn klauwen gedrukt.

    Het soort vermaak wij ons heren aan schuldig maken is het meer elementaire vermaak. Tussen jongens en meisjes. Hoe mooi is het eens om met een meisje te spelen van een heel andere cultuur. En ook eens geen Roemeense is. Op straat was ik toch best al leuke dames tegen gekomen en niet zonder uitoefening op mijn goesting om van een verlangen een gebeurtenis te maken.


    Zomaar wat dames op straat. Niet bewust op de foto had gezet, maar gewoon verschenen op random snapshots

    Met lege handen kan ik natuurlijk niet aan komen zetten. Ik spreek de taal niet en het contact leggen is op die manier erg lastig. Dus maar even naar de flappentap waar ik toch wel een paar keer op mijn hoofd moest krabben om door te hebben hoe je er briefjes uit kreeg.


    Futuristisch pinnen

    Ik verplaatste me naar een buurt dat op de buitenlandse fora wel bekend is Itaewon. Niet alleen vanwege de vele buitenlanders maar ook vanwege het beruchte Hooker hill. De doublet straat zou er niets bij zijn las ik op de fora.

    Lopend door de buurt op zoek naar eerst iets te eten voor de maag werd ik al geroepen van het raam door een Koreaans meisje. "Hey", roept ze naar beneden. Ik stop en kijk omhoog. Ze zwaait naar me. "Come on up! There is a door over there" en ze wijst naar een deur links aan het gebouw tussen de winkels. Ik besluit het maar te onderzoeken wat er daar boven te doen is.


    Raam waar het allemaal gebeurde

    Wordt vervolgd ...

  2. Onderstaande 11 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Burman (11 augustus 2017),Don Rudo (14 augustus 2014),felrops (14 augustus 2014),fg22 (19 februari 2016),hasta la pasta (13 augustus 2014),Megaboob (13 augustus 2014),Mr Pussy (14 augustus 2014),Rehab (14 augustus 2014),rob45 (13 augustus 2014),savesexer (14 augustus 2014),Znipper (14 augustus 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Eenmaal boven werd ik ontvangen door de niet onaardige jongedame in een glinsterende rode avondjurk. Dat het hier om geld ging was al snel duidelijk. Ze begeleide me naar de bar en namen beide plaats. Uiteraard vroeg ze of ze wat drinken van me mocht en ik kreeg een prijskaartje voorgeschoteld. Natuurlijk is 15 euro voor haar drankje flink, maar ik wilde wel investeren – 1 drankje wel te verstaan – om te zien hoe dit er aan toeging. Ik nam zelf een biertje en er is denk ik een minuut of 10 gepraat. Viel mij mee. Zij dronk een whiskey die ze toch wel snel soldaat maakte. Ik las ergens dat ze de dames in dit soort establishments ook wel limonade geven met whiskey kleurtje en het had misschien interessanter geweest om te kijken of, mocht ik een whiskey bestellen of deze uit de zelfde fles zou komen. Of dat ik een mannelijkere whiskey zou krijgen, of een ander excuus.

    Het kwam er op neer dat als ik haar een hele fles zou geven dat er wellicht wel wat mogelijkheden waren, verder belandde het gesprek over mannen die hier graag kwamen en over Hollands grootste export product en hoe je daar niet in Korea mee moet aankomen, omdat er de doodstraf op staat. Op een moment vroeg ze om een nieuw drankje en daar gaf ik een nee op. Direct was het gesprek afgelopen. Ik had nog een half biertje en dronk deze in stilte op. Interesse weg, gesprek weg. Coin operated meisje blijkbaar, of in dit geval drankjes. Ik dronk mijn drankje en bedacht me dat ik weer iets aparts had meegemaakt. Een gevoel van verlatenheid overviel me hier. De warmte van een Filipijns vriendinnetje (of eigenlijk twee) van 2 dagen terug mistte ik steeds meer in het land waar communicatie best een probleem was. Zo extatisch als ik me voelde toen ik hier lande, zo down voelde ik me nu. Ik had een werkelijke dinsdagdip, maar het was pas maandag.

    Ik liep een rondje en deed wat kroegen aan. Een kroeg met volle vrouwen en het stereotype man dat daar van hield. Sterotypen zijn 12000 km van huis nog steeds weinig veranderd. Je kon er wel goedkoop drinken voor 1,5 euro per biertje van de tap en dat maar gedaan aan de bar, ik voelde dat het hielp. Nog een keer tentjes afgegaan en in de laatste voor een afzakkertje waar een oudere dame me om een drankje vroeg. Toen me dat ook 15 euro kostte en dat dit dus ook een gezelschap dame bleek te zijn was ik er wel klaar mee. Het was tijd om een taxi aan te houden en terug naar het hotel te gaan.

    Volgende avond op mijn eentje op pad gegaan en op een of ander Koreaans feest beland. Mijn stemming was ook een stuk beter. Was daar de enige blanke wat een grappig tafereel was. Door sommigen werd je genegeerd, door andere juist bekeken en men probeerde soms een praatje, maar zonder Koreaans kom je niet ver. Zo ook een gesprek met twee best leuke dames. Mijn gebrek aan taal gevoel was niet eens het grootste probleem. Toen ze er achter kwamen dat ik niet in Seoul woonde waren ze snel vertrokken. Wel goed ondergronds feestje en met een goed humeur verliet ik de tent.

    Na een fantastische avond in mijn eentje op verkenning in Seoul ging het de volgende dag toch kriebelen. Het niveau Engels is in Seoul minstens bedenkelijk te noemen. Doch beter dan mijn Koreaans. In een ondergronds café wel wat aansprak gehad van dames (niet prof) maar de door de taal barrière liep dat stuk. Er liepen overdag genoeg mooie kippetjes rond in korte rokjes over straat dat ik toch best wel zin kreeg om wat dichter in de cultuur te verdiepen.

    Beetje in gelezen van te voren en toen op het fenomeen Anma gestuit. Had er van te voren 2 op het lijstje gezet. Beide in de Gangnum Gu Office omgeving.


    Gangnam Gu Office

    Ik had via ISG een soort van route beschrijving gemaakt met vanaf welke metro exit ik het station moest verlaten. Anders dan bij onze stations zijn de metro stations in Azie vaak gigantisch en kan er best tussen 2 uitgangen een paar honderd meter tussen zitten. Dus een notitie op mijn telefoon met de route beschrijving naar twee Anma’s.

    Ace Anma was om de hoek van Gangnam Gu Office en goed te herkennen met de Koreaanse tekens welke ik mij eigengemaakt had welke an ma spelden. Dichterbij stond er ook in het Engels Massage Sauna aan de zijkant van het gebouw. Ik was stiekem een beetje onzeker of ik wel binnengelaten zou worden. Koreanen staan er niet echt open voor buitenlanders in dat opzicht. Eerst een rondje gelopen en dan toch de stap gezet richting de ingang.


    An ma – in Koreaans

    Ontvangst


    In een klein halletje aangrenzend aan het gebouw liep ik richting de zij ingang. Een man wenkte me binnen en maande mij mijn schoenen uit te doen. Er lagen veel paar slippers, zeker een 10 tal paar. De schoenen werden voor mij bewaard en eenmaal op slippers werd me gevraagd om mee naar binnen te komen. Ik stapte binnen in een soort van hotel receptie. De (theke) vrouw vertelde me in gebroken Engels “200 (k Wong)”. “Ok”, antwoordde ik. Er werd gevraagd met iemand mee te lopen naar een klein kamertje om de hoek. Ik stapte met slippers naar binnen maar dat was een no -go. Mijn slippers moest ik buiten laten. De kamer bevatte wat beddengoed en dat was het. Ik werd alleen gelaten. De zelfde man als bij de ingang klopte op de deur en kwam direct de kamer binnen. Hij gaf aan dat ik hem aan hem moest betalen. Ik haal 200k uit mijn broekzak en overhandig het. Hij steekt 3 vingers op. Ik kijk hem vragend aan. In gebroken Engels zegt hij nu 200k en 30k. Ik geef hem dus nog 30k. De prijs die je betaald omdat je de taal niet spreekt en geen idee wat je aan het doen bent. Je kan wel om uitleg vragen, maar je bent op zo’n moment puur overgeleverd dat zij hun zaken normaal doen. Ik voelde me toch even overgeleverd aan het onzekere waar ik in een geile bij toch weer ingesprongen was.

    Hij probeerde uit te leggen wat voor meisje ik wil. “Tall girl?”, wat ik alleen snap omdat hij zijn hand boven zijn hoofd houdt. Ik geef aan dat ik klein wil en houd de hand ongeveer op mijn nek hoogte. Niet dat ze zo klein hoeft te zijn, maar de 2 meter die hij net raakte is veel te veel van het goede. Ik probeer aan de geven dat een grote voorgevel ook goed is. Hoewel dat hier toch wat spaarzaam is. Hij knikt en verlaat de kamer weer.

    Nog geen 20 seconden later wordt er weer geklopt en staat hij met een klein dien blad met een blikje cola. Ik neem het aan en hij sluit de deur weer. Nog geen 10 seconden later, ik heb het blikje net geopend wordt er weer geklopt en maant mij mee te komen.

    Ik stap in de slippers en volg hem weer terug naar de hoofd ingang en daar wacht de gastvrouw mij op. Ze neemt mij naar het einde van de ruimte naar een heel klein liftje waar we net met z'n 2en in kunnen. Het dringt eigenlijk dan pas door hoe overgeleverd je toch bent. Je snapt de taal niet. Je snapt de gewoontes niet en je hebt geen idee of je dit allemaal wel kunt vertrouwen. Maar het is het avontuur waarvoor je het doet. De ervaring - iets anders - om het meegemaakt te hebben en ook gewoon omdat je geil bent en wil neuken. Zo plat is de andere kant van de medaille.

    De lift stopt en een man midden 30 wacht me op bij de lift. Hij vraagt mij mee te komen naar een kamer recht tegenover de lift. Hij klopt op de deur en een klein lief Koreaans meisje doet open. Hij gebaard met mijn hand om binnen te stappen. Ik vergeet de slippers weer. Dit keer is het ok; althans er wordt niets van gezegd.

    Elisa

    Ik stap binnen, maar weet niet goed hoe ik haar moet begroeten en draai om haar heen geef haar een hand. Ze kijkt me een beetje verbaasd aan. Dit gaat een rare ervaringen worden, dat merk ik nu al. Het meisje is type buurmeisje. Lief schattig. Niet overdreven knap, tanden staan wat scheef. Tietjes hangen iets, maar wel lekker petit lichaam en mooi zacht kontje. Beter dan wat ik in mai-ri aantrof? Veel beter.

    Het meisje, dat Elisa heet, blijkt later stelt voor om een sigaretje te roken op bed. Nu was eigenlijk gestopt met roken deze reis, maar goed. Ze neemt 2 sigaretten die in een glas staan en overhandigd er mij eentje en steekt deze aan met lange aansteker. Ze steekt die van haar aan. Ze loopt naar het kastje aan de muur waar ook een wekker staat. Daar stond op 8:30 bij binnenkomst. Ze neemt een bekertje en giet een klein beetje cola in om het als asbak te dienen. Ik vraag haar of ze een klein beetje Engels praat, maar ze knikt nee. “English no”. Ik wijs op mijzelf en zeg "Korean no". We glimlachen. Na een half sigaret maakt zij de hare uit en ik volg haar voorbeeld. Elisa helpt me met uitkleden en hangt alles netjes op. Ze ontkleed zich ook en heeft traditie getrouw een behaard poesje.

    Douchen

    Elisa neemt mijn hand en begeleidt me naar een 2e kamer. Een douche ruimte. Ze zet de douche aan en controleert met haar hand de temperatuur. Ze maakt een gebaar dat ik mijn tanden moet poetsen. Ik zie een groot glas met tandenborstels in plastic en ik wil er een pakken. Nee gebaart ze en wijst. Ik snap haar niet. Dan zie ik op eens een tandenborstel klaar liggen dwards over een witte beker. Er zit zelfs al een dikke laag tandpasta op. Het lijkt wel een reclame.

    Vervolgens wast ze mijn hele lichaam. Dan pakt ze een soort spons en vult deze met zeep en wast me nogmaals met zeep. Er is speciale aandacht voor mijn kleine grote vriend en daarna spoelt ze me weer af. Ze wast zichzelf nu ook en spoelt een soort van massage tafel schoon die in dezelfde douche ruimte staat. Ik moet op de massage tafel gaan liggen ik ga met mijn buik op de tafel liggen. Ik merk dat ik bijna met mijn voeten de muur raak en mijn hoofd lig ik ook redelijk op het randje. Schat dat de tafel iets van 180 is. Niet veel meer. De gemiddelde Hollanders zou er dus niet op passen. Misschien dat de langere dames dan ook een langere tafel hebben ?

    Massage

    Nadat Elisa zich gewassen heeft klimt ze op de tafel. Ze duwt mijn benen bij elkaar. Ik voel haar een soort olie op haar lichaam aanbrengen en heel langzaam en sensueel word ik door haar boven lichaam gemasseerd. Dan voel ik op eens ook haar tong die ze strak houdt. Ze houdt haar tong stijf en beweegt haar hoofd. Heel apart gevoel. Best wel prettig. Ze gaat likkend mijn hele lichaam een paar keer op en neer. Ik merk dat ze van de massage tafel klimt en ze vraagt of ik me kan omdraaien. Weer zeept ze zich goed in ik krijg nu een massage op de voorkant. Ook met de tong maakt ze kleine rondjes. Twee keer op een neer en ze draai zich nu om naar reserve cowgirl. Voorzichtig leg ik mijn linker hand op haar kont. Ze neukt me droog en pussy sliden kennen ze in Korea dus ook.

    "Once you get the massage on both sides you'll be ready to go", had ik in iemands ervaringspost gelezen en dat was ik dan ook. Eerst nog even douchen om alle zeep af te spoelen. Ze pakt mijn hand als ze wilde dat ik me om draaide en ik stapte over het douche koord heen. Klaar met afspoelen pakt ze weer mijn hand en begeleid me naar de voorkamer. Hier ligt een klein handdoekje om op te staan. Elisa dept mijn rug droog met een tweede handdoekje.

    Op de handdoek tussen de kamers

    Ik wacht op de handdoek op de grond bij de doorgang tussen de kamers, niet helemaal wetend wat te doen. Zij gaat zich nu zelf douchen en ik wacht hier dus maar. Er ligt een stukje aluminium folie met een cirkel erin en dit zal een condoom zijn. Vanuit de douche geeft ze aan dat ik op bed kan gaan liggen. Ik droog me verder af en ga op mijn rug op bed liggen. Ze komt al rap uit de douche en droogt zich af.

    Het gaat beginnen

    De wekker staat nu op 08:50. Ze kruipt boven op me en begint mijn tepels te likken beginnend met mijn linker tepel. Dan rechts en dan krijgt mijn rechter zijkant een likbeurt waar ze met een strakke tong en soort kleine rondjes draai terwijl ze afdwaalt tot tussen mijn benen. Zonder condoom pijpt ze me hard.

    Ze neemt het condoompje uit het aluminiumfolie en brengt deze met veel pijn en moeite aan. De lengte is prima, maar de omtrek past echt 'net'. Ze gaat nog even door met pijpen en klimt dan boven op. Glijmiddel was al aangebracht of meer een soort olie. Het is wel een genot zo'n mooi klein popje boven op je bezig te zien en maakt dan ook de typische hoge geluidjes en kreuntjes.

    Ze houdt het best een tijdje en wisselt ook van tempo en ik kan haar overal betasten. De wissel vraag komt en ze gaat liggen op haar rug. Langzaam kruip ik boven op haar en begin haar langzaam te penetreren. Ze is erg strak en blijft lichtjes kreunen terwijl ik af wisselend langzaam en hard stoot, ik merk ook dat ze steeds meer op schuift naar boven. Niet lang en ik los mijn salvo in het te strakke condoom. Langzaam pers ik de laatste druppels eruit en Elisa verwijdert het condoom als ik er bij ga zitten. Ze zet de airco aan en wijst naar het bed zodat ik kan liggen.

    Pillow talk

    Elisa staat op en loopt naar een kleine koelkast en haalt daar een pakketje uit. Langzaam begint ze het uit elkaar te vouwen. Het is niet helemaal duidelijk wat het nu is. Een doekje en dan zie ik er gaten in en lijkt het een gezichtsmasker. Ze heeft er duidelijk moeite mee. Ik kijk haar aan en ze lacht verlegen naar me. Het lukt uiteindelijk inderdaad een masker te vormen en ze legt dit koelkast koude masker op mijn gezicht. Elisa pakt een sigaret en steekt deze op. Ze kijkt dan mijn en brengt haar gezicht dicht bij mijne terwijl ze vol bewondering in mijn ogen blijft staren. Ze beweegt haar hoofd steeds schuin van 1 kant naar de andere en op eens zegt ze 'pretty eyes'. Ik versta haar amper en vraag haar het te herhalen.

    'Pretty eyes, you' terwijl ze naar mijn ogen wijst. Het klinkt een beetje als iemand die zijn tong verloren heeft en Engels praat. Als wij Koreaans praten zal het ongeveer hetzelfde klinken of een zelfde effect waardoor we totaal onverstaanbaar zijn voor hen. Zo merkte ik ook uit met de uitspraak van Seoul wat 1 lange klank is die voor ons niet echt is thuis te brengen behalve als in soel, maar dat zullen wij er zelf van maken. Het zal voor hen niet het zelfde klinken als wij het uitspreken. Uiteindelijk komt er dan toch een gesprekje of ik getrouwd ben - ze vraagt dit als ' You - taa taa ta taa' (daar komt de bruid). Ik moet er om lachen en zeg dat ik dat niet ben. Girlfriend? No lieg ik.

    Ze biedt we weer een sigaret aan en we proberen wat te praten maar het gaat moeilijk. Ik lig op mijn rug en zij zit met haar benen opgetrokken richting mij. Ik heb haar met mijn rechterarm vast. Maar het voelt niet echt natuurlijk, dus ook niet heel speciaal. Constant blijf ze speeksel verzamelen en in het bakje te spugen. Niet echt smakelijk maar het schijnt een soort gewoonte te zijn hier; op straat ook al gezien. Niet echt smakelijk voor ons - maar dat zullen zijn met dingen bij ons ook hebben. Na dat ik een halve sigaret heb gerookt, maakt ze hem voor mij uit nadat ik hem per ongeluk in het water van het glas doop. Ze haalt het masker van mijn gezicht en staat op. Ik sta dus ook op en ze pakt mijn hand om weer te douchen. Ze wast me weer grondig en het zelf ritueel ontvouwt zich met het afdrogen en ze geeft aan dat ik me kan aankleden.

    Afscheid

    Wijzend naar mijn kleren. Ik kleed mij langzaam en ze loopt weer naar de koelkast en haalt er een blikje uit. Ik zie niet wat het is. Ze neemt 2 bekertjes en verdeel het blikje over de 2 bekertjes en geeft mij er eentje. Koffie zegt ze. En ik proef het is inderdaad koude koffie. Da's goed te drinken. Lang geleden dat ik dat gehad heb en ik denk er eigenlijk nooit aan, maar misschien moet ik dat eens ga doen. Ik drink het vrij snel leeg en het is inmiddels 09:25 op de klok - ik ben zo'n 55 minuten binnen. Ze gooit de bekertjes weg en ik doe mijn slippers aan. Elisa loopt naar de telefoon in de kamer en belt de receptie gok ik. Na enkele woorden hangt ze op en kust ze me gedag en bedank ik haar. Er wordt weer aan de deur geklopt de jongen die mij naar boven bracht neemt mij ook weer naar beneden en vraagt 'good sex?', ik bevestig dit maar en we nemen dit keer de trap en ik loop 2 verdiepingen naar beneden. Hij bedankt me en begeleidt me naar de gastvrouw die mij ook bedankt. Ik loop naar de ingang en krijg daar mijn schoenen uitgereikt. Geef de slippers weer terug bedank ze en verlaat het pand op zoek naar wat te eten. Dit vind ik in Gangnam in een tentje waar ik al langs gelopen was overdag.

    Conclusie

    De normale prijs zou rond de 140 euro liggen voor een uurtje, ik betaal als buitenstaander zo'n 160 euro. Het is idd een stuk beter dan de 56 euro 14 euro fooi (70 euro) die in je een rld betaalt voor de afwerk bende wat ik kreeg - de tijd is in ieder geval een uur. Mocht je Koreaans spreken heb je ook wat social time met het meisje wellicht, wat in mijn geval moeilijk was, niet alleen vanwege de taal barrière, maar ook de cultuur verschillen. Denk aan de schoenen en de slippers en het een hand voorstellen wat ze niet snapte. Het zijn de kleine dingen die je doet die het awkward maken.

    Het meisje deed haar best en had weinig schroom - maar ze deed haar werk. Het was een routine - er ging en muziekje op en zo wist ze waar ze was. Het is een soort ritueel en daar moet je van houden. Het zelfde als een meisje vraagt wat je lekker vind - daar heb ik geen antwoord op. Het moet iets organisch zijn - natuurlijk sommige dames kunnen kunstjes heel goed en dat is een paar keer goed, maar als dat hetzelfde wordt dan ben ik er op uitgekeken Het moet een constant spel van improvisatie zijn en afwisseling zijn.

    Natuurlijk zal je er ook spetterende sex mee hebben, maar het feit dat je het niet uitzoekt of alleen op uiterlijk selecteert maakt de selectie moeilijk. In een club of bar of freelancer heb je een 1-op-1 contact zonder bemiddelaar erbij en kan je in schatten hoe ze is op basis van non-verbale communicatie. Nu kiest er iemand voor je of moet je kiezen uit een line-up. Dezelfde reden waarom ik met een voorstel rondje in een privéhuis niets kan.

  4. Onderstaande 12 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Burman (11 augustus 2017),fg22 (19 februari 2016),george101 (31 oktober 2014),hasta la pasta ( 7 oktober 2014),Jimbo1 ( 7 oktober 2014),Laatbloeier ( 7 oktober 2014),Mr Pussy ( 7 oktober 2014),noglangnietuitgewandeld ( 7 oktober 2014),Opa57 ( 8 oktober 2014),Oudebelg ( 7 oktober 2014),Snor ( 7 oktober 2014),Wijze grijze ( 7 oktober 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Dat van die sex-na-spons ken ik van eiland zuidelijker, en ook dat van die whiskey.

    Kan ik yuigtleggen: Je wordt geacht te investeren in een hele fles Whiskey.
    Dat kan al voor een 30-80 Euro, em dan mag je gaandeweg genieten van haar gezelschap.
    Ze dringen dan wel aan - soms met vriendninnen - op snel drinken,
    zodat jij deeigenaar goed spekt, liefst met nog een fles ...
    Als je dan wat te vlug verder gaat voordat de fles goed leeg is, stribbelen ze wat tegen,
    totdat je belooft de volgense fles te bestellen ...

    Dan wordt er op karake-apparatuur ook tussendoor wat erotisch gedanst, maar handtastelijkheden
    werden - bij mij althans - tot mijn groeiende irritatie, maar beperkt toegelaten ...

    Ik had wel hier en daar plezier met dansen en friemelen, maar voor het echte werk,
    moet je dan meestal weer een verdieping hoger of bij de buren, met een eigen prijs,
    en dan gaat het zoals eerder omschreven.
    Dat is dan wel relaxed en altijd met massage, spons en soms een onervaren bang
    huisvrouwtje en altijd gespeelde hoge kreuntjes en gilletjes ... Dat vinden zij geil ..
    En jij meestal ook ..
    Ze kijken ook heel benauwd of je niet te groot bent/wordt ..
    Waarschijnlijk zijn over Westerse mannen ervaringen goed uitgemeten in de wandelgangen ..

    Maar ja, de halve Marine en het hele Marinierskorps hebben vele jaren half Vietnam
    en ook in Korea met verlof goed huisgehouden, dus dat leeft nog ..

    In Hong-Kong, Macau en Chinese steden kan je meestal veel beter terecht, inabij de
    casino's in VIP-clubs, maar dan moet je de weg weten ..

    Nog altijd iets beter bij onze Oosterburen qua prijs-kwaliteit ..

    En natuurlijk ook Thailand voor die de weg weten en zich niet laten verrassen ..
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  6. Onderstaande leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    Burman (11 augustus 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Hoewel ik in eerste instantie niet meteen op Aziatische vrouwen val, wil ik toch wel benadrukken dat Korea de mooiste vrouwen van alle Aziaten hebben. Ook de grootste trouwens, t.o.v. alle andere Aziatische landen. Ik ben er zelf ook nog geweest vorige jaar en zou ook nog wat kunnen toevoegen aan dit draadje, maar die tijden zijn gedaan. Dat de rest het allemaal zelf maar uitvingerd als ze ooit eens in Korea komen. Voor de rest is dit een goed, duidelijk en herkenbaar verslag van Amuu!

  8. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Burman (11 augustus 2017),fg22 (14 augustus 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Hoewel ik in eerste instantie niet meteen op Aziatische vrouwen val, wil ik toch wel benadrukken dat Korea de mooiste vrouwen van alle Aziaten hebben. Ook de grootste trouwens, t.o.v. alle andere Aziatische landen.
    Dat is ook mijn ervaring,welliswaar met nog maar een 2-tal Koreaanse vrouwen in de saunaclubs, maar zien er goed uit met ook nog een service waar je U tegen zegt.
    Het zegt ook genoeg dat Miss ijsbeer 2015 (Kim)de Koreaanse nationaliteit heeft.

  10. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Burman (11 augustus 2017),fg22 (14 augustus 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    30 juli 2017
    Last Online
    2 november 2017 @ 15:05
    Berichten
    90
    Discussies
    8
    Thanks
    146
    Thanked
    88 in 40 posts

    Standaard

    Allereerst dank aan Aamu voor zijn prachtige reisverhaal en beschrijving van zijn pay6 ervaringen in de mooie stad Seoul. Ik weet niet of hij dit leest want volgens zijn profiel schijnt hij al sinds februari niet meer online te zijn geweest.
    Dat Seoul een prachtige stad is staat als een paal boven water. Ik was er afgelopen maart dit jaar gedurende 3 weken voor een zakenreis. Niet de eerste keer dat ik in Zuid-Korea was. Ik kom hier al sinds midden jaren 90 praktisch ieder jaar en ik heb dit land zien veranderen in de welvarende staat die het nu is.
    De keren dat ik in Seoul ben maak ik natuurlijk gretig gebruik van de pay6 mogelijkheden aldaar. Aangezien ik een liefhebber ben van Aziatische dames is het daar voor mij een waar Walhalla. Mooie Aziatische dames vind je in Seoul namelijk overal. Maakt niet uit waar. Of in de metro, de winkelstraat, je hotel, op het werk overal kom je ze tegen.
    Pay6 mogelijkheden zijn er te over in Zuid-Korea. Bijna iedere Zuid-Koreaanse stad en zelfs menig dorpje, Yongjugol bijvoorbeeld even buiten Seoul, bezitten meerdere clubs, barretjes en red lights waar volop prachtige Koreaanse dames zijn te boeken. Dames zo mooi zoals je ze maar zelden ziet. Misschien ben ik niet echt objectief gezien mijn liefde voor de Aziatische dame, echter, meerdere collega's van mij die ook meegaan op zakenreis bevestigen toch telkens weer dat de kwaliteit dames die je aantreft in Zuid-Koreaanse pay6 locaties op een zeer zeer hoog niveau ligt. Een niveau waar menige Duitse saunaclub zeer jaloers op mag zijn. Bijvoorbeeld de Nederlandse, Belgische en Duitse red lights kennende, iedereen weet dat het optisch niveau qua dames daar nogal varieert. De ene straat/gebouw zit vol met mooie dames, de andere straat/gebouw valt in dat opzicht zwaar tegen. Zo niet in Seoul. In welke straat je ook komt van welk red light dan ook, achter de ramen staan enkel en alleen maar top modellen. Zeer verzorgd en mooi opgemaakt. Hun style is overigens vergelijkbaar met dat wat je ziet in de zogenaamde K-pop. Zie hiervoor de videos op Youtube.
    Overigens over Yongjugol gesproken, ik was hier afgelopen maart. Een aparte ervaring. Een klein dorpje te midden van rijstvelden dat voor een groot gedeelte bestaat uit vitrines waarin prachtige dames hun diensten aanbieden. Zoiets had ik nog nooit gezien. De pay6 is hier in het verleden ontstaan doordat ten Zuiden van dit dorpje de Amerikaanse legerbasis Camp Ross was gevestigd. En natuurlijk hadden die Amerikaanse soldaten allemaal hun (sexuele) behoeften. Vandaar het ontstaan van dit red light dorpje. Mijn tip, wie hier ooit in de buurt is moet Yongjugol gewoon bezoeken. Hier een YouTube video met een duidelijke beschrijving hoe er te geraken:

    Verder is er in Seoul qua prostitutie erg veel te beleven. Zoveel zelfs dat ons buurland Duitsland hier nog een puntje aan kan zuigen!
    Ruwweg zijn er in Seoul zo'n 4 grote red lights te vinden.
    -Cheonho red light district in Cheonho-dong
    -het beroemde Cheongnyangni 588, ook wel Oh Pal Pal genoemd (staat voor 588 in het Koreaans). Helaas zijn ze dit grote red light momenteel grondig aan
    het slopen waarover later meer
    -Miari Texas bij Gireum Station uitgang 10
    -Hooker Hill in de wijk Itaewon. Qua opzet overigens vergelijkbaar met Miari Texas maar dan toegankelijker voor buitenland publiek

    Ik zelf bezoek altijd Hooker Hill. Het ligt zoals gezegd op een klein heuveltje dichtbij het station van Itaewon. In tegenstelling tot de andere 3 red lights is deze plek wel toegankelijk voor Westerlingen. Opvallend is dat je hier bijna geen Zuid-Koreanen ziet die op zoek zijn naar erotisch vertier. Dat komt, en dat is werkelijk waar, omdat ze denken dat de dames daar besmet zijn omdat ze meestal enkel en alleen maar worden bezocht door Westerlingen. Aamu beschreef hier boven dat hij werd geacht dure drankjes uit te geven aan de dames. De dames staat overigens in het portiek van de barretjes op deze heuvel en proberen je naar binnen te lokken. Inderdaad, als ze merken dat je hier "nieuw" bent zullen ze proberen op deze manier wat extra geld te verdienen. Mijn tip, ga hier gewoon niet op in. De insiders zoals ik kennen deze trucjes en trappen daar niet in. Ik vraag gewoon altijd direct wat de mogelijkheden zijn op erotisch gebied en krijg dan ook duidelijk de mogelijkheden met bijbehorende prijzen aangeboden. De prijzen zijn hier overigens ook sterk af te dingen. Als een dame in de gaten heeft dat je een nieuwkomer bent zullen ze vaak zomaar 400.000 Won vragen, dat is bijna 300 Euro, voor wat standaard diensten. Ik betaal nooit meer dan 70.000 Won, dat is op de kop af 52,50 Euro, en daarvoor krijg ik dan een zeer uitgebreide service. Ze kennen me daar inmiddels wel
    Ik ben ook jarenlang een vaste bezoeker geweest van het red light Cheongnyangni 588. Een zeer groot red light qua grootte en opzet ook goed te vergelijken met de Amsterdamse Wallen: https://www.google.com/maps/@37.5786...6!9m2!1b1!2i48. De buurt ligt overigens pal achter een werkelijk enorm shopping center genaamd Lotte Plaza dat je zeker moet gaan bezoeken.
    Ook hier trof je de meest mooie prachtige Koreaanse modellen aan. De dames waren op zichzelf niet bijzonder toegankelijk voor Westerse mannen. Bang dat ze waren dat doordat men Westerse mannen binnen liet de vaste Koreaanse klanten daardoor afgeschrikt zouden worden. In zo'n Koreaans red light gaat het er ook anders aan toe dan hier in Europa. In de verschillende vitrines tref je naast mooie jonge dames ook een wat oudere dame aan. De zogenaamde Ajumma's. Toon je interesse voor een bepaalde jonge dame dan treden zij op als bemiddelaarster. Ga je als Westerse man daar in onderhandeling met de Ajumma dan zal deze onderhandeling doorgaans veel korter van duur zijn dan bij een Aziatische man. Ook weer om de reden dat ze bang zijn dat Aziatische mannen zien dat er Westerse mannen "hun" prostituees bezoeken.
    Helaas waren ze afgelopen maart al druk bezig deze mooie buurt te slopen. De officiële reden daarvoor is dat ze er dure appartementen complexen willen gaan bouwen: http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20170315000948
    Ik denk dat de echte reden is dat men voor aanvang van de Olympische winterspelen in 2018 de stad opgeschoond wil hebben. Dit gebeurde namelijk al eerder kort voor aanvang van de Olympische spelen in 1988.
    Hier nog even een Video van Cheongnyangni 588 in betere tijden:
    Wat dit betreft gaat het voor ons als bezoeker dus ook in Seoul de verkeerde kant op. Precies zoals in Nederland zie je de overheid flink druk uitoefenen om alles wat met pay6 te maken heeft de kop in te drukken en te slopen. Maar ondanks dat blijft er voorlopig nog genoeg te genieten in Zuid-Korea.
    Ik hoop dat ik een waardevolle bijdrage heb kunnen leveren aan dit topic en toekomstige bezoekers van deze mooie stad enkele goede tips heb kunnen geven.

  12. Onderstaande 4 leden hebben Burman bedankt voor deze bijdrage:

    infrared (20 augustus 2017),VAZKOR (11 augustus 2017),waterrat (18 augustus 2017),Wijze grijze (11 augustus 2017)

  13. #7
    Geregistreerd
    30 juli 2017
    Last Online
    2 november 2017 @ 15:05
    Berichten
    90
    Discussies
    8
    Thanks
    146
    Thanked
    88 in 40 posts

    Standaard

    In navolging op mijn vorige post hier nog even een K-Pop Video zodat je jezelf een beeld kunt vormen van het vrouwelijk schoon dat je aantreft in Zuid-Korea. Dit is ook de style waarin de dames zichzelf presenteren op de diverse bovengenoemde pay6 locaties in en om Seoul:
    Hier een video die je een beeld geeft van Hooker Hill in Itaewon:

  14. Onderstaande 2 leden hebben Burman bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 augustus 2017),waterrat (18 augustus 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60