Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard Vleutenseweg 249 Utrecht Lucy

    Wat een afknapper, deze ballentent die de boel aan alle kanten belazert.
    Lucy lijkt in de verste verte niet op de dame van de foto. Ze is wel in Nederland opgegroeid maar heeft beslist geen Italiaanse roots maar Marokkaanse.
    Kortom geen enkele belofte uit het sprookjes boek kwam uit. Matige sex, pijpen een dikke onvoldoende. Tenslotte nog de domper PZC kost dertig euro extra. Staat niets over vermeld op de pagina waar Lucy haar mogelijkheden aangeeft. Never, never meer naar dat smerige hol aan de Vleutenseweg.
    Voor dat geld heb ik twee keer uitgebreid plezier zonder gezannik in een Duitse saunaclub.

    Mijn recensie op Hookers werd verwijderd, reden wordt bij navraag niet gegeven. ze zullen de inkomsten van de advertenties interessanter vinden dan een negatieve ervaring van een wandelaar. Die website is dus veranderd in een advertentiekrantje voor exploitanten. Eerlijke informatie vind je er niet meer.

  2. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    Limburger (11 augustus 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Bij hookers schrijf ik geen recensies meer, altijd hetzelfde liedje daar, en Utrecht priveclubs mijden, tja pech kwibus....door schade en schande leer je hè....

  4. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (12 augustus 2014),Limburger (13 augustus 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Ooit ben ik ook in deze baggertent geweest, er werden toen alleen maar dikke neggerinnen aan mij voorgesteld, waarna ik aan de gastvrouw vroeg of er ook blanke vrouwen bij hun werkte. Vervolgens werd ik door dat wijf uitgemaakt voor racist en nazi omdat ik dat vroeg.

  6. #4
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Eensluidende ervaringen dus. Foto's komen niet overeen, het zogenaamde aanbod van de dame klopt niet of is alleen beschikbaar tegen extra vergoeding. Ook dat wordt niet vermeld op de website, bij kinky evenmin. Het is gewoon oplichting. Ik kreeg uiteindelijk wel antwoord van hookers waarom de recensie was verwijderd. Hij voldeed niet aan de hookers voorwaarden. Wat er concreet mis mee was werd niet vermeld. Hookers is een advertentiesite geworden voor aanbieders. Zoek je informatie over aanbieders dan vang je bot. Gewoon lekker wandelen bij Duitse saunaclubs, die formule is onverslaanbaar.

  7. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    Limburger (13 augustus 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    elke reactie die je geeft op hookers die een priveclub benadeelt, wordt weggehaald, hier op ijsberenforum kan je ook niet alles zeggen, maar ook begrijpelijk, maar bij hookers heb ik het persoonlijk gehad, ze doen ook veelt e weinig voor mensen om kaartjes en dergelijke te winnen, ze willen voor zelf veel nemen en verdienen, vooral met advertenties inderdaad een advertentiesite

  9. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Limburger (13 augustus 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.

Living Room 468*60