Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 216
  1. #151
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Ik zie net dat het drieganger was die het over de prijsstijgingen had. Doe niet zo opgewonden over een foutje.

  2. Onderstaande leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

    WA (21 september 2020)

  3. #152
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Sommige mensen raken opgewonden op dit forum, het is niet voor niets een h.........m.

    Groet, schoolmeester.

  4. #153
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Last Online
    11 april 2024 @ 00:54
    Berichten
    277
    Discussies
    6
    Thanks
    435
    Thanked
    354 in 131 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ik begreep dat in aca gold ook alweer 40 dames waren tegen normaal zo’n 40 tot 60.
    Ja sixsens is leeggelopen. Veel van de de dames zijn weer terug naar hun oude club maar ik begrijp niet waarom het daardoor magerder moet worden. Er was toch een waslijst met honderden dames. Die zal niet helemaal verdwenen zijn want feankfurt is nog niet open en finca erotica en andere gebieden in duitsland dus er zou toch wel nog wat nieuwe dames te werven moeten zijn die nog een werkplek zoeken die de lege plekken kunnen opvullen. Misschien kost het wat tijd omdat die dames nog teruf koeten komen uit roemenie maar laten we hopen dat er wat nieuwe aanwas komt.
    SixSense leeggelopen, nou nog niet hoor. Was vandaag in SS en telde 30 mannen, 15 vrouwen in de bar.
    Ik tel overal waar ik kom altijd op dezelfde manier. Soms bel ik ook om te vragen hoeveel dames er aanwezig zijn.
    Het was in SS wel te merken dat er minder dames waren, maar er waren ook minder mannen.
    De verhouding man/vrouw is in SS nu gewoon het beste. De beste plek op het moment.

    Samya telde ik deze zaterdag 100 tegen 10 en Venus telde 38 tegen 4. Dat is allemaal rond de 10 tegen 1.
    SS is 2 tegen 1. Op dit moment gewoon zeer goed.

    Voor de duidelijkheid: de getallen waar ik het over heb zijn de aantallen in de bar, niet wat de telefoniste me heeft verteld.
    Laatst gewijzigd door mager; 21 september 2020 om 03:12

  5. Onderstaande leden hebben mager bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 september 2020)

  6. #154
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Sommige mensen raken opgewonden op dit forum, het is niet voor niets een h.........m.

    Groet, schoolmeester.
    Hij zit meer dan 6 maanden droog dus het is nog enigszins te begrijpen.

  7. #155
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:59
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Wat jammer voor je, MrSchwanz, dat je geen insider info meer hebt of ze niet meer gelooft nu je hier te raden moet bij de mindere forum goden met vragen over prijzen en zo. Zal wel een flinke aderlating voor je zijn.

  8. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (22 september 2020)

  9. #156
    Geregistreerd
    4 maart 2020
    Last Online
    23 september 2020 @ 16:49
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Vandaag geweest bij eros 26.
    Elly uit cyprus. Super slank, heerlijk figuurtje. Gewoon standaard tarief van 30 € betaald.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Dr. Pili bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (25 september 2020),mentholbear (30 oktober 2021)

  11. #157
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Vandaag even wezen "kijken". Ik was eigenlijk van plan naar Aca Gold te gaan maar ik twijfelde nog even over het serviceniveau aldaar. Dus toch maar onderweg een tussenstop gemaakt.
    In totaal ongeveer 40 - 50 DVPs en minstens zoveel mannen. Bij de ingang wordt je temperatuur gemeten (bij mij 36 graden) en je moet een mondmasker op. Alle DVPs hebben een mondmasker op en, zo vertelden ze mij, bij de meeste klanten houden beide partijen hun mondmasker op - er vindt minimaal eens per week controle plaats. Over mijn gedragingen ga ik me niet uitweiden. Verder moet je bij de DVP van je keuze bij binnenkomst het Duitse standaardformulier invullen met je NAW gegevens. De prijzen waren hetzelfde als voor de pandemie.
    beursplein seks

  12. Onderstaande 3 leden hebben altijdwakker bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (30 september 2020),mentholbear (29 september 2020),wooley ( 1 oktober 2020)

  13. #158
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Vulkanstrasze is gesloten

  14. Onderstaande 2 leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 november 2020),peterp095 ( 4 november 2020)

  15. #159
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Goh.....echt

  16. #160
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    4 oktober 2021 @ 09:39
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Nieuwe Vulkanhaus V65

    Wie weet wanneer het nieuwe Vulkanhaus V65 opengaat

  17. #161
    Geregistreerd
    23 augustus 2021
    Last Online
    29 maart 2024 @ 12:31
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    56 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Vulkanstrasze is gesloten
    Heb je bronnen? Ik ben er 2 weken geleden nog heen geweest.

  18. #162
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Vandaag @ 02:28
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VICE Bekijk bericht
    Heb je bronnen? Ik ben er 2 weken geleden nog heen geweest.
    Misschien beter kijken voordat je reageert. Jouw reactie is op een post van 4 november van vorig jaar.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (22 september 2021),VICE (19 september 2021)

  20. #163
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Na Dolce Vita zijn we doorgereden naar de Vulkaan. Het was behoorlijk druk op straat maar in de huizen zelf viel het mee. Het is inmiddels alweer ruim twee jaar geleden dat ik hier ben geweest. Kinky MF is zich waarschijnlijk uit elkaar aan het laten trekken in een of ander Gribushuis. Ikzelf heb zojuist een heerlijk uurtje gehad met mijn voormalig Babylon duiveltje. Saunaclubservice tegen normaal tarief. Denk niet dat ik dit in Dolce Vita zou hebben gehad. Dus zeker de moeite waard om even om te rijden. Hoewel de bezetting van de huizen maar magertjes is toch veel gezichtjes uit het verleden gezien en leek het een trip down memory lane. Zodra KinkyMF weer boven water komt maar eens aan de terugreis beginnen.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  21. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (26 september 2021),Koos Albertss (25 september 2021),mentholbear (26 september 2021),Pierke69 ( 7 oktober 2021),Smouse (26 september 2021),wooley (11 oktober 2021)

  22. #164
    Geregistreerd
    30 mei 2010
    Last Online
    20 mei 2022 @ 09:16
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 8 posts

    Standaard

    Vulkanatrasse is gewoon open maar erg rustig afgelopen zondag , niet alle huizen openZonder Coronapass of test geen toegang


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

  23. #165
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Na Prime was op de terugweg de aantrekkingskracht van de normaliter groene maar nu blauw/gele toren te groot. Buiten 17/19/26 volstaat een booster. Natuurlijk een kijkje genomen in Sexpalace nu het weer open is. Matige bezetting en niet de reis waard. Poefboy deed zijn naam eer aan en was er ook. JF wilde nog even his freaks on en om de tijd te doden heb ik Maria bereid gevonden om mijn potentiële nazaten te ontfutselen.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  24. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 maart 2022),Giodude ( 6 maart 2022),JonnyFontane ( 6 maart 2022),Massi ( 6 maart 2022),mentholbear ( 6 maart 2022),Pierke69 (11 april 2022),pret ( 6 maart 2022),schoolmeester ( 6 maart 2022)

  25. #166
    Geregistreerd
    10 mei 2022
    Last Online
    9 september 2022 @ 18:12
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Deze week naar de Vulkanstrasse geweest. Huis 26 heeft entreepoorten waar 2 euro per toegang wordt gevraagd. Ga je naar buiten en wil je er terug binnen dan betaal je opnieuw 2 euro. Ik vind dat persoonlijk nog wel meevallen die 2 euro. Wat me opviel is dat er best knappe dames aanwezig zijn, je gaat er zeker één of meerdere van je smaak tegenkomen. Haus 17-19 heeft ook entreepoorten waar muntstukken van 2 euro inpassen, echter zijn deze poorten nog niet actief en mag je gratis naar binnen lopen. In de beide huizen 26 en 17-19 vroegen de knappere meiden het nieuwe standaard tarief van 40 euro. Ik heb er verschillende gevraagd, ze geven allemaal aan dat het vanaf 40 euro kost. Er is ook een oud bestaand gebouw aan de parking bij huis 17-19 dat compleet gerenoveerd is, lijkt in de toekomst gebruikt te gaan worden als laufhaus. De overige huizen ben ik vluchtig even binnengelopen, matige bezetting maar er zit toch overal wel iets naar iemands goesting. Ik kies liever voor de huizen 26 en 17-19 en daar kun je nog steeds prima slagen. Ga ook altijd maar voor één goede beurt en één lekkere meid zit er altijd wel.

  26. Onderstaande leden hebben kingrollo bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 mei 2022)

  27. #167
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Last Online
    19 maart 2024 @ 09:13
    Berichten
    102
    Discussies
    7
    Thanks
    14
    Thanked
    114 in 24 posts

    Standaard

    Dus duurder geworden én entree betalen.
    Hmmm, wordt steeds interessanter om naar een privé dame te gaan, heb je vaak toch betere service.

  28. #168
    Geregistreerd
    12 juni 2018
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    96 in 16 posts

    Standaard

    Hoe kun je die prive dames vinden? En is dat dan bij haar thuis?

  29. #169
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Privedames op diverse sites, o.a. hookers, sexjobs enz.

    Groet, schoolmeester.

  30. #170
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 18:15
    Berichten
    697
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Idee

    Het is stil bij de vulkaan in Duisburg! Ramadan doet de groeten:


    • Voorgebouw 17-19: 8 vrouwen in totaal


    • Achtergebouw 17-19: 6 vrouwen in totaal


    • Huis 65: 3 vrouwen in totaal


    • Eros 26: 17 vrouwen in totaal


    Geen enkele: Aziatische, Latina, Caribeña, Afrikaanse.
    Één vermeende blonde Italiaanse gezien in Eros 26.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  31. Onderstaande 3 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 april 2023),poefboy ( 1 april 2023),Wentelt Eefje ( 4 april 2023)

  32. #171
    Geregistreerd
    11 september 2010
    Last Online
    6 april 2024 @ 23:40
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    70
    Thanked
    108 in 24 posts

    Standaard Zaterdag hopelijk beter

    Hopelijk vandaag, op een zaterdag beter!

  33. #172
    Geregistreerd
    1 oktober 2022
    Last Online
    9 april 2024 @ 10:55
    Berichten
    181
    Discussies
    12
    Thanks
    174
    Thanked
    303 in 86 posts

    Standaard

    In het Duisburg topic wordt ook niet veel meer gepost. Meest recente bericht is inmiddels van bijna 1 1/2 maand terug.
    Zal dus wel niet meer veel te doen zijn daar.
    Op een collega forum las ik dat het vorige week weer goed raak was daar: https://www.waz.de/staedte/duisburg/...238282707.html
    Dikke schietpartij tussen bordeeleigenaar en wat vage gasten.
    Geen fijne plek dus om jezelf te begeven hetgeen ook de rust verklaart in het Duisburg topic.

  34. #173
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 18:15
    Berichten
    697
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robwandelaar Bekijk bericht
    In het Duisburg topic wordt ook niet veel meer gepost. Meest recente bericht is inmiddels van bijna 1 1/2 maand terug.
    Zal dus wel niet meer veel te doen zijn daar.
    Op een collega forum las ik dat het vorige week weer goed raak was daar: https://www.waz.de/staedte/duisburg/...238282707.html
    Dikke schietpartij tussen bordeeleigenaar en wat vage gasten.
    Geen fijne plek dus om jezelf te begeven hetgeen ook de rust verklaart in het Duisburg topic.

    De rust in deze draad wordt verklaard door het feit dat het voor schrijvende forumleden oninteressant is geworden om in de afzonderlijke huizen van de Vulkanstraße de trappen op en af te gaan.

    Enerzijds is dit te wijten aan het feit dat bekende huizen op een dag nog eens 2 euro voor elke toegang vragen, anderzijds zijn de prijzen gestegen van 30 euro tot wel 50 euro voor 20 minuten met een dienstenpakket dat kleiner is dan in een saunaclub, de prijzen voor extra's zijn onaantrekkelijk geworden en het aanbod van vrouwen voldoet niet aan de verwachtingen van de bezoekers.

    Sommige huizen hebben de daghuur voor een kamer voor de vrouwen verhoogd en de vrouwen werken daarom liever privé of in andere plaatsen van venale liefde.

    Dat er weinig over de Vulkanstraße wordt geschreven heeft verschillende oorzaken en redenen. De publicatie van schoten op een exploitant van een huis in de Vulkanstraße heeft minder te maken met het feit dat er geen nieuwe informatie in de draad wordt geschreven dan met de toegangsprijs van 2 euro in de afzonderlijke huizen. Ik ging vroeger vaak naar de Vulkaan omdat de prijzen en het aanbod interessant waren en geef mijn geld nu elders uit waar ik meer voor mijn geld krijg.

    Het laatste wat ik hoorde was dat de bordeelstraat in Oberhausen, de Flaßhofstrasse, weer in de lift zit. Als u niet tevreden bent over het aanbod in de Vulkanstraße, rijd dan de paar kilometer naar Oberhausen en bekijk het aanbod daar.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  35. Onderstaande 5 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 ( 9 mei 2023),dinandus (12 juni 2023),mentholbear (12 mei 2023),schoolmeester ( 9 mei 2023),Wentelt Eefje ( 9 mei 2023)

  36. #174
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Gisteren lag Duisburg op mijn route en ik dacht: even de stoute schoenen aantrekken en de vulkaanstraat bezoeken. Dit was na 1 jaar niet geweest te zijn. Wat mij gelijk opviel: aanbouw/achterhuis is afgesloten en er is ook een muur gebouwd. Verder is er nog steeds een 2 euro ingang. De dames die het waard zijn kosten 40-50 euro. En nu komt het: Vroeger kostte het 30 euro maar was de service ook beter. De prijzen zijn duurder maar de service is ook minder.

    Dames zijn allemaal chagrijnig, de klanten ook, en de beveiliging ook. Had ook gelijk een ruzie meegemaakt bij de poortjes. Dat was tussen de beveiliging en een klant. Binnen is het net een spookhuis en sommige dames zagen er ook uit alsof ze daarin zouden passen. Dit was op een dinsdag maar dat is geen excuus. Nog nooit zo'n slechte lineup gezien. Er zaten wel paar relatief leuke tussen maar dat kun je in elk huis tellen op 1 piemel. Het ergste is de attitude. Van customer relation building hebben ze nog nooit gehoord. Ik had twee dames gekozen en de eerste was idd niet te harden qua attitude. Ze deed ook moeilijk met steeds de vinger ertussen. Op een gegeven moment ben ik er ook klaar mee. De tweede dame die ik bezocht had was wel beter, iets jongere en makkelijkere dame waar ik wel leuk mee gekamerd heb. Tijdsdruk was er niet want er was toch geen hond te bekennen op de gangen. Maar wat ik wel kan zeggen is dat de gouden tijden definitief voor bij is. Ik zie niet hoe dit omgekeerd kan worden

    Kwam op de wandelgang ook een dame tegen die ik vroeger wel vaker bezocht had. Ze zag mij niet dus even een klopje op de schouder en ik kreeg mij een snauw. Toen dacht ik als je nu al een snauw geef, wat ga je doen als ik mijn piemel in je steek. Volgens mij gaat het niet zo goed op de vulkan. De prijzen van de kamers zijn gestegen. Veel geweld. Alle klanten zijn weggejaagd door hun eigen beleid. De houding van de dames is niet te kroppen. Er zaten wel paar charmante dames tussen maar daar zou ik niet mee willen kameren. Ik ken Vulkanstrasse van vroeger en het heeft inderdaad gouden tijden gezien, met een line-up waar je u tegen zegt maar dat is nu allemaal vergane glorie. Het is nog niet eens 10% van wat het vroeger was. Het was eerst met het beleid van de duitse overheid dat het moeilijk maakte voor buitenlandse dames om te werken in Duitsland. Dat was in mijn inziens de grootste slag: alle leuke en jonge dames werden in een keer een stuk minder want ze moesten zich allemaal registreren en allerlei andere regelgeving volgen. Het werd toen al minder interessant om te gaan. Toen had je corona maar dat had niet zo'n grote impact. De volgende slag was de prijsverhogingen voor Vulkanstrasse zelf en daar kan ik niet veel over zeggen of het necessiteit was of hebzucht. En de laatste slag is dus dat er nu veel meer geweld is, het sfeertje dat er hangt is naar, de meeste dames zijn het niet waard en hebben een slechte houding, en met klap op de vuurpijl hebben ze ook het 'vingertje-beleid' ingevoerd.

    Voor mij is Duisburg wel verleden tijd. Mij gaan ze er niet terug zien dus ik ga 1 van de klanten zijn die ze mij niet meer terug zullen zien. Want na die overheidsbeleid met registratie was het al een stuk minder geworden qua wat ik leuk vind: jonge fris en fruitige dames die iets wilde bijverdienen... en nu heb je dus ook de prijsverhoging, slechtere service voor meer geld en gratis attitude die je krijgt. Het enige wat nu daar aanwezig is is beroepshoeren in de slechte zin van het woord. Vroeger had je studentes die iets wilde bij verdienen. Toen was de Vulkanstrasse echt een snoepwinkel. Dat was voor 2018-2019. Veel leuke dames in obscure gangen die ook op de catwalk konden staan. Ik kijk ook met verheugenis terug naar die ervaringen. Het was ook te mooi om waar te zijn die prijs-kwaliteitsverhouding. Toen beste afhaalseks aan de Rijn en omstreken op wereldniveau. Maar die tijd is wel definitief voorbij. Ik zie ook niet hoe het kan terugkeren en misschien goed ook. Het zwaard van Democles hangt boven Vulkanstrasse.
    Laatst gewijzigd door MrSchwanz; 20 december 2023 om 09:37

  37. Onderstaande 14 leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 december 2023),cameltoe slide (20 december 2023),cavediver (20 december 2023),cornelis312 (21 december 2023),gouden wortel (20 december 2023),Kwakje (21 december 2023),Massi (20 december 2023),mentholbear (20 december 2023),Patjax (21 december 2023),Robwandelaar (24 december 2023),snaal88 (20 december 2023),Sparki (21 december 2023),WANDELAAR5 (20 december 2023),Wentelt Eefje (20 december 2023)

  38. #175
    Geregistreerd
    31 juli 2021
    Last Online
    4 april 2024 @ 20:10
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    22 in 7 posts

    Standaard

    Dank voor je uitgebreide terug koppeling. Ik kan natuurlijk niet gaan na deze recensie. Maar Duisburg heeft altijd een enorme aantrekkingskracht. De buurt, maar ook de stad. Dus ik ga komende kerstvakantie er toch maar eens kijken.

 

 
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

  FKK Artemis 468*60