Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20
  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Rotes Gesicht Steenokkerzeel, Keistraat 39A, Soraya's Place, Soraya

    Haarkleur/-lengte : zwart / carré
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Cupmaat : slank / A
    Nationaliteit/Taal : Marokkaans / Arabisch & Frans
    Leeftijd : 19
    Tatoeages/Piercings : schouderblad / navel
    Service: Nmc , pzc , ft , tz , massage , beffen , vingeren. ( geen anaal )
    Voordelen: goed uitziende dame die veel initiatief neemt , vol actie.
    Nadeel : FT kan maar kost extra
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50 euro
    Website : All-in

    Ik kreeg onlangs dit adresje van een collega wandelaar. Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord , ondanks dat het op 20 min van men deur is. Z’n persoonlijke favoriet : Soraya , kon hij me blindelings aanbevelen. Even wat foto’s op de site gaan bekijken en dan maar gelijk gebeld om een afspraak vast te leggen met deze Marokkaanse lolita. Het privé huis is gelegen op een hoofdbaan net voor het centrum van Diegem. ( 5min van Brussel ) Nr 41 tref je meerdere maal aan , in de voortuin en op het huis. Best handig. Als je voor het huis staat is er aan de linkerkant een oprit die leid naar een garage. Je neemt die oprit en rechts naast de garage is de toegangsdeur. Opletten het huis heeft centraal ook nog een deur , deze dus niet nemen. Het is de deur aan de linkerzijde. Je wagen parkeren kan je aan de overkant. Pal tegenover het huis ligt een officiële parkeerplaats , kunnen zo’n 8 wagens staan. Na het aanbellen liet een dame me binnen en Soraya werd geroepen. We begaven ons naar een kamer. De kamer was vrij sober en weinig sfeervol , netheid was ok. De kleine lust werd gereinigd met een vochtigdoekje. Het voorspel ging van start met een hevige toengzoen , ondertussen gingen de handen van beide partijen op verkenning uit. Ik werd getrakteerd op een blowjob. Wat later gooide ik het roer om en belanden we in de soixante-neuf positie. Ik verplaatste het likwerk naar haar derde gaatje en hier werd ze vrij wild van : c’est bien kreeg ik te horen. We begonnen het neukwerk in de cowgirl en als als een rodeo ging ze tekeer. Ondertussen kreeg ik nog wat vuile Franse praat naar men hoofd geslingerd , best opwindend. Ik trok haar hoofd dichter naar mij toe, begon te tongen zo neukte ik al tongzoenend nog wat verder om dan over te gaan naar de position chien. Hierdoor kreeg ik een geweldig uitzicht op dit Arabisch sletje. Onder het motto : diep stoten , lange halen dreef ik het tempo op. Weer kwam er een woordenwisseling tot stand : baise moi fore mijn antwoord tu veux ca saloppe. Lang hield ik het niet meer uit en kwam geweldig klaar. Even de boel opgeruimd en nog een praatje gemaakt en dan naar de badkamer om een douche te nemen. Terwijl ik onder de douche stond kwamen nog enkele dames zich wat opmaken , ook weer goed meegenomen. Herhalingsgevaar : zeker. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Er bestaat ook de mogelijkheid om een FT in het programma te combineren , dit kost echter 50 euro extra. Een half uurtje kost dan 100 euro (icl.ft) , een uur 150 euro houd in 1x klaarkomen + 1x ft.

    *Vertaling*

    C'est bien : het is goed
    Position chien : positie hond
    Baise moi fore : neuk me krachtig
    Tu veux ca saloppe : dat wil je slet
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  2. #2
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Oh ja, Soraya das pas een hete brok is echt voor alles in (safe) maar als je haar laat doen zie je alle hoeken van de kamer hoor, is zo zot als een achterdeur en zoals hier al gemeld wordt, niet vies van gerimd en gebefd te worden, daar komt ze helemaal los van zeker als je haar al wat kent zoals in mijn geval.

  3. #3
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Rotes Gesicht Steenokkerzeel, Keistraat 39, Soraya's Place, Soraya

    Deze mooie kleine schat heeft nu haar eigen prive, maar is nog steeds dezelfde zotte mus van vroeger,
    alles kan als het met respect en veilig gebeurt, ik weet waar naartoe weer ben blij dat ze terug is na
    haar welverdiende vakantie.


    http://www.sorayasplace.be/soraya/?lang=nl
    Laatst gewijzigd door beffer69; 6 augustus 2014 om 14:36 Reden: link toegevoegd

  4. #4
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    @beffer69 : ik ga ervan uit dat het over deze dame gaat ? https://www.ijsberenforum.com/forum/...nweg-41-Soraya

    Indien zo ja mag de Admin het samenvoegen.

    Laat even iets weten.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  5. #5
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Idd, maar dan nu op nieuw adres.

  6. #6
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Ondertussen is ook Sarah haar zus erbij gekomen, zullen binnenkort is moeten langs gaan weer voor wat plezier te maken.

  7. #7
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Steenokkerzeel, Keistraat 39A, Soraya's Place , Sarah

    Naam : Sarah
    Nationaliteit / taal : Marokaanse / Frans en Nederlands
    Leeftijd : 26 op de website ( volgens mij 36 )
    Haarkleur/lengte : zwart / schouder
    Lengte : 1m65
    Postuur / Cupmaat : slank / 85C
    Tatoeage : nee
    Service : TZ, PZC, NMC en massage
    Extra : zus van Soraya ( geen FT en Anaal )
    Prijs : 50€ voor 30min

    Vandaag eens in deze privé langs geweest , gelegen op 5min van de nationale luchthaven. Een heel moderne woning met twee parkeerplaatsen voor de deur. Alle gegevens staan duidelijk vermeld , huisnummer 39A , adres op de bel...Parkeren kan ook makkelijk in de straat.Enkel Sarah was beschikbaar , dus was de keuze snel gemaakt.

    Het huis is kraaknet en mooi ingericht , alsook de badkamer. Eens op bed beland terecht gekomen in een uitgebreid voorspel. Lekker tongzoenen , teasing , PZC , ballen en reetje lik , ook liet ze wat spuw vallen tussen haar borsten en stak de kleine Lust ertussen : best geil allemaal ! Ondertussen lekker die vochtige poes vingeren en volledig op stoom komen.

    Ze bracht een condoom aan en we gingen van start in de cow-girl. Met veel initiatief van haar kant ging ze op en neer en presenteerde ook haar tieten in men mond. Mjam, mjam... We gingen over naar doggy nu. Ik hield haar stevig vast bij de heupen en dreef het tempo op. Beng , bang ,beng, bang...zo de condoom gevuld.

    Er waren nog 10 minuten over en ze stelde zelf voor om een massage te geven. Deze was best ok. Op naar de badkamer nu voor een wasbeurt. Wat later tevreden het huis verlaten.

    Besluit : zeer verzorgde zaak met hoog service-level. Voor 50€ een veel beter initiatief dan de Aarschotstraat in Brussel.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  8. Onderstaande 4 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Backinbusiness$ (25 februari 2015),savesexer (25 december 2014),SeX++ (24 december 2014),sofaking (28 december 2014)

  9. #8
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Ondertussen een goed draaiend huis geworden Soraya's place, zijn nu 4-tal meiden met allemaal een hoogstaande service, geheel in de lijn van Soraya zelf die nog geen haar veranderd is en me nog steeds
    kan laten genieten zoals nooit tevoren, ondertussen kennen we mekaar al jaren en steeds opnieuw bekoord ze me en ga ik blij en gelukkig buiten ;-) :-)

  10. Onderstaande leden hebben beffer69 bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 5 juni 2015)

  11. #9
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    21 december 2019 @ 17:30
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    159
    Thanked
    45 in 17 posts

    Standaard

    Op 06-09-2014 bij Soraya geweest, kende dit forum toen nog niet dus plaats ik dit nu, dit heb ik toen op haar website gezet :
    Deze week een heel leuke en toffe tijd gehad met Soraya, spijtig genoeg voelde ze zich een beetje ziek, hopelijk is ze snel beter. Ze is gewoon wat je allemaal wenst, vriendelijk, ondernemend, wild…. en vergeet waarschijnlijk nog veel. XXX

  12. #10
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    21 december 2019 @ 17:30
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    159
    Thanked
    45 in 17 posts

    Standaard

    Een dikke 2 maand geleden ging ik nog eens :

    Nogmaals bij mijn favoriet geweest Soraya en zoals altijd was het perfect. Eerst een snelle douche. Dan lekker zoenen en knuffelen, lekker gepijpt, ik haar gebeft, heerlijke 69, en zoals steeds kwam ik iets te vroeg klaar zodat ik hierna niet direct intiem kon. Effe gepauzeerd, gebabbeld, ze heeft me dan terug heerlijk stijf gekregen, lekker missionaris... Hygiëne was zoals altijd top en zoals steeds blijft ze me verrassen, met wat, dat blijft tussen ons. Bedankt Soraya en sorry dat ik mijn recensie nu pas plaats. Merci beaucoup

  13. Onderstaande leden hebben PC69 bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (15 juni 2015)

  14. #11
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Vandaag bij mijn schatje langs geweest, was effe geleden (gekende redenen) ze is geen haar verandert allee figuurlijk dan want er is wel iets verandert aan haar,
    namelijk ne 75C gekregen (ongeveer) staat haar wonderwel heel mooi, voelt lekker aan en daar hebben we dan ook paar uurtjes misbruik van gemaakt.
    Zoals steeds super blij buiten gegaan, moest even wachten toen ik toe kwam in salon en daar zag ik Cloé waarvan ik dacht dat het een nieuw meisje was, is fel verandert vind ik persoonlijk,
    maar absoluut ten goede, knap figuur en super sympathiek.

    Ook Camila die me had binnen gelaten is een leuke en super vriendelijke dame, die me even gezelschap hield en losse babbel met me had, ondanks dat ik voor Soraya kwam.

    Volgende week volgende afspraak al gepland :-)

  15. Onderstaande 2 leden hebben beffer69 bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun ( 8 juli 2015),SeX++ ( 8 juli 2015)

  16. #12
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    *Vertaling*
    Baise moi fore : neuk me krachtig
    Moet zijn: Baise moi fort.
    Alternatief zou zijn: Baise moi, fore. Neuk me, boor. (van het werkwoord forer, boren).

  17. #13
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Wel weinig werk, 1/2 dag doorgebracht bij Soraya, ja veel te vertellen en te doen, ze blijft mijn n°1 zonder concurrentie.....


    Nieuwe website gaat kortelings online met nieuwe foto's en alles erop en aan.

    kleine aanpassing www.sorayaspalace.be is met extra a inderdaad, is probleem met vorige site en daarmee moest ze de naam lichtjes aanpassen.

  18. Onderstaande leden hebben beffer69 bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (16 maart 2016)

  19. #14
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Vandaag mijn verjaardag gevierd met mijn schatje, was uitgesteld door omstandigheden, maar des te leuker mekaar weer te zien, ik krijg geen genoeg van haar.
    Reeds zovele malen waren we samen, maar wordt het niet beu steeds vertroeteld ze me tot in de puntjes van mijn tenen, kwam in het buiten gaan nog een bom van een
    meisje tegen, wauw wat een klasse stuk weer in Soraya's p(a)lace weer, stijl Gloria zou ik zeggen was zo onder de indruk dat ik zelfs haar naam niet meer weet, wat ik wel
    nog weet is dat Soraya zei dat ze Italiaanse is.

    De site zal eerstdaags online gaan, het is er zo druk dat er weinig tijd is om alles in orde te krijgen.

    Merci Cheri, et Merci Sarah pour le accueil exceptionele!!!!!!!!

  20. Onderstaande leden hebben beffer69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 oktober 2016)

  21. #15
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    Ik tracht een afspraak te regelen met Sarah in het begin van de middag, maar ze is niet beschikbaar.
    Qua alternatieven, stelt men me o.m. Soraya voor. DE SORAYA. De bazin.

    Ik aarzel geen een moment, want qua reputatie… een absoluut te ontmoeten meisje.

    Zij opent de deur, en ik herken wat familietrekjes met Sarah.

    Na de douche beginnen mijn 45 minuten van geluk.

    Tongzoenen, pijpen, strelen, beffen, 69, hondjes. Klein massage om te eindigen.

    Op zich zie ik het voorbeeld dat ze stelt voor alle meisjes: aardig, glimlachend, geïnteresseerd, nieuwsgierig maar steeds gereserveerd.

    Bij het vertrekken bedank ik haar voor de goede dienst en feliciteer ik haar voor deze plaats, die voor mij qua prijs/kwaliteit in een straal van 100 Km onovertroffen is.

    Toch een negatief punt: te veel keuze aan meisjes.

  22. Onderstaande 4 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 oktober 2016),lustman ( 7 augustus 2016),SeX++ ( 7 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 6 augustus 2016)

  23. #16
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Soraya is er zelf mee gestopt omdat ze zich wil concentreren op het goede runnen van de zaak, en de twee niet gecombineerd krijgt.
    Zeer spijtige zaak maar het is wat het is zeker......weet zelf niet waar nu naartoe....

  24. Onderstaande leden hebben beffer69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 oktober 2016)

  25. #17
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beffer69 Bekijk bericht
    Soraya is er zelf mee gestopt omdat ze zich wil concentreren op het goede runnen van de zaak, en de twee niet gecombineerd krijgt.
    Zeer spijtige zaak maar het is wat het is zeker......weet zelf niet waar nu naartoe....
    Wel wat een zeer spijtige zaak was, is verleden tijd net mooie moment doorgebracht met enige echte Soraya, die back in business is

  26. #18
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Wel de laatste tijd weinig geschreven, omdat ik geen superlatieven vind om mijn momenten met Soraya te beschrijven maar wel heel veel tijd met haar doorgebracht.
    Net zoals de laatste dag van het jaar paar uurtjes weer, had net als vorig jaar trio in gedachten maar niet gereserveerd en waren geen meisjes vrij maar niet getreurd de tijd die we samen
    doorbrachten was fantastisch, zoals ik al dikwijls schreef zelfs na al de ontelbare bezoeken kan en blijft ze me bekoren en verbazen......

    BSLEMAH HABIBI

  27. #19
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Tot mijn verbazing schrijft er hier niemand over dit huis van plezier, wat doch heel veel bezoek krijgt.
    Onder ander van mij :-) net paar uurtjes met mijn liefste Soraya gepasseerd, uurtje op de kamer en dan uurtje in de spik splinter nieuwe jacuzzi doorgebracht, mooiste en grootste die ik tot nu te zien kreeg.
    Ze heeft het weer mooi voor elkaar gekregen die lieve slimme lekkere meid.

    Blijft my place to be.

    Chokran houbi

  28. Onderstaande leden hebben beffer69 bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (11 maart 2017)

  29. #20
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Wel na wat problemen met mijn account hier, ben ik dank zij Willem terug aanwezig.

    De problemen met mijn account hebben me natuurlijk niet belet om mijn lieveling te blijven bezoeken, wat kan ik nog meer zeggen/schrijven dan dat ze de top der toppers is voor mij en altijd zal blijven hoop ik.

    chokran habibi

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Freude 468*60